вівторок, 16 вересня 2025 р.

17 Вересня 2025

  Слава Україні. Слава Нескореним.

Розклад уроків фізики на середу, 17 Вересня.

8-30.Перший урок.10А.

 https://us04web.zoom.us/j/79659926158?pwd=IyI9Nrc5PWbGD0y7OhbbhMj7TYmuOe.1

9-25.Другий урок.11А

https://us04web.zoom.us/j/76761843458?pwd=mWtowKpmLpxj7amcmaLGKmxsueFqjy.1

10-20.Третій урок.10Б.

 https://us04web.zoom.us/j/74168042773?pwd=ayRCswdMSJ0quEB4DRcMTbBXT0mm8n.1

11-15.Четвертий урок.... 

12-30.П'ятий урок..   https://us04web.zoom.us/j/74699941638?pwd=eahtR4eiO10U2bShqMIeSbL4IZQeXS.1

13-25.Шостий урок.11Б

 https://us04web.zoom.us/j/79646313254?pwd=Y9TgbHIzIbL3KnY9aMgV8eUaEef25f.1

14-20. Сьомий урок.8А 

https://us04web.zoom.us/j/72191655772?pwd=4ni3eIjt5mx68GMKrWN7q6z4Q65Xil.1

Тема уроку для 8А і 8Б класів. Розв'язування задач. Блок і важелі.

До уроку перегляньте відео і не забудьте ЛР№1.

  • Розглянемо "живий" приклад застосування прикладів.

§.3.Особливо сторінка 22. Вправа 3(1,2)
  • Під час уроку розглянемо Вправу 3(4,5)
  • Практичну задачу із лабораторним обладнанням.
  • Свинцевий і алюмінієвий брусок масами по 100 грам підвішені до важеля, який і урівноважений на столі вчителя. Що станеться, і чому, якщо бруски занурити в акваріум із водою?
ДЗ.?


Тема уроку для 10 А класу. Рівноприскорений рух. Прискорення.

До уроку виконати із Вправи 5(3,4,6).
Що таке середня швидкість?
Під час уроку розглянемо (повторимо!)
  • що таке рівноприскорений рух?
  • що таке прискорення?
  • графік х(t),v(t)
  • зміст площі "під графіком v(t) .
  • Вправа 6(1,3)
  • Маємо рівняння руху x=8+5t-1.25t².Визначте параметри руху і побудуйте графік v(t)
  • розгляньте приклад:

Домашня робота.§.6.Вправа 6(2)

Тема уроку для 10 Б класу. Розв'язування задач. Рівноприскорений рух.
До уроку знати прискорення, рівняння миттєвої швидкості, рівняння координати.
уміти будувати графіки рівноприскореного руху.
Розв'яжемо тренувальні завдання.
Властивості рівноприскореного руху.
Графіки рівноприскореного руху.

Домашня робота.Вправа 6(3,4)

Тема уроку для 11 Б класу. Електрорушійна сила джерела струму. Закон Ома для повного кола.

До уроку виконати (ОБОВ`язково) №3,4 із Вправи 4.
(розібрати !)

Під час уроку  розглянемо Втрати(U) енергії в електричному колі і запас енергії (Ɛ ) Джерела струму:
∑ U <Ɛ 
Суть Електрорушійної сили.

1.Реальну перевірку в реальному колі.
Домашня робота §.4.Вправа 4(1,2)

Тема уроку для 11 А класу. Розв'язування задач. Закон Ома для повного кола. Електрорушійна сила.
  • До уроку здати ЕР№1.
  • Що таке шунт? розрахунок Шунтів.(сторінка 10 підручника)
  • Домашня робота §.4.Вправа 4(1,2)
Під час уроку скористаємось Відео.
  •  Який шунт потрібно підключити до амперметра, щоб їм можна було виміряти силу струму до 1 мА? Шкала амперметра має 100 розподілів, ціна розподілу 1 мкА. Опір амперметра рівно 180 Ом.
  • Вправа 4(3)
  • Знайдіть внутрішній опір джерела струму, якщо при замиканні його на зовнішній опір R\ = l Ом напруга на затисках джерела U1 = 2 В, а при замиканні на опір R2 = 2 Ом напруга на затисках джерела U2 = 2,4 В. Опір дротів не враховуйте.

     ДЗ. Використовуючи модель phet,доведіть справедливість закону Ома для повного кола.




Немає коментарів:

Дописати коментар

Зауваження

25 Грудня, четвер 2025.

  З РІЗДВОМ ВАС , Дорогі Українці! Дивись як працює астрономія 8-30. Перший урок.  ------- 9-25. Другий урок. 9А .  10-20. Третій урок. 11А ...

Вибране