четвер, 20 березня 2025 р.

21 Березня 2025

 

Посилання для Дані  на п'ятницю 21 березня ,14-30


  Код       ISBZUB

Що гірше Зла?

 

Розклад уроків на п'ятницю,21 Березня.

Про оцінювання

8-30 Перший урок.10 Б клас    https://us04web.zoom.us/j/74514170345?pwd=jCd07tBLOYs47AjYadVm6fPYJcP3vX.1

9-25 Другий урок.7 А клас, посилання 

https://us04web.zoom.us/j/78791145072?pwd=6oBNBiW08dC7t6JtbKEqXhIQvWzYK5.1

10-20 Третій урок.11 А клас, посилання   https://us04web.zoom.us/j/74933788868?pwd=oXccdFRAvSyW6Imoh92quaHJmZo5XQ.1

11-15 Четвертий урок 7 Б клас, посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/78878022531?pwd=38kaEv6SY3UA2PoHdMCI1NjSagypa2.1

12-30 П'ятий урок.9 А клас, посилання   https://us04web.zoom.us/j/74643339554?pwd=Pfalx4P3LwEGbAYkdvEb5ZdBZvzdCa.1


Тема уроку для 7 А і 7 Б класів. 1.Тиск твердих тіл. Сила тиску.  2. Практикум розв'язування задач(самостійна)

На початку уроку розглянемо недоліки виконання КТ(Сили природи)

1.Що це за фізична величина-ТИСК? А що таке СИЛА Тиску?.


  • Розгляньте лезо ножа чи лопати? Навіщо їх гострити?
  • Мисливці взимку стають на лижі. Навіщо?

2) Задача для перевірки навичок математичної моделі розв'язування задач. Дати повне пояснення із відповідним рисунком сил із заданим масштабом.

  • Під  час лабораторної роботи учень приклав до  дерев'яного бруска масою 200 г силу 0,45 Н горизонтально поверхні столу. Яку реакцію бруска очікує учень, якщо коефіцієнт тертя дерева по дереву дорівнює 0,25?
  • Богдан, під час лабораторної роботи, хоче зрушити брусок масою 300г з допомогою пружини жорсткість якої 40 Н/м. Якою може бути  деформація пружини, якщо коефіцієнт тертя 0,25?
  • Під час лабораторної роботи учень отримав такі результати;  якщо маса бруска 100г -сила тертя-0,12, якщо маса- 200 г-сила тертя 0,23, якщо m =400г-0,45. Побудувати графік залежності сили тертя від ваги тіла. За даним графіком визначити коефіцієнт тертя.
Тема уроку для 10  Б класу.1.Будова і властивості твердих тіл. Анізотропія. Аморфність.  Рідкі кристали.
2. Механічні властивості твердих тіл.
До уроку
Для самоконтролю виконати задачі із Вправи 33(3,4)
Дайте відповіді на наступні питання:
  • Що таке Аморфні тіла(некристали)?
  • Що таке анізотропія?
Як залежать властивості твердих тіл від
властивостей кристалів різного хімічного зв'язку: металевий зв'язок, йонний зв'язок, ковалентний зв'язок, воднево-карбонні (Ван - дер-Ваальса):                1) провідність; 2)твердість;                     3) тугоплавкість;   4) пластичність;

Чому деякі рідини являються Рідкими кристалами?.

  • Далі - Закон Гука у формі Юнга.

    • Види деформації. 
    • Напруга. Діаграма механічної напруги.
    • Межа міцності. Запас міцності.
    • Дивитись §.35.
    • На наступний урок Вправа 35

    Тема уроку для 11 А класу. Фотони. Розв'язування задач.
    До уроку виконати завдання(самостійно)!
    Вправа 33(4,5)
    Під час розв'язання задач із коментарем і колективним обговоренням.
  • 15д. Довжина хвилі лазерного випромінювання дорівнює 500 нм, потужність випромінювання 5 мВт. Скільки фотонів випромінює лазер за 1 хвилину?

  • 18д. В рентгенівській трубці електрони, прискорені напругою 45 кВ, ударяються об металеву мішень. Яка якнайменша довжина хвилі виникаючого електромагнітного випромінювання? А. Менше  20 пм.         

  • Домашня робота(пропедевтика). Прочитати §.34.

Тема уроку для 9 А класу. Третій закон Динаміки.

До уроку. Уміти формулювати ПЕРШИЙ і Другий закон Динаміки. і демонструвати прикладами,

Розглянемо:

Самостійна робота за темою "Закони Динаміки"(Розділ ІІ).ЗРЗ.
Дом.Завд. §.32, Вправа 32(3,4)

середа, 19 березня 2025 р.

20 Березня День Весняного рівнодення

У 2025 році весняне рівнодення настане в четвер,20 Березня о 11:01 за східноєвропейським часом. Саме в цей момент Сонце перетне небесний екватор, що і призведе до вирівнювання тривалості дня і ночі.

 Розклад уроків фізики на четвер 20 Березня

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/71403655497?pwd=yDESXSVCyYsh0orybE8d78BGpvJMJT.1

9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/75569837094?pwd=60iJmvPOd7vPvNnh0nbuABOAITluIk.1

10-20.Третій урок у 7 А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/74866734094?pwd=eNQbQBnYlPAplTVf71RKUfMwe00bfk.1

11-15.Четвертий урок у класу. Посилання

https://us04web.zoom.us/j/73395652764?pwd=F2lcUamqDDfliW9jLc0vDzLMsJIjeF.1

 12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/73395652764?pwd=F2lcUamqDDfliW9jLc0vDzLMsJIjeF.1

13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/76508062941?pwd=EnEHmPZWj7bxA3DazaYhmrGBqHfUak.1

Тема уроку для 7А і 7 Б класу. Контрольна робота: "Сили в природі."
До уроку розгляньте завдання на сторінках 
підручника 195-196.
Код для 7А(classtime.com)-  F52F9X
Код для 7Б(classtime.com)- ISFCSW

Тема уроку для 11 А класу.Тема уроку у 11 Б класу. Вступ до Квантової оптики. Гіпотеза М. Планка. Кванти світла.
До уроку  виконати  КТ за кодами

11 А AWKDF4 ;   ( хто не виконав)

Прочитати §.33."Основи квантової фізики"

Під час уроку розглянемо:

  • ідею Абсолютно чорного тіла або "чому Зорі -різнокольорові";
  • протиріччя(ультрафіолетова смерть Всесвіту), що привело до гіпотези Планка;
  • кванти світла і їх властивості;


  • Коментування задач із Вправи 33.
  • Опрацювати §.33.Завершити Вправу 33.
Тема уроку для 9 А класу. Другий закон Динаміки. 
До уроку переглянути попередні відео і посилання.
І прочитати §.31.
Переглянути відео(до 3-го закону)

На прикладі розв'язування задач із Вправа 31 складемо алгоритм розв'язання задач задач на застосування другого закону Динаміки.
Додатково. Тренування на пошук рівнодійної сили.
  • Чи знаємо ми-що таке маса тіла?
  • -як пов'язана маса тіла із часом, який потрібен для зміни швидкості тіла?
  • -що таке сила?
  • -в яких випадках сили себе не проявляють? і, в цьому випадку, ми говоримо-що сили не має?
Домашня робота. Опрацювати Вправу 31.

ТЕма уроку для 8- А класу. Розв'язування задач.
Властивості послідовного з'єднання елементів у колі.(практика) ЛР№4.
(робота в укритті для тих, хто може відвідати урок)
 До уроку приготувати звіт  ЛР№4. Здати  відповідно до інструкції, яка подана в підручнику на сторінках 160-161.
Якщо немає можливості бути присутнім в класі роботу виконати на  електронному застосунку( клік посилання)
Перегляньте 
Вправа 29(3,4,5).
Для тренування  і виконання роботи перейдіть за посиланням.(в цьому випадку виконання ЛР-є бонуси)
Другий застосунок(із можливостями виконання роботи)
Ви запитували!
Повторна робота "Електростатика" код ESIFCW
Для тренування  і виконання роботи №4 прочитати §.31.
Зібрати електричне коло-основу для роботи №4.
Знаємо, що струм в даному колі однаковий в кожній точці кола ,використаємо виміряну напругу на окремих ділянках кола -розрахуємо опір ділянок кола. За інструкцією(сторінки 168-169) ЛР№4(с виконайте розрахунки Досліду 1,Досліду 2,Досліду 3.
Зробити висновки.
Для інших учнів-роботу виконати за посиланням у застосунку
Розв'яжемо задачі: Вправа 30(2,3,4)
Вправа 31(5)

На наступний урок -Домашня робота Вправа 30(3),31(3,4)

Тема уроку для 10 А класу.1.Будова і властивості твердих тіл. Анізотропія. Аморфність.  Рідкі кристали.
2. Механічні властивості твердих тіл.
До уроку
Для самоконтролю виконати задачі із Вправи 33(3,4)
Дайте відповіді на наступні питання:
  • Що таке Аморфні тіла(некристали)?
  • Що таке анізотропія?
Як залежать властивості твердих тіл від
властивостей кристалів різного хімічного зв'язку: металевий зв'язок, йонний зв'язок, ковалентний зв'язок, воднево-карбонні (Ван - дер-Ваальса):                1) провідність; 2)твердість;                     3) тугоплавкість;   4) пластичність;

  • Чому деякі рідини являються Рідкими кристалами?.

  • Далі - Закон Гука у формі Юнга.
  • Види деформації. 
  • Напруга. Діаграма механічної напруги.
  • Межа міцності. Запас міцності.
  • Дивитись §.35.
  • На наступний урок Вправа 35






вівторок, 18 березня 2025 р.

19 Березень 2025

 Слава Моїй Україні.

Розклад уроків фізики на середу,19 Березня 2025 року.

 08-30Перший урок10Б.Посилання 


 
https://us04web.zoom.us/j/78525017170?pwd=eXZL3ydG1Z9qaae2NQzXAVYzWjeN6D.1

 09-25Другий урок- 9А.Посилання  

https://us04web.zoom.us/j/77923609631?pwd=K4Xwkam1tzvp36Os7gvSnRTBeodTVY.1

10-20Третій урок 9Б.Посилання   https://us04web.zoom.us/j/79784497912?pwd=axayWy9nYCcluaY5bO9CYXunj5DFQa.1

11-15Четвертий урок  - 

12-30П'ятий урок -    11Б. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/73106637413?pwd=aWxwVsph3RFqZAX28YPgaR17W2C4F8.1

Тема уроку для 10 Б класу.1.Будова і властивості твердих тіл. Анізотропія. Аморфність.  Рідкі кристали.
2. Механічні властивості твердих тіл.
До уроку переглянути наступні задачі:
Для самоконтролю виконати задачі із Вправи 33(3,4)

Під час уроку розглянемо Твердий агрегатний стан і його властивості.

Властивості кристалів різного хімічного зв'язку: металевий зв'язок, йонний зв'язок, ковалентний зв'язок, воднево-карбонні (Ван - дер-Ваальса):                1) провідність; 2)твердість;                     3) тугоплавкість;   4) пластичність;

Характерна особливість кристалічних тіл-анізотропія.
  • Рідкі кристали.
  • Закон Гука у формі Юнга.(перенесемо на наступний урок)
  • Аморфні тіла(некристали)-неперіодичність структури(рідини із великою в'язкістю)   
Тема уроку для 9 А класу. Другий закон Динаміки. Розв'язування задач.
До уроку переглянути попередні відео і посилання.
І прочитати §.31.
Переглянути відео(до 3-го закону)

На прикладі розв'язування задач із Вправа 31 складемо алгоритм розв'язання задач задач на застосування другого закону Динаміки.
Додатково. Тренування на пошук рівнодійної сили.
  • Чи знаємо ми-що таке маса тіла?
  • -як пов'язана маса тіла із часом, який потрібен для зміни швидкості тіла?
  • -що таке сила?
  • -в яких випадках сили себе не проявляють? і, в цьому випадку, ми говоримо-що сили не має?
Домашня робота. Опрацювати Вправу 31.

Тема уроку для 9 Б класу. Третій закон Динаміки.

До уроку. Уміти формулювати ПЕРШИЙ і Другий закон Динаміки. і демонструвати прикладами,

Розглянемо:

Самостійна робота за темою "Закони Динаміки"(Розділ ІІ).ЗРЗ.
Дом.Завд. §.32, Вправа 32(3,4)

Тема уроку для 11 Б класу. Розв'язування задач. Гіпотеза Планка. Кванти світла.
До уроку опрацювати  §.33.
і засвоїти  властивості квантів світла.
Параграф 34(1,2)
Вступ до явища зовнішнього фотоефекту.(із ПК)
На наступний урок.
Додаткова КТР SIIQJN

понеділок, 17 березня 2025 р.

18 Березня 2025

 Слава Україні. 

Розклад уроків фізики на вівторок,18 Березня.

 08-30. Перший урок-11БПосилання 

https://us04web.zoom.us/j/77552981949?pwd=VIugdiU48uRFTyMm2PoG12aVWSuPFi.1

09-25. Другий урок- 11Б.Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/74399860876?pwd=rsqjiJlnfNahTgGHJgTDRbj8y9d1lw.1

10-20. Третій урок -  9Б.Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/76705685904?pwd=WIGKxwCnF9zpjbBIaC6whEAxT4P9ia.1

11-15. Четвертий урок- 10А Посилання     https://us04web.zoom.us/j/74285401432?pwd=2NTMaNVLqdW95D9Ws8GWOPUTXYQdMn.1

12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання

Тема уроку у 11 Б класу. Вступ до Квантової оптики. Гіпотеза М. Планка. Кванти світла.
До уроку  виконати  КТ за кодами

11 А AWKDF4 ;             11 Б PPJI86.

Прочитати §.33."Основи квантової фізики"

Під час уроку розглянемо:

  • ідею Абсолютно чорного тіла або "чому Зорі -різнокольорові";
  • протиріччя(ультрафіолетова смерть Всесвіту), що привело до гіпотези Планка;
  • кванти світла і їх властивості;


  • Коментування задач із Вправи 33.
  • Опрацювати §.33.Завершити Вправу 33.
Тема Астрономії Для 11 А класу.  Практика.Розв'язування задач для кращого розуміння теми:" Зорі. Еволюція зір. Білі карлики. Нейтронні зорі. Чорні діри."

1.Порівняємо Зорі.
2.Згадаємо тему подвійних зір.
3.Еволюція зір. Смерть зорі.
Навіщо ми досліджуємо кратні системи зір?
Хоккінг. Чорні діри і їх еволюція. Чи випаровуються Зорі.
Домашня робота. §.Тема.5

  • Розв'яжемо пару задач.У скільки разів Арктур більше Сонця, якщо світність Арктуру 100,а температура 4500 К?
  • На якій відстані  від центру галактики знаходиться наднова зоря, якщо її  кутова відстань від центру галактики 3‟ ,а від нас вона віддалена на 10 млн парсек?
  • У скільки разів відрізняються світності двох зір однакової температури, якщо радіус однієї із них більше ,чим в 25 разів?
  • Розв'яжемо пару задач.У скільки разів Арктур більше Сонця, якщо світність Арктуру 100,а температура 4500 К?
  • На якій відстані  від центру галактики знаходиться наднова зоря, якщо її  кутова відстань від центру галактики 3‟ ,а від нас вона віддалена на 10 млн парсек?
  • У скільки разів відрізняються світності двох зір однакової температури, якщо радіус однієї із них більше ,чим в 25 разів?
  • Домашня робота. §.Тема.5

Тема уроку для 10 А класу.1.Будова і властивості твердих тіл. Анізотропія. Аморфність.  Рідкі кристали.
2. Механічні властивості твердих тіл.
До уроку переглянути наступні задачі:
Для самоконтролю виконати задачі із Вправи 33(3,4)

Під час уроку розглянемо Твердий агрегатний стан і його властивості.

Властивості кристалів різного хімічного зв'язку: металевий зв'язок, йонний зв'язок, ковалентний зв'язок, воднево-карбонні (Ван - дер-Ваальса):                1) провідність; 2)твердість;                     3) тугоплавкість;   4) пластичність;

Характерна особливість кристалічних тіл-анізотропія.
  • Рідкі кристали.
  • Закон Гука у формі Юнга.(перенесемо на наступний урок)


Аморфні тіла(некристали)-неперіодичність структури(рідини із великою в'язкістю)   
         
ТЕма уроку для 8- А класу. Властивості послідовного з'єднання елементів у колі.(практика) ЛР№4.
(робота в укритті для тих, хто може відвідати урок)
 До уроку приготувати звіт  ЛР№3. Здати під час уроку на окремому аркуші (подвійному ) відповідно до інструкції, яка подана в підручнику на сторінках 160-161.
Якщо немає можливості бути присутнім в класі роботу виконати на  електронному застосунку( клік посилання)
Перегляньте 

Учні працюють(в залежності від умов) і online і ofline/
Вправа 29(3,4,5).
Для тренування  і виконання роботи перейдіть за посиланням.(в цьому випадку виконання ЛР-є бонуси)
Другий застосунок(із можливостями виконання роботи)
Ви запитували!
Повторна робота "Електростатика" код ESIFCW

Для тренування  і виконання роботи №4 прочитати §.31.
Зібрати електричне коло-основу для роботи №4.
Знаємо, що струм в даному колі однаковий в кожній точці кола ,використаємо виміряну напругу на окремих ділянках кола -розрахуємо опір ділянок кола. За інструкцією(сторінки 168-169) ЛР№4(с виконаємо розрахунки Досліду 1,Досліду 2,Досліду 3.
Зробити висновки.
Для інших учнів-роботу виконати за посиланням у застосунку

Тема уроку для 9 Б класу. Другий закон Динаміки. Розв'язування задач.
До уроку переглянути попередні відео і посилання.
І прочитати §.31.
Переглянути відео(до 3-го закону)

На прикладі розв'язування задач із Вправа 31 складемо алгоритм розв'язання задач задач на застосування другого закону Динаміки.
Додатково. Тренування на пошук рівнодійної сили.
  • Чи знаємо ми-що таке маса тіла?
  • -як пов'язана маса тіла із часом, який потрібен для зміни швидкості тіла?
  • -що таке сила?
  • -в яких випадках сили себе не проявляють? і, в цьому випадку, ми говоримо-що сили не має?
Домашня робота. Опрацювати Вправу 31.







Зауваження

9 Квітня 2025

  Слава Мо їй Україні. ядерна енергетика Розклад  уроків фізики на   середу,09  Квітня  2025 року.  08-30 .  Перший  урок -  10Б. П осилання...

Вибране