Як і чому київський фізик математично розрахував неминучість загибелі московії..
Слава Україні! Слава НАШИМ Захисникам. Будьмо гідними їх ЗВИТЯЗІ!
Розклад уроків фізики на вівторок, 28 Листопада.
8-30 перший урок у 8 А класу, https://us04web.zoom.us/j/72086314308?pwd=yGO46cZs8VwZAqhaBQZLjeuf66w5Oa.1
9-25 другий урок у 9 А класу, конференція https://us04web.zoom.us/j/71771904283?pwd=zm388hAsGT97mBUae3rercp5uEed63.1
10-20 третій урок у 10 Б класу, конференція https://us04web.zoom.us/j/77261328234?pwd=oZVvNujHzA22e21Ax6vHiS4be85zVL.1
11-15 четвертий урок у 7 класу, посилання https://us04web.zoom.us/j/73741152859?pwd=23YbhrEJ8L917tjNAhdZDK3aHczIMH.1
12-30 п'ятий урок у 10 А класу, конференція https://us04web.zoom.us/j/71236976072?pwd=50AoRxXI4ve3VS8roemnyp2sU7TqoL.1
13-25 шостий урок у 9 Б класу, посилання https://us04web.zoom.us/j/77661366977?pwd=CGCS8Uupul7dxmiMicshEf7ONqVGba.1
Тема уроку у 8 А класу. Тема уроку у 8 Б класу. Розв'язування задач з теми :
- "К.К.Д. нагрівачів. Кількість теплоти, що виділяє паливо.
- Теплота згорання палива.
- Принцип роботи теплових машин."
БОРГ👉 Виконати Вправу 14(5,6),по можливості виконати Дом. експеримент.
Опис на сторінці 72.
На урок (28 листопада)-Параграф 15. Вправа 15(3,4)-👉присилати на пошту не потрібно-очікую пояснення під час уроку.!✌
Розглянемо задачу №5 із Вправи 15 і №4 із вправи 16
На наступний урок Параграф 16 і Вправа 16(1,2)
Тема уроку у 9 А. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи.
Розглянемо,можливо,наступні завдання. Якщо у вас будуть пропозиції-заявите під час уроку.
- Вправа 15(6,7)
- Вправа 16(6)
- Завдання на сторінках 106 і 107 вашого підручника.
- Скористаємось такими джерелами:
- коли готувалися до виконання Лабораторної роботи №5._Перша платформа, Друга платформа, третя платформа. (інструкція на сторінці 99)
- Скористайтесь Ray-optic/sim,щоб побачити всі ефекти.
- Тренування 7886733(на урок)
Тема уроку у 10 Б і А класах. Розв'язування задач "Механічна Енергія і робота.Імпульс."
Розглянемо задачі на ПРУЖНИЙ і НЕ пружний удар(зіткнення)
Скористаємось законом збереження імпульсу і енергії.
- Воїн,масою 120 кг, догнав платформу дрезини(80 кг),що рухалась зі швидкістю 1 м/с,і заскочив на неї. Дрезина почала рухатись зі швидкістю 1,5 м/с. З якою швидкістю воїн доганяв дрезину?
- Під час випробування зброї проводять постріл у дерев'яний(чи мішок) брус. Розглянемо постріл із рушниці кулею 9 г у Брус масою 3 кг. Підвіс,на якому був закріплений брус і мав довжину 1 м, після пострілу відхилився на кут 60 градусів від вертикалі.З якою швидкістю куля влетіла у брус?
- Снаряд,масою,18 кг, вилітає із дула гармати зі швидкістю 500 м/с.З яким тиском діють порохові гази на снаряд розганяючи його по довжині дула 3 м?(Діаметр отвору дула-8 см)
- 23.20. З пружинного пістолета роблять постріл у горизонтальному напрямі. Якої швидкості руху набирає «куля» масою m=50 г, якщо перед пострілом пружина жорсткістю k=500 Н/м стиснута на x=3 см.
До уроку №№(1-5) сторінка 118.
Тема уроку у 7-го класу. Коливальний рух. Період і частота маятнику. Особливості даного механічного руху.
Попереджаю дорогих👆👆 і поважних людей класу- Здати Звіт Лабораторної роботи №4.
- Маятники і їх рух. Основні поняття.
- Два види класичних маятників-математичний і пружинний маятники.
До уроку(для самоконтролю)виконати із Вправи 12 задачі 3 і 4)
У цій же Вправі є досить цікаві задачі 5 і 6. І цікаво буде послухати пояснення до розв'язку даних задач.
Під час уроку розглянемо коливний рух. Підготуйтеͪ маятник подібний до попереднього уроку. потрібно буде мати лінійку(бажано -не менше 50 см,або швацький метр.)
Тема уроку у 9 Б класу. Око, як оптичний прилад-лінза. Вади зору і їх виправлення. Окуляри.
Цікаво подивитися. Інформація виходить за межі суто навчального матеріалу.
Конкретно до уроку наступне відео:
До уроку👉 Виконати Лабораторну роботу №5" Визначення Оптичної сили збиральної лінзи"
- Підготовка до виконання Лабораторної роботи №5._Перша платформа, Друга платформа, третя платформа. (інструкція на сторінці 99)
- Скористайтесь Ray-optic/sim
👌
Немає коментарів:
Дописати коментар