субота, 17 травня 2025 р.

20 Травня

 Слава Україні. 

Розклад уроків фізики на вівторок,20 Травня.

 08-30. Перший урок-11БПосилання 

https://us04web.zoom.us/j/72409218494?pwd=kuTUNm8dAakThEa3JgbHtEqjDbYiKB.1

09-25. Другий урок- 7А Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/73696301553?pwd=YTn6WOuaMfEMqlgXfSvwjUDyezUOsb.1

Ознайомтесь. посилання астрономія

10-20. Третій урок -  9Б.Посилання   https://us04web.zoom.us/j/76537771059?pwd=HaiJ5ZROqMOgTVtNPXjsgXwBUwi0ub.1

11-15. Четвертий урок- 10А Посилання. 

https://us04web.zoom.us/j/79430693081?pwd=djXDmq5zvgywQaOrN5gbHNDCLUP3Bu.1

12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/74202464040?pwd=KEavfauc4ZoFOmjr0nrvvNlsQJJQNU.1

14-20 .Сьомий урок  -11 Б клас-астрономія 

 https://us04web.zoom.us/j/71906521805?pwd=6SRgbG7MF79UJJOqcVxZAnp8rbpicq.1


Тема уроку для  класу. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи.
  • Струм в розчинах. Закон ЕЛЕКТРОЛІЗУ-закон Фарадея.
  •  Струм в газах.
  • Струм в металах. Надпровідність.
До уроку розв'язати задачі:Мідний провідник за температури 0°С мав опір 5 Ом. Який опір матиме даний провідник нагрітий до 100°С?(температурний коефіцієнт опору міді ょ=0,0043 К‾)
Розв'язати задачу(повторення)

Чому лампи розжарення перегорають, як правило, в момент ввімкнення?
Чому при нагріванні розчину струм через розчин збільшується?
Нова тема. Перегляньте відео. Струм в газах.
Скласти план оповідання за даним відео.
Вдома передивимося відео "Самостійні газові розряду"
Види самостійних розрядів.
Чому від розетки до розетки в кімнаті не протікає струм? А під час грози струм блискавки досягає тисячі ампер?
Дане відео
 (для 11-го класу, але анімації дуже розумні--4хв.30с)
.§.39. Вправа 38(3)

Тема у 7 А класу. Судноплавання і повітроплавання.
Розв'язування задач.

До уроку 1.Здати ЛР№10.Повторити §.35.2.Вправа 35(8)
3.Розглянути проблему: яка частина айсбергу знаходиться під водою?
4. Чому гумова куля наповнення повітрям не піднімається вгору(не плаває) а наповнення гелієм може "літати"?

Перегляньте презентацію.
IGFCW9

Тема уроку для 9 Б класу. Фундаментальні закони природи. Межі застосування законів(чи моделей) природи?

До уроку 1.Здати  Лабораторну роботу №7.
2. Хто повинен пройти Тест G4YTU9

Застосування законів фізики-це визначення меж знань.
1.В рамках теми виконати Тест 8F3YNK
 2.В рамках теми перегляньте, як уявляється природа світла у трьох системах-моделях: геометрична оптика; Хвильова теорія світла: що сьогодні говорять фізики про світло?
3.В рамках теми покажемо як пояснюють моделі взаємодії електричних тіл до-відстаней менших на яких виникають ядерні сили і -більших.
4. Що заперечують Не інерціальні системи відліку?
5.Як виникло пояснення природи енергії Зір?

Виконати Завдання. На край столу заввишки 1 м поклали тіло масою 100 г. В нього потрапляє куля масою 1 кг, який рухався по столу перпендикулярно до його краю із швидкістю 36 км/год . На якій відстані від столу (по горизонталі) тіло впаде на підлогу, якщо удар був абсолютно непружним? Тертя і опір повітря не враховуйте.(12 балів)

Тема уроку для 10 А класу. Розв'язування задач: "Енергія електричного поля. Види З'єднання конденсаторів!"

ДО Уроку розгляньте подані задачі і перевірте розуміння теми.

35в. Дві однакові свинцеві кульки масою по 2,5 г підвішені в одній крапці на нитках завдовжки 1 м. Після повідомлення ним негативного заряду кульки розійшлися на відстань 10 см один від одного. Скільки електронів було передано кулькам?

 36в. Негативний заряд -0,27 мкКл і позитивний заряд 0,18 мкКл знаходяться на відстані 45 см один від одного. В якій точці напруженість електричного поля рівна нулю?

32д. Яку швидкість придбав електрон, що пройшов прискорюючу різницю потенціалів    1000 В? Початкову швидкість електрона вважайте рівною нулю.

Що таке конденсатор? Функції конденсатора.

 Види конденсаторів.



Дом.завдання-погляньте на послідовність візуальних підказок.


Тема уроку у 11 Б класу. Узагальнення теми :"Ядерні 

сили. Основи атомної фізики."

Розглянемо типову контрольну із даної теми(один із варіантів) із Збірника Евлахової, Бондаренко.

Під час другого уроку Напишете Контрольну роботу з даної теми.



 





пʼятниця, 16 травня 2025 р.

19 Травня 2025

 

4149 6293 5130 2674

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/news/7-zvichok-yaki-pritamanni-dityam-z-visokoyu-uspishnistyu-v-shkoli.htm

Панель управління | Зрозуміло!

Про оцінювання

Виступ В.Залужного на безпековому форумі 

Розклад уроків фізики на понеділок,19 Травня..

08-30. Перший урок 11Б клас План роботи дивись внизу під розкладом.

9-25 Другий урок 11 А клас   План роботи дивись внизу під розкладом.

10-20. Третій урок - 10 Б клас План роботи дивись внизу під розкладом.

11-15. Четвертий урок- 10А клас   План роботи дивись внизу під розкладом

12-30. П'ятий урок - 9Б клас    План роботи дивись внизу під розкладом

13-15

Тема уроку для 11 А   і 11 Б класів. Елементарні частинки. Структура і класифікація елементарних частинок. Розв'язування задач.

До уроку Здати.1.Експериментальна робота № 9«Дослідження треків заряджених частинок за фотографіями».

Боржники, вам загрожує закон! про доброчесність! Виконати Тести: астрономія

  • 11А  PE6FZP
  • 11Б 9UFADF

  • Виконати Тести: фізика
  • 11А XNAAUM
  • 11Б  U94G3T
  • Виконати ЕР №9.


До уроку переглянути Вправу 42(виконати проблемні завдання)
Виконати Тестову роботу (боржникам)
10 Б  IGFCW9
10 А  AGX3AY

 1. Під  час уроку переглянемо §.43 і закріпити відео
2.Закон КУЛОНА  для діелектричного середовища.
3.Розглянути функцію конденсатора.
5.Вдома уважно опрацювати §.43. Вправа 43.

Тема уроку У 9А класу.
  • Тема уроку для 9 Б класу. Розв'язування задач. Узагальнення методів розв'язування задач. 

  • До уроку Здати  Звіт про ЛР№7.
  • До уроку. Виконати Тест "Механічні робота і енергії." Код(classtime) IGFCW9

  • Під час уроку пояснити(прокоментувати)  задачі 2 і 3 на сторінках 238 і 239.вашого підручника.

  • Уміти формулювати "Закони збереження"

  • Питання 4.Куля масою 9 г, що летить горизонтально, потрапляє у вантаж масою 8 кг, підвішений на легкому жорсткому стрижні, і застряє в ньому. При цьому вантаж з кулею підіймається на висоту 2 см. Визначте, з якою швидкістю летіла пуля.

  • Питання 5. В балістичному пістолеті пружина, стиснута на 3 см, викинула "пулю" масою 30 г. Пуля отримала швидкість 50 см/с. Визначте коефіцієнт жорсткості пружини.

  • Перегляньте відео: закон збереження імпульсу.


  • Вдома розглянути завдання із Вправи 38.







четвер, 15 травня 2025 р.

16 Травня 2025

 Слава Україні! Слава Всім Українцям!

 Розклад уроків на п'ятницю,9 Травня.

Панель управління | Зрозуміло!

Про оцінювання

Марія Кюрі.

8-30 Перший урок.10 Б клас Пропущений урок опрацьовує самостійно за планом, який був підготовлений до цього уроку.   .Користуйтесь посиланнями. 👆-задачі запропоновані на сторінці блогу. Дивитись внизу.


9-25 Другий урок.7 А клас-виконує Лабораторну Роботу          №10 самостійно за інструкцією поданої нижче-читайте.

10-20 Третій урок.11 А клас, посилання -урок проведений за старим розкладом у понеділок.  

11-15 Четвертий урок 7 Б клас виконує Лабораторну Роботу №10 самостійно за інструкцією, поданої нижче-читайте.

12-30 П'ятий урок.9 А клас; під час уроку доопрацювати ЛР№7, хто не виконав Тест()-виконати IGFCW9. дивитись далі  читайте завдання внизу Блогу.

.

  • До уроку виконати тест "Абетка електростатики" 
  • 10 Б  КТ  IGFCW9
  • Закон Кулона.
  • Причини електризації.
  • Поняття Напруженості. Формула поля.
  • Силові лінії електростатичного поля.
  • 34в{5 балів). Дві однакові металеві заряджені кульки знаходяться в 10 см один від одного. Сила відштовхування кульок 30 мкН. Після зіткнення і видалення кульок на початкову відстань сила відштовхування стала рівною 90 мкН. Знайдіть заряди кульок перед зіткненням.

  • Під час уроку розглянемо. Робота електростатичного поля.

  • Виконаємо завдання із Вправи 42(із докладним поясненням).користуюсь шаблонами.


Тема уроку для 7А і 7 Б класу. Лабораторна робота . "Умови плавання тіл."

Прочитати інструкцію Для виконання ЛР№10 "Гідростатичне зважування,"(сторінка 251-252)

Під час уроку розберіть  явище плавання тіл, дію виштовхувальної сили".

Перший підхід: Використайте  застосунок за посиланням:

  • Дослід 1.Опустимо металеве тіло у воду і виміряємо попередньо силу тяжіння, а потім-вагу витісненої води даним тілом(силу Архімеда). Порівняємо дві сили.
  • Дослід 2. Зануримо у воду пусту закорковану пробірку і порівняємо силу тяжіння пробірки із вагою витісненої води. Порівняємо дві сили.
  • Дослід 3. Розглянемо плавання навантаженої пробірки всередині води. Порівняємо Силу Архімеда і вагу пробірки в даному випадку.
  • Узагальнимо результати дослідів і прочитаємо §.35.(сторінка 246)
Заходимо на застосунок і, користуючись Інструкцією до ЛР№10 "Дослідження умов плавання тіл"(стор.251)
виконати ЛР №10. Використайте час із користю.

Другий підхід.
 ДОПОМОГА: скористайтесь відео, виконати ЛР№10.
сторінки я дав за новим нашим підручником.

Після виконання ЛР підготувати Звіт роботи.
Розгляньте Вправу 35(1,2)
Домашня робота Читаємо §.35. Тренуємось в розв'язувані задач Плавання тіл. Повітреплавання.§.36.

  • Тема уроку для 9 А класу. Розв'язування задач. Узагальнення методів розв'язування задач. 

  • До уроку Здати  Звіт про ЛР№7.
  • До уроку. Виконати Тест "Механічні робота і енергії." Код(classtime) IGFCW9

  • Під час уроку пояснити(прокоментувати)  задачі 2 і 3 на сторінках 238 і 239.вашого підручника.

  • Уміти формулювати "Закони збереження"

  • Питання 4.Куля масою 9 г, що летить горизонтально, потрапляє у вантаж масою 8 кг, підвішений на легкому жорсткому стрижні, і застряє в ньому. При цьому вантаж з кулею підіймається на висоту 2 см. Визначте, з якою швидкістю летіла пуля.

  • Питання 5. В балістичному пістолеті пружина, стиснута на 3 см, викинула "пулю" масою 30 г. Пуля отримала швидкість 50 см/с. Визначте коефіцієнт жорсткості пружини.

  • Перегляньте відео: закон збереження імпульсу.


  • Вдома розглянути завдання із Вправи 38.


середа, 14 травня 2025 р.

15 Травня 2025

 

 Розклад уроків фізики на четвер 15 Травня

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/78053403846?pwd=vVPPCWbaasa4fYDyAiRTIocpsEAgOt.1

9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання  https://us04web.zoom.us/j/79140320037?pwd=ZaqYvJT7XZ9M4RBIzbcfiBigl2gUNb.1

10-20.Третій урок 

11-15.Четвертий урок у класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/75505093332?pwd=wKbs5ZsWaomhx8c3gysBKf7paphP8e.1

 12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/71319471292?pwd=ao0jR8qUhOfQ8T2EvGd65gErMQ0zga.1

13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/73662927376?pwd=ceD6jbEhkzr3ZvgmjysE7Dq6gXk9EX.1

14-20. Сьомий урок у 11-А класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/77718537553?pwd=fGFdjxwRWxpwkVOr0OlLXC0KYQC73r.1

Тема уроку для класу. Розв'язування задач "Закон Архімеда . Умови плавання тіл."

До уроку Здати Звіт про ЛР№7 "Гідростатичне зважування,"

Під час уроку розберемо явище плавання тіл, дію виштовхувальної сили".

  • Дослід 1.Опустимо металеве тіло у воду і виміряємо попередньо силу тяжіння, а потім-вагу витісненої води даним тілом(силу Архімеда). Порівняємо дві сили.
  • Дослід 2. Зануримо у воду пусту закорковану пробірку і порівняємо силу тяжіння пробірки із вагою витісненої води. Порівняємо дві сили.
  • Дослід 3. Розглянемо плавання навантаженої пробірки всередині води. Порівняємо Силу Архімеда і вагу пробірки в даному випадку.
  • Узагальнимо результати дослідів і прочитаємо §.35.(сторінка 246)
Розглянемо Вправу 35(1,2)

Домашня робота Читаємо §.35. Тренуємось в розв'язувані задач Плавання тіл. Повітреплавання.§.36.
Заходимо на застосунок і, користуючись Інструкцією до ЛР№10 "Дослідження умов плавання тіл"(стор.251)
виконати ЛР №10. Використайте час із користю.
 ДОПОМОГА:скористайтесь відео
сторінки я дав за новим нашим підручником.

Тема уроку для 11 А класу. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи "Основи атомної фізики."
1.Розрахунок виходу енергії в процесі ядерної реакції.
2.Розрахунок періоду піврозпаду і коефіцієнту активності.
3.Розрахунок к.к.д. роботи АЕС.
4.Розрахунок рівня радіактивності.

До уроку виконати Експериментальну роботу №9.(сторінка 252)

Під час уроку.
1.Вправа 42.(побіжно-основні принципи)
2.16.39в(4 бали). Період напіврозпаду ітрію-90 дорівнює 64 год. На скільки відсотків зменшується інтенсивність радіоактивного випромінювання препарату ітрію-90 за 40 год?
3.16.41в(5 балів). Період напіврозпаду калія-42 дорівнює 12 год. При розпаді кожного ядра виділяється енергія 5 МеВ. Скільки енергії виділиться за добу в зразку, що містив спочатку 1 мг калія-42?

4. В результаті ядерної реакції ….

А. ... поглинається менше 2 МеВ енергії.

Б. ... виділяється менше 6 МеВ енергії.

B. ... виділяється від 7 МеВ до 12 МеВ енергії.     

Г. ... виділяється більше 13 МеВ енергії.

Вдома опрацювати §.43(1,2)

Тема уроку для 8 А класу. Струм у Газах. Самостійний газовий розряд. Види газового розряду.

До уроку розв'язати задачі:Мідний провідник за температури 0°С мав опір 5 Ом. Який опір матиме даний провідник нагрітий до 100°С?(температурний коефіцієнт опору міді ょ=0,0043 К‾)
Розв'язати задачу(повторення)

Нова тема. Перегляньте відео. Струм в газах.
Скласти план оповідання за даним відео.
Вдома передивимося відео "Самостійні газові розряду"

Дане відео
(для 11-го класу, але анімації дуже розумні--4хв.30с)
§.39. Вправа 38(3)

  • Тема уроку у  класу. Лабораторна робота №7.Дослідження закону збереження енергії.
  • До уроку. Виконати Тест "Механічні робота і енергії." Код(classtime) G4YTU9

  • Прочитати Лабораторну роботу №7.Підготувати зошит до Звіту ЛР№7(сторінка 241)

  • Питання 4.Куля масою 9 г, що летить горизонтально, потрапляє у вантаж масою 8 кг, підвішений на легкому жорсткому стрижні, і застряє в ньому. При цьому вантаж з кулею підіймається на висоту 2 см. Визначте, з якою швидкістю летіла пуля.

  •  Перегляньте відео:


Виконаємо ЛР №7 і підготуємо Звіт про роботу

Тема уроку для 10 А класу. Розв’язування задач з теми: Робота з переміщення заряду в електростатичному полі. Потенціал.
До уроку Знати і розуміти:
  • Що таке напруженість електростатичного поля.?
  • Що таке потенціал  і напруга поля?
  • Потенціал і напруга в однорідному та неоднорідному полі.
  • Розглянути Вправу 42(для самоконтролю).Незрозуміле-винести на розбір під час уроку.
  • 6.22д. Напруженість поля точкового заряду на відстані 5 см від заряду дорівнює 400 кВ/м. Яка напруженість поля в точкі, розташованій на відстані 10 см від заряду?

  • 6.29д. Протон, що перемістився з однієї точки електростатичного поля в іншу, змінив свою
    швидкість від 200 км/с до 500 км/с. Яка різниця потенціалів між цими точками?

  • 6.35в(5 балів). Дві однакові свинцеві кульки масою по 2,5 г підвішені в одній крапці на нитках завдовжки 1 м. Після повідомлення ним негативного заряду кульки розійшлися на відстань 10 см один від одного. Скільки електронів було передано кулькам?

 

  • 6.36в(4 бали). Негативний заряд -0,27 мкКл і позитивний заряд 0,18 мкКл знаходяться на відстані 45 см один від одного. В якій точці напруженість електричного поля рівна нулю?
  • Задачі взяті зі ЗРЗ під редакцією (Гельгафт та інші)

Тема уроку для 11А класу. Контрольна робота 
код роботи на ресурсі (classtime) XNAAUM
Тема. Квантові властивості матерії та будова атома і ядра.

Зауваження

Гриби Чорнобильської АЕС використовують силу радіації

https://docs.google.com/document/d/1fviChqI5Vhoh6B7du4ALKQdtr00XN4lW/edit?tab=t.0

Вибране