понеділок, 6 жовтня 2025 р.

7 Жовтня 2025

 Інтерактив.

Олімпіада! Реєстрація.

Слава Україні! Слава Нескореним!

Слава Україні. Слава Нескореним.

Розклад уроків фізики на вівторок, 7.Жовтня.

08-30.Перший урок.---------

09-25. Другий урок. 8 А 

10-20. Третій урок   10 А 
https://us04web.zoom.us/j/75019468783?pwd=bjaUYpCCbQZ782opc2aO3tK5LoLRyf.1

  11-15. Четвертий урок 10 Б  

https://us04web.zoom.us/j/72677252655?pwd=ah0UOMRMGiUIQ6BYt11CYiJNBs0RXQ.1

 12-30.П`ятий урок. ----------

13-25. Шостий урок. 9 А  
 
 
14-20. Сьомий урок. 11 А 

Користуйтесь посиланнями, які ви знайдете на Блозі в момент наведення курсору на слово. Як правило-посилання виділено кольором вибір якого залежить від тла сторінки.

Тема уроку для 8 А класу. 1.К.К.Д. похилої площини.

2.Механічна енергія. Потенціальна і кінетична енергія.
До уроку Виконати(і зрозуміти) Вправу 6(1,2,3)
Уважно перегляньте задачу (п. №3) на сторінці 37.

1.Під час уроку розглянемо експериментальну задачу: визначення к.к.д. похилої площини.


2.Переглянемо відео: Механічна енергія. Кінетична і потенціальна енергія.
На наступний урок уважно перечитати §.7. Вправа 7(1,2,3)



Тема уроку для 10 А класу. Розв'язування задач. Самостійна робота. Рух тіла під дією сили тяжіння.

До уроку повторити тему: "Вільне падіння"
Прискорення вільного падіння.
Дайте відповідь на декілька питань:
1.За xпершу секунду вільного падіння тіло пройшло 5 м.
Який шлях тіло пройде за  4-ту секунду?
2. Запишіть математичну форму, за якою можна знаходити шлях тіла за n-ну секунду, якщо відоме прискорення руху?
3.Тіло вилетіло в горизонтальному напрямку зі швидкістю 45 м/с. Як буде змінюватись координата горизонтального руху?
4.Скільки часу падатиме тіло на землю, якщо спочатку воно знаходилося на відстані 45 м від землі?
5. Як далеко воно впаде від точки вильоту?
6.Який вигляд має траєкторія руху тіла, якого кинули під кутом до горизонту?
7.Як виглядатиме графік швидкості ν(y) даного тіла в залежності від часу?
8.Як виглядатиме графік переміщення  Sданого тіла від часу?
Домашня робота буде за результатами самостійної.
Тест за кодом classtime  CQCYRW

Тема уроку для 9 А класу. Лабораторна робота №2. Спостереження явища електромагнітної індукції.
До уроку: користуючись §.8, визначити основну ідею Фарадея про електромагнітну індукцію, уміти формулювати закон електромагнітної індукції;
користуючись §.7 пояснити, принцип дії колектора в електродвигуні; 
поясніть явище, показане на малюнках 8.1-8.3.

Під час уроку розглянемо випадки появи електрорушійної сили індукції;
  • Читаємо пункт 2(сторінка 41) §.8. І з'ясуємо чинники, що створили струм індукції.
  • Дослід 1.
  • Дослід 2.

  • Читаємо сторінку 41 і виясняємо для себе напрямок індукційного струму (Іі );розглянемо рисунки 8.5.;користуємось правилом правої руки для визначення напрямку Іі 
  • Приклад моделі Фарадея.(правило Лєнца) 



  • На цій моделі засвоїмо правило Лєнца.
Домашнє завдання на наступний урок. §.8.
вправа 8(1,2)

Тема для 10 Б класу. Рух по колу. 
Доцентрове прискорення.

До уроку виконати самостійну роботу, 

Під час уроку розглянемо рівномірне обертання матеріальної точки по колу.
  • Порівняємо криволінійний і прямолінійний рух.
  • Що таке лінійна швидкість?
  • Що таке кутова швидкість?
  • Що таке РАДІАН?


  • Зв'язок між кутовою і лінійною швидкістю.
  • Період і частота обертального руху.


  • Доцентрове прискорення і його значення.



Домашня робота. Вивчити основні положення даного виду руху тіла.
Тема уроку для 11 А класу. Струм у вакуумі. Застосування даного струму.
До уроку: Вправа 6(6), Вправа 7(3)
Вміти пояснити умови існування кожного виду самостійного газового розряду.

Під час уроку розглянути 
  • умови створення і існування струму у вакуумі.
  •  Рентгенівська трубка.
  • Термоелектронна емісія.
  • Електронно-променева трубка(електронні пучки) і її застосування.


  • Вправа 8(3)
  • Розглянути завдання, що запропоновано у відео.
  • Яку швидкість придбав електрон, що пройшов прискорюючу різницю потенціалів    1000 В? Початкову швидкість електрона вважайте рівною нулю.






Немає коментарів:

Дописати коментар

Вибране