понеділок, 27 січня 2025 р.

28 Січня 2025

  Розклад уроків на вівторок,.28 Січня. 

Слава Україні.

 08-30. Перший урок-11БПосилання 

https://us04web.zoom.us/j/79692521089?pwd=ML6sMpvO3dkRHUBPPXFRNs7IufEhcK.1

09-25. Другий урок- 11Б.Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/75862626225?pwd=THNQGQobFFICvpEf6bsUzXWdjsTdW2.1  

10-20. Третій урок -  9Б.Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/75403693984?pwd=NBXklkFpRW26C235xly5uSgbB6n1aA.1

11-15. Четвертий урок- 10А Посилання   https://us04web.zoom.us/j/77240336507?pwd=fGqIdygOkHK3K9wj6sJHyU8Zkaaqni.1

12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/71109446518?pwd=peWbCbWRGaOLjPm1u6T2py0SAfBe9N.1


Тема уроку у 11 Б класу. Заломлення світла. Розв'язування задач.

До уроку здати звіт про виконання ЕР №7:"Дослідження явищ поширення і відбивання світла".

Прочитати §.26(пункти 1,2,3). Вправа 26(1,2)

Під час уроку розглянемо ресурс physics-chemistry-interactive-flash-animation.com:

  • визначити коефіцієнт заломлення світлового пучка на межі двох середовищ;
  • визначити зміст і значення коефіцієнту заломлення світла і швидкість поширення світла в різних середовищах;
  • розглянемо ЕЗ(експериментальну задачу) для визначення коефіцієнту заломлення пучка світла в плексиглазі;
  • розв'яжемо задачу типу №5, Вправи 26.
Розглянемо (за підручником) принцип Гюйгенса на  приладі закону заломлення світла(пункт 2,сторінка 149).

На наступний урок Прочитати §.26(п.6), Виконати Вправу 25(1,2,4)

Тема уроку Астрономії для 11 Б класу. Реєстрація сонячних нейтрино. Циклічність Сонячної активності.
Прояви сонячної активності та їх вплив на Землю.

До уроку опрацювати  Тема 4. Сторінки 67-69.
Переглянути урок за посиланням
Зайти на сайт cpaswether і познайомтесь з інформацією про комету Атлас на 25 січня: комета розпадається.
Знати Будову і склад Сонця.
Які чинники Сонячної енергії?
Температурні показники Центру Сонячного ядра і фотосфери.
Під час уроку познайомимося із Процесами на Сонці.

LДомашня робота полягає в тому,що потрібно,хоча б побіжно познайомитися із матеріалом, який можна знайти за посиланнями.

Тема уроку для 9 Б класу. Розв'язування задач: "Ядерні реакції. Період напіврозпаду."
До уроку виконати задачі, вказані на Блозі(свій варіант)
Прочитати §.24.
  • 1.Як застосовується радіоактивні ізотопи в медицині?
  • Застосування ізотопів в науці?
  • Що таке радіоактивний годинник?
  • Чи можливе  застосування ізотопів в криміналістиці?
Під час уроку розберемо завдання, що були задані в якості самостійної роботи.

3. Радіоактивний атом 
перетворився на атом   

Скільки відбулося а-і β-розпадів в ході цього перетворення?

А. 5 α-розпадів і 3 β-розпадів. Б.4 α-розпадів і 5 β-розпадів.

B. 5 α-розпадів і 4 β-розпадів. Г. 3 α-розпадів і 6 β-розпадів.

 4.Період напіврозпаду радіоактивного ізотопу дорівнює 30 хв. Через який час в зразку масою 8 г залишиться 250 мг даного ізотопу?

А. Через 1 год.         Б. Через 1,5 год.              В. Через 2,5 год.          Г. Через 4 год

Далі розглянемо  завдання за Збірником Різнорівневих завдань (Гельфгат та інші...)  Розділ16

На наступний урок Вправа 24.


Тема уроку  для 10 А класу. Рух і взаємодія атомів і молекул.

До уроку виконати завдання, запропоновані на Блозі. і                                                                        Вправа 26(3,4)

Під час уроку розглянемо : 

  • агрегатні стани;
  • рух молекул і атомів в умовах різних агрегатних станів;
  • експеримент Штерна;
  • умови рівноваги молекулярних сил;
  • На наступний урок опрацювати §.27.
  • Уміти пояснити завдання Вправи 27.

Тема уроку для 8 А класу. Закон Кулона.

До уроку Знати і вміти пояснити наступні питання:(відповіді                                                                      знайдете у параграфі 21. і                                               в попередній раз)

  • Чи всі тіла електризуються тертям?
  • Як відбувається електризація тертям?
  • Якщо до незарядженої гільзи піднести, не торкаючись, ебонітову паличку, потерту вовною, гільза притягується, але точно так же, гільза притягнеться, коли до неї піднести і скляну паличну, потерту шовком. Хіба це можливо?
  • Чи можливо електризувати тіло не торкаючись до нього електризованим тілом?
  • Які електричні частинки переміщуються під час електризації?
  • Що таке силові електричні лінії? Як ними скористатися, щоб визначити напрямок дії електричного поля?

Під час уроку розглянемо Дослід Кулона і сформулюємо закон електричної взаємодії точкових тіл.


На наступний урок опрацювати §.20,Вправа 20(6)
і параграф 22.





Немає коментарів:

Дописати коментар

Зауваження

16 Квітня

  Слава Мо їй Україні. ядерна енергетика Розклад  уроків фізики на   середу,16  Квітня  2025 року.  08-30 .  Перший  урок -  10Б. П осилання...

Вибране