Розклад Уроків фізики на п'ятницю,22 Вересня.
8-30 Перший урок у 10 Б класу. Посилання- https://us04web.zoom.us/j/79955327748?pwd=r41GDlBLqQwlkDZwY4pUMfnrbx5qxi.1
9-30 Другий урок у 11 Мп.Астрономія. https://us04web.zoom.us/j/75663205384?pwd=RE6oXpEKnbq0Sa3dtGTtbaO1pIlir5.1
10-20 Третій урок у 7-го класу, Посилання- https://us04web.zoom.us/j/77043624680?pwd=oT9quH0a0yBGbI4wK66Rl6YWnvy4R9.1
11-15 Четвертий урок в 11 класі, Посилання- https://us04web.zoom.us/j/71981084308?pwd=CRfFPWPoOblWqBpoSCWuJhmG67vh6Z.1
12-30 П'ятий урок в 9 Б класі, Посилання- https://us04web.zoom.us/j/75886480568?pwd=WnZC9D9nF4UfyrjVk2Tq12D1Oj3LBS.1
13-25 Шостий урок у 8 Б класу. Посилання- https://us04web.zoom.us/j/74507982302?pwd=RwYb7lBSGbj9UXayUFbZ08OmUU6Epy.1
Тема уроку в 10 Б класі.. Рівноприскорений рух.Прискорення.
Передивіться дану презентацію "Рівноприскорений рух. Прискорення"
ДЗ. Прочитати Параграф 6; п.1-3.
Тема Уроку в 7-му класі. Визначення ціни поділки вимірювального приладу.
В зошиті(на завтра) приготувати записи:
- Дата проведення уроку. Прізвище.
- Лабораторна робота №1.
- Тема.Визначення ціни поділки вимірювального приладу.
- Таблицю,що знаходиться на сторінці 32.
- Після її заповнення ВИЗНАЧИМО об'єм рідини і сипучих продуктів мензуркою
- Таблиця 1(стор.38)
Перед уроком вивчити матеріал на сторінці 29 параграфу 4.
сторінку 33,34(як врахувати похибки вимірювань)
Якщо є час, то розглянути Вправу 4, (для самоконтролю).
Рухома карта Зоряного Неба.
Лінії і характерні точки небесної сфери.
Визначення відстаней до небесних тіл. Горизонтальний паралакс.
Використаємо Stellaium
На Завтра(четвер) прочитати "Лінії і точки небесної сфери. Сузір'я. Зоряна величина."
Тести після параграфу 1 і 2.
Тема уроку в 11 А класі
Розв'язання задач "Електрорушійна сила джерела струму.Закон Ома для повного кола."
.Експериментальна задача №2. Визначення Електрорушійної сили Джерела струму і внутрішнього опору джерела струму.
Тема уроку в 9 Б класі.
Електродвигун. Електровимірювальні прилади. Електромагнітне реле.
Зверніть увагу: з боків два полюси постійних магнітів(а можна розмістити два електромагніти) а всередині,на вісі,котушка зі струмом. взаємодія їх може призвести до руху котушки довкола вісі,але потрібно продумати як підвести струм до котушки,щоб вона не заплутала провідники під час обертання.
ТАкі умови створюють КОЛЕКТОР І ЩІТКИ.
Чи не набагато відрізняється принцип роботи вимірювальних стрілочних приладів(амперметра)?
Робота Гучномовця.
Робота Реле(стор.31)
На завтра.Вправа 6.(3,5,6). Уміти пояснити.
Тема уроку у 8 А класу.
Способи зміни Внутрішньої енергії. Конвекція і теплове випромінення.
Що ж таке теплопровідність?
Види теплообміну.
1.Щоб нагріти воду в пробірці на вогні, як варто тримати пробірку -за нижню край чи за верхній?
2.Чому вікно має декілька камер між склом?
3. Декілька днів на весні стоїть сонячна погода,а вода в річці холодна,окрім верхнього шару. Чому?
4. Я з друзями ходив в походи з ночовкою. Грілися біля багаття.Чому приходилося повертатися до вогнища різними боками?
5. Льодовики в горах часто посипають сажею(використовують літаки ).Навіщо це роблять?
6.Поясніть будову ТЕРМОСУ.
Перетворення механічної енергії в теплову-і теплообмін.
Параграф 4 і 5,6,7.
Немає коментарів:
Дописати коментар