четвер, 31 березня 2022 р.

Першого квітня. Колись цей день був днем жартів.

  1 Квітня,в п'ятницю,уроки фізики відбудуться On Line,але без ЗУМУ(поки що).Завдання,яке буде запропоновано,потрібно проходити самостійно. Потім,якщо буде спокійніше,проведу консультацію для паралельних класів.

(Якщо у мене,чи у вас  Буде можливість)

Якщо щось буде незрозумілим,запишіть у Коментарях. Я підберу підказки.

Запускати заняття не можна ,бо вернемось в "кам'яний вік"

Працювати буду для тих,ХТО БАЖАЄ займатись:детально,інколи повторно-підхід змінюється.

На питання (і можливі консультації) готує низку запитань,які потрібні для пояснення.

Буду готувати контрольні питання,які будуть проявляти недоліки і прогалини в знаннях.

  • Дане завдання опрацьовуємо паралельними класами(немає А чи Б)
  • Завтра буде виставлене завдання для перевірки засвоєного.Оцінки не ставлю,лише кількість балів,які ви собі занотовуєте в щоденнику.
  • Якщо потрібно.Повторимо.
  • Працюєте для себе,тому не потрібно лукавити:ви опановуєте науку.
  • Питання задаєте у вигляді Коментаря,або мені на почту(якщо буде можливість)
  • По ходу нашої роботи будемо щось міняти і виправляти,щоб був результат.
  • Зверніть увагу,що конкретного розкладу уроків немає-це ДАНЬ ТРАДИЦІЇ. Ви працюєте тоді,коли є можливість(і навіть-бажання)
  • користуйтесь УРОКАМИ,створеними у вигляді коротких ВІДЕО Українськими освітніми підрозділами Міністерства Освіти України.

Починаєм!. Як Людський Світ,так і ПРИРОДА дуже нестабільні.Подивіться,що твориться на Сонці.

Сонце Лютує-його активність збільшується.Даю Фото Фотосфери на  1 Квітня.


Тема.11 Класу.

З цього починається опрацювання ОДИНАДЦЯТИМ класом теми "Світ Зір. Природа ЗІР. ДЖерело Енергії ЗІр. Класи Зір."
Зайдіть за посиланням і ви будете слудкувати за подіями на Сонці в реальному часі.
Подібні події завжди відбуваються на Зорях класу Сонця(G7)


 В будь-якому скупчені ЗіР ,чи галактиках є різні класи Зір.Про це розкаже Діаграма "Герцшпрунга-Рассела."
Все компактно є в підручнику Пришяка. Параграф 13. А перед цим-на 101 сторінці є питання попередньої теми(Сонце.Цикли)

Це був би Перший урок о 8-30 відбудеться в 👉11 класі.Пояснити  принципи роботи з дослідження астрономічних явищ.Практична робота № 2

3 варіанти на вибір:

а) Візуально-телескопічні спостереження Сонця.

б) Визначення діаметра Сонця за допомогою камери-обскури.

в) Визначення висоти (кульмінації) Сонця за допомоги гномона.(робота Агніцького М.)Диск F
А КУшнарьов Артур вже виконав дане завдання на 12 балів(Робота б)

Другий урок о 9-25 відбудеться в 👉 8 класі.Тема. Я задавав дане завдання ще 17 Березня і 24 Березня.Я його повторюю.

На початку-я пропоную розв'язати задачу -СХОДУ. Може у когось є така вдача. Але,щоб глибше зрозуміти тему і використати її в житті(спеціальність,пов'язана з  електричним струмом зараз стає дуже актуальною)

Для Восьмого класу. Який струм протікає через провід,що звісився до землі після вибуху і находиться під напругою 220 В,якщо опір провідника 20 Ом.(звичайно восьмий клас не вивчає явище змінного струму,тому вважайте,що це мережа сталого струму)

У підручнику прочитайте і запам'ятайте-

  • Що таке струм і як його виміряти(параграф 23 і 25-потихеньку)
  • Після цього розгляньте параграф 26 і 27.
  • Попробуйте розглянути Вправи 26 і 27.
  • Після цього(увага) розберіть,що таке НАПРУГА? Який звязок ця величина має з енергією?
  • Напруга вимірюється у ВОЛЬТАХ(В,V)? А сила СТРУМУ у Амперах.
  • Лише після цього прочитайте параграф 29 і  зрозумійте,що таке ОПІР провідника? Від чого він залежить? Чому є провідники електричного струму,а є непровідники Електричного струму?
  • І задача виконана. Звичайно,що дехто візьме формулу і підставить числа,але чи буде це РОЗУМІННЯМ явища?
  • Подивіться і пограйте в цікавий тренажер PHET

Закон Кулона.Бесіда і оцінювання розуміння теми за питаннями із Вправ 20,21,22.


Третій урок о 10-30 в 👉7 класі.Тема.  Сила ТЕРТЯ і сили пружності і тяжіння. Як їх розрахувати і дослідити властивості? Прочитати параграф 19. Вправа 19(2,3,4)  

  • що таке Рівнодійна сил?;
  • Чому силу тяжіння можна визначити за формулою F=mg
  • В який умовах виникає сила пружності?
  • Про що нам розказує формула F=-kx?
  • Що таке сила тертя,як вона виникає?
  • Параграф в підручнику -21.
  • Після цього розв'яжіть задачу-Для Сьомого класу.Розрахуйте силу,яку треба прикласти,щоб тягнути залишки танку масою 46 тонни,якщо сила тертя між полотном дороги і гусеничним ходом кочення 0,35 .
  • Є підказки.Прочитайте спочатку параграф у підручнику параграф 21,зверніть увагу на малюнок 21.2,

    мал.21.4 і мал.21,5. Після цього на сторінці є формула-подивіться:вона дозволяє розрахувати силу тертя.

    Де взяти СИЛУ ТИСКУ? Подивіться задачу для розрахунку сили тяжіння і ваги.(задача на сторінці 144)

Четвертий урок о 11-35 в👉10класі.Продовжуємо тему(Точніше-повторимо)

"Модель ідеального газу. Основне рівняння МКТ ідеального газу.Характер Взаємодії молекул(атомів) в ідеальному газі."

Передивіться відео,особливо в частині "ЗАДАЧІ".\
На наступний раз передивіться "Температура!Що воно таке?ЩО характеризує7"
  • Ця тема-важлива з точки зору розуміння МКТ і Температури.Тому і варто з неї почати повторення.
  • І актуальна сьогодні задача з Механіки. Спробуйте зробити і зрозуміти,що таке БАЛІСТИЧНИЙ снаряд.Як далеко полетить снаряд випущений з артилерійної гармати,якщо його початкова швидкість 500м/с і вилетів він з дула,що орієнтований до горизонту під кутом 45 градусів.

Це був би П'ятий урок о 12-30 в 👉9класі. Але коли матимете можливість тоді і розберете  ТРИ ЗАКОНИ ДИНАМІКИ(Н'Ютона).Перші два ми з вами розбирали. Третій закон,який зрозумілий з побуту,як "ДІЯ -Рівна ПРОТИДІЇ"ми частково розглядали на прикладі 

Зіткнення двох возиків.Після спостереження їх зіткнення ми отримали закономірність:

На уроці ми для взаємодії використовували магнітну дію,на відміну від металевої пружної пружини,як тут показано на слайді.
Параграфи 30.31.32. В підручнику зібрано компактно. Але,якщо чогось не виходить,пишіть про це в коментарях. Поспішати не буду,але й затримуватись не будемо надлишок часу. Працюю для тих,хто бажає.Змушувати не буду.

Для перевірки візьміть питання із Вправ 30,31,32.

Якщо потрібно повторити,що таке прискорення і як знайти його, То Параграф 29 прочитати. Передивіться симуляцію на сайті fizmat.by і виділіть Властивості рівноприскореного руху.

(віртуальна лабораторія) для демонстрації 3-го закону при різних масах тіл.

ВСЕ В ОДНОМУ БЛОГОВІ.
В Понеділок Викладу завдання на два рівні!

Для самоперевірки. А поки що -тренуйтесь.

"Все буде добре." 
Ми подолаємо всі перепони!
У нас є ХАРАКТЕР.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Зауваження

22 Листопаду

Для Вані  https://us04web.zoom.us/j/77659315194?pwd=IvAvSbXBvTgEaTbchAmoBbNdoL3maT.1 Для Даніеля  https://us04web.zoom.us/j/72453913116?pwd=...

Вибране