середа, 8 травня 2024 р.

09 Травня

 Посилання для Єгора  https://us04web.zoom.us/j/76215177683?pwd=9jiJyIU4lQx93iqFWSglVASjA8kePC.1


 Розклад уроків фізики на четвер,09 Травня.

8-30. Перший урок в 11(фізика),посилання на https://us04web.zoom.us/j/72617201369?pwd=njf7JvrSidvw11WNSZxIblIDrbgpIe.1

9-25. Другий урок у 8 А класі, посилання на  https://us04web.zoom.us/j/79315372426?pwd=edkoffYz06BPZyOOOQabvZ9qiyfX9Z.1

10-20. Третій урок в 9 Б класі, посилання на  https://us04web.zoom.us/j/79349221288?pwd=tBNwto4Bmk8PFYRJj5gqrlJfSmGzbk.1

11-15. Четвертий урок в 11 А  класі(астрономіяhttps://us04web.zoom.us/j/74721430747?pwd=YMjM4JJgeinObURs8nTxJtbVE9m8lN.1

Тема уроку У 11-А  класу.(урок 1) Розв'язування задач на тему"Методи вимірювання рівня радіоактивності.Енергетичний Вихід ядерної енергії"

Варто подивитись.


Повторення попереднього набору задач до теми "Методики вимірювання радіоактивності"

Розв'язування задач на дану тему 1.Вправа 40(5)

2.Визначте масу Радію-226, якщо його активність становить 5 Кі. Стала радіоактивного розпаду Радію-226 дорівнює 1,37⋅10–11 с–1.

3.У результаті зовнішнього опромінення співробітник лабораторії щосекунди отримує поглинуту дозу йонізуючого випромінювання, що дорівнює 2*10–9 Гр. Яку поглинуту дозу отримає співробітник протягом години?

4.На малюнку показаний трек електрона, який після розгону в електричному полі рухався в однорідному магнітному полі з магнітною індукцією 20 мТл. Магнітне поле направлено перпендикулярно площині малюнка, відстань між лініями сітки на малюнку дорівнює 1 мм Знайдіть прискорююча напруга.

5.Період напіврозпаду калія-42 дорівнює 12 год. При розпаді кожного ядра виділяється енергія 5 МеВ. Скільки енергії виділиться за добу в зразку, що містив спочатку 1 мг калія-42?

Домашня робота. Вправа 42(3,4) і боржникам нагадую про Лабораторну роботу №7.

Контрольна робота(на платформі classtime) PD47QM


Тема Уроку у 8 А класу. Розв'язування задач. Узагальнення теми "Електричні явища."

Нагадую,що рівень знань за попередню  тему "Струм в різних середовищах" потрібно  перевірити,виконавши ТеСТ за кодом ZGM33K

Новий-тематичний EGYD87

Проаналізувавши результати тесту виконаємо наступні задачі:

Вдома розглянути завдання на сторінці 220.

Під час уроку буде проведена Контрольна робота.


Тема уроку у 11-А класу(другий урок)Узагальнення теми "Атомна і ядерна фізика.Основи."

 Боржникам! Лабораторна робота👈 №9."Дослідження треків заряджених частинок за фотографіями"(сторінка в підручнику-252)

Відео-шпаргалка.


А це відео є повним поясненням до виконання лабораторної роботи №9.
В межах узагальнення розглянемо такі питання:

Тема уроку  у класу. Розв'язування задач"Застосування законів збереження"

1.Аналіз Тестової роботи .Базис 7=й клас. Код 6E7N9D

2.Розв'язування задач за темою "Комбіноване застосування законів збереження"

Не забути  Відзвітувати про ЛР №7.👈

Контрольна Задача.На льоду стоїть ковзаняр масою 80 кг. Він різко штовхає від себе тіло масою 20 кг, вчинивши при цьому роботу 312,5 Дж. Яку швидкість ковзаняр надав тілу?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Зауваження

7 Жовтня.

 { Хто Ви? } Що скаже нам Безмежний космос?   Фронт вірусів проти українців. 30 Вересня, понеділок.  Слава Україні і Сильним Духом! Буде вка...

Вибране