§§За будь яких обставин викладена НА БЛОЗІ Інформація може бути використана для самостійного вивчення теми:дивіться відео,читайте параграф і виконуйте завдання із відповідних вправ,звіряйте відповіді в підручнику.Виконуйте Лабораторні роботи на вказаних цифрових ресурсах і підручному обладнані. Тести на "classtime.com" не залежать від обставин. Працюйте!Навчайтесь. І буде вам МАЙБУТНЄ успішним. А як побачите Ідентифікаційний КОД-заходьте! На OnLine lesson/.
Ось такий вигляд має Сонце сьогодні. Сильні магнітні поля спотворюють його "обличчя"!
Розклад уроків фізики в понеділок, 22 Травня 2023 року.
.Тема уроку у 8 -их класах. Узагальнення теми "Струм в різних середовищах.
Переглянути відео і скласти план за переглянутими фрагментами.
А що в рідині? Струм можливий? В яких умовах?
А в ГАЗАХ струм можливий?
Загляніть-обов'язково- до підручника,в Параграф 38 (4,5)
1063. Визначте товщину шару нікелю, що осяде на деталі
площею 0,2 м2
, якщо процес нікелювання тривав 2 год при
силі струму 25 А. Електрохімічний еквівалент нікелю
k=3·10-7
кг/Кл, а його густина 8,9 · 103
кг/м3
.
1064. Визначте час,за який на катоді електролітичної ванни
виділиться 50 г хрому, якщо електроліз проходить за сили
струму 25 А? Електрохімічний еквівалент хрому дорівнює
0,2 мг/Кл.
1065. В електролітичній ванні за 10 хв виділилося 0,33 г
міді. Опір розчину мідного купоросу становить 3,6 Ом.
Визначте потужність струму, який проходить через розчин.
Електрохімічний еквівалент міді дорівнює 0,33 мг/Кл.
Дуже цікаво!
«Мініатюрними електростанціями» в живій клітині є
мітохондрії (біля 1000 в кожній клітині). Мітохондрія
працює подібно до теплової електростанції: в ній «пальне»
взаємодіє з киснем подібно до горіння, але без полум'я.
Частина енергії витрачається на те, щоб зарядити «хімічні
акумулятори» – особливі молекули АТФ. Решта енергії
розсіюється у вигляді тепла. На відміну від теплової
електростанції, пальним для метахондрії є не вугілля, а
вуглевод – глюкоза, що при взаємодії з киснем
розщіплюється на вуглекислий газ та воду.
137
Мітохондрії дорослої людини середнього зросту і ваги
перекачують через свої мембрани біля 500 г йонів водню за
добу, створюючи мембранний потенціал.
Тема уроку в 7 Б класі. 1.Розв'язання задач на тему "Прості механізми. Блоки. Похила площина"
Простий механізм-ПОХИЛА ПЛОЩА.
Домашнє завдання. Виконати Лабораторну роботу "№11.
Прочитати Параграф 35.
Нагадую Що таке прості механізми?
Пристрої,які дають виграш в СИЛІ,називаються ПРОСТИМИ МЕХАНІЗМАМИ.
Види простих механізмів.
Дивимось відео.
прочитати параграф 35
Тема уроку в 9 А класі. Повторення теми "Рівняння кінематики. Закони Динаміки."
Рівноприскорений рух. Прискорення.
Рівняння миттєвої швидкості. ГРафік залежності миттєвої швидкості від часу.
Рівняння координати рівноприскореного руху. Графік рівноприскореного руху.
Поняття сили. Маса,як міра гравітації.
Закони динаміки. Маса-як міра інертності.
Закон Всесвітнього тяжіння.
Рух під дією сили тяжіння.
Рух тіла,кинутого під кутом до горизонту.
Розуміння проблем теми зосереджено на сторінці 258.
Код перевірочної на перездачу(Енергію) NWZY9M
Тема уроку в 10-му класі. Повторення теми "Механіка. Кінематика і Динаміки."
виконати
Кінематичні рівняння рівномірного і рівноприскореного руху.
Закони Динаміки.Рух тіла під дією кількості рух.
Механіка коливань. Параграфи19-23.
Не забути виконати Тематичний тест "Електростатика".Код M9WJ4N
Тема уроку в 11 Бкласі.Астрономія. Призначення Астрономії,як способу бачення Явищ природи і прикладне значення на сучасному етапі існування ЦИВІЛІЗАЦІІЇ.
Підсумок роботи учнівського колективу в навчальному році.
Питання,які сьогодні формулює і ставить перед людством дисципліна. Космологія-як філософська(Кантова) складова Астрономії.
Науково-світоглядна складова Астрономії.
Астрономія,як каталізатор розвитку технічних питань.
Народно-господарче значення астрономії.
Прогностична складова дисципліни.
Заключне питання. Історичний погляд на становлення Астрономії.Астрономія,як архіваріус Цивілізації.
Тема уроку в 11 Бкласі.Астрономія. Призначення Астрономії,як способу бачення Явищ природи і прикладне значення на сучасному етапі існування ЦИВІЛІЗАЦІІЇ.
Підсумок роботи учнівського колективу в навчальному році.
Питання,які сьогодні формулює і ставить перед людством дисципліна. Космологія-як філософська(Кантова) складова Астрономії.
Науково-світоглядна складова Астрономії.
Астрономія,як каталізатор розвитку технічних питань.
Народно-господарче значення астрономії.
Прогностична складова дисципліни.
Заключне питання. Історичний погляд на становлення Астрономії.Астрономія,як архіваріус Цивілізації.