Тема Астрономії Для 11 А класу. Практика.Розв'язування задач для кращого розуміння теми:" Зорі. Еволюція зір. Білі карлики. Нейтронні зорі. Чорні діри."
Хоккінг. Чорні діри і їх еволюція. Чи випаровуються Зорі.
Домашня робота. §.Тема.5
Розв'яжемо пару задач.У скільки разів Арктур більше Сонця, якщо світність Арктуру 100,а температура 4500 К?
На якій відстані від центру галактики знаходиться наднова зоря, якщо її кутова відстань від центру галактики 3‟ ,а від нас вона віддалена на 10 млн парсек?
У скільки разів відрізняються світності двох зір однакової температури, якщо радіус однієї із них більше ,чим в 25 разів?
Розв'яжемо пару задач.У скільки разів Арктур більше Сонця, якщо світність Арктуру 100,а температура 4500 К?
На якій відстані від центру галактики знаходиться наднова зоря, якщо її кутова відстань від центру галактики 3‟ ,а від нас вона віддалена на 10 млн парсек?
У скільки разів відрізняються світності двох зір однакової температури, якщо радіус однієї із них більше ,чим в 25 разів?
Домашня робота. §.Тема.5
Тема уроку для 10 А класу.1.Будова і властивості твердих тіл. Анізотропія. Аморфність. Рідкі кристали.
2. Механічні властивості твердих тіл.
До уроку переглянути наступні задачі:
Для самоконтролю виконати задачі із Вправи 33(3,4)
Під час уроку розглянемо Твердий агрегатний стан і його властивості.
Характерна особливість кристалічних тіл-анізотропія.
Рідкі кристали.
Закон Гука у формі Юнга.(перенесемо на наступний урок)
Аморфні тіла(некристали)-неперіодичність структури(рідини із великою в'язкістю)
ТЕма уроку для 8- А класу. Властивості послідовного з'єднання елементів у колі.(практика) ЛР№4.
(робота в укритті для тих, хто може відвідати урок)
До уроку приготувати звіт ЛР№3.Здати під час уроку на окремому аркуші (подвійному ) відповідно до інструкції, яка подана в підручнику на сторінках160-161.
Якщо немає можливості бути присутнім в класі роботу виконати на електронному застосунку( клік посилання)
Перегляньте
Учні працюють(в залежності від умов) і online і ofline/
Вправа 29(3,4,5).
Для тренування і виконання роботи перейдіть за посиланням.(в цьому випадку виконання ЛР-є бонуси)
Для тренування і виконання роботи №4 прочитати §.31.
Зібрати електричне коло-основу для роботи №4.
Знаємо, що струм в даному колі однаковий в кожній точці кола ,використаємо виміряну напругу на окремих ділянках кола -розрахуємо опір ділянок кола. За інструкцією(сторінки 168-169) ЛР№4(с виконаємо розрахунки Досліду 1,Досліду 2,Досліду 3.
Зробити висновки.
Для інших учнів-роботу виконати за посиланням у застосунку
Тема уроку для 11 А і 11 Б класів.1. Тематичний тест "Хвильові властивості світла". 2. Вступ до "Основи квантової фізики"
До уроку переглянути сторінки 175-176,Вправа 30(5), сторінки 181-182, сторінки 186.
Під час уроку виконаємо КТ за кодами
11 А - AWKDF4 ;11 Б - PPJI86.
Вдома опрацювати §.33."Основи квантової фізики"
Тема уроку для 10 А і 10 Б класів. Розв'язання задач з теми "Вологість. Поверхневий натяг."
До уроку виконати(хто цього ще не зробив) ЛР№7(дослідження поверхневого натягу води).Виконати завдання із Вправи 33(1,3)
Під час уроку розглянемо пізнавальні задачі:
Вдома розглянути ☝☝☝Вправу 33(4,5)
Тема уроку для 9 Б класу.
До уроку закріпіть докази даного твердження(стор.202 вашого підручника),переглянувши дані відео.
Тіло рухається рівномірно прямолінійно або перебуває в стані спокою
лише тоді, коли на нього не діють інші тіла та поля або їхні дії скомпенсовані, — це сучасне формулювання закону інерції, який експериментально встановив Ґ. Ґалілей. У сучасній фізиці цей закон називають першим
законом Ньютона та формулюють так: існують такі системи відліку, відносно
яких тіло зберігає стан спокою або рівномірного прямолінійного руху, якщо
на тіло не діють жодні сили або ці сили скомпенсовані. Такі системи відліку
називають інерціальними
2.Чому лижник, після того як лижі зіткнулись з пеньком, падає вперед?
Де буде синяк у пасажира, на грудній клітці, чи на спині,-якщо вагон різко прискорився?
Якщо лежачи на пляжі вертикально підкинути м'ячик, чому він впаде туди, звідки вилетів,-Земля ж рухається орбітою зі швидкістю 30 км/с?
Чи розуміє дитина в поїзді, чому від неї "тікає" апельсин в момент, коли поїзд різко рушає з місця? А дідусь, що проводжає онуку і стоїть на пероні і дивиться у вікно вагону?
З бомболюку випадають бомби. Відео демонструє їх вертикальне падіння. Чому, літак же має певну швидкість?
Під час уроку розглянемо ДРУГИЙ закон Динаміки(Н'ютона)
Відео для of-лайників.
Дослід ,що і підтверджує другий закон Н'ютона.
Вправа 30(4,5), §.31.
Тема Астрономії Для 11 А класу. Практика.Розв'язування задач для кращого розуміння теми:" Зорі. Еволюція зір. Білі карлики. Нейтронні зорі. Чорні діри."
Хоккінг. Чорні діри і їх еволюція. Чи випаровуються Зорі.
Домашня робота. §.Тема.5
Розв'яжемо пару задач.У скільки разів Арктур більше Сонця, якщо світність Арктуру 100,а температура 4500 К?
На якій відстані від центру галактики знаходиться наднова зоря, якщо її кутова відстань від центру галактики 3‟ ,а від нас вона віддалена на 10 млн парсек?
У скільки разів відрізняються світності двох зір однакової температури, якщо радіус однієї із них більше ,чим в 25 разів?
2.Чому лижник, після того як лижі зіткнулись з пеньком, падає вперед?
Де буде синяк у пасажира, на грудній клітці, чи на спині,-якщо вагон різко прискорився?
Якщо лежачи на пляжі вертикально підкинути м'ячик, чому він впаде туди, звідки вилетів,-Земля ж рухається орбітою зі швидкістю 30 км/с?
Чи розуміє дитина в поїзді, чому від неї "тікає" апельсин в момент, коли поїзд різко рушає з місця? А дідусь, що проводжає онуку і стоїть на пероні і дивиться у вікно вагону?
З бомболюку випадають бомби. Відео демонструє їх вертикальне падіння. Чому, літак же має певну швидкість?