четвер, 23 січня 2025 р.

24 Січня

 посилання для Дробота Данила. на 14-30 П'ятниця 24 Січня   

 https://us04web.zoom.us/j/75700598181?pwd=8NMduAbz4IlBNhTcvU5tUHrk5S3gL7.1


Розклад уроків на п'ятницю,24 Січня

Про оцінювання

8-30 Перший урок.10 Б клас, посилання 

https://us04web.zoom.us/j/75910373892?pwd=fZysQouTvLj8kemQwIKG2zgoE5xdIJ.1

9-25 Другий урок.7 А клас, посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/79056831324?pwd=Ny3OfDVKHXK5dzyljWuDTphcSOcHjx.1

10-20 Третій урок.11 А клас, посилання    https://us04web.zoom.us/j/79699963534?pwd=gBgGO8Bemqmul4Y0UFsI2bwi9BJvit.1

11-15 Четвертий урок 7 Б клас, посилання   https://us04web.zoom.us/j/72326550432?pwd=bXMlwwX6jVjlIBbgV4uW2kpoXnVQjY.1

12-30 П'ятий урок.9 А клас, посилання   https://us04web.zoom.us/j/76889977689?pwd=5S22SIE5aIbduDIbYRsH1apftvsBwS.1

Тема уроку для 7 А  і 7 Б класів. Закон збереження імпульсу

До уроку. Прочитати §§.19,до сторінки 134,

Вправа 19(1,2).
  • Цікава задача. 
Яку ємність має скляна посудина,якщо її маса 500 г,а зовнішній об'єм 1200 кб.см.(для 7Б)

Порожє відро має масу 1,5кг.,а наповненого водою-13.5кг.
Визначте масу відра, якщо його наповнити на одну третину медом.(для 7А)
 
 ЩО Таке Імпульс тіла? Яке це має значення для ракетобудування?

1.Ну і, яке тіло створить більшу силу удару при зіткненні з нерухомою перешкодою-тіло масою 10 кг, що рухається зі швидкістю 5м/с, чи тіло масою 5кг і має швидкість 10 м/с?
2.Ви знаєте, що таке вектор?-векторна величина?

Вектор-дослівно з латинської-стріла. Дії із векторними величинами-особливі і відрізняються від дії над числами.
У випадку ситуації, приведеної у задачі 1,-якщо тіла будуть рухатись назустріч одне одному, то при зіткненні, вони можуть зупинитись. Чому?
Відповідь у §.19 на сторінці 133.


1)Чи можна, і як можна, змінити імпульс тіла?
2) Чому при пострілі із гвинтівки недосвідчені бійці отримують синці на плечі?
3) Як рухається ракета?
Розв'яжемо завдання із Вправи 19.
На наступний раз Опрацювати §.19. і Вправу 19.

Тема уроку для 10 Б класу.Розв'язування задач.Маса та розміри атомів і молекул. Кількість речовини.

До уроку знати і повторити:
  1. Постулати МКТ. Навести приклади явищ,що наводять на справедливість постулатів
  2. Знати Закон Авогадро.
  3. Що таке Моль речовини? Що таке кількість речовини?
  4. Що таке відносна атомна маса? Чому рівна одна одиниця атомної маси?
  5. Визначте масу молекули води.
Під час уроку розглянемо задачі типу завдань із Вправи 26.

4.1с. Деяке тіло містить 1026 молекул. Яка кількість речовини в цьому тілі?

А. Від 100 моль до 200 моль. Б. Від 50 міль до 90 моль

B. Від 15 моль до 45 моль. Г. Від 10 моль до 14 моль.

 4.2.с. Маса атома деякого хімічного елемента рівна 6,68 · 10-27 кг. Який це елемент? А. Водень.     Б. Літій.        В. Гелій.    Г. Хлор.

 4.3.с. Чому рівний за нормальних умов об'єм повітря масою 0,029 кг?

А. Від 0,23 м3 до 0,53 м3.     Б. Від 21 л до 25 л

В. Від 21 смдо 25 см3.        Г. Від 2,1 см3 до 2,5 см3

 На наступний урок опрацювати параграф 27 і  Вправу 27.(за даним набором ідей виконаєте самостійну)

Тема уроку для 9 А класу. Розв'язування задач. Період напіврозпаду. 

Застосування радіоактивних ізотопів.

До уроку: уміти пояснити будову атому;
уміти записувати реакції зміщення під час радіоактивного процесу;
знати, що таке період напіврозпаду.
Під час уроку розберемо:
що таке коефіцієнт активності і зв'язок його із періодом напіврозпаду;
визначимо одиницю вимірювання радіоактивності(Беккерель) і співвідношення із КЮРІ:
(my lesson 5)
розв'язування задач із Вправи 24

На наступний урок важливо прочитати §.24(3,4)


Тема уроку для 11 А класу.
2.Принцип Гюйгенса. Доведення Закону відбиття .
3.Зображення у плоскому дзеркалі.

4).Побудова зображення у дзеркалі. Задача на застосування закону відбивання.
На наступний урок опрацювати параграф 25 і здати ззвіт ЕР.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Зауваження

21 Квітня 2025

  Сабіна Хосельфельдер=акцент ДЗ із автоперевіркою поради учня м Панель управління | Зрозуміло! Про оцінювання Розклад   уроків   фізики на ...

Вибране