Слава Україні! Слава Нескореним!
Розклад уроків фізики на понеділок,6 Жовтня
8-30 Перший урок. 11Б. https://us04web.zoom.us/j/71894298144?pwd=EwZdOAhI8UYUFBGvj8DbMwzqGjllfJ.1
9-25.Другий урок.
10-20.Третій урок. 8Б. https://us04web.zoom.us/j/75515015433?pwd=hahckyZqAxleNbI7JbAzlvwmfpZRRU.1
11-15.Четвертий урок.11А.
https://us04web.zoom.us/j/79146148147?pwd=ReE3WPhQKlgonEhC2aGqJ5JS6T85q7.1
12-30. П'ятий урок. 10Б.
https://us04web.zoom.us/j/73974811910?pwd=Z4NCxK95vXxW9hInSLzky8BPl7JLiW.1
13-25. Шостий урок.
14-20. Сьомий урок. 9А.
https://us04web.zoom.us/j/75070147675?pwd=5ealy67EAPMEHEUUsGhZ8HVKhoh8dy.1
Тема уроку для 11 Б і 11 А класів. Струм у газовому середовищі. Розв'язування задач.
До уроку Здати звіт ЕР№3. Вправа 6(завершити)
а також перегляньте відео "Струм В Газах."
- Демонстрація несамостійного газового розряду. Механізм.
- Під час уроку:
- Демонстрація іскрового газового розряду.
- Демонстрація тліючого і коронного розряду. Пояснення виникнення даних самостійних газових розрядів.
- Діаграма газового розряду.
- Завдання до даної діаграми: накресліть діаграму для випадку збільшення потужності йонізатора в два рази.
- Вправа 7(1,3)
Тема уроку для 8 Б класу.1.К.К.Д. похилої площини.
2.Механічна енергія. Потенціальна і кінетична енергія.
До уроку Виконати(і зрозуміти) Вправу 6(1,2,3)
Уважно перегляньте задачу (п. №3) на сторінці 37.
1.Під час уроку розглянемо експериментальну задачу: визначення к.к.д. похилої площини.
2.Переглянемо відео: Механічна енергія. Кінетична і потенціальна енергія.
На наступний урок уважно перечитати §.7. Вправа 7(1,2,3)Тема уроку для 10 Б класу. Розв'язування задач. Самостійна робота. Рух тіла під дією сили тяжіння.
До уроку повторити тему: "Вільне падіння"
Прискорення вільного падіння.
Дайте відповідь на декілька питань:
1.За xпершу секунду вільного падіння тіло пройшло 5 м.
Який шлях тіло пройде за 4-ту секунду?
2. Запишіть математичну форму, за якою можна знаходити шлях тіла за n-ну секунду, якщо відоме прискорення руху?
3.Тіло вилетіло в горизонтальному напрямку зі швидкістю 45 м/с. Як буде змінюватись координата горизонтального руху?
4.Скільки часу падатиме тіло на землю, якщо спочатку воно знаходилося на відстані 45 м від землі?
5. Як далеко воно впаде від точки вильоту?
6.Який вигляд має траєкторія руху тіла, якого кинули під кутом до горизонту?
7.Як виглядатиме графік швидкості ν(y) даного тіла в залежності від часу?
8.Як виглядатиме графік переміщення Sy даного тіла від часу?
Домашня робота буде за результатами самостійної.
Тема уроку для 9 А класу. Лабораторна робота №2. Спостереження явища електромагнітної індукції.
До уроку: користуючись §.8, визначити основну ідею Фарадея про електромагнітну індукцію, уміти формулювати закон електромагнітної індукції;
користуючись §.7 пояснити, принцип дії колектора в електродвигуні;
поясніть явище, показане на малюнках 8.1-8.3.
Під час уроку розглянемо випадки появи електрорушійної сили індукції;
- Читаємо пункт 2(сторінка 41) §.8. І з'ясуємо чинники, що створили струм індукції.
- Читаємо сторінку 41 і виясняємо для себе напрямок індукційного струму (Іі );розглянемо рисунки 8.5.;користуємось правилом правої руки для визначення напрямку Іі
- Приклад моделі Фарадея.(правило Лєнца)
- На цій моделі засвоїмо правило Лєнца.







Немає коментарів:
Дописати коментар