Слава Україні! Слава Нескореним!
Слава Україні. Слава Нескореним.
Розклад уроків фізики на вівторок, 7.Жовтня.
08-30.Перший урок.---------
09-25. Другий урок. 8 А
10-20. Третій урок 10 А
https://us04web.zoom.us/j/75019468783?pwd=bjaUYpCCbQZ782opc2aO3tK5LoLRyf.111-15. Четвертий урок 10 Б
https://us04web.zoom.us/j/72677252655?pwd=ah0UOMRMGiUIQ6BYt11CYiJNBs0RXQ.1
12-30.П`ятий урок. ----------
13-25. Шостий урок. 9 А
14-20. Сьомий урок. 11 А
Користуйтесь посиланнями, які ви знайдете на Блозі в момент наведення курсору на слово. Як правило-посилання виділено кольором вибір якого залежить від тла сторінки.
Тема уроку для 8 А класу. 1.К.К.Д. похилої площини.
2.Механічна енергія. Потенціальна і кінетична енергія.
До уроку Виконати(і зрозуміти) Вправу 6(1,2,3)
Уважно перегляньте задачу (п. №3) на сторінці 37.
1.Під час уроку розглянемо експериментальну задачу: визначення к.к.д. похилої площини.
2.Переглянемо відео: Механічна енергія. Кінетична і потенціальна енергія.
На наступний урок уважно перечитати §.7. Вправа 7(1,2,3)Тема уроку для 10 А класу. Розв'язування задач. Самостійна робота. Рух тіла під дією сили тяжіння.
До уроку повторити тему: "Вільне падіння"
Прискорення вільного падіння.
Дайте відповідь на декілька питань:
1.За xпершу секунду вільного падіння тіло пройшло 5 м.
Який шлях тіло пройде за 4-ту секунду?
2. Запишіть математичну форму, за якою можна знаходити шлях тіла за n-ну секунду, якщо відоме прискорення руху?
3.Тіло вилетіло в горизонтальному напрямку зі швидкістю 45 м/с. Як буде змінюватись координата горизонтального руху?
4.Скільки часу падатиме тіло на землю, якщо спочатку воно знаходилося на відстані 45 м від землі?
5. Як далеко воно впаде від точки вильоту?
6.Який вигляд має траєкторія руху тіла, якого кинули під кутом до горизонту?
7.Як виглядатиме графік швидкості ν(y) даного тіла в залежності від часу?
8.Як виглядатиме графік переміщення Sy даного тіла від часу?
Домашня робота буде за результатами самостійної.
Тест за кодом classtime CQCYRW
Тема уроку для 9 А класу. Лабораторна робота №2. Спостереження явища електромагнітної індукції.
До уроку: користуючись §.8, визначити основну ідею Фарадея про електромагнітну індукцію, уміти формулювати закон електромагнітної індукції;
користуючись §.7 пояснити, принцип дії колектора в електродвигуні;
поясніть явище, показане на малюнках 8.1-8.3.
Під час уроку розглянемо випадки появи електрорушійної сили індукції;
- Читаємо сторінку 41 і виясняємо для себе напрямок індукційного струму (Іі );розглянемо рисунки 8.5.;користуємось правилом правої руки для визначення напрямку Іі
- Приклад моделі Фарадея.(правило Лєнца)
- На цій моделі засвоїмо правило Лєнца.
вправа 8(1,2)
Тема для 10 Б класу. Рух по колу.
Доцентрове прискорення.
До уроку виконати самостійну роботу,
вказану на попередньому Блозі(6 Жовтня-дивіться)
Під час уроку розглянемо рівномірне обертання матеріальної точки по колу.
- Порівняємо криволінійний і прямолінійний рух.
- Що таке лінійна швидкість?
- Що таке кутова швидкість?
- Що таке РАДІАН?
- Зв'язок між кутовою і лінійною швидкістю.
- Період і частота обертального руху.
- Доцентрове прискорення і його значення.
Домашня робота. Вивчити основні положення даного виду руху тіла.
Тема уроку для 11 А класу. Струм у вакуумі. Застосування даного струму.
До уроку: Вправа 6(6), Вправа 7(3)
Вміти пояснити умови існування кожного виду самостійного газового розряду.
Під час уроку розглянути
- умови створення і існування струму у вакуумі.
- Рентгенівська трубка.
- Термоелектронна емісія.
- Електронно-променева трубка(електронні пучки) і її застосування.
- Вправа 8(3)
- Розглянути завдання, що запропоновано у відео.
Яку швидкість придбав електрон, що пройшов прискорюючу різницю потенціалів 1000 В? Початкову швидкість електрона вважайте рівною нулю.









Немає коментарів:
Дописати коментар