1 Квітня,в п'ятницю,уроки фізики відбудуться On Line,але без ЗУМУ(поки що).Завдання,яке буде запропоновано,потрібно проходити самостійно. Потім,якщо буде спокійніше,проведу консультацію для паралельних класів.
(Якщо у мене,чи у вас Буде можливість)
Якщо щось буде незрозумілим,запишіть у Коментарях. Я підберу підказки.
Запускати заняття не можна ,бо вернемось в "кам'яний вік"
Працювати буду для тих,ХТО БАЖАЄ займатись:детально,інколи повторно-підхід змінюється.
На питання (і можливі консультації) готує низку запитань,які потрібні для пояснення.
Буду готувати контрольні питання,які будуть проявляти недоліки і прогалини в знаннях.
- Дане завдання опрацьовуємо паралельними класами(немає А чи Б)
- Завтра буде виставлене завдання для перевірки засвоєного.Оцінки не ставлю,лише кількість балів,які ви собі занотовуєте в щоденнику.
- Якщо потрібно.Повторимо.
- Працюєте для себе,тому не потрібно лукавити:ви опановуєте науку.
- Питання задаєте у вигляді Коментаря,або мені на почту(якщо буде можливість)
- По ходу нашої роботи будемо щось міняти і виправляти,щоб був результат.
- Зверніть увагу,що конкретного розкладу уроків немає-це ДАНЬ ТРАДИЦІЇ. Ви працюєте тоді,коли є можливість(і навіть-бажання)
- користуйтесь УРОКАМИ,створеними у вигляді коротких ВІДЕО Українськими освітніми підрозділами Міністерства Освіти України.
Починаєм!. Як Людський Світ,так і ПРИРОДА дуже нестабільні.Подивіться,що твориться на Сонці.
Сонце Лютує-його активність збільшується.Даю Фото Фотосфери на 1 Квітня.
3 варіанти на вибір:
а) Візуально-телескопічні спостереження Сонця.
б) Визначення діаметра Сонця за допомогою камери-обскури.
Другий урок о 9-25 відбудеться в 👉 8 класі.Тема. Я задавав дане завдання ще 17 Березня і 24 Березня.Я його повторюю.
На початку-я пропоную розв'язати задачу -СХОДУ. Може у когось є така вдача. Але,щоб глибше зрозуміти тему і використати її в житті(спеціальність,пов'язана з електричним струмом зараз стає дуже актуальною)
Для Восьмого класу. Який струм протікає через провід,що звісився до землі після вибуху і находиться під напругою 220 В,якщо опір провідника 20 Ом.(звичайно восьмий клас не вивчає явище змінного струму,тому вважайте,що це мережа сталого струму)
У підручнику прочитайте і запам'ятайте-
- Що таке струм і як його виміряти(параграф 23 і 25-потихеньку)
- Після цього розгляньте параграф 26 і 27.
- Попробуйте розглянути Вправи 26 і 27.
- Після цього(увага) розберіть,що таке НАПРУГА? Який звязок ця величина має з енергією?
- Напруга вимірюється у ВОЛЬТАХ(В,V)? А сила СТРУМУ у Амперах.
- Лише після цього прочитайте параграф 29 і зрозумійте,що таке ОПІР провідника? Від чого він залежить? Чому є провідники електричного струму,а є непровідники Електричного струму?
- І задача виконана. Звичайно,що дехто візьме формулу і підставить числа,але чи буде це РОЗУМІННЯМ явища?
- Подивіться і пограйте в цікавий тренажер PHET
Закон Кулона.Бесіда і оцінювання розуміння теми за питаннями із Вправ 20,21,22.
Третій урок о 10-30 в 👉7 класі.Тема. Сила ТЕРТЯ і сили пружності і тяжіння. Як їх розрахувати і дослідити властивості? Прочитати параграф 19. Вправа 19(2,3,4)
- що таке Рівнодійна сил?;
- Чому силу тяжіння можна визначити за формулою F=mg
- В який умовах виникає сила пружності?
- Про що нам розказує формула F=-kx?
- Що таке сила тертя,як вона виникає?
- Параграф в підручнику -21.
- Після цього розв'яжіть задачу-Для Сьомого класу.Розрахуйте силу,яку треба прикласти,щоб тягнути залишки танку масою 46 тонни,якщо сила тертя між полотном дороги і гусеничним ходом кочення 0,35 .
- Є підказки.Прочитайте спочатку параграф у підручнику параграф 21,зверніть увагу на малюнок 21.2,
мал.21.4 і мал.21,5. Після цього на сторінці є формула-подивіться:вона дозволяє розрахувати силу тертя.
Де взяти СИЛУ ТИСКУ? Подивіться задачу для розрахунку сили тяжіння і ваги.(задача на сторінці 144)
Четвертий урок о 11-35 в👉10класі.Продовжуємо тему(Точніше-повторимо)
"Модель ідеального газу. Основне рівняння МКТ ідеального газу.Характер Взаємодії молекул(атомів) в ідеальному газі."
- Ця тема-важлива з точки зору розуміння МКТ і Температури.Тому і варто з неї почати повторення.
- І актуальна сьогодні задача з Механіки. Спробуйте зробити і зрозуміти,що таке БАЛІСТИЧНИЙ снаряд.Як далеко полетить снаряд випущений з артилерійної гармати,якщо його початкова швидкість 500м/с і вилетів він з дула,що орієнтований до горизонту під кутом 45 градусів.
Це був би П'ятий урок о 12-30 в 👉9класі. Але коли матимете можливість тоді і розберете ТРИ ЗАКОНИ ДИНАМІКИ(Н'Ютона).Перші два ми з вами розбирали. Третій закон,який зрозумілий з побуту,як "ДІЯ -Рівна ПРОТИДІЇ"ми частково розглядали на прикладі
Зіткнення двох возиків.Після спостереження їх зіткнення ми отримали закономірність:
Якщо потрібно повторити,що таке прискорення і як знайти його, То Параграф 29 прочитати. Передивіться симуляцію на сайті fizmat.by і виділіть Властивості рівноприскореного руху.
Для самоперевірки. А поки що -тренуйтесь.