четвер, 6 березня 2025 р.

07 Березня 2025

 Посилання для Дані  на п'ятницю 28 лютого ,14-30

https://us04web.zoom.us/j/77265287229?pwd=oHUkfcagTrOLOvy199BBnb8yfz4bza.1

   Код       ISBZUB

 

Розклад уроків на п'ятницю,7 Березня.

Про оцінювання

8-30 Перший урок.10 Б клас,

код  788 9400 7240  пароль  9BU9YY

9-25 Другий урок.7 А клас, посилання 

код 739 4462 6331 пароль vG9jxX

10-20 Третій урок.11 А клас, посилання 

код 759 5572 7477  пароль Ym5phq

11-15 Четвертий урок 7 Б клас, посилання   https://us04web.zoom.us/j/74590678043?pwd=0LyXXIZ4zESFQN617tMPW2b2c05myu.1

12-30 П'ятий урок.9 А клас, посилання  https://us04web.zoom.us/j/78317400522?pwd=R4KKG59v9gjzBWbyNItfILATHFfcGJ.1 


Тема уроку для 7 А і 7 Б класів. Розв'язування задач.

До уроку опрацювати §.26. Розберіть уважно Вправу 26.Під час уроку хочу почути коментар  до задач Вправи 26:може щось цікавеньке почую від вас?

  • Розгляньте ресурс(у  розділі Friction) і опишіть: чи залежить сила тертя спокою від навантаження?
Під час уроку розглянемо питання:
  • про що говорить закон Кулона- Амонтона? 

  • що це за коефіцієнт у законі, що стоїть попереду Сили реакції?
  • чи можливо позбутися тертя, зачищаючи поверхню руху до блиску?
  • чому, сили тертя ковзання менше максимальної сили тертя спокою?
  • Далі розглянемо завдання із Вправи 27(1,2,3)
На наступний урок підготувати зошит до ЛР№7.
Не забути здати звіт про роботу №6.

Тема уроку для 10 Б класу. 
  • До уроку вправа 32(4) і уважно опрацювати §.32;
  • підготувати в зошиті підготовчі записи;
  • прочитати інструкцію і використати її для підготовки до роботи.

  • Лабораторна робота №6.
  • Тема: Визначення вологості повітря за допомогою психрометра.

    Мета: ознайомитись з методами вимірювання вологості повітря і з їх допомогою визначити відносну вологість повітря.

    Прилади і матеріали: волосяний і конденсаційний гігрометри, психрометр, психрометрична таблиця.

    Обладнання: Психрометр, склянка з водою, психрометрична таблиця, таблиця густини насиченої водяної пари при різних температурах.

    Психрометр являє собою два термометри, один з яких обгорнутий змоченою у воді тканиною. Випаровування води з тканини залежить від вологості повітря, тому чим менша відносна вологість, тим менша температура вологого термометра. Визначається вологість за допомогою психрометричної таблиці.

    Температура повітря t – покази сухого термометра. Густину насиченої пари визначають з таблиці густини насиченої водяної пари. Абсолютна вологість визначається  з формули .

    Хід роботи

    1. Змочити тканину вологого термометра і визначити місце, вказане в таблиці варіантів.
    2. Записати покази сухого та вологого термометра.
    3. Визначити різницю показів сухого і вологого термометрів.
    4. Скориставшись психрометричною таблицею визначити відносну вологість повітря b.
    5. З таблиці густини насиченої пари визначити густину насиченої пари при даній температурі.
    6. Визначити абсолютну вологість .
    7. З таблиці густини насиченої пари визначити точку роси tp.
    8. Результати вимірювань та обчислень занести в таблицю.

    Температура сухого
    термометра, °С

    Температура вологого
    термометра, °С

    Різниця температур, °С

    Відносна вологість повітря, %

     

     

     

     

    9. Опишіть будову та принцип дії приладів А) психрометр     Будова:       Принцип дії:            

    10. Визначимо відносну і абсолютну вологість за точкою роси.10.1.

    10.3.В певний момент блискуча поверхня посудини почне “сивіти” від появи крапельок води-”пітніти”. Це означає,що кімнатні водяні пари досягли насичення при температурі води в посудині.

    10.4. Зафіксуємо покази термометра на даний момент-вони є точкою роси для вологи, що є в кімнаті.

    10.5. Скористайтесь таблицею 1 у §.32 і визначте абсолютну і відносну вологість повітря у кімнаті.

    10.6. Порівняйте відносну вологість отриману двома способами. Який із них точніший?

     Підготувати звіт про дану роботу і здати на перевірку.

  • Тема уроку для 9 А класу. Розв'язування задач "Рівноприскорений рух". Самостійна робота.
    До уроку завершити задачу із Вправи 29(4)
    На початку уроку зробимо перевірку  графіків Sx(t)
    Далі самостійна робота із можливістю консультації з учителем.
             Приклад: x=6+2t-t².
    х=6+4t-2t²-  варіант дівчат;
    x= - 6-4t +2t² - варіант хлопців.

    • дати характеристику руху;
    • виписати початкові координати, швидкості, прискорення;
    • побутувати графіки ax(t), Vx(t), Sx(t);
    • за графіком швидкості визначити переміщення за 5с і порівняти із графіком Sx(t)
    Вдома.Розберіть розв'язки двох задач із §.29.
    Вправа 29(5,6)
Тема уроку для 11 А класу. Дифракційна гратка. Інтерференція мильних бульбашок. Розв'язування задач.
До уроку прочитати сторінку 181 із §‾31.
Звернути увагу на  сторінку 171 із §.30
Задача 6 на сторінці 175.
Під час уроку виконаємо низку задач:
  • визначити товщину плівки гасу, розлиту на воді, якщо коефіцієнт заломлення світла у гасі 1,4, а в даній точці спостерігаємо жовтий колір.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Зауваження

9 Квітня 2025

  Слава Мо їй Україні. ядерна енергетика Розклад  уроків фізики на   середу,09  Квітня  2025 року.  08-30 .  Перший  урок -  10Б. П осилання...

Вибране