Тема уроку Для 7 А і 7Б класів Розв'язування задач "Закон Архімеда. Плавання тіл. Повітреплавання."
Далі. Контрольна робота.
7 А код PTIJIH
7 Б код CZSD6I
До уроку Виконати(хто не виконав) ЛР№№9,10.
Вправа 35 (8,9,10).
Під час уроку прокоментуємо розв'язки задач Вправи 36
Як за співвідношенням надводної і підводної частини плаваючого тіла визначити густину тіла? рідини?
Яка частина айсбергу знаходиться під водою?
Розглянути проблему: яка частина айсбергу знаходиться під водою?
4. Чому гумова куля наповнення повітрям не піднімається вгору(не плаває) а наповнення гелієм може "літати"?
Перегляньте презентацію.
Задачі для самоперевірки на сторінці 260 у вашому підручнику
Тема уроку для 9А класу. Підсумкова Контрольна робота.
До уроку звернути увагу на завдання у вашому підручнику на сторінках 257-258.
Код U8DYZM
Тема уроку для 10 Бкласу. Розв'язування задач. "Електрична напруженість і напруга. Енергія електричного поля, конденсатор"
До уроку прочитати (опрацювати §.43 і §.44)
виконати наступні задачі:
35в. Дві однакові свинцеві кульки масою по 2,5 г підвішені в одній крапці на нитках завдовжки 1 м. Після повідомлення ним негативного заряду кульки розійшлися на відстань 10 см один від одного. Скільки електронів було передано кулькам?
36в. Негативний заряд -0,27 мкКл і позитивний заряд 0,18 мкКл знаходяться на відстані 45 см один від одного. В якій точці напруженість електричного поля рівна нулю?
32д. Яку швидкість придбав електрон, що пройшов прискорюючу різницю потенціалів 1000 В? Початкову швидкість електрона вважайте рівною нулю.
Під час уроку Розглянемо завдання Із Вправ 43 і 44.
На наступнй урок -1)Завдання на сторінках 264.
2)Контрольна робота "Основи електростатики" 7IQFXG
Тема уроків у 11 А класу. Комплексна контрольна робота :"Атомна фізика"
Наполягаю на виконання КТ різних тем.
Виконання ЛР№9.
Виконати Тести: астрономія
11А PE6FZP
Виконати Тести: фізика
11А XNAAUM
Виконати ЕР №9.
Варіант 3 виконували учні,які відвідали урок;
Варіант 4 виконують учні-хлопчики,які не змогли відвідати урок;
Варіант 5 виконують учениці,які не змогли відвідати урок;
Для цих двох категорій-Контрольну виконати до неділі.
Дослід 1.Опустимо металеве тіло у воду і виміряємо попередньо силу тяжіння, а потім-вагу витісненої води даним тілом(силу Архімеда). Порівняємо дві сили.
Дослід 2. Зануримо у воду пусту закорковану пробірку і порівняємо силу тяжіння пробірки із вагою витісненої води. Порівняємо дві сили.
Дослід 3. Розглянемо плавання навантаженої пробірки всередині води. Порівняємо Силу Архімеда і вагу пробірки в даному випадку.
Узагальнимо результати дослідів і прочитаємо §.35.(сторінка 246)
Читаємо §.35. Тренуємось в розв'язувані задач Плавання тіл. Повітреплавання.§.36.
Заходимо на застосунок і, користуючись Інструкцією. до ЛР№10 "Дослідження умов плавання тіл"(стор.251)
виконати ЛР №10.
Тема уроку Для 7 А класу. Розв'язування задач "Закон Архімеда. Плавання тіл. Повітреплавання."
Далі. Контрольна робота.
До уроку Виконати(хто не виконав) ЛР№№9,10.
Вправа 35 (8,9,10).
Під час уроку прокоментуємо розв'язки задач Вправи 36
Як за співвідношенням надводної і підводної частини плаваючого тіла визначити густину тіла? рідини?
Яка частина айсбергу знаходиться під водою?
Розглянути проблему: яка частина айсбергу знаходиться під водою?
4. Чому гумова куля наповнення повітрям не піднімається вгору(не плаває) а наповнення гелієм може "літати"?
Перегляньте презентацію.
Задачі для самоперевірки на сторінці 260 у вашому підручнику.
Тема уроку для 9 Акласу. Фундаментальні закони природи. Межі застосування законів(чи моделей) природи?
До уроку1.Здати Лабораторну роботу №7.
2. Хто повинен пройти Тест 8AEI87 ?
3.Завдання на сторінках 258 у вашому підручнику.
Під час уроку розглянемо завдання узагальненого типу.
Розібрати задачі №3 і 4(сторінки 238-239)
Застосування законів фізики-це визначення меж знань.
1.В рамках теми виконати Тест
2.В рамках теми перегляньте, як уявляється природа світла у трьох системах-моделях: геометрична оптика; Хвильова теорія світла: що сьогодні говорять фізики про світло?
3.В рамках теми покажемо як пояснюють моделі взаємодії електричних тіл до-відстаней менших на яких виникають ядерні сили і -більших.
4. Що заперечують Не інерціальні системи відліку?
5.Як виникло пояснення природи енергії Зір?
Виконаємо і прокоментуємо Завдання. А.На край столу заввишки 1 м поклали тіло масою 100 г. В нього потрапляє куля масою 1 кг, який рухався по столу перпендикулярно до його краю із швидкістю 36 км/год . На якій відстані від столу (по горизонталі) тіло впаде на підлогу, якщо удар був абсолютно непружним? Тертя і опір повітря не враховуйте.(12 балів)
Б. М'яч, масою 330 г, що рухався зі швидкістю 10 м/с, пружно зіткнувся з дитячим візком, що повільно рухався на зустріч м'ячу зі швидкістю 1 м/с. Маса візка 2 кг.
Визначити швидкість тіл після зіткнення.
Тема уроку для 8 А класу. Контрольна робота "Струм. Закон Ома. Закон Кулона. D6RT5B
Струм у різних середовищах" 8ESNFH
"Закон Ома. Закон Кулона. Силові лінії поля."
повторіть
1.стор.109(рис.20.4)
2.стор.115(рис.21.4 і 5)
3.стор.121
4. Вправа 28(5)
5.Сторінка 180.
6.Сторінка 186.
Тема уроку для 10 Акласу. Розв'язування задач. "Електрична напруженість і напруга. Енергія електричного поля, конденсатор"
До уроку прочитати (опрацювати §.43 і §.44)
виконати наступні задачі:
35в. Дві однакові свинцеві кульки масою по 2,5 г підвішені в одній крапці на нитках завдовжки 1 м. Після повідомлення ним негативного заряду кульки розійшлися на відстань 10 см один від одного. Скільки електронів було передано кулькам?
36в. Негативний заряд -0,27 мкКл і позитивний заряд 0,18 мкКл знаходяться на відстані 45 см один від одного. В якій точці напруженість електричного поля рівна нулю?
32д. Яку швидкість придбав електрон, що пройшов прискорюючу різницю потенціалів 1000 В? Початкову швидкість електрона вважайте рівною нулю.
Під час уроку Розглянемо завдання Із Вправ 43 і 44.
На наступнй урок -1)Завдання на сторінках 264.
2)Контрольна робота "Основи електростатики" C3RB95
Тема уроків у 11 А класу. Комплексна контрольна робота :"Атомна фізика"
Тема уроку для 9 А класу. Узагальнення теми "Закони збереження імпульсу і енергії"
До уроку. Виконати Тест "Механічні робота і енергії." Код(classtime) 4CBCHZ
До уроку Здати Звіт про ЛР№7.
Повторно 8AEI87
Під час уроку пояснити(прокоментувати) задачі 2 і 3 на сторінках 238 і 239.вашого підручника.
Уміти формулювати "Закони збереження"
Питання 4.Куля масою 9 г, що летить горизонтально, потрапляє у вантаж масою 8 кг, підвішений на легкому жорсткому стрижні, і застряє в ньому. При цьому вантаж з кулею підіймається на висоту 2 см. Визначте, з якою швидкістю летіла пуля.
Питання 5.В балістичному пістолеті пружина, стиснута на 3 см, викинула "пулю" масою 30 г. Пуля отримала швидкість 50 см/с. Визначте коефіцієнт жорсткості пружини.
Перегляньте відео: закон збереження імпульсу.
Вдома розглянути завдання із Вправи 38.
Тема уроку для 9 Б класу. Повторення.Межі застосування Законів фізики. Фундаментальні закони природи. Межі застосування законів(чи моделей) природи?
До уроку1.Здати Лабораторну роботу №7.
2. Хто повинен пройти Тест G4YTU9
Розібрати задачі №3 і 4(сторінки 238-239)
Застосування законів фізики-це визначення меж знань.
1.В рамках теми виконати Тест 8F3YNK
2.В рамках теми перегляньте, як уявляється природа світла у трьох системах-моделях: геометрична оптика; Хвильова теорія світла: що сьогодні говорять фізики про світло?
3.В рамках теми покажемо як пояснюють моделі взаємодії електричних тіл до-відстаней менших на яких виникають ядерні сили і -більших.
4. Що заперечують Не інерціальні системи відліку?
5.Як виникло пояснення природи енергії Зір?
Виконати Завдання. А.На край столу заввишки 1 м поклали тіло масою 100 г. В нього потрапляє куля масою 1 кг, який рухався по столу перпендикулярно до його краю із швидкістю 36 км/год . На якій відстані від столу (по горизонталі) тіло впаде на підлогу, якщо удар був абсолютно непружним? Тертя і опір повітря не враховуйте.(12 балів)
Б. М'яч, масою 330 г, що рухався зі швидкістю 10 м/с, пружно зіткнувся з дитячим візком, що повільно рухався на зустріч м'ячу зі швидкістю 1 м/с. Маса візка 2 кг.
ДО Уроку розгляньте подані задачі і перевірте розуміння теми: "Провідники і діелектрики в електростатичному полі."(§.43)
35в. Дві однакові свинцеві кульки масою по 2,5 г підвішені в одній крапці на нитках завдовжки 1 м. Після повідомлення ним негативного заряду кульки розійшлися на відстань 10 см один від одного. Скільки електронів було передано кулькам?
36в. Негативний заряд -0,27 мкКл і позитивний заряд 0,18 мкКл знаходяться на відстані 45 см один від одного. В якій точці напруженість електричного поля рівна нулю?
32д. Яку швидкість придбав електрон, що пройшов прискорюючу різницю потенціалів 1000 В? Початкову швидкість електрона вважайте рівною нулю.
Що таке конденсатор? Функції конденсатора.
Види конденсаторів.
Дом.завдання-погляньте на послідовність візуальних підказок.
Тема уроку у 11 Б класу. Комплексна контрольна робота :"Атомна фізика"
Струм в розчинах. Закон ЕЛЕКТРОЛІЗУ-закон Фарадея.
Струм в газах.
Струм в металах. Надпровідність.
До уроку розв'язати задачі:Мідний провідник за температури 0°С мав опір 5 Ом. Який опір матиме даний провідник нагрітий до 100°С?(температурний коефіцієнт опору міді ょ=0,0043 К‾)
Розв'язати задачу(повторення)
Чому лампи розжарення перегорають, як правило, в момент ввімкнення?
Чому при нагріванні розчину струм через розчин збільшується?
Чому від розетки до розетки в кімнаті не протікає струм? А під час грози струм блискавки досягає тисячі ампер? Дане відео (для 11-го класу, але анімації дуже розумні--4хв.30с)
.§.39. Вправа 38(3)
Тема у 7 А класу. Судноплавання і повітроплавання.
Розв'язування задач.
До уроку1.Здати ЛР№10.Повторити §.35.2.Вправа 35(8)
3.Розглянути проблему: яка частина айсбергу знаходиться під водою?
4. Чому гумова куля наповнення повітрям не піднімається вгору(не плаває) а наповнення гелієм може "літати"?
Перегляньте презентацію.
IGFCW9
Тема уроку для 9 Б класу. Фундаментальні закони природи. Межі застосування законів(чи моделей) природи?
До уроку1.Здати Лабораторну роботу №7.
2. Хто повинен пройти Тест G4YTU9
Застосування законів фізики-це визначення меж знань.
1.В рамках теми виконати Тест 8F3YNK
2.В рамках теми перегляньте, як уявляється природа світла у трьох системах-моделях: геометрична оптика; Хвильова теорія світла: що сьогодні говорять фізики про світло?
3.В рамках теми покажемо як пояснюють моделі взаємодії електричних тіл до-відстаней менших на яких виникають ядерні сили і -більших.
4. Що заперечують Не інерціальні системи відліку?
5.Як виникло пояснення природи енергії Зір?
Виконати Завдання. На край столу заввишки 1 м поклали тіло масою 100 г. В
нього потрапляє куля масою 1 кг,
який рухався по столу перпендикулярно до його краю із швидкістю 36 км/год . На
якій відстані від столу (по горизонталі) тіло впаде на підлогу, якщо удар був
абсолютно непружним? Тертя і опір повітря не враховуйте.(12 балів)
ДО Уроку розгляньте подані задачі і перевірте розуміння теми.
35в. Дві однакові свинцеві кульки масою
по 2,5 г
підвішені в одній крапці на нитках завдовжки 1 м. Після повідомлення ним
негативного заряду кульки розійшлися на відстань 10 см один від одного.
Скільки електронів було передано кулькам?
36в. Негативний заряд -0,27 мкКл і
позитивний заряд 0,18 мкКл знаходяться на відстані 45 см один від одного. В якій
точці напруженість електричного поля рівна нулю?
32д. Яку швидкість придбав електрон, що пройшов
прискорюючу різницю потенціалів 1000
В? Початкову швидкість електрона вважайте рівною нулю.
Що таке конденсатор? Функції конденсатора.
Види конденсаторів.
Дом.завдання-погляньте на послідовність візуальних підказок.
Тема уроку у 11 Б класу. Узагальнення теми :"Ядерні
сили. Основи атомної фізики."
Розглянемо типову контрольну із даної теми(один із варіантів) із Збірника Евлахової, Бондаренко.
Під час другого уроку Напишете Контрольну роботу з даної теми.