Працюємо над А. "Робота і потужність електричного струму"
Б.Шунт і додатковий опір.
Впр.1(3),
Сторінка 11. Вправа 2(5,7)
В. Вправа 3(13)
На наступний урок виконати із Вправи 1,2,3 вибрати задачі,посильних для вашого розуміння.
Тема уроку у 8 Б класу. Теплопровідність.
Опитування.
4.386. У скільки разів середня кінетична енергія руху молекул водяної пари літнього дня за температури 30 °С більша, ніж у зимовий день за температури –30 °С?
2.
387. Довжина залізничної рейки при температурі 10 °С становить 25,003 м. На скільки зменшиться її довжина, якщо температура знизиться до –20 °С? Температурний коефіцієнт лінійного розширення сталі а = 1,2; а= 10-5 °C-1 .
378. Поясніть, яку температуру має вода на дні водойми, якщо температура зовнішнього повітря становить –10 0С. Яку температуру має поверхня льоду та вода на поверхні під льодом?
379. Чи змінюється діаметр залізного стрижня при нагріванні? Чому ми цього не бачимо?
4
411. Воду в одному випадку нагріли на 30 °С, а в іншому – охолодили на 15 °С. Як змінилася внутрішня енергія води в кожному з цих випадків?
410. В одну склянку налито холодну воду, у другу – стільки ж гарячої води. Чи однакова внутрішня енергія води в цих склянках?
Вище вказані завдання будуть для вас Домашнім завданням на вівторок і четвер.Допомога в параграфах 1-3.
Важливо знати,що спожиту в побуті електроенергію, вимірюють В КілоВатГодинах.
1 КВт год=3 600 000 Дж.
Знати,що таке потужність.
Закон Джоуля -Ленца дозволив розраховувати спожиту електричну енергія в теплових процесах.
Дом.Завд. Виконати Експериментальну Роботу №1.
Тема уроку у 8 А класу. Теплопровідність.
Опитування.
4.386. У скільки разів середня кінетична енергія руху молекул водяної пари літнього дня за температури 30 °С більша, ніж у зимовий день за температури –30 °С?
2.
387. Довжина залізничної рейки при температурі 10 °С становить 25,003 м. На скільки зменшиться її довжина, якщо температура знизиться до –20 °С? Температурний коефіцієнт лінійного розширення сталі а = 1,2; а= 10-5 °C-1 .
378. Поясніть, яку температуру має вода на дні водойми, якщо температура зовнішнього повітря становить –10 0С. Яку температуру має поверхня льоду та вода на поверхні під льодом?
379. Чи змінюється діаметр залізного стрижня при нагріванні? Чому ми цього не бачимо?
4
411. Воду в одному випадку нагріли на 30 °С, а в іншому – охолодили на 15 °С. Як змінилася внутрішня енергія води в кожному з цих випадків?
410. В одну склянку налито холодну воду, у другу – стільки ж гарячої води. Чи однакова внутрішня енергія води в цих склянках?
Вище вказані завдання будуть для вас Домашнім завданням на вівторок і четвер.Допомога в параграфах 1-3.