четвер, 18 вересня 2025 р.

19 Вересня 2025

  Розклад уроків фізики на п'ятницю,19 Вересня.





8-30.Перший урок. -------

9-25.Другий урок..

 https://us04web.zoom.us/j/74262550024?pwd=axb2OEu7xtE3m5WwNCsBjhkbCnMIRa.1

10-20.Третій урок.11А.

 https://us04web.zoom.us/j/73655051833?pwd=yAhJecaMaI5hVbOaW1UVDv3nT4ugHY.1

11-15.Четвертий урок.10А. 

 https://us04web.zoom.us/j/76385637809?pwd=WaB5OafJx5ft0nhK1a8mZCbyYgEiKw.1

12-30.П'ятий урок.11Б. 

 https://us04web.zoom.us/j/78212029157?pwd=bURWVuElYSL4MQdJ4CW1JEBagOwWUV.1

13-25.Шостий урок ----- 

14-20.Сьомий урок 11Б. 

https://us04web.zoom.us/j/79305288123?pwd=7uLVhDPzSaZWtO7mZVBNnyPissC37c.1

Тема уроку для 11А і 11Б класів. Астрономія. Визначення відстаней до небесних об'єктів. Екваторіальні координати..

Небесна сфера. Сузір'я. Зоряні величини.



До уроку 1.перейдіть за посиланням і почитайте новини із Космічної погоди(SpaceWeather.com -- Новини та інформація про метеоритні потоки, сонячні спалахи, полярні сяйва та навколоземні астероїди)

2.Дайте відповіді на КП (стор.8,підручник Пришляк
М.,2019)

Під час уроку розглянемо поняття:

  • Небесна сфера; основні точки і лінії небесної сфери;
  • що таке сузір'я?
  • класифікація зір;
  • астрономічна величина-парсек-світловий рік
  • зоряна величина; скільки зір можна побачити нормальне людське око?
  • Екваторіальні координати. Карта зоряного неба.


  • формула Погсона і Гіпарх.


  • 1.Скільки зір(приблизно) можна побачити на небесній сфері неозброєним оком?
  • 2.Яка відстань до НО, якщо його паралакс 2,5‟?
  • 3.Як виглядає  небо для спостерігача,що знаходиться на екваторі? на полюсі?
  • В якому напрямку обертається небесна сфера у північний півкулі?
Що таке небесні екваторіальні координати?
Знаходження координат небесних об'єктів з допомогою Рухомої зоряної карти.
Домашня робота. П.2. Сторінки 12-16.(Пришляк М)


Тема уроку для класу. Розв'язування задач із теми Сила Ампера.
До уроку попрацювати із Вправою 3.
Знати і уміти пояснити Закон Ампера.
Вправа 4(4,5)
Під час уроку.(або -як дом.завдання)
ПОяснення до Вправи 4(6_

домашня робота за посиланням 

Тема уроку для 10 А класу. Розв'язування задач. Рівноприскорений рух.
До уроку знати прискорення, рівняння миттєвої швидкості, рівняння координати.
уміти будувати графіки рівноприскореного руху.
Розв'яжемо тренувальні завдання.
Властивості рівноприскореного руху.
Графіки рівноприскореного руху.

Домашня робота.Вправа 6(3,4)

Тема уроку для 11 Б класу. Розв'язування задач. Закон Ома для повного кола. Електрорушійна сила.
  • До уроку здати ЕР№1.
  • Що таке шунт? розрахунок Шунтів.(сторінка 10 підручника)
  • Домашня робота §.4.Вправа 4(1,2)
Під час уроку скористаємось Відео.
  •  Який шунт потрібно підключити до амперметра, щоб їм можна було виміряти силу струму до 1 мА? Шкала амперметра має 100 розподілів, ціна розподілу 1 мкА. Опір амперметра рівно 180 Ом.
  • Вправа 4(3)
  • Знайдіть внутрішній опір джерела струму, якщо при замиканні його на зовнішній опір R\ = l Ом напруга на затисках джерела U1 = 2 В, а при замиканні на опір R2 = 2 Ом напруга на затисках джерела U2 = 2,4 В. Опір дротів не враховуйте.

     ДЗ. Використовуючи модель phet,доведіть справедливість закону Ома для повного кола.







Немає коментарів:

Дописати коментар

Зауваження

03 Листопада 2025

Боже, борони наших воїнів-які у самому пеклі боїв захищають Нашу Країну..Честь і Слава їм і їх родинам. Слухаємо Аналітиків високочолих.   Р...

Вибране