До уроку прошу розглянути питання після параграфу 8. І розглянути Вправу 7.
Тема уроку в 9 А класі. Розв'язування задач з теми"Закон прямолінійного поширення світла."
Домашня робота. Параграф 8 і Вправа 8.
Розглянемо задачі із ЗБІРНИКА задач для 9-го класу під редакцією І.М.Гельфгата та І.Ненашева. Розділ 5.
Приклади:
Ви стоїте на березі річки. На протилежному березі росте дерево, висота якого вам відома. Опишіть спосіб, за допомогою якого можна виміряти ширину річки, якщо у вашому розпорядженні є лінійка з поділками.
Сонце заходить за пагорб, на вершині якого стоїть поодинока сосна заввишки ЗО м. На якій відстані від сосни перебуває людина, якщо їй здається, ніби висота сосни дорівнює діаметрові сонячного диска? (
Тема уроку у 8 А класу..Лабораторна робота №2. Визначення питомої теплоємності твердого тіла.
Розв'яжіть задачу для тренажу:
502. В алюмінієвий калориметр масою 140 г налили 250 г води при температурі 15 °С. Після того як брусок із свинцю масою 100 г, нагрітий до 100 °С, помістили в калориметр з водою, там установилася температура 16 °С. Скласти рівняння теплового балансу і визначити питому теплоємність свинцю.
проведемо КЛАСНУ лабораторну роботу №2(стор.53 вашого підручника з фізики)
Підготуйте в зошиті попередні записи
Тема уроку в 7-му класі.Механічний рух.
повторно ТЕСТ ZWN5Z7
Відносність
руху.
Система відліку.
Матеріальна точка.
Траєкторія.
Шлях.
Переміщення.
Виконайте хитру задачу(я тепер буду задавати кожен урок по одній такій задачі)
З поверхні листків живих рослин постійно
випаровується вода. Вчені-ботаніки встановили, що за весь
період вирощування 1 кг пшениці (залежно від умови
вирощування) випаровується від 235 до 1530 л води.
Обчисліть об’єм води, що випаровується з пшеничного поля
площею 1 га при врожайності 50 центнерів з гектара.
На уроці хотілося б почути пояснення задач №8 і№9 на сторінці 44.☝
7. Які науки вивчають світлові явища? Де використовуються результати Наук про світло?
Це і буде вашим домашнім завданням на урок.
Тема уроку в 11 МП класі.Розв'язування задач "Струм в газах і у вакуумі."
Електричний струм у вакуумі. Застосування електричного струму у вакуумі.
10. Рухаючись зі швидкістю 10 Мм/с, електрон влітає в електричне поле. Яку швидкість матиме електрон, пройшовши із точки з потенціалом 100 В у точку з потенціалом 1200 В?
9.33в(5 балів). До кінців сталевого провідника опором 3 Ом з площею поперечного перетину 1 мм2 прикладено напруга 4 В. Визначте середню швидкість впорядкованого руху електронів в провіднику, якщо їх концентрація 4·1028 м -3.
9.34в(4 бали). Електрон із швидкістю 2·107 м/с влітає паралельно пластинам в плоский конденсатор, напруженість поля в якому 6 кВ/м. Знайдіть модуль і напрям вектора швидкості електрона у момент вильоту з конденсатора, якщо довжина пластин конденсатора 6 см.
9.35в(4 бали). Щоб електрон міг іонізувати молекулу газу, його кінетична енергія повинна перевищувати 15 еВ. При якій напруженості поля електрон отримає таку енергію на шляху 1 мкм?
9.36в(4 бали). Якою повинна бути температура атомарного водню, щоб середній кінетичній енергії поступального руху атомів була достатньо для іонізації при зіткненні? Потенціал іонізації атомарного водню 13,6 В.
В якості Домашнього завдання на наступний раз виконати запропоновані завдання.
На уроці буде запропонована коротка самостійна робота:
Визначення координат небесних світил,визначення положення Сонця на Небесній Сфері..
Визначення відстані до небесного тіла методом паралаксу.
Приклад типових задач.
Задачі практичної астрономії.
1. В якому сузір'ї знаходиться Сонце сьогодні? Які координати його в цей день?Скористайтесь Рухомою картою зоряного неба.
Координати точки,де спалахнув метеор,наступні: схилення-45 градусів;пряме сходження-12год 00мин, а погас в точці з координатами:схилення -0 град; пряме сходження -10 год 30 мин. Через які сузір'я пролетів метеор?
На якій висоті над горизонтом буде Зоря Вега під час проходження Небесного меридіана(в горішній кульмінації) в Чугуєві?
В чому різниця системи Птолемея від Системи Коперніка?
Як далеко знаходиться Місяць від Землі,коли його горизонтальний паралакс дорівнює 54 кутових минут?
В Лондоні годинник відбив 12год 00 хвилин. Яка година дня в Києві і Харкові?
Тема уроку у 7 -го класу. Аналіз Тематичної контрольної.Розбір проблем,що виникли в процесі розв'язання задач контрольної роботи."
До уроку розглянути задачі запропоновані в підручнику фізики на сторінках 44 і45.
🚩🚩В процесі урокупотрібно буде усно пояснити підхід до розв'язання задач.
Тема уроку в 11 -му А класі. Розв'язування задач "Струм в газах і у вакуумі."
Електричний струм у вакуумі. Застосування електричного струму у вакуумі.
10. Рухаючись зі швидкістю 10 Мм/с, електрон влітає
в електричне поле. Яку швидкість матиме електрон,
пройшовши із точки з потенціалом 100 В у точку
з потенціалом 1200 В?
9.33в(5 балів). До кінців сталевого провідника
опором 3 Ом з площею поперечного перетину 1 мм2 прикладено напруга 4 В. Визначте
середню швидкість впорядкованого руху електронів в провіднику, якщо їх
концентрація 4·1028 м -3.
9.34в(4 бали). Електрон із швидкістю 2·107
м/с влітає паралельно пластинам в плоский конденсатор, напруженість поля в
якому 6 кВ/м. Знайдіть модуль і напрям вектора швидкості електрона у момент
вильоту з конденсатора, якщо довжина пластин конденсатора 6 см.
9.35в(4 бали). Щоб електрон міг іонізувати
молекулу газу, його кінетична енергія повинна перевищувати 15 еВ. При якій
напруженості поля електрон отримає таку енергію на шляху 1 мкм?
9.36в(4 бали). Якою повинна бути температура
атомарного водню, щоб середній кінетичній енергії поступального руху атомів
була достатньо для іонізації при зіткненні? Потенціал іонізації атомарного
водню 13,6 В.
В якості Домашнього завдання на наступний раз виконати запропоновані завдання.
\
Тема уроку у 9-Б класі. Вступ до Оптики. Світлові явища.Основні поняття ГО.
Попередньо перегляньте дане відео.☝
Після перегляду ВІДЕО дайте відповіді на наступні питання.
7. Які науки вивчають світлові явища? Де використовуються результати Наук про світло?
Це і буде вашим домашнім завданням на урок.
Тема уроку у 8 Б класу. Розв'язування задач "Кількість теплоти. Питома теплоємність. Тепловий баланс"
Пропоную перевірити себе на наступних задачах.
1.Хлопчик наповнив склянку, ємність якої 200 см3 , окропом на три чверті і доповнив склянку холодною водою. Визначте, яка встановилася температура води, якщо температура холодної води дорівнює 20 °С.
2.. До алюмінієвої посудину масою 45 г налили 150 г води при температурі 20 °С. У посудину опустили циліндр масою 200 г, температура якого 95 °С, при цьому температура води підвищилась до 30 °С. Визначити питому теплоємність речовини, з якої виготовлено циліндр.
До відому учнів 8 А класу. Потрібно здати Звіт про виконання Лабораторної роботи №1.