Виконайте хитру задачу(я тепер буду задавати кожен урок по одній такій задачі)
З поверхні листків живих рослин постійно випаровується вода. Вчені-ботаніки встановили, що за весь період вирощування 1 кг пшениці (залежно від умови вирощування) випаровується від 235 до 1530 л води. Обчисліть об’єм води, що випаровується з пшеничного поля площею 1 га при врожайності 50 центнерів з гектара.
Тема уроку у 8 Б класу..Лабораторна робота №2. Визначення питомої теплоємності твердого тіла.
Розв'яжіть задачу для тренажу:
502. В алюмінієвий калориметр масою 140 г налили 250 г води при температурі 15 °С. Після того як брусок із свинцю масою 100 г, нагрітий до 100 °С, помістили в калориметр з водою, там установилася температура 16 °С. Скласти рівняння теплового балансу і визначити питому теплоємність свинцю.
Підготуйте в зошиті попередні записи(інструкція на сторінці 39 ):тема,таблиця,обладнання,..👆
Параграф 9,Вправа 9(4)
Тема уроку в 11-му А класі.Використання напівпровідників. Діод. Вольт амперна характеристика напівпровідникового діоду.
Перечитайте параграф 9 і задачі із Вправи 9. Винесіть на урок питання,що є для вас незрозумілими.
Код Тесту тематичногоD98V94
Під час уроку розглянемо:
9.32в(5 балів). Середня швидкість впорядкованого
руху електронів в мідному провіднику з площею поперечного перетину 1 мм2
дорівнює 7,4·10-3 см/с. Знайдіть силу струму в провіднику. Вважайте,
що кожний атом міді дає один вільний електрон.
9.33в(5 балів). До кінців сталевого провідника
опором 3 Ом з площею поперечного перетину 1 мм2 прикладено напруга 4 В. Визначте
середню швидкість впорядкованого руху електронів в провіднику, якщо їх
концентрація 4·1028м -3.
9.34в(4 бали). Електрон із швидкістю 2·107
м/с влітає паралельно пластинам в плоский конденсатор, напруженість поля в
якому 6 кВ/м. Знайдіть модуль і напрям вектора швидкості електрона у момент
вильоту з конденсатора, якщо довжина пластин конденсатора 6 см.
Розглянемо односторонню провідність діоду і світлодіоду.
Насамкінець отримаєте Тестове завдання: Сталий(постійний) електричний струм. Струм в різних середовищах.
Приготувати до уроку "попередні записи" до початку уроку(Тема,мета,обладнання,таблиця.коротка теорія).
Для всіх учнів і Для асинхронників даю відео:
Для тренування навичок розрахунків і планування роботи розгляньте параграф 9 і
задачу продемонстровану в параграфі.
Домашня робота.Перегляньте задачі до уроку.
513. Змішали 6 кг води при 42 °С, 4 кг води при 72 °С і
20 кг води при 18 °С. Визначити температуру суміші.
514. У якому відношенні треба взяти об'єми свинцю й
олова, щоб їхні теплоємності були однакові?
515. У 200 г води при 20 °С поміщають 300 г заліза при
10 °С і 400 г міді при 25 °С. Знайти встановлену
температуру
Тема уроку в 9 Б класі. Розв'язування задач з теми"Закон прямолінійного поширення світла."
Домашня робота. Параграф 8 і Вправа 8.
Розглянемо задачі із ЗБІРНИКА задач для 9-го класу під редакцією І.М.Гельфгата та І.Ненашева. Розділ 5.
Приклади:
Ви стоїте на березі річки. На протилежному березі росте дерево, висота якого вам відома. Опишіть спосіб, за допомогою якого можна виміряти ширину річки, якщо у вашому розпорядженні є лінійка з поділками.
Сонце заходить за пагорб, на вершині якого стоїть поодинока сосна заввишки ЗО м. На якій відстані від сосни перебуває людина, якщо їй здається, ніби висота сосни дорівнює діаметрові сонячного диску?