День пам'яті...
Ми з України!!!
§§За будь яких обставин викладена НА БЛОЗІ Інформація може бути використана для самостійного вивчення теми:дивіться відео,читайте параграф і виконуйте завдання із відповідних вправ,звіряйте відповіді в підручнику.Виконуйте Лабораторні роботи на вказаних цифрових ресурсах і підручному обладнані. Тести на "classtime.com" не залежать від обставин. Працюйте!Навчайтесь. І буде вам МАЙБУТНЄ успішним. А як побачите Ідентифікаційний КОД-заходьте! На OnLine lesson/.
О 8-30 Перший урок у 11Б класу. Link https://us04web.zoom.us/j/74127282170?pwd=A7ANFabgPlF7H3pnKW7N6mkiqyoHUU.1
О 9-25 -------------------------------------------------
О 10-20 Третій урок у 11А класу Link https://us04web.zoom.us/j/75836501147?pwd=KBUS6wDJ95413HWvsQb5NlepHHcvY2.1
О 11-15 Четвертий урок у 10 класу Link https://us04web.zoom.us/j/74274657014?pwd=JFD1HHTLNabTRqEf1aaa2zx1ZD4YPY.1
О 12-30 П'ятий урок у 9А класу Link https://us04web.zoom.us/j/74556010616?pwd=tW6XYvLcJKbxlVqY8WmW7K2HX9hkyL.1
О 13-25 Шостий урок у 9Б класу Link https://us04web.zoom.us/j/71464081565?pwd=ZQwygtYb7Lb8s3ZZY9CiUQCMvidtSB.1
Тема уроку в 11-ому класі. Розв'язування задач: Ядерні реакції.Період напіврозпаду. Енергія зв'язку. Термоядерний синтез.(Підказка і допомога -в попередніх публікаціях)
- Повторити "Принцип роботи ядерного реактора на Ланцюговій реакції розпаду"(§.42.п.2 сторінка 242)
- До уроку розібрати Вправу 42.
- Порівняйте КРУГООБІГ КОРИСНОЇ ЕНЕРГІЇ в Довкіллі(Стор.246 вашого підручника)
- Розглянемо на уроці ОДИН ІЗ ВАРІАНТІВ контрольної роботи З теми "Основи ядерної фізики"
- переглянути Інформацію про Діелектрик.
- Код самостійної роботи.
- Механічна робота-Міра зміни енергії A=Fs cos(a)
- Потужність-Витрати енергії або РОБОТА,що виконана за одиницю часу
- Енергія,якщо коротко,-здатність виконати роботу
- Кінетична енергія-енергія тіла за рахунок руху
- Потенціальна енергія -це енергія взаємодії хоча би пари тіл або частин тіла
- Імпульс-величина,що уособлює здатність спричинити,при зміні,силу взаємодії
- Другий закон Динаміки створює можливість визначити Міру взаємодії-Силу.
- Розглянемо типові Задачі
- 23.11. З якою швидкістю потрібно кинути вниз м’яч із висоти 1 м, щоб після пружного удару об площадку м’яч «підстрибнув» на висоту 4 м?
- 23.12. Два ковзанярі масами 60 і 90 кг стоять поруч. Відштовхнувшись один від одного, вони роз’їхалися. Який із них набув більшої кінетичної енергії? У скільки разів більшої?
- 23.13. Визначте потенціальну енергію розтягнутої на 5 см пружини шкільного динамометра. Жорсткість пружини дорівнює 40 Н/м
- 23.18. Кокосовий горіх масою 8 кг падає з висоти 8 м. Знайдіть його кінетичну та потенціальну енергії через 1 с. На якій висоті ці енергії однакові?
- У брусок, що висить на шнурі завдовжки 2 м, влучила куля, яка летіла горизонтально. Куля застрягла в бруску. З якою швидкістю вона летіла, якщо шнур відхилився від вертикалі на кут 15°? Маса бруска 2 кг, маса кулі 8 г.
- малюнок-підказка
Немає коментарів:
Дописати коментар