пʼятниця, 21 лютого 2025 р.

24 Лютого 2025

Розклад уроків фізики на понеділок,24 Лютого..

08-30. Перший урок 11Б клас 

 https://us04web.zoom.us/j/72000094438?pwd=gEm2xltEbJ0bMCXDDZGHtgRKMfXU4Q.1

9-25 Другий урок 11 А клас 

 https://us04web.zoom.us/j/79392979663?pwd=eSoE7IbQ9Y0RyF2k9lqL91x8wpPaCp.1

10-20. Третій урок - 10 Б клас   https://us04web.zoom.us/j/76183827889?pwd=USvcIxbxaXS0MaGSGBlwxPblw5ZbS4.1

11-15. Четвертий урок- 10А клас 

https://us04web.zoom.us/j/76346950776?pwd=1DYYyEbOeXftqYSeIDGDCCtgl67uVT.1

12-30. П'ятий урок - 9Б клас   https://us04web.zoom.us/j/74706702242?pwd=aangu0VbKj41XSbLZ69Rows6Q44GY0.1

13-15. Шостий урок -11 А клас   https://us04web.zoom.us/j/78053201651?pwd=R5SKOTkyTSH4UsBlQnrywgMhu3HcEF.1

Тема уроку для 11А і 11Б класів. Оптичні системи. Кут зору.(для 11 А класу-друга частина)

До уроку здати звіт Експериментальної задачі №6.
Поясніть хід променів і визначте за даним рисунком-схемою місцеположення фокусів лінз і зображення, отримане лінзами.

Розглянемо: Око людини. Вади зору і їх корекція.
                        Кут Зору. Збільшення кута зору.
                        Лупа. Найкраща відстань зору.
                         Роздільна здатність.

Збільшення об’єктива: k1= S2 /S1 (1)

Збільшення окуляра: k2= S3 /S2 (2)

Збільшення мікроскопа: k = S3 /S1 (3)

де k = k1 * k2 , тобто збільшення мікроскопа дорівнює добутку збільшення окуляра і об’єктива. Якщо позначити віддаль між об’єктивом і окуляром через L, то збільшення мікроскопу можна знайти по  формулі:

.

                                 Телескоп. Збільшення телескопу.

Г=Fo/F
 На наступний  урок. Параграф 28.
Вправа 28.(2,4)

Тема уроку для 10 А і 10 БУзагальнення та систематизація знань по темі «Молекулярна фізика і термодинаміка. Частина І. Молекулярна фізика»
(підготовка до КР)
 До уроку здати звіт про ЛР №6.Експериментальна перевірка закону Бойля - Маріотта.
Вправа 30(4,5) і §.30(достатньо)
Під час уроку розглянемо завдання до:
  • Основне рівняння МКТ.
  • Рівняння стану ідеального газу.
  • Газовий термометр Больцмана. Абсолютна шкала температур(шкала Кельвіна)
  • Газові закони(ізопроцеси Бойля-Маріотта, Шарля,    Гей-Люсака)
  • Пояснити ізопроцеси, керуючись МКТ ідеальних газів)
Для удосконалення навичок розв'язування задач з теми Ізопроцеси-можливо скористатись файлом.
або fizmat.by
Задачі візьмемо із ЗРЗ(розділ 4) на наступний урок.

Тема уроку для 9 Б класу. .
Розрахунок Переміщення  під час рівноприскореного руху.
До уроку  
Уміти записати рівняння миттєвої швидкості
  • Уміти пояснити, що таке рівноприскорений рух.
  • Уміти пояснити і записувати Рівняння миттєвої швидкості.
  • Означення прискорення.
Під час уроку розглянемо Графіки швидкості рівномірного і переміщення рівноприскореного рухів.

.Введемо графік координати і переміщення для отримання рівняння X(t) and Sx(t)


Під час уроку поглибимо і пояснимо явище РІВНОПРИСКОРЕНОГО РУХУ і його характеристики.
Почитаємо(!) параграф §.28.

На наступний урок Опрацювати §.28. Вправа 28(5,6)

Тема уроку АСТРОНОМІЇ для 11 А класу. Зорі та їх класифікації.
До уроку виконати тест-APKNCW- "Сонце-наша Зоря" 

Під час уроку 



Можна переглянути відео.

Приклад розв'язування задач даної теми.

За обчисленням, зоря із видимою величиною 2,2 і паралаксом 1,12″ має абсолютну зоряну величину ≈7,45. Таке відносно слабке світіння характерне для зорь головної послідовності з меншою за сонячну масою, що, як правило, відносяться до спектрального класу K (приблизно K7V).

Орієнтовні параметри такої зорі можуть бути такими:

  • Фотосферна температура – близько 4200–4300 К (значно нижча, ніж у Сонця, яке має ~5780 К);
  • Температура ядра – за приблизними моделями, для зорі з масою ≈0,55 Mₛ можна очікувати T₍ядра₎ ≈ (10–12)×10⁶ К, що менше за центральну температуру Сонця (~15×10⁶ К).

Ці оцінки свідчать, що зоря належить до холодних зор (K-типу) головної послідовності з меншим енергетичним потоком та відповідно нижчою температурою фотосфери, при цьому її ядро досягає температур порядку 10–12 мільйонів К.

Вдома опрацювати Тему 5(1)






четвер, 20 лютого 2025 р.

21 Лютого

 Посилання для Дані  на п'ятницю 21 лютого ,14-30

https://us04web.zoom.us/j/75097975208?pwd=j2JbMtSVBUcCmro7b8xCENUMxMT0nk.1

Розклад уроків на п'ятницю,21 лютого

Про оцінювання

8-30 Перший урок.10 Б клас, посилання 

https://us04web.zoom.us/j/76091781201?pwd=U2JO6tZaWy3mvmppdxNg6YpBIufbk2.1

9-25 Другий урок.7 А клас, посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/78384029727?pwd=Ra9QRExp1fk3GykDfs1zkqQHJmezfo.1

10-20 Третій урок.11 А клас, посилання 

https://us04web.zoom.us/j/72664246674?pwd=z58911J1nzaAnFT3NjgTdYapi5bTm4.1

11-15 Четвертий урок 7 Б клас, посилання   https://us04web.zoom.us/j/76470300781?pwd=HRJ4Ba4OwlcJOyapV10dDWcHIdPtHB.1

12-30 П'ятий урок.9 А клас, посилання   https://us04web.zoom.us/j/78017479403?pwd=qosQboHfhZd5i7ixm5dDPMvasX9DG3.1


Тема уроку у 10 Б класу.  Лабораторна робота №6.
         Дослідження газового закону. Ізотермічного процесу Бойля - Маріотта.(phet)
До уроку виконати завдання: Вправа 30(4,в),відправити на перевірку.
Підготовити записи в зошиті до виконання ЛР№6.(інструкція на сторінці 212):
Дата, Прізвище, Тема, Мета, таблиці...відповіді на контрольні питання.
Згадайте розв'язок задачі №2 із Вправи 30 -це дасть розуміння принципу перевірки ізотермічного процесу у нашій роботі.

Вдома Завершити(чи скорегувати) Звіт і відіслати на
 перевірку.

Тема уроку для 7 А  і 7 Б класів. Розв'язування задач: Сила пружності і сила тяжіння. Вага. Рівновага.
До уроку Опрацювати параграф 25 і виконати, для самоперевірки, Вправу24(4,6), Вправу 25(2,5)

Під час уроку розглянемо: віртуальну задачу-визначення коефіцієнту жорсткості двох пружин і довести, що для них виконується закон ГУКА;
виконаємо практичну роботу(в полі камери вчителя)-градуювання шкали Динамометру.

Опрацювати задачі, запропоновані в підручнику
на сторінках 168-170.

Зайдіть за посиланням і на ресурсі визначте коефіцієнти тяжіння на Місяці і на Марсі.
На наступний урок підготувати зошит для виконання Лабораторної роботи №6 :"Дослідження пружних                            властивостей тіл."(сторінка 171 вашого підручника)

Тема уроку для 11 А класу. Оптичні системи. Кут зору.
До уроку здати звіт Експериментальної задачі №6.
Поясніть хід променів і визначте за даним рисунком-схемою місцеположення фокусів лінз і зображення, отримане лінзами.

Розглянемо: Око людини. Вади зору і їх корекція.
                        Кут Зору. Збільшення кута зору.
                        Лупа. Найкраща відстань зору.
                         Роздільна здатність.

Збільшення об’єктива: k1= S2 /S1 (1)

Збільшення окуляра: k2= S3 /S2 (2)

Збільшення мікроскопа: k = S3 /S1 (3)

де k = k1 * k2 , тобто збільшення мікроскопа дорівнює добутку збільшення окуляра і об’єктива. Якщо позначити віддаль між об’єктивом і окуляром через L, то збільшення мікроскопу можна знайти по  формулі:

.

                                 Телескоп. Збільшення телескопу.

Г=Fo/F
 На наступний  урок. Параграф 28.
Вправа 28.(2,4)

Тема уроку для 9 А класу. Переміщення під час рівноприскореного руху.
Рівняння миттєвої швидкості. Графік швидкості рівноприскореного руху.
Розрахунок Переміщення  під час даного руху.
До уроку виконати тест(рівномірний рух)  
або (Пройдіть невеличкий тест. Чи розумієте властивості рівномірного руху?)
Пройти перевірку знань "Рівномірний рух"
код 4XKVFH
  • Уміти пояснити, що таке рівноприскорений рух.
  • Уміти пояснити і записувати Рівняння миттєвої швидкості.
  • Означення прискорення.
Під час уроку розглянемо Графіки швидкості рівномірного і переміщення рівноприскореного рухів.

Пропедевтика(!).Введемо графік координати і переміщення для отримання рівняння X(t) and Sx(t)


Під час уроку поглибимо і пояснимо явище РІВНОПРИСКОРЕНОГО РУХУ і його характеристики.
Почитаємо(!) параграф §.28. Вправа 28(6)

середа, 19 лютого 2025 р.

20 Січня 2025

 Розклад уроків фізики на четвер 20 Лютого

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/75608892859?pwd=Is3D0Uq0sajownjKuQ4Cgo2cJkR2Sb.1

9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/73839796689?pwd=R31u4eIxXVmRDIi6ghqJo5nOiV9MGQ.1

10-20.Третій урок у 7 А класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/73563280180?pwd=68eJ5CRelqSNz0cuf1wERTya5r39V8.1

11-15.Четвертий урок у класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/78347817700?pwd=4bIM1BsF4QXzfw4SKzOrsbqO6eBibl.1

 12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/72589038315?pwd=sCDLyU3GyeTMjM6vMbGXNMaw4NjOBn.1

13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/72109143314?pwd=IITXfCvbZbFvB2F7LJ1CnoUuoeVG2G.1

Тема уроку для 7А і 7 Б класу. Сила тяжіння. Графічне зображення сил. Додавання сил.
До уроку знати, що таке пружна Деформація. Сила пружності.
2.Виконати із Вправи 24(2,4)
3.Уважно перегляньте приклади(1,2) у підручнику на сторінці 168-170.
Під час уроку
Розглянемо кілька прикладів і явищ:
Тема уроку для класу. .1.Сила струму. Вимірювання сили струму. Одиниця вимірювання сили струму.
.2. Коротка лабораторна робота: підтвердити явище-що в будь якому місці "послідовного" кола -струм однаковий.



До уроку вивчити позначення елементів електричного кола;
знати позначення і формулу означення сили електричного струму;
виконати задачу №2 із Вправи 27.
Під час уроку перевіримо одну із закономірностей кола послідовного з'єднання елементів:
а. На прикладі приладів учительського столу.
Розглянемо завдання із Вправи 27(3,4,5)
Домашня робота. Вправа 27.Підготувати чистий зошит, лінійку, олівець. Вивчити правила техніки безпеки в кабінеті фізики.

Тема уроку для 11 А класу.  Експериментальна робота №6. Вимірювання оптичної сили лінзи та системи лінз.(стор.204-205)

До уроку Виконати Вправа 27(3б), розібрати №5(сторінка 159); зробити в зошиті попередні записи(Дата, прізвище, № і Назва роботи, Мета, потрібні таблиці...)

Під час уроку виконаємо всі три завдання програмної роботи №6.(самостійно дати відповіді на контрольні питання)


Вдома завершити звіт роботи №6. Відправити на перевірку.

Тема уроку у 10А класу.  Лабораторна робота №6.Дослідження газового закону. Ізотермічного процесу Бойля - Маріотта.(phet)
До уроку виконати завдання: Вправа 30(4,в),відправити на перевірку.
Підготовити записи в зошиті до виконання ЛР№6.(інструкція на сторінці 212):
Дата, Прізвище, Тема, Мета, таблиці...відповіді на контрольні питання.
Згадайте розв'язок задачі №2 із Вправи 30 -це дасть розуміння принципу перевірки ізотермічного процесу у нашій роботі.

Вдома Завершити(чи скорегувати) Звіт і відіслати на
 перевірку.

Тема уроку для 9 А класу. Рівняння миттєвої швидкості. Графік швидкості рівноприскореного руху.
Розрахунок Переміщення  під час даного руху.
До уроку виконати тест(рівномірний рух)  
або (Пройдіть невеличкий тест. Чи розумієте властивості рівномірного руху?)
Пройти перевірку знань "Рівномірний рух"
код 4XKVFH
  • Уміти пояснити, що таке рівноприскорений рух.
  • Уміти пояснити і записувати Рівняння миттєвої швидкості.
  • Означення прискорення.
Під час уроку розглянемо Графіки швидкості рівномірного і переміщення рівноприскореного рухів.

Пропедевтика(!).Введемо графік координати і переміщення для отримання рівняння X(t) and Sx(t)


Під час уроку поглибимо і пояснимо явище РІВНОПРИСКОРЕНОГО РУХУ і його характеристики.
Почитаємо(!) параграф §.28.

На наступний урок Опрацювати §.28. Вправа 28(5,6)



вівторок, 18 лютого 2025 р.

19 Лютого

 Розклад уроків фізики на середу,19 Лютого 2025 року.

 08-30Перший урок10Б.Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/75198336523?pwd=6w9mKEAuHDbIbvrZ0a6dbJP5D9taeb.1

 09-25Другий урок- 9А.Посилання   https://us04web.zoom.us/j/79061738043?pwd=wRmP4P7r8ebtW1OFwljPuMXdYRJ9Nb.1

10-20Третій урок 9Б.Посилання   https://us04web.zoom.us/j/71019623765?pwd=zsG81c3wlCy4hBdPrwJiiVqGTKPXxD.1

11-15Четвертий урок  -

12-30П'ятий урок - 11Б. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/76119246741?pwd=O4XC8bYlVeeKOrHs7upxybCAGF5Vi5.1


Тема уроку у 10 Б класу.  Лабораторна робота №6.Дослідження газового закону. Ізотермічного процесу Бойля - Маріотта.(phet)
До уроку виконати завдання: Вправа 30(4,в),відправити на перевірку.
Підготовити записи в зошиті до виконання ЛР№6.(інструкція на сторінці 212):
Дата, Прізвище, Тема, Мета, таблиці...відповіді на контрольні питання.
Згадайте розв'язок задачі №2 із Вправи 30 -це дасть розуміння принципу перевірки ізотермічного процесу у нашій роботі.

Вдома Завершити(чи скорегувати) Звіт і відіслати на перевірку.

Тема уроку для 9А класу. Рівноприскорений рух. Рівняння миттєвої швидкості  і переміщення.

Під час уроку введемо і пояснимо явище РІВНОПРИСКОРЕНОГО РУХУ і його характеристики.

Скопіюємо шаблон. Може знадобитися.

Вдома опрацювати §.28 Вправа 28(1,2,3)

Тема уроку у 11 Б класу. Експериментальна робота №6. Вимірювання оптичної сили лінзи та системи лінз.(стор.204-205)

До уроку Виконати Вправа 27(3б), розібрати №5(сторінка 159); зробити в зошиті попередні записи(Дата, прізвище, № і Назва роботи, Мета, потрібні таблиці...)

Під час уроку виконаємо всі три завдання програмної роботи №6.(самостійно дати відповіді на контрольні питання)


Вдома завершити звіт роботи №6. Відправити на перевірку.

Тема уроку Астрономії для 11 А класу. Контрольна робота №2.(виконати за межами уроку)
Можливо скористатись ресурсом.
Тут код КТ №2  

Тема уроку для 9 Б класу. Рівняння миттєвої швидкості. Графік швидкості рівноприскореного руху.
Розрахунок Переміщення  під час даного руху.
До уроку виконати тест(рівномірний рух)  GSTIXP;
або (Пройдіть невеличкий тест. Чи розумієте властивості рівномірного руху?)
  • Уміти пояснити, що таке рівноприскорений рух.
  • Уміти пояснити і записувати Рівняння миттєвої швидкості.
  • Означення прискорення.
Під час уроку розглянемо Графіки швидкості рівномірного і переміщення рівноприскореного рухів.

Пропедевтика(!).Введемо графік координати і переміщення для отримання рівняння X(t) and Sx(t)


Під час уроку поглибимо і пояснимо явище РІВНОПРИСКОРЕНОГО РУХУ і його характеристики.
Почитаємо(!) параграф §.28.

На наступний урок Опрацювати §.28. Вправа 28(5,6)





понеділок, 17 лютого 2025 р.

18 Лютого 2025

   Слава Україні. 

Розклад уроків фізики на вівторок,18 Лютого.

 08-30. Перший урок-11БПосилання 

 https://us04web.zoom.us/j/76794472629?pwd=2GmUjXpaHr8L13wqTbX4C7aNLrHeQ9.1(пробне НМТ?)

09-25. Другий урок- 11Б.Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/72894518635?pwd=TLZhhqVsWmXKqRbJTNeQzcaAFjmBhZ.1

10-20. Третій урок -  9Б.Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/77190019696?pwd=5BGxDGr6f1Gg6k3xNaMJXnIIJmaqs5.1

11-15. Четвертий урок- 10А Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/78971573536?pwd=pbt3J7H4N6TpE5fhPPbY86Ror10r6c.1

12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/71300929171?pwd=XebUBUSIb0LZaomMNkvSzbjEg0vROZ.1


Тема уроку у 11 Б класу. Експериментальна робота №6. Вимірювання оптичної сили лінзи та системи лінз.(стор.204-205)

До уроку Виконати Вправа 27(3б), розібрати №5(сторінка 159); зробити в зошиті попередні записи(Дата, прізвище, № і Назва роботи, Мета, потрібні таблиці...)

Під час уроку виконаємо всі три завдання програмної роботи №6.(самостійно дати відповіді на контрольні питання)


Вдома завершити звіт роботи №6. Відправити на перевірку.

Тема уроку Астрономії для 11 А класу. Контрольна робота №2.
Можливо скористатись ресурсом.
Тут код КТ №2  

Тема уроку для 9А класу. Рівноприскорений рух. Рівняння миттєвої швидкості  і переміщення.

Під час уроку введемо і пояснимо явище РІВНОПРИСКОРЕНОГО РУХУ і його характеристики.

Скопіюємо шаблон. Може знадобитися.

Вдома опрацювати §.28 Вправа 28(1,2,3)


Тема уроку для 9 Б класу. Рівняння миттєвої швидкості. Графік швидкості рівноприскореного руху.
До уроку виконати тест(рівномірний рух)  GSTIXP;
або (Пройдіть невеличкий тест. Чи розумієте властивості рівномірного руху?)
  • Перевірочний-
  • Уміти пояснити, що таке рівноприскорений рух.
  • Уміти пояснити і записувати Рівняння миттєвої швидкості.
  • Означення прискорення.
Під час уроку розглянемо Графіки швидкості рівномірного і рівноприскореного рухів.
(виправте одруківку у завдані)
Під час уроку введемо і пояснимо явище РІВНОПРИСКОРЕНОГО РУХУ і його характеристики.
Почитаємо(!) параграф §.28.

На наступний урок Опрацювати §.28. Вправа 28(5,6)

Тема уроку для 10 А класу. Лабораторна робота №6.Дослідження газового закону. Ізотермічного процесу Бойля - Маріотта.(phet)
До уроку виконати завдання: Вправа 30(4,в),відправити на перевірку.
Підготовити записи в зошиті до виконання ЛР№6.(інструкція на сторінці 212):
Дата, Прізвище, Тема, Мета, таблиці...відповіді на контрольні питання.
Згадайте розв'язок задачі №2 із Вправи 30 -це дасть розуміння принципу перевірки ізотермічного процесу у нашій роботі.

Вдома Завершити(чи скорегувати) Звіт і відіслати на перевірку.

Тема уроку для 8 А класу. Електричне коло та його зображення. Величина струму. Одиниця сили струму. Амперметр.
  • До уроку знати і розуміти УМОВИ існування сталого струму.
  • Які функції виконує джерело струму?


  • Під час уроку розглянемо. Розглянемо модель.

  • Зберемо коло із фізичних інструментів. Розглянемо місце амперметру в колі електричного струму.
  • Планшет-тренування.
  • (самостійно physics-chemistry-interactive-flash-animation.com/electricity)
  • Як вирахувати струм ? 

  • Який електричний заряд проходить в електричному колі за 1 хвилину при величині струму 1,2А.Яка кількість електронів могла бути задіяна електричним полем в даному випадку?
Домашня робота на наступний урок §.26. Вправа 26(5)



Зауваження

9 Квітня 2025

  Слава Мо їй Україні. ядерна енергетика Розклад  уроків фізики на   середу,09  Квітня  2025 року.  08-30 .  Перший  урок -  10Б. П осилання...

Вибране