Тема уроку У 11-А класу.(урок 1) Розв'язування задач на тему"Методи вимірювання рівня радіоактивності.Енергетичний Вихід ядерної енергії"
Варто подивитись.
Повторення попереднього набору задач до теми "Методики вимірювання радіоактивності"
Розв'язування задач на дану тему 1.Вправа 40(5)
2.Визначте масу Радію-226, якщо його активність становить 5 Кі. Стала радіоактивного розпаду Радію-226 дорівнює 1,37⋅10–11 с–1.
3.У результаті зовнішнього опромінення співробітник лабораторії щосекунди отримує поглинуту дозу йонізуючого випромінювання, що дорівнює 2*10–9 Гр. Яку поглинуту дозу отримає співробітник протягом години?
4.На малюнку показаний трек електрона, який після
розгону в електричному полі рухався в однорідному магнітному полі з магнітною
індукцією 20 мТл. Магнітне поле направлено перпендикулярно площині малюнка,
відстань між лініями сітки на малюнку дорівнює 1 мм Знайдіть прискорююча напруга.
Домашня робота. Вправа 42(3,4) і боржникам нагадую про Лабораторну роботу №7.
Тема уроку у 9 Б класу.Розв'язування задач на застосування законів збереження .
До уроку перечитати параграф 38(особливо- приклади до параграфу)
Виконати-
1).Вправа 38(4)
2.). Тіло кинули вертикально вниз з початковою швидкістю 10 м/с з висоти 100 м. На якій висоті кінетична енергія тіла буде рівна його потенційній енергії? Опір повітря не враховуйте.
3)Лижник масою 60 кг спустився з гори заввишки 10 м. Знайдіть модуль роботи сили опору, якщо швидкість лижника в кінці спуску 10 м/с.
4.Стисла на 4 см легка пружина, один кінець якої прикріплений до стіни, розпрямляється і штовхає кульку масою 20 г в горизонтальному напрямі. Яку швидкість придбає кулька, якщо жорсткість пружини рівна 800 Н/м?
*****
На наступний урок прочитати Лабораторну роботу №7(сторінка 241)
Під час уроку розглянемо -Принцип суперпозиції, задачі для закріплення уявлень про існування електричного поля,як субстанції,що передає дію електричним тілам,
закон збереження заряду у замкнутих системах.
.1. Дві однакові провідні кульки із зарядами -1,5
·10-7 Кл і +2,5·10-7 Кл зіткнулися
і
розійшлися на 5 см.
Визначте силу взаємодії між кульками.
2.На малюнку показано взаємне розташування однакових
по модулю зарядів. Знайдіть напрям результуючої сили, яка діє на другий заряд.
3.{5 балів). Дві однакові металеві заряджені
кульки знаходяться в 10 см
один від одного. Сила відштовхування кульок 30 мкН. Після зіткнення і видалення
кульок на початкову відстань сила відштовхування стала рівною 90 мкН. Знайдіть
заряди кульок перед зіткненням.
Тема уроку у 11 А і перший урок 11 МП класу.
Методи вимірювання рівня радіоактивності.
Три Методи вимірювань радіоактивності:
1.кількість
розпадів за одиницю часу;
2.ступінь іонізації
середовища;
3.ступінь, до якого
радіоактивність впливає на
живий організм.
4.кількість
розпадів за одиницю часу;
1.Одиниця вимірювання активності-Беккерель - одна руйнація в секунду.Ki=3,7▪1010 Бекерелів
5.ступінь іонізації
середовища;Експозиційна доза йонізуючого
випромінювання - це заряд іонів в одному кілограмі сухого повітря
Dе=q/m;
1рентген=2,58×10-4 Кл/кг.
6.ступінь, до якого
радіоактивність впливає на живий організм.
7.Поглинена доза йонізуючого випромінювання демонструє енергію йонізуючого випромінювання, поглинену 1 кг живого організму
D=W/m; [D]=Дж/кг.
(Грей) 1 Гр =
100рад
8.Еквівалентна доза
йонізуючого випромінювання
H=K▪D( Zivert) =
100ber
Розв'язування задач на дану тему 1.Вправа 40(5)
2.Визначте масу Радію-226, якщо його активність становить 5 Кі.
Стала радіоактивного розпаду Радію-226 дорівнює 1,37⋅10–11 с–1.
3.У результаті зовнішнього опромінення співробітник лабораторії щосекунди отримує поглинуту дозу йонізуючого випромінювання, що дорівнює
2*10–9 Гр. Яку поглинуту дозу отримає співробітник протягом години?
Домашня робота. Вправа 42(3,4) і боржникам нагадую про Лабораторну роботу №7.
Тема уроку у 9 Акласу. Лабораторна робота№ 7.Вивчення закону збереження енергії.
Перегляньте Відео і прочитайте ЛР №7(сторінки в підручнику 241)
Підготуйте Записи в зошиті на акуратному аркуші(щоб фото було якісним),приготуйте таблиці до яких будете заносити виміри і результати досліджень.
Зверніть увагу на порядок і початок уроку для ВАШОГО класу,а також на обставини: якщо не буде можливості зайти на урок on line,То урок опрацьовується САМОСТІЙНО відповідно плану, який буде запропонований ТУТ на Блозі.
Тема уроку у 9 А класу. Розв'язування задач на застосування законів збереження .
До уроку перечитати параграф 38(особливо- приклади до параграфу)
Виконати-
1).Вправа 38(4)
2.). Тіло кинули вертикально вниз з початковою
швидкістю 10 м/с з висоти 100
м. На якій висоті кінетична енергія тіла буде рівна його
потенційній енергії? Опір повітря не враховуйте.
3)Лижник масою 60 кг спустився з гори заввишки 10 м. Знайдіть модуль роботи
сили опору, якщо швидкість лижника в кінці спуску 10 м/с.
Тема уроку у 9 Б класі.Практикум розв'язування задач."Закони збереження."
Пропоную задачі Для практикуму.
1.З якою початковою швидкістю було кинуто вертикально вгору тіло, якщо на висоті 10 м його кінетична і потенційна енергії однакові? Опір повітря не враховуйте.
2.Тіло масою 4 кг кинули вертикально вниз з деякої висоти. По графіку залежності швидкості руху тіла від часу визначити роботу сили тяжіння за 3 с. Опір повітря не враховуйте.
3.Тепловоз зрушив з місця потяг масою 3000 т і розганяє його з прискоренням 0,1 м/с2 на горизонтальній ділянці завдовжки 500 м. Яку роботу виконує сила тяги тепловоза на цій ділянці, якщо коефіцієнт опору рівний 0,05?
4.Стисла на 4 см легка пружина, один кінець якої прикріплений до стіни, розпрямляється і штовхає кульку масою 20 г в горизонтальному напрямі. Яку швидкість придбає кулька, якщо жорсткість пружини рівна 800 Н/м?
5.При вертикальному старті ракети масою 50 т її двигуни за 0,2 з викидають 200 кг продуктів згоряє із швидкістю 1500 м/с. Який прискорення ракети на початку руху?
Тема уроку у 7-А класу.1.Короткий аналіз тематичної роботи "Закон Архімеда.Плавання тіл."
2. Механічна робота. Механічна потужність.
Для самостійної роботи перегляньте відео.
До уроку потрібно прочитати Задачу 2 на сторінці 190. Уміти її пояснити під час уроку.
Виконати Тематичну роботу за Кодом 547RQE
Закон Архімеда і Умови плавання.
На наступний урок опрацювати параграф 30. Вправа 30(4.5)
Тема уроку у 10-А класу. Закон збереження заряду. Елементарні носії електричного заряду(електрон і протон)
Зверніть увагу на порядок і початок уроку для ВАШОГО класу,а також на обставини: якщо не буде можливості зайти на урок on line,То урок опрацьовується САМОСТІЙНО відповідно плану,який буде запропонований ТУТ на Блозі.
Тема уроку у 9 А класі.Практикум розв'язування задач."Закони збереження."
Пропоную задачі Для практикуму.
1.З якою початковою швидкістю було кинуто
вертикально вгору тіло, якщо на висоті 10 м його кінетична і потенційна енергії
однакові? Опір повітря не враховуйте.
2.Тіло масою 4 кг кинули вертикально вниз з деякої висоти.
По графіку залежності швидкості руху тіла від часу визначити роботу сили
тяжіння за 3 с. Опір повітря не враховуйте.
3.Тепловоз зрушив з місця потяг масою 3000 т і
розганяє його з прискоренням 0,1 м/с2 на горизонтальній ділянці
завдовжки 500 м.
Яку роботу виконує сила тяги тепловоза на цій ділянці, якщо коефіцієнт опору
рівний 0,05?
4.Стисла на 4 см легка пружина, один кінець якої
прикріплений до стіни, розпрямляється і штовхає кульку масою 20 г в горизонтальному
напрямі. Яку швидкість придбає кулька, якщо жорсткість пружини рівна 800 Н/м?
5.При вертикальному старті ракети масою 50 т її
двигуни за 0,2 з викидають 200
кг продуктів згоряє із швидкістю 1500 м/с. Який
прискорення ракети на початку руху?
Тема уроку у 11 МП класу. Методи реєстрації елементарних часток.
Пояснення до Виконання роботи №8 " Ідентифікація елементарних часток Дослідження їх властивостей"
До уроку виконати завдання.
Трекова ідентифікація.(інструкція до роботи №9,стор.252)