субота, 14 грудня 2024 р.

16 Грвдня.


https://www.obozrevatel.com/main-item/23-11-2024.htm

Освітня омбудсменка виступила проти олімпіад і пояснила, чому не можна порівнювати школи - Надія Лещик | Моя Школа | OBOZ.UA

 Розклад уроків фізики на понеділок,16 Грудня.

08-30. Перший урок 11Б клас  

https://us04web.zoom.us/j/71075121309?pwd=URWKCL3ueaiJStOQjEwkN1BsGxAOAw.1

 09-25. Другий урок- 11А клас     https://us04web.zoom.us/j/76820715258?pwd=y5JdvxqnO8IA12BTr9a2rfhEZa4u8j.1

 10-20. Третій урок - 10 Б клас 

 https://us04web.zoom.us/j/78358458117?pwd=x6TS6t8AdPkYM7m4lhR79XzvdqdNU6.1

11-15. Четвертий урок- 10А клас   https://us04web.zoom.us/j/75740340362?pwd=YImicGbTZtbbDzMAsc3h5tka7q7Jon.1

12-30. П'ятий урок - 9Б клас    https://us04web.zoom.us/j/76184066268?pwd=YTh9PL8D17ZBs75zObO8TyyAMu9pdS.1

Тема уроку в  11 Б і 11 А класах. Розв'язування задач. Вільні коливання(загально)
Змінний струм. (дуже потрібно подивитися відео до 5 хв)

До уроку переглянути за даним посиланням  основні тези теми для кращого розуміння  і засвоєння словника явища.
Розв'язати:

1.На малюнку приведений графік залежності від часу координати підвішеного на нитці кульки, що скоює гармонійні коливання. Визначте довжину нитки (g=9,8 м/с2).

2.Як зміниться частота вільних електромагнітних коливань в контурі, якщо ємність  конденсатора збільшити в 1,5 рази, а індуктивність котушки — в 6 разів?
3. У якому вигляді буде концентруватись енергія в коливному контурі в момент повної розрядки конденсатору?
4. Вправа 18,завдання №3.
 До уроку. виконання Тесту(Основи коливань)
код для 11 А класу-------DSCSUG
код для 11Б класу--------Q5IMTD

Приклад розв'язання задачі для обрахування енергетичних характеристик вільних коливань і застосування первісних.
1.Матеріальна точка масою 0,5 кг скоює гармонійні коливання під дією сили яка змінюється згідно із законом  
F= 0.2 sin(πt+π)
Яка максимальна швидкість точки?

2.Вправа 18( 5), два способи.

3.Зверніть увагу на графіки механічних коливань і їх                    електричні аналогії.


Розбираємо Вправу 19(2,5)

Тема уроку для 10 А і 10 Б класів. Розв'язування задач. Рівняння і графіки  гармонійних коливань.

До уроку розглянути 

Під час уроку:1) пояснити виконання Лабораторної роботи №5.(інструкція на сторінці 146)
2.)графік коливання гравітаційного маятнику.
3).Завдання із ЗРЗ(розділ 10)
Скористаємось завданнями наданих для 11 класів(для повторення)

На наступний урок підготувати попередні записи для звіту ЛР 5.

а)При гармонійних коливаннях уздовж осі ОХ координата тіла змінюється за законом    х = 0,6cos3t (всі величини вимірюються в СІ). По якому закону змінюється з часом прискорення цього руху?

б) На малюнку приведений графік залежності від часу координати підвішеного на нитці кульки, що скоює гармонійні коливання. Визначте довжину нитки (g=9,8 м/с2)

Тема уроку для 9 Б  класу. Розв'язування задач.2. Звукові хвилі. Інфразвук. Ультразвук.

До уроку,(Бути готовими відповідати)
  • Що таке хвиля?
  • Види механічних хвиль.
  • В яких середовищах поширюються поперечні хвилі?
  • Де поширюються поздовжні хвилі?
  • Що таке Довжина хвилі? Зв'язок швидкості поширення від умов середовища?
  • Чому ми не почуємо звуку на Місяці?
  • ປ =λν
  • Швидкість-один Мах?
  • Резонанс.
  • Під час уроку розв'яжемо Завдання на прикладі Вправи 17.
  • Пояснити підготовку до виконання ЛР №6.(сторінка 123)
  • ДЗ. Підготувати сторінку до Звіту ЛР №6. 
  • Вправа 18(1-3)

четвер, 12 грудня 2024 р.

13 Грудня

 Розклад уроків на п'ятницю,13 Грудня

Про оцінювання

8-30 Перший урок.10 Б клас, посилання   https://us04web.zoom.us/j/78088398574?pwd=8w9bGS0IF4UN6z4jRswdTPkAeczWtL.1

9-25 Другий урок.7 А клас, посилання

  https://us04web.zoom.us/j/78892850145?pwd=CRQ7A5gKIuaOJ9f8AX2vINWmhTBEF7.1

10-20 Третій урок.11 А клас, посилання   https://us04web.zoom.us/j/73728040144?pwd=njIaZxaHWIdHcueU3x9GafC9SXUZbu.1

11-15 Четвертий. 7 Б клас, посилання    https://us04web.zoom.us/j/78846976651?pwd=ENfDGV1FyTD6u14OQpRhS6pluykx8v.1

12-30 П'ятий урок.9 А клас, посилання    https://us04web.zoom.us/j/72696658034?pwd=RXH9RhW2Pw8Tqnw1rYmVvyWOfdracc.1

Тема уроку для 7 А і 7 Б класу. Явище інерції. Маса-міра інертності і гравітації. Досліди Галілея.

До уроку.1. Виконати КТ "Обертовий і коливний рух".

2.Здати Звіт ЛР№3. Дослідження властивостей нитяного маятнику? Можливо-на базі відео, що запропоновано на Блозі(для 7А у вівторок, 7Б у четвер)

Розглянемо досліди Галілея.

1.Чому, падаючи на поверхню Землі, прискорюються, а підкинуті вгору- гальмують до зупинки?
Чому на гладенькій горизонтальній поверхні  вони рухаються не міняючи швидкості?
2.Що таке принцип еквівалентності Галілея?
3.Всі тіла володіють інертністю-і підкоряються принципу інертності. Що характеризує величину інертності? Чи кількість інертності у всіх тіл однакова?

Що підтверджує даний дослід ?

Тож зробимо висновок: якщо дії на тіло інших тіл не скомпенсовані, то тіло змінює швидкість свого руху за значенням чи напрямком або одночасно за значенням і напрямком

На наступний урок Опрацювати §.16.

Тема уроку для 9А класу. Розв'язування задач.2. Звукові хвилі. Інфразвук. Ультразвук.

До уроку,Що таке хвиля?
  • Види механічних хвиль.
  • В яких середовищах поширюються поперечні хвилі?
  • Де поширюються поздовжні хвилі?
  • Що таке Довжина хвилі? Зв'язок швидкості поширення від умов середовища?
  • Чому ми не почуємо звуку на Місяці?
  • ປ =λν
  • Швидкість-один Мах?
  • Під час уроку розв'яжемо Завдання на прикладі Вправи 17.

Тема уроку для 10 Б класуМаятники та їх властивості.
Енергія коливань.

До уроку знати і вміти:
 Види коливань.
2)Виконати КТ -KQG8HH (для тих, хто не виконав тест-з пониженням статусу)
Вправа 19(2,3),§.19.
x=X0•sin(ωt+φ)

Маятник математичний і пружинний: схожість і відмінність. 
Амплітуди:
швидкості- υмХм ;
прискорення- ам=ω²х

На наступний урок Вправа 20(2,3),§.20


До уроку виконати задачі для самоперевірки:

12.24д. Ємність конденсатора коливального контуру 8 мкФ, частота власних коливань в контурі 1 кГц. Яка індуктивність котушки?  А. Менше  1 мГн.   Б. Від 1,5 мГн до 2,5 мГн.    В. Від 3 мГн до 4 мГн. Г. Більше 4,5 мГн.

 12.25д. Заряд на обкладанні конденсатора коливального контуру зменшується. В деякий момент він дорівнює половині амплітудного значення. Через яку частину періоду Т коливань цей заряд зменшиться до нуля?

А. Від 0,03Т до 0,05Т.  Б. Від 0,06Т до 0,1 Т.  В. Від 0,12Т до 0,15Т.          Г. Більше 0,18Т.

 12.26д. Заряд конденсатора коливального контуру в початковий момент має максимальне значення. За який час заряд зменшиться в три рази?

А. Менше  0,05Т. Б. Від 0,1Т до 0,15 Т. В. Від 0,11Т до 0,22Т. Г. Більше  0,25Т

 12.27д. Сила струму в коливальному контурі зменшилася від максимального значення 4,2 А до 3А за 50 мкс. Яка частота коливань в контурі?

А. Менше  3 кГц. Б. Від 4 кГц до 5 кГц. В. Від 6 кГц до 8 кГц. Г. Більше  9 кГц.

До уроку розгляньте Генератор Змінного струму.
Опрацюйте параграф 19.
Основна математична модель Змінного струму(в підгрунті закон ЕМІ Фарадея): 


середа, 11 грудня 2024 р.

12 Грудня

 Розклад уроків фізики на четвер 12 Грудня

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/75203918432?pwd=s9lwamnyFD0l32eBlVFIPOeu1CGqbR.1

9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/75112816591?pwd=3bKRqqGJJcAamV0hIgHKbzcztsMcaE.1

10-20.Третій урок у  класу. Посилання на вхід 

11-15.Четвертий урок у класу. Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/75717513530?pwd=RnznoaBsVgzA3C9MkkwQha7aRUquZn.1

 12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/78083551102?pwd=oDbVYzjwIbZbYnZsn9Ya5qA8MqUxsG.1   

13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/74851966019?pwd=HckP0JFIFZ8hri56jHCgPpFtbYhzpL.1

14-20. Сьомий урок у 11 А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/74206764741?pwd=vZte3nmPr1ZJbfj29pmyMVRahDJKPL.1


Тема уроку у 7  Б класу.Контрольна робота "Коливний рух."

До уроку здати Лабораторну роботу №3.Дослідження властивостей маятнику.(стор.99 підручника)

До уроку. Повторити, згадати.
Виконати, якщо не зробили цього під час уроку.
1.Яку частину повного кола проходить хвилинна стрілка годинника за секунду?
2.Секундна стрілка годинника у 2 рази довша, ніж хвилинна. У скільки разів швидкість руху кінця секундної стрілки перевищує швидкість руху кінця хвилинної стрілки?   
3.Амплітуда коливань кульки на нитці становить 4 см. Який шлях проходить тіло за 2 періоди?
4.Коли підвішений на пружині тягарець коливається  у вертикальному напрямку, його висота над столом змінюється від 5 до 15 см. За одну хвилину тягаць проходить шлях 6 м. Визначте частоту коливань, вважаючи їх незатухаючими.
Для самоконтролю перегляньте завдання на сторінці 102
вашого підручника.

Тут буде код 8JT6GJ

Тема уроку для 8 А класу. Теплові двигуни. 
К.к.д. теплових двигунів.(2-й урок)

До уроку розглянути: 1)Вправу 15(4,5)
2.Коротко в зошиті дайте пояснення: "Чому для роботи теплового двигуна потрібна Різниця температур? Що таке холодильник?"

Яку функцію  виконують теплові двигуни(ТД)?
ТД перетворюють теплову енергію в механічну!



Принцип роботи теплових двигунів:на прикладі двигуна внутрішнього згорання розглянемо причину неможливості "Вічного двигуна другого роду".
  • (схема 16.3,на стор. 81)паровий двигун;
  • чотиритактовий бензиновий;
  • дизельний.


  • Виконайте:

  • Вдома прочитати(до наступного уроку) §§.16,17.
  •  Вправа 16(1,3)
Тема уроку для 9А класу. Розв'язування задач. Звукові хвилі. Інфразвук. Ультразвук.

До уроку,Що таке хвиля?
  • Види механічних хвиль.
  • В яких середовищах поширюються поперечні хвилі?
  • Де поширюються поздовжні хвилі?
  • Що таке Довжина хвилі? Зв'язок швидкості поширення від умов середовища?
  • Чому ми не почуємо звуку на Місяці?
  • ປ =λν
  • Швидкість-один Мах?
  • Під час уроку розв'яжемо Завдання на прикладі Вправи 17.
Переглянемо відео про звукові коливання.
Принцип ехолокації. Відлуння.

На наступний урок опрацювати параграф 18.
Вправа 18(можливо усно)

Тема уроку для 10 А класу. Маятники та їх властивості.
Енергія коливань.

До уроку знати і вміти:
 Види коливань.
2)Виконати КТ -6IBUJT(для тих, хто не виконав тест-з пониженням статусу)
Вправа 19(2,3),§.19.
x=X0•sin(ωt+φ)

Маятник математичний і пружинний: схожість і відмінність. 
Амплітуди:
швидкості- υмХм ;
прискорення- ам=ω²х

На наступний урок Вправа 20(2,3),§.20


До уроку виконати задачі для самоперевірки:

12.24д. Ємність конденсатора коливального контуру 8 мкФ, частота власних коливань в контурі 1 кГц. Яка індуктивність котушки?  А. Менше  1 мГн.   Б. Від 1,5 мГн до 2,5 мГн.    В. Від 3 мГн до 4 мГн. Г. Більше 4,5 мГн.

 12.25д. Заряд на обкладанні конденсатора коливального контуру зменшується. В деякий момент він дорівнює половині амплітудного значення. Через яку частину періоду Т коливань цей заряд зменшиться до нуля?

А. Від 0,03Т до 0,05Т.  Б. Від 0,06Т до 0,1 Т.  В. Від 0,12Т до 0,15Т.          Г. Більше 0,18Т.

 12.26д. Заряд конденсатора коливального контуру в початковий момент має максимальне значення. За який час заряд зменшиться в три рази?

А. Менше  0,05Т. Б. Від 0,1Т до 0,15 Т. В. Від 0,11Т до 0,22Т. Г. Більше  0,25Т

 12.27д. Сила струму в коливальному контурі зменшилася від максимального значення 4,2 А до 3А за 50 мкс. Яка частота коливань в контурі?

А. Менше  3 кГц. Б. Від 4 кГц до 5 кГц. В. Від 6 кГц до 8 кГц. Г. Більше  9 кГц.

Під час уроку розглянемо Генератор Змінного струму.
Вчитаємось у параграф 19.
Основна математична модель Змінного струму(в підгрунті закон ЕМІ Фарадея): 

Тема уроку астрономії для 11А класу.
Планети Сонячної системи. Планети Земної групи.
До уроку виконати наступні завдання:(підручник Пришляка,стор.22-28)
1.Горизонтальний паралакс Сонця 8,8‟  На якій відстані від Землі(в астрономічних одиницях) знаходився Юпітер,коли його паралакс був 1,5‟?
2.Які планети можуть спостерігатися в протистоянні?
3.Зоряний період обертання Юпітера довкола Сонця 12 років. Визначити середню відстань Юпітера до Сонця.
4.Яким чином Н'ютон уточнив 3-й закон Кеплера?
5.Чому синодичний період Місяця відрізняється від зоряного?
Допомога.
Методи астрономічних досліджень. Спектральний аналіз. Телескопи.
До уроку знати ТРИ ЗАКОНИ КЕПЛЕРА; закон Всесвітнього тяжіння.
Зв'язок синодичного і зоряного періодів  планет.
Контрольні питання на сторінці  24 і 27.





вівторок, 10 грудня 2024 р.

11 Грудня

 Розклад уроків фізики на середу,11 Грудня 2024 року.

 08-30Перший урокПосилання на вхід ZOOM   

 09-25Другий урок- 9А.Посилання     https://us04web.zoom.us/j/76411823734?pwd=XASYSU0Lhib2an6uwUQqVjNgCb5Stu.1

10-20Третій урок 9Б.Посилання    https://us04web.zoom.us/j/73383463657?pwd=SMjHQloIiQFOp7X5RiiY7mYSlntAg4.1

11-15Четвертий урок10Б.Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/73065429941?pwd=vZgAxpXmZxEVaCe2bn6ublTK4YQQjO.1

12-30П'ятий урок - 11Б. Посилання    https://us04web.zoom.us/j/73144427640?pwd=cjH6br9ZPCw3JnM4IfbWXJJ1iVjxVR.1

 Тема уроку для 9 А класу.   Контрольна робота №2.

Світлові явища.
До уроку опрацювати завдання на сторінках 106-107 вашого підручника.
Розглянути питання, які були не завершені під час попереднього уроку:
  • На Зеленій стіні є малюнок червоного маку. Що можливо побачити на цій стіні, розглядаючи малюнок =через зелене скло? =через червоне скло?
  • Вправа 15(5)
  • Дослідити рис.15.7 зробити висновок.
  • Закон відбивання на прикладі Дзеркала.(задачу просимулювати на "Симуляторі")
  • У склі поширюються червоні, сині, зелені пучки. Які пучки поширюються в даному середовищі повільніше?
  • Де можливо використати явище дисперсії?
  • Вправа 12(4)
  • Сторінка 74(творче завдання)
  • Код буде тут (classtime.com)__4TEA4J______
  • До уроку Підготувати Звіт про ЛР№5.
Опрацювати §.15. Вправа 15(1,5)

Тема уроку для класу. Розв'язування задач. Звукові хвилі. Інфразвук. Ультразвук.

До уроку,
  • Що таке хвиля?
  • Види механічних хвиль.
  • В яких середовищах поширюються поперечні хвилі?
  • Де поширюються поздовжні хвилі?
  • Що таке Довжина хвилі? Зв'язок швидкості поширення від умов середовища?
  • Чому ми не почуємо звуку на Місяці?
  • ປ =λν
  • Швидкість-один Мах?
  • Під час уроку розв'яжемо Завдання на прикладі Вправи 17.
Переглянемо відео про звукові коливання.
Принцип ехолокації. Відлуння.

На наступний урок опрацювати параграф 18.
Вправа 18(можливо усно)



Тема уроку у 10 Б класу. Механічні коливання. Види коливань.
1)Короткий аналіз КТ.
2)Виконати КТ -KQG8HH(для тих, хто не виконав тест-з пониженням статусу)
x=X0•sin(ωt+φ)
На наступний урок Вправа 19(2,3),§.19.


До уроку виконати задачі для самоперевірки:

12.24д. Ємність конденсатора коливального контуру 8 мкФ, частота власних коливань в контурі 1 кГц. Яка індуктивність котушки?

А. Менше  1 мГн.      Б. Від 1,5 мГн до 2,5 мГн.    В. Від 3 мГн до 4 мГн. Г. Більше 4,5 мГн.

 

12.25д. Заряд на обкладанні конденсатора коливального контуру зменшується. В деякий момент він дорівнює половині амплітудного значення. Через яку частину періоду Т коливань цей заряд зменшиться до нуля?

А. Від 0,03Т до 0,05Т.          Б. Від 0,06Т до 0,1 Т.            

В. Від 0,12Т до 0,15Т.          Г. Більше 0,18Т.

 

12.26д. Заряд конденсатора коливального контуру в початковий момент має максимальне значення. За який час заряд зменшиться в три рази?

А. Менше  0,05Т.        Б. Від 0,1Т до 0,15 Т.            В. Від 0,11Т до 0,22Т.       Г. Більше  0,25Т

 

12.27д. Сила струму в коливальному контурі зменшилася від максимального значення 4,2 А до 3А за 50 мкс. Яка частота коливань в контурі?

А. Менше  3 кГц.     Б. Від 4 кГц до 5 кГц. В. Від 6 кГц до 8 кГц. Г. Більше  9 кГц.

Під час уроку розглянемо Генератор Змінного струму.
Вчитаємось у параграф 19.
Основна математична модель Змінного струму(в підгрунті закон ЕМІ Фарадея): 




понеділок, 9 грудня 2024 р.

10 Грудня

Розклад уроків на вівторок,10 Грудня. 

 08-30. Перший урок-11БПосилання   https://us04web.zoom.us/j/72602820638?pwd=OgDQcjF9JIa11yStee9AajW8ql4jU0.1

09-25. Другий урок- 7А.Посилання    https://us04web.zoom.us/j/75841929404?pwd=hXNnaDaNGL9c2FKDlvfycQdor2gZfA.1

10-20. Третій урок -  9Б.Посилання   https://us04web.zoom.us/j/79336988282?pwd=L6Ggo2hHDhTVrMarJb485Nlb4diIFA.1

11-15. Четвертий урок- 10А Посилання   https://us04web.zoom.us/j/75524257374?pwd=BQlUpFjg6AnNBTdj6GpI9khB4k9iE3.1

12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/77787744149?pwd=vu1sS6bCObeoHWrEwpifdba04P1aYZ.1

14-20. Сьомий урок- 11Б Посилання  https://us04web.zoom.us/j/73248012081?pwd=TAvasD9Cj3xtTQV8qdgZ0YRpU4Tj3g.1

Тема уроку у 7 А класу. Контрольна робота 3.

До уроку Здати звіт про роботу ЛР№3.(хто не виконав)

інструкція в підручнику на сторінці 99.

До уроку. Повторити, згадати.
Виконати,якщо не зробили цього під час уроку.
1.Яку частину повного кола проходить хвилинна стрілка годинника за секунду?
2.Секундна стрілка годинника у 2 рази довша, ніж хвилинна. У скільки разів швидкість руху кінця секундної стрілки перевищує швидкість руху кінця хвилинної стрілки?   
3.Амплітуда коливань кульки на нитці становить 4 см. Який шлях проходить тіло за 2 періоди?
4.Коли підвішений на пружині тягарець коливається  у вертикальному напрямку, його висота над столом змінюється від 5 до 15 см. За одну хвилину тягарець проходить шлях 6 м. Визначте частоту коливань, вважаючи їх незатухаючими.
Для самоконтролю перегляньте завдання на сторінці 102
вашого підручника.

Тут буде код JK6JUJ


Тема уроку для 8 А класу. Теплові двигуни. 
К.к.д. теплових двигунів.

До уроку розглянути Вправу 15(4,5)

Яку функцію  виконують теплові двигуни?



Принцип роботи теплових двигунів:
  • (схема 16.3,на стор. 81)паровий двигун;
  • чотиритактовий бензиновий;
  • дизельний.


  • Вдома прочитати(до наступного уроку) §§.16,17.
  •  Вправа 16(1,3)
Тема уроку для 9 Б класу. 1. Аналіз КТ.
2.Виникнення та поширення механічних хвиль.

До уроку. Виконати Контрольний тест  4TEA4J
за даним кодом(для тих, хто не був на занятті)

Вступ до теми "Хвилі"

Вправа 17(параграф 17)-завершити вдома.

Тема уроку у 10 А класу. Механічні коливання. Види коливань.
1)Короткий аналіз КТ.
2)Виконати КТ - 6IBUJT-(для тих, хто не виконав тест-з пониженням статусу)
x=X0•sin(ωt+φ)
На наступний урок Вправа 19(2,3),§.19.

Тема уроку астрономії Для 11Б класу.1.Планети Соняної системи. Планети Земної групи.
.2. Коротка самостійна робота(на півтори задачі)
До уроку.(внизу поміщені теми)

Методи астрономічних досліджень. Спектральний аналіз. Телескопи.
До уроку знати ТРИ ЗАКОНИ КЕПЛЕРА; закон Всесвітнього тяжіння.
Зв'язок синодичного і зоряного періодів  планет.
Рух точок в полі Центру гравітації(ЛаГранжа)

Контрольні питання на сторінці  24 і 27.
Під час уроку Розглянемо  Вступ до теми "Сонячна система."

На наступний урок. Засвоїти особливості планет Земної групи.
1.Горизонтальний паралакс Сонця 8,8‟  На якій відстані від Землі(в астрономічних одиницях) знаходився Юпітер,коли його паралакс був 1,5‟?
2.Які планети можуть спостерігатися в протистоянні?
3.Зоряний період обертання Юпітера довкола Сонця 12 років. Визначити середню відстань Юпітера до Сонця.
4.Яким чином Н'ютон уточнив 3-й закон Кеплера?
5.Чому синодичний період Місяця відрізняється від зоряного?

Тема уроку фізики для 11-го Б класу. Розв'язування задач. Вільні коливання в коливному контурі.
До уроку. Вправа 18(знайти проблеми і повідомити під час уроку-розв'яжемо)
Виконати КТ Q5IMTD

2.
Посилання на теорію КК:



Формула Томсона. T=2π √ LC.

Завдання для самоконтролю на ресурсі.





Вибране