Що віщує нам ДЕНЬ Прийдешній? Загадаємо і нікому не скажемо,щоб не зіврочити.
Ми з України.
Це Чугуїв. Церква Ікони Божої Матері.
Ваше завдання на наступні дні -до понеділка.
Увага,дорогенькі! Роботи,виконані учнями 22 і23 Лютого я перевірив. Зайшов до школи забрав їх і виставив в Журнали кожного класу ОЦІНКИ. Можете поглянути.
Там залишились ще лабораторні. Якщо буде тихо,то я знов зайду до школи і виставлю в електронні журнали Оцінки.
Надписи,що при наведені на них курсора,Підсвічуються-активують завдання.
Сьомий клас. Ви читали про "Закон Паскаля. Тиск газів і рідин."
Яким чином Газ створює тиск на поверхн? Чим цей тиск відрізняється від тиску,який спричинюється вагою тіла? Чому тиск газів носить ударний характер?
Нагадаємо ,Що це таке ТИСК?
В підручнику є Параграф 22 і Вправа 22.
А як знайти тиск води на дно річки?
А щоб зрозуміти,як Газ(повітря) створює тис варто заглянути сюди PHET
Такий тиск,як показує тренажер сайту,називається Ударним-за рахунок частих ударів молекул і атомів в поверхню.
Увага! Такий ударний тиск,що підкоряється закону Паскаля можуть створювати такі стани речовини,у яких молекули мало взаємодіють одна з одною -вільні частинки,які переміщуюються в довкілля і передають тиск в усі боки однаково.
Подивіться параграф 23 і малюнки 23.6.
Попрацюйте з параграфом 23
Розберіть принцип роботи Пресувальної машини ,домкрата.
Пройдіть,будь ласка тест,який був в попередній публікації.(Для цього,нагадую,в меню,натискуєте ТЕстування,вставляєте код і працюйте)
EPPY5N
Восьмі класи Мають завдання на перевірку Закону Ома а також
Завдання "Як розрахувати активний опір провідника Без закону Ома"
Параграф №25 потрібно прочитати ,щоб розуміти,що таке акумулятори і як вони відрізняються від елементів типу Ле-Кланше.
А параграф 30-є параграфом,який пояснює як виготовити резистор потрібного номіналу.
Відвідайте РЕСУРС,який покаже,як користуватись Амперметром і Вольтметром,щоб виміряти режим роботи електричного кола.
Виконайте,після перегляду ролика №3. Визначення опору провідники з допомогою амперметра і вольтметра.
Тут Саме та робота,яка нам потрібна.Як визначити опір провідника?
Надіюсь,що коли ми повернемось в клас,всі ці роботи ми виконаємо практично,своїм ручками із наявними,живими,приладами,які у нас є в кабінеті фізики.
Виконати ЛАБОРАТОРНУ роботу №3. Тренажер використовуєте. Робите фото схеми і пересилаєте на мою почту.
Дев'яті класи. Закон Всесвітнього тяжіння. Продовжуємо тему. Використаємо тренажер для перевірки практичних навичок розрахунків.
Гарний тренажер,який дає параметри траєкторії супутників,якщо скористатись законом Всесвітнього тяжіння.
Прочитати параграф 33 і Вправа 33. Перейдіть на ПУБЛІКАЦІЮ за 5 Квітня.Перегляньте Відео.Навіть мені сподобався ролик.
Після цього-до понеділка-по можливості,пройдіть ТЕСТ за Кодом 7GR4JZ.
пройдііть до меню і натисніть на "тестування" і вставте код.
Десяті класи. продовжують вивчати тему"Основне рівняння Стану Ідеального газу. Газові закони."
В підручнику параграф 30 і Вправа 30. Зате на даному ресурсі PHET дуже добре можна вивчити тему,задаючи різні режиму стану газу. Робота до вівторку. Далі ТЕСТ 1.
Можливо,якщо трохи заспокояться умови роботи,то зможемо перейти до консультацій в ЗООМ.
Зараз кількість сонячних плям перевищила прогнози протягом 18 місяців поспіль. Місячне значення на кінець березня вдвічі перевищило прогноз і було найвищим за майже 7 років.
Сьогодні,5 Квітня, продовжуємо працювати OFF Line/
Сьомий клас Продовжує опановувати тему "Сили і взаємодія."
Дайте для себе відповідь "ЩО ТАКЕ ВАГА тіла"? Чому існує плутанина у використані понять ВАГА і МАСА?
Я спеціально не вказую Джерела,які це пояснюють. Напишіть у зошиті свою думку,сфотографуйте і вишліть мені на почту.
Далі працюйте за планом,вказаному в публікації за 4 Квітня.
Якщо ви Пройшли ТЕСТ І Рівня.
То я вкажу на ТЕСТ ІІ рівня код EPPY5N
час роботи необмежений.
Завтра перейдемо до НОВОЇ ТеМи" Закон Паскаля. Тиск газів і рідин"
Восьмі класи. Працюють над тим же матеріалом,що і Вчора(Публікація з 4 Квітня)
Чекаю ваших питань.
Особливо хотілося б визначити,чи вмієте ви читати прості електричні Схеми?
Дев'яті класи.
Вже після відкриття Коперніка,таблиць і законів Кеплера,Телескопічних відкритів Галілея(супутники Юпитера)
Н'ютон вирішив організувати Систему Рухів небесних тіл і приступив до ДОСЛІДЖЕННЯ-які Сили і чому РОЗМІЩУЮТЬ НЕБЕСНІ тіла саме так,як ми бачимо.
Внаслідок довгої і копіткої роботи Н'ютону вдаллося сформулювати ЗАКОН ВСЕСВІТНЬОГО ТЯЖІННЯ,
Попрацюйте над параграфом 33 і Вправою 33.
Появляться питання-задавайте.Чекаю відповіді на ТЕСТ 1.
Десяті класи.Якщо ви,дорогенькі,змогли відповісти на ТЕСТИ і у вас немає питань,то переходимо до ТЕМИ "Газові закони.Рівняння Газового стану.Стала Менделєєва-Клапейрону."
В даних законах аргумент ТЕМПЕРАТУРА подається ТІЛЬКИ в Абсолютній шкалі температур,одиниця температури в даній шкалі- 1К(ельвін)
Параграф в підручнику 30,для самоперевірки використайте Вправу 30.
Це робота на ДВА ДНІ.В четвер викладу ТЕСТ І рівня.
Одинадцятий Клас.
Починаємо вивчати тему "Оптика"
Даний розділ складається із трьох підрозділів:
-Геометрична оптика(ГО);
Хвильова оптика;
Квантова оптика.
Розділ ГО починається із нагадування таких понять і дефініцій:Що таке -
Промінь,
Геометрична точка,
Точкове джерело світла,
Дзеркальна поверхня,
Дифузна поверхня.
Двох законів ГО-ЗАКОН ВІДБИТТЯ і ЗАКОН ЗАЛОМЛЕННЯ.
Двох інструменталій-Побудова зображення в Дзеркалі;
Побудова зображення в лінзах.
Останні задачі основані на понятті -зображення і відображення.
Параграфи для опрацювання 24,25,26. Вправи для самоперевірки 24,25,26.
Завтра викладу кілька питань і вправ для перевірки у вигляді ТЕсту.
Не Відставайте. Хоча б знайомтесь з тематикою і текстами,накопичуйте словник Дисциплін.
Своя НОША не заважає. У СВІТІ краще будете орієнтуватись.
Будьте ЗДОРОВЕНЬКІ-це найважливіше.Тримати інтелект в тонусі-забезпечує Здоров'я.
Щоб не відставати від СВІТУ-треба вчитись. Обставини у всіх різні. Тому -ви вчитеся,використовуючи ті можливості,які У ВАС і У Вчителя Є.Те,що незрозуміле-в Питаннях в Розділі "Коментар".Прислати відповіді на ЦІ тести Першого рівня-мені на Почту!
Оцінки,чи певна кількість балів,буде видно із Журналу Вашого класу.
Женя(11кл) вже отримала оцінку з астрономії,
Олексій(9А) також.
Спробуємо відповісти на деякі питання опрацьованого матеріалу.
Завдання розраховано на 2-3 Дні!
Завтра і післязавтра ми перейдемо до наступної теми.
Для 9-го і 10 класу ми перейдемо до нової теми 5 Квітня.
Даю Тестові питання Першого РІвня. Якщо ви справляєтесь з даними завданнями,то переходьте до Другого рівня.
Перед тим,як пройти тест ,Загляніть в ПОПЕРЕДНЮ публікацію за 1 Квітня.
Зауваження. Для проходження Тесту натисніть на назву теми(активуйте напис теми).
І на самкінець,Для вимірювання величини електричного струму використовують АМПЕРМЕТР. Чому його включають в коло ПОСЛІДОВНО з тими приладами,в яких потрібно виміряти Величину струму? Ось так.
А ВОЛЬТМЕТР як вмикається? Чому це підключення називається ПАРАЛЕЛЬНИМ?
Подивіться фільм Що таке електричний струм і як він виробляється.Корисно дивитися,як не дивно,лише у фіналі-як узагальнення.
11 клас. Я задавав це питання,міркуючи,що хтось зацікавиться.Час військовий. Фізика, при обслуговуванні техніки, потрібна як ніколи. Окрім Дмитра ніхто не заглянув.
Задаю Ще раз дане завдання-Як початок. А далі -заходьте-як зможете-Будемо,в міру можливості-працювати.
Для одинадцятого класу. Вторинна обмотка трансформатора згоріла. Ви змушені перемотати трансформатор. Що ви повинні для цього знати? Якщо ви відповіли на перше питання,то дайте відповідь на друге питання. Скільки витків ви повинні намотати,щоб отримати потрібну напругу в режимі холостого ходу,якщо на першу обмотку подається 220В?
Прочитайте спочатку параграф у підручнику 21.Далі,я думаю,таких дорослих людей вчити не треба.
1 Квітня,в п'ятницю,уроки фізики відбудутьсяOn Line,але без ЗУМУ(поки що).Завдання,яке буде запропоновано,потрібно проходити самостійно. Потім,якщо буде спокійніше,проведу консультацію для паралельних класів.
(Якщо у мене,чи у вас Буде можливість)
Якщо щось буде незрозумілим,запишіть у Коментарях. Я підберу підказки.
Запускати заняття не можна ,бо вернемось в "кам'яний вік"
Працювати буду для тих,ХТО БАЖАЄ займатись:детально,інколи повторно-підхід змінюється.
На питання (і можливі консультації) готує низку запитань,які потрібні для пояснення.
Буду готувати контрольні питання,які будуть проявляти недоліки і прогалини в знаннях.
Дане завдання опрацьовуємо паралельними класами(немає А чи Б)
Завтра буде виставлене завдання для перевірки засвоєного.Оцінки не ставлю,лише кількість балів,які ви собі занотовуєте в щоденнику.
Якщо потрібно.Повторимо.
Працюєте для себе,тому не потрібно лукавити:ви опановуєте науку.
Питання задаєте у вигляді Коментаря,або мені на почту(якщо буде можливість)
По ходу нашої роботи будемо щось міняти і виправляти,щоб був результат.
Зверніть увагу,що конкретного розкладу уроків немає-це ДАНЬ ТРАДИЦІЇ. Ви працюєте тоді,коли є можливість(і навіть-бажання)
користуйтесь УРОКАМИ,створеними у вигляді коротких ВІДЕО Українськими освітніми підрозділами Міністерства Освіти України.
в) Визначення висоти (кульмінації) Сонця за допомоги гномона.(робота Агніцького М.)Диск F
А КУшнарьов Артур вже виконав дане завдання на 12 балів(Робота б)
Другий урок о 9-25 відбудеться в 👉 8 класі.Тема. Я задавав дане завдання ще 17 Березня і 24 Березня.Я його повторюю.
На початку-я пропоную розв'язати задачу -СХОДУ. Може у когось є така вдача. Але,щоб глибше зрозуміти тему і використати її в житті(спеціальність,пов'язана з електричним струмом зараз стає дуже актуальною)
Для Восьмого класу. Який струм протікає через провід,що звісився до землі після вибуху і находиться під напругою 220 В,якщо опір провідника 20 Ом.(звичайно восьмий клас не вивчає явище змінного струму,тому вважайте,що це мережа сталого струму)
У підручнику прочитайте і запам'ятайте-
Що таке струм і як його виміряти(параграф 23 і 25-потихеньку)
Після цього розгляньте параграф 26 і 27.
Попробуйте розглянути Вправи 26 і 27.
Після цього(увага) розберіть,що таке НАПРУГА? Який звязок ця величина має з енергією?
Напруга вимірюється у ВОЛЬТАХ(В,V)? А сила СТРУМУ у Амперах.
Лише після цього прочитайте параграф 29 і зрозумійте,що таке ОПІР провідника? Від чого він залежить? Чому є провідники електричного струму,а є непровідники Електричного струму?
І задача виконана. Звичайно,що дехто візьме формулу і підставить числа,але чи буде це РОЗУМІННЯМ явища?
Закон Кулона.Бесіда і оцінювання розуміння теми за питаннями із Вправ 20,21,22.
Третій урок о 10-30 в 👉7 класі.Тема. Сила ТЕРТЯ і сили пружності і тяжіння. Як їх розрахувати і дослідити властивості? Прочитати параграф 19. Вправа 19(2,3,4)
що таке Рівнодійна сил?;
Чому силу тяжіння можна визначити за формулою F=mg
В який умовах виникає сила пружності?
Про що нам розказує формула F=-kx?
Що таке сила тертя,як вона виникає?
Параграф в підручнику -21.
Після цього розв'яжіть задачу-Для Сьомого класу.Розрахуйте силу,яку треба прикласти,щоб тягнути залишки танку масою 46 тонни,якщо сила тертя між полотном дороги і гусеничним ходом кочення 0,35 .
Є підказки.Прочитайте спочатку параграф у підручнику параграф 21,зверніть увагу на малюнок 21.2,
мал.21.4 і мал.21,5. Після цього на сторінці є формула-подивіться:вона дозволяє розрахувати силу тертя.
Де взяти СИЛУ ТИСКУ? Подивіться задачу для розрахунку сили тяжіння і ваги.(задача на сторінці 144)
Четвертий урок о 11-35 в👉10класі.Продовжуємо тему(Точніше-повторимо)
Ця тема-важлива з точки зору розуміння МКТ і Температури.Тому і варто з неї почати повторення.
І актуальна сьогодні задача з Механіки. Спробуйте зробити і зрозуміти,що таке БАЛІСТИЧНИЙ снаряд.Як далеко полетить снаряд випущений з артилерійної гармати,якщо його початкова швидкість 500м/с і вилетів він з дула,що орієнтований до горизонту під кутом 45 градусів.
Це був би П'ятий урок о 12-30 в 👉9класі. Але коли матимете можливість тоді і розберете ТРИ ЗАКОНИ ДИНАМІКИ(Н'Ютона).Перші два ми з вами розбирали. Третій закон,який зрозумілий з побуту,як "ДІЯ -Рівна ПРОТИДІЇ"ми частково розглядали на прикладі
Зіткнення двох возиків.Після спостереження їх зіткнення ми отримали закономірність:
На уроці ми для взаємодії використовували магнітну дію,на відміну від металевої пружної пружини,як тут показано на слайді.
Параграфи 30.31.32. В підручнику зібрано компактно. Але,якщо чогось не виходить,пишіть про це в коментарях. Поспішати не буду,але й затримуватись не будемо надлишок часу. Працюю для тих,хто бажає.Змушувати не буду.
Для перевірки візьміть питання із Вправ 30,31,32.
Якщо потрібно повторити,що таке прискорення і як знайти його, То Параграф 29 прочитати. Передивіться симуляцію на сайті fizmat.by і виділіть Властивості рівноприскореного руху.