середа, 31 січня 2024 р.

01 Лютого

Для Єгора  https://us04web.zoom.us/j/77134095310?pwd=RaMq1Mjh2SICUOCVWC2TndIwarv0Af.1

 Розклад уроків фізики на четвер,01 Лютого

8-30. Перший урок в 11(фізика),посилання на https://us04web.zoom.us/j/79366531269?pwd=Vlo4BtFt2m8RHFZTv17bBbho8g9C0G.1

9-25. Другий урок у 8 А класі, посилання на    https://us04web.zoom.us/j/72423213205?pwd=QFl1yBABDcFPeKUKYUWbiPRbHbmIIO.1

10-20. Третій урок в 9 Б класі, посилання на https://us04web.zoom.us/j/78599565047?pwd=H9MrkzgLFytFfjbiNBMkkixOzC1HPV.1

11-15. Четвертий урок в 11А  класі(астрономія)    https://us04web.zoom.us/j/77286737943?pwd=o4lGpSZ3DyJpa7w3P84fgXf0m1yUVd.1

Тема уроку У 11-А  класу.Експериментальна робота№5." Визначення коефіцієнту заломлення одного середовища по відношенню до іншого середовища"

До уроку знати:

  • Закон заломлення і фізичне значення коефіцієнту заломлення.
  • Заготовити відповідні записи в зошит.Зкористатись інструкцією До ЕР №5(сторінка203)
  • Визначення значення sin(a)
  • Мати таблицю Брадіса або  застосунок у смартфоні калькулятор(інженерний)
  • Вправа 28(3,4,5)
1.Розглянемо демонстрацію на столі вчителя.Заломлення пучка світла не скляній призмі.Користуючись транспортиром зробим прямі виміри кутів і розрахуємо коефіцієнт заломлення.
2. Скористаємось електронним застосунком Phet colorado/edu/ і визначимо відносний коефіцієнт заломлення.
3.Повторимо досліди і за планом,викладеному в інструкії,виконаємо всі завдання роботи.

Домашнє завдання.Завершити роботу і здати Звіт про роботу.


Тема уроку у 8 А класу. Лабораторна робота №3А. Вимірювання величини струму і напруги в колі сталого струму.
Мета роботи.Дослідження закономірностей в колі сталого струму.


1.Перевірити НЕЗМІННІСТЬ струму в різних точках Послідовного кола.
2.Дослідити розподіл напруги в колі сталого струму.

До уроку прочитати параграфи.що визначають ЯК ВИМІРЯТИ величину СТРУМУ І НАПРУГи?
Що таке АМПЕРМЕТР і Вольтметр. Їх символьне позначення і спосіб ввімкнення в коло.

Розглянути рис.26.5; 27.6;  Вправа 27(5); рис.28.2.
Тема уроку у 9 Б класу.Контрольна робота "Основи Атомної фізики"
До уроку розглянути  завдання на сторінках 180-181.
Можна передивитися (дівчаткам сподобається) відео
  
Код Тематичного тесту 
                                    Q4Z67K

Тема уроку у 11-А клсу.Астрономія.
Фізичні характеристики Сонця.
 Будова Сонця та джерела його енергії



вівторок, 30 січня 2024 р.

31 Cічня 2024

 Розклад уроків фізики на середу, 31 Січня.

8-30 Перший урок у 10 А класу; посилання на zooм  https://us04web.zoom.us/j/75567586875?pwd=T6A1Ohajt6PrIECIZqcqdBweoG0XbW.1

9-25 Другий урок в 11 класі: посилання на zoom https://us04web.zoom.us/j/74986467099?pwd=LbUkuFhfYXEqVXjlFFAkZgjAxujbnB.1

10-20 Третій урок в  9 А класі; посилання на zoom   https://us04web.zoom.us/j/76685955892?pwd=67oqBvaoQH002bQpjOS8QIDCpi8Q8y.1

11-15 Четвертий урок в 10 Б класі; посилання 👆https://us04web.zoom.us/j/71983063553?pwd=Qtcp5T6uBplSxHLx0xSQhFJVtJ4hDK.1

12-30 П'ятий урок у 11 МП класі посилання    https://us04web.zoom.us/j/78407244476?pwd=aW40yHbZDaKov2nUANguAX19zMWMdu.1

13-30 Шостий урок у 11 МП(астрономія) класі посилання   


Радіоолімпіада Універ.ім Каразіна


Тема уроку у 10-А і 10 Б класу. Розв'язування задач"Основне рівняння МКТ".

Температура як міра Середньої кінетичної енергії хаотичного руху молекул.

До уроку знати:

  • Властивості ідеального газу.
  • Основне рівняння МКТ. Форми запису.
  • Розглянути рис.27.5.
  • Розглянути Вправу 27(1,2,3,4)
  • Задачі(самоконтроль) і з Вправи 28(1,2,3)

Послухайте даного автора,якщо не подобається мої пояснення.
  • Розглянемо Поняття Температури за Максвелом і Больцманом.

  • Поняття Температура має зміст лише тоді,коли система складається з великої кількості часток.
  • Температура вимірюється як макроскопічно і так  як  характеристика теплового стану системи мікрочасток.
  • Розглянемо графік "РОЗПОДІЛ МОЛЕКУЛ ЗА ШВИДКоСТями"
  • Мал. 29.3
Дом.на наступний урок -параграф 29. Вправа 29(3,4)

Тема уроку у 9-х класах.
Контрольна робота "Основи Атомної фізики"
До уроку розглянути  завдання на сторінках 180-181.
Можна передивитися (дівчаткам сподобається) відео
Код  для 9А-"Атомна фізики" код DKK988


Тема уроку у 11-их класів. Розв'язування задач З теми "Зір,вади зору та їх корекція.Окуляри.Лупа."

Додатково.МІКРОСКОП. ТЕЛЕСКОП,Проєкційний апарат.

а це -хід промення в мікроскопі.

Бажано знати:
Тема уроку у 11-МП класу(астрономія) Тематична контрольна робота"Планети Сонячної системи" код RRR99M(classtime)
1.До уроку повторити Планети Земної групи.
2.Планети Гіганти.
3.Малі тіла Сонячної системи. Супутники Планет.
Підручник Пришляк і інші(рівень стандарту)
  • У кого є потреби і бажання ПІДГОТУВАТИ презентацію:Дослідження тіл Сонячної системи з допомогою космічних апаратів. Гіпотези і теорії формування Сонячної системи
При обговорені даної роботи можливо домовленість про додаткове узагальнення теми ТЕМАТИЧНОЇ роботи через повторення наступного матеріалу.

Карликові планети. Пояс Койпера, хмара Оорта. Малі тіла Сонячної системи — астероїди, комети,метеороїди
До уроку підготувати питання:
1.Зробіть дослідження природних умов на поверхні планет Гігантів на МОЖЛИВІСТЬ існування умов для органічного життя.
2.Особливості Найбільших супутників Газових гігантів.
3.Що таке Галілеєві супутники?
4. Що собою являють кільця Сатурна? Чи є ще десь "кільця", у інших планет?
5.Астероїди.Пояс Фаєтона.
6.Задворки Сонячної системи.Зона Койпера.
7.Звідки до нас прилітають Комети?




понеділок, 29 січня 2024 р.

30 Січня 2024

Героям КРУТ https://oda.zht.gov.ua/news/sogodni-v-ukrayini-vshanovuyut-106-tu-richnytsyu-pam-yati-geroyiv-krut/ вклоніться.


  радіоолімпіада.👆 

Розклад уроків фізики на вівторок,30 Січня
8-30 перший урок у 8 А класу, конференція  https://us04web.zoom.us/j/75290338347?pwd=QUytq1wg5yKdE3D1q9vt76nLMxoovt.1
9-25 другий    урок у  9 А класу, конференція  https://us04web.zoom.us/j/72815325575?pwd=fEM7Gu5N6eRIYCjEGeT3ATtxduiUFQ.1
10-20 третій    урок у 10 Б класу,  конференція   https://us04web.zoom.us/j/76716947461?pwd=5oDlhVkeR2LXzz2XvfEITqXbSzfYMK.1
11-15 четвертий урок 
12-30 п'ятий   урок у 10 А класу, конференція  https://us04web.zoom.us/j/73132232341?pwd=Ljr2PvnxPNbUYqxa1x7VjGwKUbaKup.1
13-25 шостий   урок у 9 Б класу, посилання  https://us04web.zoom.us/j/76530785347?pwd=7oo7KTw0J382k9vMPnC03Yx5v3iGC8.1

Тема уроку у 8 А класу.  Електричний струм і його вимірювання.Амперметр.
Електричне коло. 

Сила струму. Напруга.
Що таке НАПРУГА? Як виміряти Напругу. Вольтметр.
9


Демонстрація реального кола і робота на планшеті phet.colorado/edu
Аналогія між тиском і електричним полем,струм води і заряду.

Додому  Опрацювати Параграф 27 і Вправа 27(1,2,3,4)
Бути готовими до короткої самостійної роботи за даними темами.

Тема уроку у 9 А і 9 Б класів. Розв'язування задач "Основи Атомної фізики"Підготовка до Контрольної.
Завдання  для самоконтролю.
1. Кількості яких частинок в атомі однакові? 
А Протонів і нейтронів 
В Нуклонів і електронів
 Б Нейтронів і електронів
 Г Електронів і протонів 
2. Атом містить 17 протонів, 17 електронів і 20 нейтронів. Масове число цього атома дорівнює:
 А 17      Б 20       В 34       Г 37
 3. Унаслідок a-розпаду ядра Радію-226 утворюється ядро нукліда:
 А Актиній-224          В Францій-222           Б Радон-222              Г Торій-224 
4. Унаслідок b-розпаду ядра Бісмуту-210 утворюється ядро нукліда: 
А Астат-210       В Полоній-210       Б Плюмбум-211          Г Полоній-211 
5. Протягом 2 хв у радіоактивному препараті відбулося 6 млрд розпадів. Активність цього препарату дорівнює:
 А 5⋅107 Бк          В 3⋅109 Бк        Б 1,2⋅1010 Бк          Г 7,2⋅1011 Бк
 6. Унаслідок a- і b-розпадів масове число ядра зменшилося на 16, а зарядове — не змінилося. Кількість b-розпадів протягом цього процесу дорівнює:
                        А 4        Б 8       В 16        Г 32 
2.Далі розв'язування задач за збірником під ред.Гельгафта(розділ 16)
Рекомендація для перегляду прикладів розв'язування задач:
 Під час уроку розглянемо задачі із Вправ 25,26,27..
Попередньо перегляньте свої проблеми,щоб розв'язати  під час уроку.

Тема уроку у 10-х класах. Розв'язування задач "Основне рівняння МКТ"
Опорні питання теми:
    • Постулати МКТ.
    • Ідеальний газ
    • Ударний тиск.Який імпульс може передати поверхні молекула ідеального газу.
    • Як підрахувати  середню швидкість молекул газу.
    • Середня квадратична шаидкість молекул газу.
    • Розподіл молекул за шидкостями за Максвелом.

    • Основне рівняння МКТ.Зв'язок середньої квадратичної швидкості,середньої кінетичної енергіі хаотичного руху молекул і   темпермтури.
    • Як і чому взаємодіють молекули(параграф 27,пункт 4)☝
До уроку-Розглянути задачі із Вправи 27.Коментування під час уроку.
Далі розглянемо Вправу 28.На наступний урок -Завершити дану Впрау.

субота, 27 січня 2024 р.

29 Січня

 Розклад уроків фізики на понеділок,29 Січня Зверніть увагу на порядок і початок уроку для ВАШОГО класу.

Тема уроку у 8 Б класу. Електричний струм і його вимірювання.Амперметр.
Електричне коло. 

Сила струму. Напруга.
Що таке НАПРУГА? Як виміряти Напругу. Вольтметр.



Демонстрація реального кола і робота на планшеті phet.colorado/edu
Аналогія між тиском і електричним полем,струм води і заряду.

Додому  Опрацювати Параграф 27 і Вправа 27(1,2,3,4)
Бути готовими до короткої самостійної роботи за даними темами.

Тема уроку у 7-го класу. Закон Гука. Сила тяжіння.і вага.
Під час уроку ПОТРІБНО буде прокоментувати Задачі із Вправи 18.
В другій частині розглянемо-


  • Вимірювання сили. Як виготовити динамометр?

На наступний урок опрацювати параграф 19 і 20.



Тема уроку у 9 А класу. Термоядерна реакція-вихід енергії.Сонце-ядерний реактор.
Розв'язування задач.

ТЕСТ для самоперевірки
 1. Кількості яких частинок в атомі однакові? 
А Протонів і нейтронів 
В Нуклонів і електронів
 Б Нейтронів і електронів
 Г Електронів і протонів 
2. Атом містить 17 протонів, 17 електронів і 20 нейтронів. Масове число цього атома дорівнює:
 А 17      Б 20       В 34       Г 37
 3. Унаслідок a-розпаду ядра Радію-226 утворюється ядро нукліда:
 А Актиній-224          В Францій-222           Б Радон-222              Г Торій-224 
4. Унаслідок b-розпаду ядра Бісмуту-210 утворюється ядро нукліда: 
А Астат-210       В Полоній-210       Б Плюмбум-211          Г Полоній-211 
5. Протягом 2 хв у радіоактивному препараті відбулося 6 млрд розпадів. Активність цього препарату дорівнює:
 А 5⋅107 Бк          В 3⋅109 Бк        Б 1,2⋅1010 Бк          Г 7,2⋅1011 Бк
 6. Унаслідок a- і b-розпадів масове число ядра зменшилося на 16, а зарядове — не змінилося. Кількість b-розпадів протягом цього процесу дорівнює:
                        А 4        Б 8       В 16        Г 32 

Рекомендація для перегляду прикладів розв'язування задач:
 Під час уроку розглянемо задачі із Вправ 25,26,27..
Попередньо перегляньте свої проблеми,щоб розв'язати  під час уроку.


Тема уроку у 10 А класу. Розв'язання задач з теми Основне рівняння МКТ.

Перевірка засвоєння Основ "Молярні співвідношення...",розуміння постулатів МКТ.

Основні поняття:Ідеального газу;

  • Ударного тиску-механізму тиску,рухомими і частими ударами;
  • Хаотичного руху через ознаку середньої швидкості;
  • Середньої квадратичної швидкості.
  • 2.Механізм Ударного тиску-механізм утворення тиску,рухомими частками під час зіткнення із поверхнями.
  • 3.Хаотичний рух через ознаку середньої швидкості;
  • 4.Середня квадратична швидкість.
  • Короткий алгоритм виведення  Основного рівняння МКТ.

  • Як домашні задачі- розглянути:
  • 2.Суміш газів складається з 30 г азоту і деякої кількості вуглекислого газу. Середня мольна маса суміші рівна 32 г/моль. Визначте масу вуглекислого газу в суміші.
    3.На деякій планеті 80% маси атмосфери складає кисень, а 20% — Неон. Визначте середню мольну масу атмосфери планети.
    4.(4 бали). Озеро площею 4 км2 з середньою глибиною 5 м «посолили», кинувши кристал солі NaCl масою 10 мг. Через тривалий час з озера зачерпнули стакан води об'ємом 200 см3. Скільки іонів натрію опинилося в цьому стакані?

Тема уроку у 11 МП класу. Розв'язування задач з теми "Побудова зображення в                                                                                                                                      лінзах.Формула тонкої лінзи.
Нагадуємо тему:
  •  "Зображення в лінзах в залежності від відстані предмету до оптичного                                                                                                                                   центру."
  • Оптичний центр і Головний фокус лінзи.Побічна вісь.Побудова зображення предмету,що лежить на головній оптичній вісі.

Для допомоги розуміння даної теми використайте дані посилання:
  • Для тренування з побудови зображення в лінзах і вивчення оптичних властивостей середовища маємо такі полігони:

і відео


тест "на урок" 8580711

На наступний урок опрацювати параграф 27. Вправа 27.

Зауваження

22 Листопаду

Для Вані  https://us04web.zoom.us/j/77659315194?pwd=IvAvSbXBvTgEaTbchAmoBbNdoL3maT.1 Для Даніеля  https://us04web.zoom.us/j/72453913116?pwd=...

Вибране