понеділок, 11 вересня 2023 р.

12 Вересня. Живем і будем Жити!

 


Живемо й будем жити!-

Що б ворог не казав.

І будем його бити-

Так Бог  заповідав!

Розклад уроків фізики на вівторок, 12 Вересня
 конференція 
8-30 перший урок у 8 А класу, конференція https://us04web.zoom.us/j/72969978577?pwd=fCbKNyOOE8qOUaKD4lyRZnOMifQSn0.1
9-25 другий    урок у  9 А класу, конференція  https://us04web.zoom.us/j/74338380642?pwd=aJzJwLtuWgIRowy0fFORI0v6rhxMqa.1
10-20 третій    урок у 10 Б класу,  конференція    https://us04web.zoom.us/j/75889616999?pwd=k9rsMZarp02H5BBBA5sPs0qFxxR27l.1
11-15 четвертий урок  у 7 класу, посилання    https://us04web.zoom.us/j/77093654113?pwd=TXCfkOWKCvEmpCqsmIWGKDkubaZzMr.1

12-30 п'ятий   урок у 10 А класу, https://us04web.zoom.us/j/77481802423?pwd=YFZ3bIuvt5YFHcPeZGIeR6CBqMQlMg.1
13-25 шостий   урок у 9 Б класу, посилання https://us04web.zoom.us/j/74274736181?pwd=KRZ45siCFPcDlKNHx2qi3abyhBRzag.1

Тема уроку у 8 А класу. 
  • Розв'язання задач. Види механічної енергії.
  • Залежність розмірів тіл від температури.
  • Що таке термометр? Як його градуюють?(Вислухаємо вас?)
  • Внутрішня енергія і способи її зміни.
  • 1.
    4.386. У скільки разів середня кінетична енергія руху молекул водяної пари літнього дня за температури 30 °С більша, ніж у зимовий день за температури –30 °С? 
  • 2.
  • 387. Довжина залізничної рейки при температурі 10 °С становить 25,003 м. На скільки зменшиться її довжина, якщо температура знизиться до –20 °С? Температурний коефіцієнт лінійного розширення сталі а = 1,2; а= 10-5 °C-1 .
  • 378. Поясніть, яку температуру має вода на дні водойми, якщо температура зовнішнього повітря становить –10 0С. Яку температуру має поверхня льоду та вода на поверхні під льодом? 
  •  379. Чи змінюється діаметр залізного стрижня при нагріванні? Чому ми цього не бачимо?

  • 4
     411. Воду в одному випадку нагріли на 30 °С, а в іншому – охолодили на 15 °С. Як змінилася внутрішня енергія води в кожному з цих випадків?
  • 410. В одну склянку налито холодну воду, у другу – стільки ж гарячої води. Чи однакова внутрішня енергія води в цих склянках?
  • Вище вказані завдання будуть для вас Домашнім завданням на вівторок.Допомога в параграфах 1-3.
  • Зайдіть на попередню публікацію =там для вас багато посилань і допомоги
Тема уроку в 9 А класі.
1.Розв'язування задач "Індукція магнітного поля. 
Правило свердлика і правило правої руки"
2.Сила Ампера і її визначення.

Попередньо Знайдіть відповідь:
1. В Олега було старе полотно від ножівки. Як, не користуючись ніякими приладами та тілами, він зміг визначити, намагнічене воно, чи ні?

.Чому деякі тіла спроможні стати постійними магнітами а інші-ні!
(що таке діамагнетики? парамагнетики?)
3.

Вказані магнітні полюси котушки. Визначте напрямок струму і електричні полюси джерела струму.
Скористайтесь параграфом 3 і Зробіть з Вправи 3 подібну задачу 4(відповідь в підручнику)

2.Що таке сила Ампера?
Чому вона виникає? Правило лівої руки.

https://youtu.be/yb_siyJFbhs

Розглянемо власний експеримент в  кабінеті фізики. І проаналізуємо як фізичну суть так і зміну якості демонстрації.
Формулу Ампера матимемо як готовий результат:


Домашнє завдання на наступний урок . Параграф 4 і Вправа 4(2.3)

Тема уроку в 9 Б класі.Розв'язування задач.Магнітне поле струму. Правило свердлика.
Правило СВЕРДЛИКА дозволяє визначити полюси в провідниках,якими йде струм.


Крім правила свердлика можна скористатися Правилом ПРАВОЇ РУКИ. Погляньте на  малюнок.


ДЗ.Скористайтесь підручником(параграф 2)
і розгляньте Вправу 2.(1-3)

На наступний урок параграф і Вправа 3.




Приклад задачі на уроці.







Тема уроку в 7-му класі. Будова речовини. Молекули. Атоми.
Спочатку повторимо тему "Тіла. Явище і фізична величина. Речовина"
 Запам'ятайте дану табличку.
Фізична величина-це характеристика явища чи тіла,яку ми знаємо ЯК і вміємо виміряти. (38 попугаев-мульт)

Домашня підготовка полягає в тому,що дорогенькі учні 7-го класу повинні згадати,що таке Атоми і Молекули,що таке речовина?\
  • історія про існування атомів?

  • Чи справді атоми Неподільні?(add from my doc/)
  • Молекули і атоми-в чому різниця?
  • Що таке речовина)?
  • 1.Агрегатні стани Речовини.    2
Домашнє завдання ЗА ПЛАНОМ і параграфом 2.

Тема уроку в 10-их класах. Розв'язання задач з теми "Рівняння рівномірного руху.Графіки даного руху."

Виконати Одну задачу із теми "Вектори. Проєкції. Координати.Сума і різниця векторів"
Показати СУМУ і різницю векторів а також модуль Результату(а)


На уроці розглянемо

Немає коментарів:

Дописати коментар

Зауваження

22 Листопаду

Для Вані  https://us04web.zoom.us/j/77659315194?pwd=IvAvSbXBvTgEaTbchAmoBbNdoL3maT.1 Для Даніеля  https://us04web.zoom.us/j/72453913116?pwd=...

Вибране