Тема уроку У 11-А класу.Експериментальна робота№5." Визначення коефіцієнту заломлення одного середовища по відношенню до іншого середовища"
До уроку знати:
Закон заломлення і фізичне значення коефіцієнту заломлення.
Заготовити відповідні записи в зошит.Зкористатись інструкцією До ЕР №5(сторінка203)
Визначення значення sin(a)
Мати таблицю Брадіса або застосунок у смартфоні калькулятор(інженерний)
Вправа 28(3,4,5)
1.Розглянемо демонстрацію на столі вчителя.Заломлення пучка світла не скляній призмі.Користуючись транспортиром зробим прямі виміри кутів і розрахуємо коефіцієнт заломлення.
Тема уроку у 11-МП класу(астрономія) Тематична контрольна робота"Планети Сонячної системи" код RRR99M(classtime)
1.До уроку повторити Планети Земної групи.
2.Планети Гіганти.
3.Малі тіла Сонячної системи. Супутники Планет.
Підручник Пришляк і інші(рівень стандарту)
У кого є потреби і бажання ПІДГОТУВАТИ презентацію:Дослідження тіл Сонячної системи з допомогою космічних апаратів. Гіпотези і теорії формування Сонячної системи
При обговорені даної роботи можливо домовленість про додаткове узагальнення теми ТЕМАТИЧНОЇ роботи через повторення наступного матеріалу.
Короткий алгоритм виведення Основного рівняння МКТ.
Як домашні задачі- розглянути:
2.Суміш газів складається з 30 г азоту і деякої кількості вуглекислого газу. Середня мольна маса суміші рівна 32 г/моль. Визначте масу вуглекислого газу в суміші.
3.На деякій планеті 80% маси атмосфери складає кисень, а 20% — Неон. Визначте середню мольну масу атмосфери планети.
4.(4 бали). Озеро площею 4 км2 з середньою глибиною 5 м «посолили», кинувши кристал солі NaCl масою 10 мг. Через тривалий час з озера зачерпнули стакан води об'ємом 200 см3. Скільки іонів натрію опинилося в цьому стакані?
Тема уроку у 11 МП класу. Розв'язування задач з теми "Побудова зображення в лінзах.Формула тонкої лінзи.
Нагадуємо тему:
"Зображення в лінзах в залежності від відстані предмету до оптичного центру."
Оптичний центр і Головний фокус лінзи.Побічна вісь.Побудова зображення предмету,що лежить на головній оптичній вісі.
Для допомоги розуміння даної теми використайте дані посилання:
Для тренування з побудови зображення в лінзах і вивчення оптичних властивостей середовища маємо такі полігони: