Тема уроків фізики для 8-го Б класу. Лабораторна робота №4. Визначення питомої теплоємності твердого тіла.
До уроку підготувати Зошит для Звіту ЛР№4.(інструкція на сторінці 104 підручника)
Виконати задачу, яка відповідає на подібне питання в ЛР№4.
Передивитися відео, яку автор пронумерував №2(за старим підручником).Визначення питомої теплоємності.
Під час уроку виконаємо роботу за "Живим" дослідом.
Після уроку здати Звіт роботи №4 (за нашою нумерацією).
Тема уроку для 9 А класу. Підготовка до Контрольної роботи. Розв'язування задач. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи. Властивості світлового пучка(і променя)
Увага для тих, хто не зумів попрацювати із нами під час уроку: Застосуйте посилання для виконання ЛР з Геометричної оптики: Phet for class GO.Даний вид ЛР оцінюється на 9 балів.
критичні точки і прямі лінзи. Пропрацювати задачі на сторінці 106-107.
Під час уроку розглянемо завдання, які вам потрібно опрацювати для повного розуміння.
Тут буде код К. роботи - 2U3UA7
Тема уроку для 10 Б класу. Підготовка до "Контрольна робота № 2 з теми
«Механіка. Частина ІІ. Динаміка і закони збереження»
До уроку перегляньте завдання на сторінці 118.Самостійно розв'яжіть завдання із перевіркою відповідей у відомому місці(але без списування із ГДЗ)
Під час уроку я, надіюсь, отримаю запитання, які виникнуть під час цієї роботи.
На сторінках 107,108 перегляньте задачі 1 і 2. З цього приводу розберіть задачу №3 із Вправи 17 і внесіть правки в розв'язку ГДЗ.
Тема уроку для 11 Б класу. Розв'язування задач на тему: "Вільні коливання в коливному контурі. Формула Томсона і графіки коливань"
До уроку розгляньте дану інформацію Вільні електричні коливання в ідеальному контурі. Формула of Thompson
Під час уроку послідовно переглянемо відео із коментарями:
Далі розглянемо явище коливань в Коливному Контурі(який не має активного опору)(Математика!)
шпаргалка.
Розв'яжемо завдання в рамках теми для засвоєння методики дослідження електромагнітних коливань.
12.26д. Заряд конденсатора коливального контуру в початковий момент має максимальне значення. За який час заряд зменшиться в три рази?
А. Менше0,05Т.Б. Від 0,1Т до 0,15 Т.В. Від 0,11Т до 0,22Т. Г. Більше0,25Т
12.27д. Сила струму в коливальному контурі зменшилася від максимального значення 4,2 А до 3А за 50 мкс. Яка частота коливань в контурі?
А. Менше 3 кГц. Б. Від 4 кГц до 5 кГц. В. Від 6 кГц до 8 кГц. Г. Більше 9 кГц.
12.28д. Індуктивність котушки коливального контуру можна змінювати від 0,15 мГн до 1,5 мГн, а ємність конденсатора — від 150 пФ до 1500 пФ. Яка частота належить діапазону частот власних коливань даного контуру?
А. 30 кГц. Б. 90 кГц. В. 800 кГц. Г. 3 МГц.
12.29д. Котушку якої індуктивності треба включити в коливальний контур, щоб при ємності конденсатора 500 пФ отримати частоту вільних коливань 2 МГц?
А. Більше 25 мкГн. Б. Від 10 мкГн до 20 мкГн. В. Від 6 мкГн до 9 мкГн. Г. Менше5 мкГн.
Домашня робота на наступний урок: Переглянути відео до уроку і переглянути розв'язки задач заданих
у відео (із 40 хв.)
Тема уроків Астрономії у 11 А і 11 Б класів. Малі тіла Сонячної системи: астероїди, комети і метеоріди (метеори)
До уроку виберіть планету -Гігант і зробіть доповідь про планету Гігант.(Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун)
Під час уроку розглянемо:
астероїди як клас небесних тіл.
пояси астероїдів;
найбільш відомі астероїди;
комети і метеорїди, що вбили динозаврів.
переглянемо і обговоримо тему: чи був астероїд, що вбив динозаврів?
Під час уроку розберемо завдання 1 і 2 із параграфу 17.
Як самостійну-розглянемо завдання в застосунку phet-На закон збереження енергії.
На наступний урок працювати із §.17. Вправа 17.
Тема уроку для 11 Б класу. Вільні електричні коливання в ідеальному контурі. Формула of Thompson
До уроку виконати завдання
10.15д. На малюнку приведений графік залежності від часу координати підвішеного на нитці кульки, що скоює гармонійні коливання. Визначте довжину нитки (g=9,8 м/с2).
А. Від 0,7 м до 0,8 м.Б. Від 0,3 м до 0,4 м.В. Від 0,55 м до 0,65 м.Г. От 1,4 м до 1,5 м.
10.16д. Тіло скоює гармонійні коливання за законом
х = 0,05cos10πt (всі величини вимірюються в СІ). Як записується закон зміни швидкості для цього руху?
Під час уроку(на початку) проведемо фізичний диктант із даного розділу (10)
Як відрізняютьсяграфікиколивань x(t), v(t), a(t) ?
Далі розглянемо явище коливань в Коливному Контурі(який не має активного опору)(Математика!)
Для тих, хто самостійно вивчають курс фізики-відео.
шпаргалка.
На наступний урок опрацювати §.18.
Тема уроку для 10 Б класу. Рух рідини та газу. Підіймальна сила крила.
Тема уроку для 11 А класу. Розв'язування задач на тему: "Вільні коливання в коливному контурі. Формула Томсона і графіки коливань"
До уроку розгляньте дану інформацію Вільні електричні коливання в ідеальному контурі. Формула of Thompson
Під час уроку послідовно переглянемо відео із коментарями:
Далі розглянемо явище коливань в Коливному Контурі(який не має активного опору)(Математика!)
шпаргалка.
Розв'яжемо завдання в рамках теми для засвоєння методики дослідження електромагнітних коливань.
12.26д. Заряд конденсатора коливального контуру в
початковий момент має максимальне значення. За який час заряд зменшиться в три
рази?
А. Менше0,05Т.Б. Від 0,1Т до 0,15 Т.В. Від 0,11Т до 0,22Т. Г. Більше0,25Т
12.27д. Сила струму в коливальному контурі
зменшилася від максимального значення 4,2 А до 3А за 50 мкс. Яка частота
коливань в контурі?
А. Менше 3
кГц. Б. Від 4 кГц до 5 кГц. В. Від 6
кГц до 8 кГц. Г. Більше 9 кГц.
12.28д. Індуктивність котушки коливального контуру
можна змінювати від 0,15 мГн до 1,5
мГн, а ємність конденсатора — від 150 пФ до 1500 пФ. Яка частота належить
діапазону частот власних коливань даного контуру?
А. 30 кГц. Б. 90 кГц. В. 800 кГц. Г. 3 МГц.
12.29д. Котушку якої індуктивності треба включити
в коливальний контур, щоб при ємності конденсатора 500 пФ отримати частоту
вільних коливань 2 МГц?
А. Більше 25
мкГн. Б. Від 10 мкГн до 20 мкГн. В. Від 6
мкГн до 9 мкГн. Г. Менше5 мкГн.
Домашня робота на наступний урок:Переглянути відео до уроку і переглянути розв'язки задач заданих
"Порівнювання кількості теплоти під час змішування теплої і холодної води.
До уроку підготуйте зошит для Звіту(стор.102)
Виконайте №1,2 задачі із Вправи 17.(усвідомлення)
Домашня робота. Завершити звіт ЛР№3.
Для самоконтролю виконати №4,5 із Вправи 17.
Тема уроку для 10Акласу. Імпульс тіла. Закон збереження імпульсу. Другий закон Динаміки через імпульс.
До уроку не забудьте роботу з динаміки
для 10 А CKERGA
для 10 Б EWPUGX
виконати Вправу 16(5-7)
Перед викладенням Нової теми виконаєте завдання на закон збереження механічної енергії:
Під час уроку розглянемо Імпульс тіла. Другий закон Динаміки через імпульс.
Тренувальне завдання(тренажер).Потрібно показати, що імпульс -величина векторна. Вдома опрацюйте §.17. Уважно розберіть методи розв'язування Задач 1 і 2 із даного параграфу.
Тема уроку для 9 А класу. Око як оптична система. Зір і бачення. Окуляри. Вади зору і їх корекція.
До уроку здати звіт ЛР №5.
1.За схемою ходу променів у розбіжній лінзі визначити:
відстані предмету до лінзи, відстані зображення до лінзи і фокусну відстань, оптичну силу лінзи(дивіться схему).
2.Виконати №5 із Вправи 15.
Під час уроку розглянемо "Око, як оптична система."
Під час уроку розберемо завдання 1 і 2 із параграфу 17.
Як самостійну-розглянемо завдання в застосунку phet-На закон збереження енергії.
На наступний урок працювати із §.17. Вправа 17.
Тема уроку для 11 А класу. Вільні електричні коливання в ідеальному контурі. Формула of Thompson
До уроку виконати завдання
10.15д. На малюнку приведений графік залежності від часу
координати підвішеного на нитці кульки, що скоює гармонійні коливання. Визначте
довжину нитки (g=9,8 м/с2).
А. Від 0,7 м до 0,8 м.Б. Від 0,3 м
до 0,4 м.В. Від 0,55 м до 0,65 м.Г. От 1,4 м до 1,5 м.
10.16д. Тіло скоює гармонійні коливання за законом
х =
0,05cos10πt (всі величини вимірюються в СІ). Як записується закон зміни
швидкості для цього руху?
Під час уроку(на початку) проведемо фізичний диктант із даного розділу (10)
Як відрізняються графіки коливань x(t), v(t), a(t) ?
Далі розглянемо явище коливань в Коливному Контурі(який не має активного опору)(Математика!)
Для тих, хто самостійно вивчають курс фізики-відео.