Із підручника 10-го класу цікавлять задач із Вправи 43. Прошу допомогти в проведені уроку:хто пояснить розв'язок задач?
На наступний урок потрібно прочитати(!) параграф 44.Уміти пояснити їх призначення і значення..Види з'єднань в батарею. Буду радий,якщо хтось зуміє,як обійтися без конденсаторів в сучасному обладнанні. Вправа 44(1-4)
Тема уроків в 9-их класах." Розв'язання задач(Полюси котушки. Сила Ампера-якісний і кількісний розрахунок."
На урок Вправа і параграф 4. Пропоную,учням,які не виконали Вправу 3 повернутися до даного завдання. Бажано,під час уроку,підтримувати бесіду,що продемонструє ваші знання і проблеми в розумінні правил Правої і Лівої руки.
4)Знаходження положення спостерігача на Поверхні Землі із допомогою РКНСф.
5)Знаходження моментів Сходу і Заходу Світил.
6)Поняття про ЕКЛІПТИКУ. Положення Сонця і Сузір'їв на РКНСф.
7)Небесний Меридіан.
Домашнє завдання.Провести вечірнє спостереження за НЕБЕСНОЮ сферою і співставити з РКНСф. Для себе.(відшукайте Великий Ковш і Малу ведмедицю,Полярну Зорю)
Домашню роботу допоможе виконати підручник Астрономії під
редакціїєю Пришляка М.П.,параграф 2 і питання після параграфу.
Тема уроків для 8-их класів. Коефіцієнт корисної дії простих механізмів(на прикладі ПОХИЛОЇ площини)
1)Що таке важіль? Дайте приклад важеля. 2)Умова рівноваги важеля. 3) Що таке момент обертання?
4)Як сформулювати умову рівноваги важеля,користуючись моментом обертання? 5)Розгляньте систему рухомого і нерухомого блоків і поясніть,чому блок є окремим випадком важеля? Чому ПОХИЛА ПЛОЩИНА ДАЄ ВИГРАШ В СИЛІ? Відповіді пошукайте в підручнику 7=го класу в параграфах 34 і 35.Розгляньте малюнки в підручнику 34.7. і 35.4.
Повторіть ФОРМУЛУ МЕХАНІЧНОЇ РОБОТИ- А=Fs.
Лабораторна робота №12.
Переглянемо Відео,що описує метод опрацювання даної роботи.
\Розглянемо Урок 37(конспект учителя ) під час ЗООМ заняття Розв'яжемо дома(на п'ятницю) Параграф 36 потрібно прочитати і із Вправи 36(4)одну задачу.
Тема уроку для 7-х класів.Лабораторна робота №2.Розглянемо спосіб роботи(завтра)під час виконання роботи .
Проведемо декілька практичних робіт для визначення ціни поділок вимірювальних приладів.
Знайдемо відповідні розміри тіл.
Вдома,до уроку,подивіться ЛАБОРАТОРНУ роботу №2 на сторінці 37.