СЛАВА Україні. Здоров'я ВАМ -УКРАЇНЦІ.
Розклад уроків фізики на четвер 30 Січня
8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/74302580742?pwd=PLKNnq1CLtc73jyVmg3KTbVaZlNkp6.1
9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/78110644868?pwd=BasBjwFNiHFxVrbDXsIAdMkUoZUKTO.1
10-20.Третій урок у 7 А класу. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/74928489774?pwd=ASs0a36NVreYcrORawRaK2ZDp4NOau.1
11-15.Четвертий урок у 8Акласу. Посилання https://us04web.zoom.us/j/71128813264?pwd=SJHmCW6IJCwLr3NZaFgN6B2QnIyEGC.1
12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/72490704542?pwd=y0b3iFnfYxbkZxRqmI9enlAl2dLavP.1
13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання https://us04web.zoom.us/j/77918807654?pwd=zdh9BasELD25y9haqxKkm5BmG8ra1z.1
Тема уроку для 7А і 7 Б класу. Узагальнення та систематизація знань.
До уроку 1)Виконати завдання на визначення густини тіла на застосунку phet.colorado.com(
Правка).визначити речовину.
2) Вправа 19(3,7)
3)Ракета масою 2т за одну секунду спалює 50 кг палива, яке виривається із сопла ракети зі швидкістю 600 м/с. Яку швидкість набуває ракета в кінці першої секунди?
4) Питання 2 і 8 на сторінці 127-128.
Під час уроку розглянемо питання на сторінці 150.
Скористайтесь
тренажером для визначення поведінки тіл при взаємодії(пружній і непружній взаємодії)
До уроку Розглянути:Знати і вміти пояснити наступні питання:(відповіді знайдете у параграфі 21. і в попередній раз) Під час уроку спробуємо розв'язати типові проблеми:
1)Спробуйте визначити, куди буде напрямлена сила, що діє на негативний заряд, поміщений у точку В (див. рис. 20.4), і дізнатися,
в якій точці (А чи В) електричне поле є сильнішим.
2)З’ясувавши механізм електризації через вплив, ви, сподіваємось,
зможете пояснити, чому незаряджене металеве тіло завжди притягується до тіла, що має електричний заряд. Наприклад, поясніть, чому
гільза, виготовлена з металевої фольги, притягується як до скляної
палички, що має позитивний заряд (рис. 21.5, а), так і до ебонітової
палички, заряд якої є негативним (рис. 21.5, б). Що відбудеться, якщо
гільза тор9кнеться палички?
3)прочитаємо пункти 3,4,5 із §.21.
4) Виконавши №4 із Вправи 21 визначте силу взаємодії між цими кульками на відстані 4см.
Скільки надлишкових електронів було на першій кульці?
На наступний урок Вправа 22.
Тема уроку для 9А класу. Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон. Дозиметри
До уроку виконати завдання, запропоноване в попередній раз.
Під час уроку розглянемо Вправу 24, якщо комусь буде незрозуміла ситуація, що заявлена в умові задачі.
Далі розглянемо МЕТОДИ РЕЄСТРАЦІЇ радіоактивності.
- Активність матеріалу і одиниці вимірювання.
- Експозиційна доза йонізуючого випромінення.
- Поглинена доза йонізуючого випромінення.
- Еквівалентна доза йонізуючого випромінення.
- На наступний урок §.25. Вправа 25(якщо не завершимо під час уроку)
Тема уроку для 11 А класу. Заломлення світла. Розв'язування задач.
До уроку здати звіт про виконання ЕР №7:"Дослідження явищ поширення і відбивання світла".
Прочитати §.26(пункти 1,2,3). Вправа 26(1,2)
Під час уроку розглянемо ресурс physics-chemistry-interactive-flash-animation.com:
- визначити коефіцієнт заломлення світлового пучка на межі двох середовищ;
- визначити зміст і значення коефіцієнту заломлення світла і швидкість поширення світла в різних середовищах;
- розглянемо ЕЗ(експериментальну задачу) для визначення коефіцієнту заломлення пучка світла в плексиглазі;
- розв'яжемо задачу типу №5, Вправи 26.
Розглянемо (за підручником) принцип Гюйгенса на приладі закону заломлення світла(пункт 2,сторінка 149).
На наступний урок Прочитати §.26(п.6), Виконати Вправу 25(1,2,4)
Тема уроку для 10 А класу. Модель ідеального газу.
Основне рівняння молекулярно-кінетичної теорії ідеального газу.
До уроку розглянути Вправу 27(всі питання до §.27)
Під час уроку розглянемо модель ідеального газу:
Ідеа́льний газ ─ з позиції молекулярно-кінетичної теорії ─ являє собою теоретичну (математичну, фізичну) модель газу, в якій передбачається, що:
- потенціальною енергією взаємодії матеріальних часток, що складають газ, можна знехтувати в порівнянні з їх кінетичною енергією;
- сумарний об'єм частинок газу дуже малий або ним можна знехтувати;
- між частинками немає далекодіючих сил тяжіння або відштовхування, зіткнення часток між собою і зі стінками посудини абсолютно пружні(кінетична енергія не міняється );
- Хаотичний рух є абсолютним, внаслідок чого середня швидкість молекул(атомів) дорівнює нулю(врахувавши напрямок руху окремих молекул)
Основне рівняння МКТ ідеальних газів пов'язує тиск, який створюється хаотичним рухом часток газу, із енергією молекул. --Ідеальний газ є лише модель і тільки окремі випадки в природі газу наближаються до цієї моделі, проте на основі даної моделі можливо якісно передбачити процес, а у випадку кімнатного повітря,- кількісно розраховувати характеристики явищ, пов'язаних із даним газом.
Вправа 28(4). Розв'язування даної задачі продемонструє застосування Основного рівняння МКТ.
На наступний урок §.28 і завершити Вправу 28.