Чорно́бильська катастро́фа — техногенна екологічно-гуманітарна катастрофа, спричинена двома тепловими вибухами і подальшим руйнуванням четвертого енергоблока Чорнобильської атомної електростанції, розташованої на території України (колишньої УРСР), в ніч на 26 квітня 1986 року.
Так сухо і коротко пишуть у ВІкіпедії...Та за цими рядками криється ВЕЛИЧЕЗНА трагедія мільйонів людей і початок ЕПОХИ ПРОЗРІННЯ.
Кажуть,час лікує.Через 24 тисячі років люди зможуть забути(?) ту Катастрофу,що сталася в ніч,з суботи на неділю,з 25 на 26 Квітня,тому що це-час повного розпаду ізотопів ЦЕЗІЮ І СТРОНЦІЮ.?
А нам,сьогоднішнім,ВЧИТИСЯ,щоб не робити ТАКИХ помилок!
Уроки фізики відбудуться в ZOOM форматі.
09-25 Урок в 👉10 класі ID 825 1455 0937 password Kkj5dw
10-30 Урок в 👉 10 класі ID 831 5510 3812 password eNs5q7
11-35 Урок в 👉 11 класі ID 830 7526 5906 password HBavM9
10 клас На першому з уроків Виконаємо ЛАбораторну роботу(як ШАБЛОН)"Визначення ВІдносної вологості повітря за допомогою двох методик. Параграф 32. Експериментальна домашня робота на сторінці 196.
Приготувати лід до уроку,під час уроку виконати роботу і роботу вислати на почту.
На другому уроці розглянемо низку задач на тему "Властивості ненасиченої і насиченої пари". Вдома потрібно розв'язати завдання з вправи.32.
11 клас доопрацює Тему "Методи вимірювання радіоактивності. Одиниці вимірювання рівня радіоактивності. Елементарні частки."
Пояснення до експериментальної №8 роботи.
Вправи 41,42, Параграф 41-43.
Знайдіть інформацію про період напіврозпаду ізотопів на території Чорнобильської Зони. Коли на території Чорнобиля буде безпечно!? Оцінимо.
Уроки фізики 23 Квітня пройдуть у формі ZOOM конференцій
9-25 Урок в 👉 10 класі ID 794 5132 1106 password 9tHiGw
10-30 Урок в 👉 8A класі ID 716 8796 0145 password xeMLb3
11-35 Урок в 👉 11 класі ID 798 8657 2871 password YrR6N9
12-30 Урок в 👉 7A класі ID 727 8395 2725 password b00FQz
13-25 Урок в 👉 9A класі ID 730 8753 0257 password 42CNd3
Учні 10- класу проведуть Демонстраційну Лабораторну роботу "Визначення відносної вологості повітря " двома способами:1) З допомогою конденсаційного гігрометра;2) з допомогою психрометра.
Один із методів буде основою Домашньої лабораторної роботи(на вибір).Роботу потрібно буде вислати на почту(в мій Архів) де зберігається потрібний час.Перед уроком прочитати параграф 32.(Основні поняття:абсолютна вологість,відносна вологість,точка роси,насичена пара)
Учні 8А класу виконають Лабораторну роботу "Визначення потужності струму в ділянці кола. Розглянуть Техніку безпеки під час використання електричної енергії в побуті(запобіжники,магнітні реле,як запобіжники перевантаження електричної мережі в квартирі)
Вдома дану роботу зробити самостійно і вислати потрібно буде на мою почту(в Архів)
Учні одинадцятого класу розглянуть заключну тему розділу"Ієрархія елементарних часток в природі. Типи елементарних часток." Розглянемо детально прилад Дозиметр. Розглянемо методику вимірювання рівня радіоактивності і одиниці рівня радіоактивності(від Беккереля до Зіверта),питому енергію зв'язку. створимо конспект для даних питань.
Розглянемо інструкцію до експериментальної роботи №8.
Все,що не встигнемо розглянути,розглянемо в понеділок. Далі практикум розв'язування задач.Після цього -ЗАКЛЮЧНИЙ ТЕСТ(напевне -в середу)
Учні 7А класу мають можливість побачити "Живі " досліди,що доводять існування Атмосферного тиску(я буду в класі і експерименти проведу на камеру на демонстраційному столі-варто не запізнюватись). Прочитати параграф 25 і Вправа 25(3,4,5)
Учні 9А увійдуть в Тему. Імпульс тіла. Імпульс сили. Другий закон Динаміки через імпульс тіла.Розглянемо ряд прикладів,що демонструють імпульс тіла і зміну імпульса тіла.
Дом.завдання. Параграф 36.
Нагадую учням,хто не здав Лабораторну роботу:завтра останній день.
Учні 7Б класу розглянуть Дію атмосферного тиску. Розглянемо низку прикладів. Дослід Торічеллі і прилади,з допомогою яких можна виміряти АТМОСФЕРНИЙ тиск.
Ще раз пропоную передивитися відео про ОТТО фон Геріке, вимірювання атмосферного тиску.
Учні 8-го Бкласу мають Тему. Розв'язання задач,з прикладами:"Робота і потужність електричного сталого струму. Техніка безпеки в квартирі.Запобіжники." Інструкція до Лабораторної роботи(Віртуальна за ресурсом PHET) Визначення потужності струму в елементах кола(Бажаючим)
Дом.завдання. Прочитати параграф 35. Вивчити застереження перед використанням електричного обладнання.
Учні 9-го А класунапишуть роботу на основі параграфів 34 і 35 і,відповідно, Вправ 34 і 35. Учні будуть розбиті на варіанти. Задачі маєте за урок вислати на мою почту. Тим учням,які не будуть,з якоїсь причини на конференції on line-або будуть працювати над іншим завданням,яке я після уроку виставлю на Блозі,
8 А клас розглянуть одну-дві задачі з теми:"Робота і потужність електричного струму"
І виконають Електронну лабораторну роботу;"Дослідження паралельного з'єднання в колі сталого струму", А до уроку виконати ТЕСТ на "З'єднання провідників". Натисніть на посилання і виконайте тест,перешліть на МОЮ почту. На допомогу параграфи 31 і 32. Там багато прикладів.Після цього уроку виставлю тематичну оцінку.
11 Клас повинен виконати самостійну роботу "Атомна фізика. Елементарні частки."
8-30 Урок астрономії в👉 11 класі ID 747 0352 4179 password 129nK2
9-25 Урок фізики в👉 8Б класі ID 721 3268 8050 password 1EXvk8
10-30 Урок фізики в👉 7Б класі ID 721 2289 5683 password 586bEn
11-35 Урок фізики в👉 9Б класі ID 726 6210 0556 password fSQ2dM
8-30 Урок фізики в👉 7А класі ID 799 1509 3337 password B6eeWD
Учні 11 класу будуть виконувати Тест:"Зорі. Еволюція Зір. Галактики." НА початку уроку уточнимо деталі до роботи(можливо в бесіді зробимо уточнення до питань)
Учні 8Б класу розглянуть одну-дві задачі з теми:"Робота і потужність електричного струму"
І виконають Електронну лабораторну роботу;"Дослідження паралельного з'єднання в колі сталого струму", А до уроку виконати ТЕСТ на "З'єднання провідників". Натисніть на посилання і виконайте тест,перешліть на МОЮ почту. На допомогу параграфи 31 і 32. Там багато прикладів.Після цього уроку виставлю тематичну оцінку.
Учні 7Б і 7А класу на уроці порадують НАС умінням розв'язанням задач із Вправи 23 і 24.(20хв)
Після цього розлянемо тему "Атмосферний тискю"(Додому буде параграф 25 і передивитися Відео про
ОТТО ГЕРІКЕ і атмосферний тиск,як влаштований Насос.Далі ,в параграфі 25 пояснити всі малюнки.
Проведемо аналіз ТЕСТОВОЇ роботи на Сlasstime "Сили природи".
Учні 9Б класу напишуть роботу на основі параграфів 34 і 35 і,відповідно, Вправ 34 і 35. Учні будуть розбиті на варіанти. Задачі маєте за урок вислати на мою почту. Тим учням,які не будуть,з якоїсь причини на конференції on line-або будуть працювати над іншим завданням,яке я після уроку виставлю на Блозі,або ті ж завдання, в той же період часу,якщо отримають повідомлення від ...друзів(?)Умови задачі(а ви що подумали?)