середа, 5 березня 2025 р.

6 Березня 2025

 Слава Україні!


 Розклад уроків фізики на четвер 6 Березня

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/75676623260?pwd=ymnD4XlbPUsc2B1oETY4DuWaEiabdk.1  

9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/72788510099?pwd=V3SqvIMgSdPMB6T1GdfiulyRZp5HbH.1

10-20.Третій урок у 7 А класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/73385326640?pwd=WTRrtPACYHq0tUMDwkKpcIBo6OVLGU.1

11-15.Четвертий урок у класу. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/72252770158?pwd=inUSzq2rrPYpjN0wSihDgSBpXYJ0t5.1

 12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/73172399575?pwd=WrTbA2Mv47Lt1kp6m92s9L0DOGKYCb.1

13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання

https://us04web.zoom.us/j/77477596658?pwd=7oNPBoCP1kaK0hx06e9MLoVYZTOQe0.1

Тема уроку для 7А і 7 Б класу. Сила тертя.

До уроку виконати 1. До пружини підвісили вантаж масою 50 г і вона розтягнулась на 1,25 см. Розрахуйте жорсткість пружини.
2.Розгляньте ситуацію за посиланням і розрахуйте прискорення на поверхні Марса.
3. Під час Лабораторної роботи (№6) підвішений до пружної стрічки вантаж(m=150г) торкнувся  столу. Динамометр показав силу пружності 1Н. З якою силою вантаж діє на поверхню столу?
Вдома повторіть, для самоконтролю, завдання👀
Читаємо Закон Гука(стор.166)
Вправа 24(6)
Сила тяжіння (стор.175)
Вправа 25(6)
Сторінка 194(1-8) .👀
Під час уроку Розглянемо Природу і Спосіб розрахунку Сили Тертя.
  • Деякі проблеми, пов'язанні з існуванням Тертя.
  • Чому непросто змістити положення тіла по підлозі.
  • Як можливо виміряти силу тертя?


  • Види тертя:сухе тертя, тертя кочення, тертя спокою.


  • Від яких фізичних величин залежить сила тертя?


  • Чи потрібно зменшувати силу тертя? 
  • А чи знаєте ви, коли було досліджено і ким, явище тертя. 
  • Практичне дослідження сили тертя від Ваги тіла.
 
Вдома опрацювати §.26.
Підготуватись до ЛР№7. Вимірювання сили тертя.
(стор.191)

Тема уроку для 8 А класу. Закон Ома для ділянки коли.
До уроку здати звіт про ЛР№3А, ЛР№3Б.
Вправа 28(1,2,3)

Під час уроку розглянемо модель електричного кола послідовної збірки, яку ми збирали під час класної ЛР.

  • Виміряємо струм в даному колі і напругу на певній ділянці кола; 
  • підвищуючи напругу в колі на даній ділянці вимірюємо струм, що тече через ділянку кола;
  • виконаємо дану операцію ще два-три рази;
  • Побудуємо графік залежності I(U);
  • виконаємо дану роботу для другої ділянки кола.
  • Визначимо коефіцієнт пропорційності і пояснимо фізичний зміст даного коефіцієнту R.
  • Cформулюємо закон ОМа для ділянки кола.

  • Одиниця вимірювання опору=1 Ом.
  • Напруга на резисторі 4,5 В. Який струм проходить через резистор, якщо його опір дорівнює 10 Ом?

  • Вправа 29(1,2,3)
  • Підготуватись до ЛР №3. Вимірювання опору провідника.(інструкція на стор.160)

Тема уроку для 9 А класу. Розв'язання задач на побудову графіків рівноприскореного руху.
До уроку розв'язати задачі із Вправи 29(3,4)
Потрібно знати і розуміти:

  • Система координат;
  • координати і проєкції вектора на вісь;
  •  рівномірний рух, рівняння рівномірного руху;
  •  рівноприскорений рух і його рівняння-v(t), x(t),s(t)
  • графіки руху x(t),s(t).
Під час уроку розглянемо Вправу 29(5,6)
Проходження тесту(колективне коментування)

  • Тема уроку для 10 А класу.
  • До уроку вправа 32(4) і уважно опрацювати §.32;
  • підготувати в зошиті підготовчі записи;
  • прочитати інструкцію і використати її для підготовки до роботи.

  • Лабораторна робота №6.
  • Тема: Визначення вологості повітря за допомогою психрометра.

    Мета: ознайомитись з методами вимірювання вологості повітря і з їх допомогою визначити відносну вологість повітря.

    Прилади і матеріали: волосяний і конденсаційний гігрометри, психрометр, психрометрична таблиця.

    Обладнання: Психрометр, склянка з водою, психрометрична таблиця, таблиця густини насиченої водяної пари при різних температурах.

    Психрометр являє собою два термометри, один з яких обгорнутий змоченою у воді тканиною. Випаровування води з тканини залежить від вологості повітря, тому чим менша відносна вологість, тим менша температура вологого термометра. Визначається вологість за допомогою психрометричної таблиці.

    Температура повітря t – покази сухого термометра. Густину насиченої пари визначають з таблиці густини насиченої водяної пари. Абсолютна вологість визначається  з формули .

    Хід роботи

    1. Змочити тканину вологого термометра і визначити місце, вказане в таблиці варіантів.
    2. Записати покази сухого та вологого термометра.
    3. Визначити різницю показів сухого і вологого термометрів.
    4. Скориставшись психрометричною таблицею визначити відносну вологість повітря b.
    5. З таблиці густини насиченої пари визначити густину насиченої пари при даній температурі.
    6. Визначити абсолютну вологість .
    7. З таблиці густини насиченої пари визначити точку роси tp.
    8. Результати вимірювань та обчислень занести в таблицю.

    Температура сухого
    термометра, °С

    Температура вологого
    термометра, °С

    Різниця температур, °С

    Відносна вологість повітря, %

     

     

     

     

    9. Опишіть будову та принцип дії приладів А) психрометр     Будова:       Принцип дії:            

    10. Визначимо відносну і абсолютну вологість за точкою роси.10.1.

    10.3.В певний момент блискуча поверхня посудини почне “сивіти” від появи крапельок води-”пітніти”. Це означає,що кімнатні водяні пари досягли насичення при температурі води в посудині.

    10.4. Зафіксуємо покази термометра на даний момент-вони є точкою роси для вологи, що є в кімнаті.

    10.5. Скористайтесь таблицею 1 у §.32 і визначте абсолютну і відносну вологість повітря у кімнаті.

    10.6. Порівняйте відносну вологість отриману двома способами. Який із них точніший?

     Підготувати звіт про дану роботу і здати на перевірку.

  •  Визначимо температуру в кімнаті.

Тема уроку для 11 А класу. Розв'язування задач.

Інтерференція і дифракція. Дифракційна гратка.



Особлива увага "Дифракційна гратка"


До уроку запропонувати розв'язки задач із Вправ 30 і 31.

Виконати Контрольний тест №3.Геометрична оптика. код YYHRBC

  • Маємо відео-помічник "Розв'язування задач"

  • Вправа 30(3)
  • Вправа 30(4)
  • Вправа 31(3)
  • Для повторення і допомоги загляніть на попередній урок від 3 Березня.
Домашня робота. Розглянути приклади розв'язування задач у вашому підручнику.§§.30,31. Розглянути дифракційну гратку. і прокоментувати пропонований розв'язок.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Зауваження

10 Квітня

 Р озклад уроків фізики   на   четвер 10  Квітня 8-30.  Перший урок у  7 Б  класу.  Посилання   9-25.  Другий урок у  11А   класу. Посилання...

Вибране