Розклад уроків фізики на четвер 23 Січня
8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/73907991701?pwd=JGbvasLZM1m5pNLY7MSMwoapsVD0Vf.1
9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання https://us04web.zoom.us/j/74557251989?pwd=7VRPJievVLap5as73fpbWpDafmEGAD.1
10-20.Третій урок у 7 А класу. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/75456986191?pwd=3la6PopFdfzTcKZTkPhBSD59oRC1fC.1
11-15.Четвертий урок у 8Акласу. Посилання https://us04web.zoom.us/j/73978166240?pwd=eTbudiu7WbDiNsmFrqqLSmWFeIMUVQ.1
12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/76253126643?pwd=cUk2iM0pMaIONUR6oatm9ZhkhbzaQj.1
13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання https://us04web.zoom.us/j/74510327374?pwd=ZLraqHU8bOmzaCQYpEbb3Z7bUsfd6z.1
Тема уроку для 7А і 7 Б класу. Імпульс тіла. Закон збереження імпульсу.
До уроку опрацювати §.17. Вправа 17(1,2)
Нагадую, що не всі учні здали звіт ЛР№5.
Цікава задача.
Яку ємність має скляна посудина,якщо її маса 500 г,а зовнішній об'єм 1200 кб.см.(для 7Б)
Порожє відро має масу 1,5кг.,а наповненого водою-13.5кг.
Визначте масу відра, якщо його наповнити на одну третину медом.(для 7А)
На урок розглянути задачі на сторінці 127.
Прочитати §.18. Вправа 18(1,4)
А тепер розглянемо ЩО Таке Імпульс тіла? Яке це має значення для ракетобудування?
1.Як ви думаєте, яке тіло створить більшу силу удару при зіткненні з нерухомою перешкодою-тіло масою 10 кг, що рухається зі швидкістю 5м/с, чи тіло масою 5кг і має швидкість 10 м/с?
2.І чи знаєте ви,що таке вектор?-векторна величина?
У випадку ситуації, приведеної у задачі 1,-якщо тіла будуть рухатись назустріч одне одному, то при зіткненні, вони можуть зупинитись. Чому? Відповідь у §.19 на сторінці 133.
На наступний урок опрацювати §.19,до сторінки 134,
Вправа 19(1,2)
До уроку розібрати задачі із Вправи 20.
Пояснити рисунки 20.3, 20.4, 20.5 у вашому підручнику.
Пояснити питання:"Де ховаються позитивні і негативні електричні заряди(властивості). Як відрізняються ці заряди?"
Як називаються носії електричних властивостей? Порівняйте їх маси і величини зарядів. Даю підказку. - Під час уроку потрібно прояснити питання: що відбувається під час дотику(тертя) різних тіл з електричними властивостями?.
- Чи можливо електризувати металеві тіла?
- Чому неелектризовані легкі тіла притягуються до будь якого заряженого тіла?
- Чи можливо електризувати тіло, не торкаючись його?
Чи всі тіла можливо електризувати?
Як порівняти ступінь електризації? Що таке електроскоп?
- На наступний урок §.21 і Вправа 21.(буде самостійна робота)
Тема уроку для 9 А класу. Розв'язування задач. "Період напіврозпаду. Ядерні реакції."
До уроку: опрацювати сторінку 155 і написати реакції розпаду U---Ra.
рис.23.9.
і Вправа 23(2,5)
Під час уроку розглянемо Фізичну величину Т(період піврозпаду).
- Що таке активність матеріалу?

стор.158
(підручник Бар'якхтар та інші)- Вправа 24(1,2)
- урок 54(МК)
- На наступний урок Вправа 24(3-5)
Тема уроку для 10 А класу.Розв'язування задач.Маса та розміри атомів і молекул. Кількість речовини.
До уроку знати і повторити:
- Постулати МКТ. Навести приклади явищ,що наводять на справедливість постулатів
- Знати Закон Авогадро.
- Що таке Моль речовини? Що таке кількість речовини?
- Що таке відносна атомна маса? Чому рівна одна одиниця атомної маси?
- Визначте масу молекули води.
Під час уроку розглянемо задачі типу завдань із Вправи 26.
4.1с. Деяке тіло містить 1026 молекул. Яка кількість речовини в цьому тілі?
А. Від 100 моль до 200 моль. Б. Від 50 міль до 90 моль
B. Від 15 моль до 45 моль. Г. Від 10 моль до 14 моль.
4.2.с. Маса атома деякого хімічного елемента рівна 6,68 · 10-27 кг. Який це елемент? А. Водень. Б. Літій. В. Гелій. Г. Хлор.
4.3.с. Чому рівний за нормальних умов об'єм повітря масою 0,029 кг?
А. Від 0,23 м3 до 0,53 м3. Б. Від 21 л до 25 л.
В. Від 21 см3 до 25 см3. Г. Від 2,1 см3 до 2,5 см3
На наступний урок опрацювати параграф 27 і Вправу 27.(за даним набором ідей виконаєте самостійну)
- До уроку виконати Контрольний тест EEJASI
- Опрацювати §.24.Вправа 24(2,4)
- Під час уроку уточнимо основні поняття ГО:
- що значить бачити;
- промінь чи пучок світла;
- явища, що підтверджують прямолінійність поширення світла;
- точка в ГО;
- дзеркало і білий папір;
- закон відбиття світлового пучка;
- зображення в дзеркалі -пояснення і правила;
- принцип Гюйгенса-хвильовий принцип.
- властивість зворотності світлового променя;
- задачі на закон відбиття.
На наступний урок §.25 Вправа 25(1-3)