субота, 4 жовтня 2025 р.

6 Жовтня 2025

Інтерактив.

Олімпіада! Реєстрація.

Слава Україні! Слава Нескореним!





Розклад уроків фізики на понеділок,6 Жовтня

8-30 Перший урок. 11Б.   https://us04web.zoom.us/j/71894298144?pwd=EwZdOAhI8UYUFBGvj8DbMwzqGjllfJ.1

9-25.Другий урок. 

10-20.Третій урок. 8Б.   https://us04web.zoom.us/j/75515015433?pwd=hahckyZqAxleNbI7JbAzlvwmfpZRRU.1

11-15.Четвертий урок.11А. 

https://us04web.zoom.us/j/79146148147?pwd=ReE3WPhQKlgonEhC2aGqJ5JS6T85q7.1

12-30. П'ятий урок. 10Б.

  https://us04web.zoom.us/j/73974811910?pwd=Z4NCxK95vXxW9hInSLzky8BPl7JLiW.1

13-25. Шостий урок.

14-20. Сьомий урок. 

 https://us04web.zoom.us/j/75070147675?pwd=5ealy67EAPMEHEUUsGhZ8HVKhoh8dy.1


Тема уроку для 11 Б і 11 А класів. Струм у газовому середовищі. Розв'язування задач.

До уроку Здати звіт ЕР№3. Вправа 6(завершити)

а також перегляньте відео "Струм В Газах."
  • Демонстрація несамостійного газового розряду. Механізм.


  • Під час уроку:
  • Демонстрація іскрового газового розряду.
  • Демонстрація тліючого і коронного розряду. Пояснення виникнення даних самостійних газових розрядів.
  • Діаграма газового розряду.


  • Завдання до даної діаграми: накресліть діаграму для випадку збільшення потужності йонізатора в два рази.
  • Вправа 7(1,3)
Вдома перечитати §.7.Уважно! Розрізняти механізми НЕсамостійного і САмостійного газового розряду.

Тема уроку для 8 Б класу.1.К.К.Д. похилої площини.
2.Механічна енергія. Потенціальна і кінетична енергія.
До уроку Виконати(і зрозуміти) Вправу 6(1,2,3)
Уважно перегляньте задачу (п. №3) на сторінці 37.

1.Під час уроку розглянемо експериментальну задачу: визначення к.к.д. похилої площини.


2.Переглянемо відео: Механічна енергія. Кінетична і потенціальна енергія.
На наступний урок уважно перечитати §.7. Вправа 7(1,2,3)


Тема уроку для 10 Б класу. Розв'язування задач. Самостійна робота. Рух тіла під дією сили тяжіння.

До уроку повторити тему: "Вільне падіння"
Прискорення вільного падіння.
Дайте відповідь на декілька питань:
1.За xпершу секунду вільного падіння тіло пройшло 5 м.
Який шлях тіло пройде за  4-ту секунду?
2. Запишіть математичну форму, за якою можна знаходити шлях тіла за n-ну секунду, якщо відоме прискорення руху?
3.Тіло вилетіло в горизонтальному напрямку зі швидкістю 45 м/с. Як буде змінюватись координата горизонтального руху?
4.Скільки часу падатиме тіло на землю, якщо спочатку воно знаходилося на відстані 45 м від землі?
5. Як далеко воно впаде від точки вильоту?
6.Який вигляд має траєкторія руху тіла, якого кинули під кутом до горизонту?
7.Як виглядатиме графік швидкості ν(y) даного тіла в залежності від часу?
8.Як виглядатиме графік переміщення  Sданого тіла від часу?
Домашня робота буде за результатами самостійної.

Тема уроку для 9 А класу. Лабораторна робота №2. Спостереження явища електромагнітної індукції.
До уроку: користуючись §.8, визначити основну ідею Фарадея про електромагнітну індукцію, уміти формулювати закон електромагнітної індукції;
користуючись §.7 пояснити, принцип дії колектора в електродвигуні; 
поясніть явище, показане на малюнках 8.1-8.3.

Під час уроку розглянемо випадки появи електрорушійної сили індукції;
  • Читаємо пункт 2(сторінка 41) §.8. І з'ясуємо чинники, що створили струм індукції.
  • Читаємо сторінку 41 і виясняємо для себе напрямок індукційного струму (Іі );розглянемо рисунки 8.5.;користуємось правилом правої руки для визначення напрямку Іі 
  • Приклад моделі Фарадея.(правило Лєнца) 



  • На цій моделі засвоїмо правило Лєнца.
Домашнє завдання на наступний урок. §.8.вправа 8(1,2)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Вибране