Слава Україні!.
Розклад уроків фізики на понеділок.Зверніть увагу на порядок і початок уроку для ВАШОГО класу.
- 08-30 Перший урок у 8 б Посилання на ZOOM
- 09-25 Другий урок у 10 А Посилання на ZOOM
- 10-20 Третій урок у 9 А Посилання на ZOOM
- 11-30 Четвертий урок у 11(Мп) Посилання
- 12-30 П'ятий урок у 11(Мп Посилання на ZOOM
Тема уроку у 8 Б класу.
- Розв'язання задач. Види механічної енергії.
- Залежність розмірів тіл від температури.
- Що таке термометр? Як його градуюють?(Вислухаєм вас?)
- Внутрішня енергія і способи її зміни.
- 1.4.386. У скільки разів середня кінетична енергія руху молекул водяної пари літнього дня за температури 30 °С більша, ніж у зимовий день за температури –30 °С?
- 2.
- 387. Довжина залізничної рейки при температурі 10 °С становить 25,003 м. На скільки зменшиться її довжина, якщо температура знизиться до –20 °С? Температурний коефіцієнт лінійного розширення сталі а = 1,2; а= 10-5 °C-1 .
- 378. Поясніть, яку температуру має вода на дні водойми, якщо температура зовнішнього повітря становить –10 0С. Яку температуру має поверхня льоду та вода на поверхні під льодом?
- 379. Чи змінюється діаметр залізного стрижня при нагріванні? Чому ми цього не бачимо?
- 4411. Воду в одному випадку нагріли на 30 °С, а в іншому – охолодили на 15 °С. Як змінилася внутрішня енергія води в кожному з цих випадків?
- 410. В одну склянку налито холодну воду, у другу – стільки ж гарячої води. Чи однакова внутрішня енергія води в цих склянках?
- Вище вказані завдання будуть для вас Домашнім завданням на понеділок.Допомога в параграфах 1-3.
- Зайдіть на попередню публікацію =там для вас багато посилань і допомоги.
Тема уроку для 10 Б класу.
Швидкість руху. Середня та миттєва швидкості. Графіки руху.
За посиланням виконати 1-4 завдання.Або із Вправи 4(4_)
За посиланням виконати 1,3,5.
Даний графік дозволяє вам виконати задачу,яку розглядали під час уроку,графічним методом.
Потренуйтесь на вправах ДІЯ НАД ВЕКТОРАМИ.
Тема уроку в 9 А. Розв'язування задач.Магнітне поле струму. Правило свердлика.
Правило СВЕРДЛИКА дозволяє визначити полюси в провідниках,якими йде струм.
Крім правила свердлика можна скористатися Правилом ПРАВОЇ РУКИ. Погляньте на малюнок.
ДЗ.Скористайтесь підручником(параграф 2)
і розгляньте Вправу 2.(1-3)
На наступний урок параграф і Вправа 3.
Приклад задачі на уроці.
Тема уроку в 11 класі.(Мп).1-й урок.
Розв'язування задач з теми " Закон Ома для ділянки кола. Паралельне і послідовне з'єднання елементів в електричному колі"
Нагадуємо. Означення величини струму-
- Означення Напруги-
- Залежність між струмом і напругою(вольтамперна характеристика)
- Яку фізичну властивість матеріалу визначає фізична величина ОПІР?
- Сформулюйте закон Ома для ділянки кола.
- Послідовне коло-властивості
- Паралельне коло -властивості
- Електрична символіка електричних кіл.Амперметр і Вольтметр.
- )2-й)Другий урок. Схематичні зображення електричних кіл.Знайомство з вимірювальними приладами і іх особливостями.
- Що таке Шунт?
- Знайомство з робочим "планшетом"-застосунком для виконання лабораторних і практичних робіт.
- Є ще застосунки -Робоче коло із реальними приладами. Переглянемо в процесі вивчення курсу.
Немає коментарів:
Дописати коментар