"Порівнювання кількості теплоти під час змішування теплої і холодної води.
До уроку підготуйте зошит для Звіту(стор.102)
Виконайте №1,2 задачі із Вправи 17.(усвідомлення)
Домашня робота. Завершити звіт ЛР№3.
Для самоконтролю виконати №4,5 із Вправи 17.
Тема уроку для 10Акласу. Імпульс тіла. Закон збереження імпульсу. Другий закон Динаміки через імпульс.
До уроку не забудьте роботу з динаміки
для 10 А CKERGA
для 10 Б EWPUGX
виконати Вправу 16(5-7)
Перед викладенням Нової теми виконаєте завдання на закон збереження механічної енергії:
Під час уроку розглянемо Імпульс тіла. Другий закон Динаміки через імпульс.
Тренувальне завдання(тренажер).Потрібно показати, що імпульс -величина векторна. Вдома опрацюйте §.17. Уважно розберіть методи розв'язування Задач 1 і 2 із даного параграфу.
Тема уроку для 9 А класу. Око як оптична система. Зір і бачення. Окуляри. Вади зору і їх корекція.
До уроку здати звіт ЛР №5.
1.За схемою ходу променів у розбіжній лінзі визначити:
відстані предмету до лінзи, відстані зображення до лінзи і фокусну відстань, оптичну силу лінзи(дивіться схему).
2.Виконати №5 із Вправи 15.
Під час уроку розглянемо "Око, як оптична система."
Під час уроку розберемо завдання 1 і 2 із параграфу 17.
Як самостійну-розглянемо завдання в застосунку phet-На закон збереження енергії.
На наступний урок працювати із §.17. Вправа 17.
Тема уроку для 11 А класу. Вільні електричні коливання в ідеальному контурі. Формула of Thompson
До уроку виконати завдання
10.15д. На малюнку приведений графік залежності від часу
координати підвішеного на нитці кульки, що скоює гармонійні коливання. Визначте
довжину нитки (g=9,8 м/с2).
А. Від 0,7 м до 0,8 м.Б. Від 0,3 м
до 0,4 м.В. Від 0,55 м до 0,65 м.Г. От 1,4 м до 1,5 м.
10.16д. Тіло скоює гармонійні коливання за законом
х =
0,05cos10πt (всі величини вимірюються в СІ). Як записується закон зміни
швидкості для цього руху?
Під час уроку(на початку) проведемо фізичний диктант із даного розділу (10)
Як відрізняються графіки коливань x(t), v(t), a(t) ?
Далі розглянемо явище коливань в Коливному Контурі(який не має активного опору)(Математика!)
Для тих, хто самостійно вивчають курс фізики-відео.
Немає коментарів:
Дописати коментар