Живемо й будем жити!-
Що б ворог не казав.
І будем його бити-
Так Бог заповідав!
Розклад уроків фізики на вівторок, 12 Вересня
конференція
8-30 перший урок у 8 А класу, конференція https://us04web.zoom.us/j/72969978577?pwd=fCbKNyOOE8qOUaKD4lyRZnOMifQSn0.1
9-25 другий урок у 9 А класу, конференція https://us04web.zoom.us/j/74338380642?pwd=aJzJwLtuWgIRowy0fFORI0v6rhxMqa.1
10-20 третій урок у 10 Б класу, конференція https://us04web.zoom.us/j/75889616999?pwd=k9rsMZarp02H5BBBA5sPs0qFxxR27l.1
11-15 четвертий урок у 7 класу, посилання https://us04web.zoom.us/j/77093654113?pwd=TXCfkOWKCvEmpCqsmIWGKDkubaZzMr.1
12-30 п'ятий урок у 10 А класу, https://us04web.zoom.us/j/77481802423?pwd=YFZ3bIuvt5YFHcPeZGIeR6CBqMQlMg.1
13-25 шостий урок у 9 Б класу, посилання https://us04web.zoom.us/j/74274736181?pwd=KRZ45siCFPcDlKNHx2qi3abyhBRzag.1
Тема уроку у 8 А класу.
- Розв'язання задач. Види механічної енергії.
- Залежність розмірів тіл від температури.
- Що таке термометр? Як його градуюють?(Вислухаємо вас?)
- Внутрішня енергія і способи її зміни.
- 1.4.386. У скільки разів середня кінетична енергія руху молекул водяної пари літнього дня за температури 30 °С більша, ніж у зимовий день за температури –30 °С?
- 2.
- 387. Довжина залізничної рейки при температурі 10 °С становить 25,003 м. На скільки зменшиться її довжина, якщо температура знизиться до –20 °С? Температурний коефіцієнт лінійного розширення сталі а = 1,2; а= 10-5 °C-1 .
- 378. Поясніть, яку температуру має вода на дні водойми, якщо температура зовнішнього повітря становить –10 0С. Яку температуру має поверхня льоду та вода на поверхні під льодом?
- 379. Чи змінюється діаметр залізного стрижня при нагріванні? Чому ми цього не бачимо?
- 4411. Воду в одному випадку нагріли на 30 °С, а в іншому – охолодили на 15 °С. Як змінилася внутрішня енергія води в кожному з цих випадків?
- 410. В одну склянку налито холодну воду, у другу – стільки ж гарячої води. Чи однакова внутрішня енергія води в цих склянках?
- Вище вказані завдання будуть для вас Домашнім завданням на вівторок.Допомога в параграфах 1-3.
- Зайдіть на попередню публікацію =там для вас багато посилань і допомоги
Тема уроку в 9 А класі.
1.Розв'язування задач "Індукція магнітного поля.
Правило свердлика і правило правої руки"
2.Сила Ампера і її визначення.
Попередньо Знайдіть відповідь:
1. В Олега було старе полотно від ножівки. Як, не
користуючись ніякими приладами та тілами, він зміг
визначити, намагнічене воно, чи ні?
.Чому деякі тіла спроможні стати постійними магнітами а інші-ні!
(що таке діамагнетики? парамагнетики?)
3.
Розглянемо власний експеримент в кабінеті фізики. І проаналізуємо як фізичну суть так і зміну якості демонстрації.
Крім правила свердлика можна скористатися Правилом ПРАВОЇ РУКИ. Погляньте на малюнок.
Вказані магнітні полюси котушки. Визначте напрямок струму і електричні полюси джерела струму.
Скористайтесь параграфом 3 і Зробіть з Вправи 3 подібну задачу 4(відповідь в підручнику)
2.Що таке сила Ампера?
Чому вона виникає? Правило лівої руки.
Формулу Ампера матимемо як готовий результат:
Домашнє завдання на наступний урок . Параграф 4 і Вправа 4(2.3)
Тема уроку в 9 Б класі.. Розв'язування задач.Магнітне поле струму. Правило свердлика.
Правило СВЕРДЛИКА дозволяє визначити полюси в провідниках,якими йде струм.
Крім правила свердлика можна скористатися Правилом ПРАВОЇ РУКИ. Погляньте на малюнок.
ДЗ.Скористайтесь підручником(параграф 2)
і розгляньте Вправу 2.(1-3)
На наступний урок параграф і Вправа 3.
Приклад задачі на уроці.
Тема уроку в 7-му класі. Будова речовини. Молекули.
Атоми.
Спочатку повторимо тему "Тіла. Явище і фізична величина. Речовина"
Запам'ятайте дану табличку.
Фізична величина-це характеристика явища чи тіла,яку ми знаємо ЯК і вміємо виміряти. (38 попугаев-мульт)
Домашня підготовка полягає в тому,що дорогенькі учні 7-го класу повинні згадати,що таке Атоми і Молекули,що таке речовина?\
- історія про існування атомів?
Чи справді атоми Неподільні?(add from my doc/)- Молекули і атоми-в чому різниця?
- Що таке речовина)?
- 1.Агрегатні стани Речовини. 2
Домашнє завдання ЗА ПЛАНОМ і параграфом 2.
Тема уроку в 10-их класах. Розв'язання задач з теми "Рівняння рівномірного руху.Графіки даного руху."
Виконати Одну задачу із теми "Вектори. Проєкції. Координати.Сума і різниця векторів"
Показати СУМУ і різницю векторів а також модуль Результату(а)
На уроці розглянемо
- 2.Розв'язування задач на Рівномірний рух:(параграф 5(Ф.10)
- рівняння рівномірного руху; X=X0 +Vxt;
- графіки рівномірного руху;
- 1)записати за графіком рівняння X=X0+vt
- і побудувати графік швидкості v(t)
- 2) маємо рівняння рівномірного руху Х=5+2,5t.Побудувати графіки руху.
- Дані завдання є ПРОпедевтика. Зможете? Якщо будуть проблеми на уроці розв'яжемо.
- У підручнику є все.
- Вектори і скаляри.Проекції векторів.(phet)
Немає коментарів:
Дописати коментар