Посилання для Артема
Посилання для Єгора
Сучасна освіта В Україні-це вірус неробства і неуцтва!
18 Відкриттів, що змінили наші уявлення на СВІТ.
Розклад уроків фізики на понеділок, 22 Квітня
Зверніть увагу на порядок і початок уроку для ВАШОГО класу,а також на обставини: якщо не буде можливості зайти на урок on line,То урок опрацьовується САМОСТІЙНО відповідно плану,який буде запропонований ТУТ на Блозі.
- 08-30 Перший урок у 8 Б класу Посилання https://us04web.zoom.us/j/72650676705?pwd=DwMbbDrYctgIs8WWKjS4h3B2jbAIdW.1
- 09-25 Другий урок у 10 А класу Посилання https://us04web.zoom.us/j/72785110172?pwd=kL1SGaxf5DOCDWu3KuiQx8mD6wEQJU.1
- 10-20 Третій урок у 9 А класу Посилання https://us04web.zoom.us/j/76714508563?pwd=LfaIVHtitgulf1geeapIS2b6ZhQVyp.1
- 11-15 Четвертий урок
- 12-30 П'ятий урок 11 МП класу Посилання https://us04web.zoom.us/j/72962919459?pwd=kPUB6GnCg4abHNPXN4G9l3ai964sbG.1
Тема уроку у 8 Б класу. Самостійна робота "Струм у електролітах."Струм у газах(газовий розряд)
Нагадую приклади задач для самостійної роботи.(скористайтесь підручником:сторінки 201 -202)До уроку опрацювати
Закон Електролізу Фарадея. Опрацювати параграф 37.Задача -преміум.
Тема уроку у 9 А класу.Кінетична і потенціальна енергія.Перетворення енергії.Виконайте задачі в якості домашнього завдання.1. Тіло було кинуте горизонтально зі швидкістю 10 м/с перебуваючи на висоті 20 м. Знайдіть швидкість тіла через дві секунди після початку руху. Скористайтесь другим законом Динаміки у форматі імпульсу сили.2.Платформа масою 200 кг рухалась горизонтально зі швидкістю 2 м/с. На платформу з гаку лебідки зірвався вантаж масою 80 кг. З якою швидкістю буде рухатись платформа після цього?3.. Рух тіла масою 5 кг описується рівнянням х = 3 – 8t + 6t2. Визначте імпульс тіла через 2 c після початку відліку часу.
А. 160 кг·м/с. Б. 80 кг·м/с. В. 85 кг·м/с. Г. 20 кг·м/с.
4.Тіло масою 2 кг зіткнулося з тілом масою 4 кг . До зіткнення друге тіло знаходилося в стані спокою. Після непружного удару обидва тіла сталі рухатися із швидкістю 6 м/с. З якою швидкістю рухалося перше тіло до зіткнення?
А. 1 м/с. Б. 6 м/с. В. 2 м/с. Г. 18 м/с.
ІІ. До уроку повторити. Що таке 1)Кінетична енергія тіла?
2)Потенціальна енергія взаємодії тіла із Землею?
3) Потенціальна енергія пружно деформованого тіла?
Переглянувши відео нагадаєте види механічної енергії.
Тема уроку у 10-А класу. Тепловий двигун.Циклічний процес. Другий закон термодинаміки.На початку перегляньте відео(По 13 хв 30 сек.)Під час уроку розглянемо цикл Карно(без мат.строгості)і доведемо неможливість існування "вічного двигуна"(другого роду)
На наступний урок Вправа 39.
Тема уроку у 11 МП класу.Енергетичний вихід ядерних реакцій.Ланцюгова реакція розпаду.Атомна енергетика.Термоядерна реакція.До уроку повторити "Ядерні реакції(з прикладами) зміщення.Період напіврозпаду."Рекомендую переглянути.Повторити.1.Явище Радіоактивності. Три види радіоактивності.
2.Протонно -нейтронна модель ядра атому.
5.Реакції зміщення. Модель радіоактивності.6,Питома енергія зв'язку.
1.Знайдіть дефект мас ядра азоту .
А. Менше 0,14 а.о.м. Б. Між 0,16 а.о.м. і 0,18 а.о.м.
B. Між 0,19 а.о.м. і 0,21 а.о.м. Г. Більше 0,22 а.о.м.
2.Визначити Енергію зв'язку даного нукліду.
(1.а.о.м.=931,5 еВ;
1 еВ=1,602 176 565 (35)×10⁻¹⁹ Дж)
3.В результаті ядерної реакції …73Li + 42He → 105B + 10n?
.А. ... поглинається менше 2 МеВ енергії.
Б. ... виділяється менше 6 МеВ енергії.
B. ... виділяється від 7 МеВ до 12 МеВ енергії.
Г. ... виділяється більше 13 МеВ енергії.
6.Радіоактивний атом перетворився на атом Скільки відбулося а-і β-розпадів в ході цього перетворення?
А. 5 α-розпадів і 3 β-розпадів. Б.4 α-розпадів і 5 β-розпадів.
B. 5 α-розпадів і 4 β-розпадів. Г. 3 α-розпадів і 6 β-розпадів.
7. Період напіврозпаду радіоактивного ізотопу дорівнює 30 хв. Через який час в зразку масою 8 г залишиться 250 мг даного ізотопу?
А. Через 1 год. Б. Через 1,5 год. В. Через 2,5 год. Г. Через 4 год
8. Вправа 40.41.Завдання додому.
Скористаємось тренажером phet.Розділ 16(Збірник Різнорівневих завдань...)Із Уроку для 11-А класу (урок 2). Керована Ланцюгова реакція розпаду. Принцип роботи ядерного реактора.
В Ядерному реакторі відбувається керування процесом виділення енергії;і для більшої вірогідності іх поглинання нуклідом Урану з подальшим корисним поділом-застосовують Регулюючі стрижні(барій,графік)Наслідок.Тренувальний тест (сайт "На урок") дійсний до 23 години 22 Квітня.
9296288
А. 160 кг·м/с. Б. 80 кг·м/с. В. 85 кг·м/с. Г. 20 кг·м/с.
4.Тіло масою
А. 1 м/с. Б. 6 м/с. В. 2 м/с. Г. 18 м/с.
ІІ. До уроку повторити. Що таке 1)Кінетична енергія тіла?
2)Потенціальна енергія взаємодії тіла із Землею?
3) Потенціальна енергія пружно деформованого тіла?
Повторити.1.Явище Радіоактивності. Три види радіоактивності.
2.Протонно -нейтронна модель ядра атому.
1.Знайдіть дефект мас ядра азоту .
А. Менше 0,14 а.о.м. Б. Між 0,16 а.о.м. і 0,18 а.о.м.
B. Між 0,19 а.о.м. і 0,21 а.о.м. Г. Більше 0,22 а.о.м.
2.Визначити Енергію зв'язку даного нукліду.
(1.а.о.м.=931,5 еВ;
1 еВ=1,602 176 565 (35)×10⁻¹⁹ Дж)
3.В результаті ядерної реакції …73Li + 42He → 105B + 10n?
.А. ... поглинається менше 2 МеВ енергії.
Б. ... виділяється менше 6 МеВ енергії.
B. ... виділяється від 7 МеВ до 12 МеВ енергії.
Г. ... виділяється більше 13 МеВ енергії.
А. 5 α-розпадів і 3 β-розпадів. Б.4 α-розпадів і 5 β-розпадів.
B. 5 α-розпадів і 4 β-розпадів. Г. 3 α-розпадів і 6 β-розпадів.
А. Через 1 год. Б. Через 1,5 год. В. Через 2,5 год. Г. Через 4 год