For Artem today 10 Febr https://us04web.zoom.us/j/79012942293?pwd=bRH48E5BylsyCVhbbRxeOBBDisasCx.1
Розклад Уроків фізики на п'ятницю,09 Лютого.
8-30 Перший урок у 10 Б класу. Посилання https://us04web.zoom.us/j/71877447785?pwd=qMliEFS0QtFMEedLQYjDEVrZCbq0kE.1
9-30 Другий урок у 11 МП класу(фізика) https://us04web.zoom.us/j/78137825841?pwd=xeOSFGV7JBobw8Q3Xtoe5LJGnO4yFP.1
10-20 Третій урок у 7-го класу посилання https://us04web.zoom.us/j/71793430758?pwd=P1bERUltFn0v4jph5suaboFjSxWTOq.1
11-15 Четвертий урок в 11-А класі,посилання https://us04web.zoom.us/j/78517554770?pwd=YQZBwwNPiT3M1bNrYtlJpJ6tazgK2b.1
12-30 П'ятий урок в 9 Б класі, посилання https://us04web.zoom.us/j/71367268423?pwd=LUeTrk6UAX93KBVcbC2flMLNSqL8kX.1
13-25 Шостий урок у 8 Б класу. посилання https://us04web.zoom.us/j/71809478682?pwd=hQr9A7DW1vbWM0RmQnDuiJHUj0aQ1X.1
Тема Уроку у 10 Б класу. Ізопроцеси. Графіки ізопроцесів.
База плану роботи- Рівняння стану газу.
Наслідки Основного рівняння газу.
До уроку прочитати Параграф.30 і з Вправи 30(3,4)
Тема уроку у 7-го класу. Розв'язування задач з теми "Сила пружності. Сила тяжіння."
До уроку прочитайте параграф 19 і 20
Виконайте запропоновані нижче задачі:
1.Маємо два однакові за розмірами
кубики – один алюмінієвий, інший –
олов’яний. На який із них діє більша сила
тяжіння і у скільки разів?
2.Під дією якої сили пружина, що має
коефіцієнт жорсткості 1 кН/м, стиснулась на 4 см?
3. Визначити видовження пружини, якщо на неї діє сила
10 Н, а коефіцієнт жорсткості пружини 500 Н/м.
4. Чому дорівнює коефіцієнт жорсткості стержня, якщо
під дією вантажу 1000 Н він подовжився на 1 мм?
Поясніть. Чи однако розтягується пружина під дією вантажу m=100 г на Землі, на Місяці, на Юпітері?
_____________________________________-
Під час уроку розглянемо Задачі із Вправи 20.
Експериментальна задача Визначення маси тіла, підвішеного до пружини.
Тема уроку у 11 -их класів. Інтерференція. Розв'язування задач.
Базове питання! Чому ми бачимо інтерференцію хвиль на воді, чуємо звукову інтерференція і не бачимо? Інтерференцію світлових хвиль? Чи бачимо?
- Демонстрація складання когерентних хвиль
- Складові світла.
- Що ми змушені бачити?
- Підтвердження Принципу Гюйгенса і інтерференція.
- Інтерференція світлових пучків.
- На наступний урок опрацювати параграф 30..
Код для 11А(на базі classtime) Y6K3YR
Код для 11 МП( на базі classtime)
Тема уроку у 8 Б класу.Закон Ома.
Електричний струм і його вимірювання.Амперметр.
Напруга і вимірювання напруги. Вольтметр."
Що таке величина струму?
Що таке напруга?
Чому існує опір електричному струму?
Пояснення до виконання ЛР №3.
Домашнє завдання. Здати Звіт ЛР№3А.
Самоконтроль-Вправа 28(3,4,5)
Тема уроку у 9 Б класу. Рівноприскорений рух. Прискорення. Властивості рівноприскореного руху.
Порівняйте Рівномірний і Рівноприскорений рух.
До заявленої теми виконаємо графічну задачу рівномірного руху:
5. Прямолінійною автострадою рухаються рівномірно: автобус – управо із швидкістю 20 м/с, легковий автомобіль – уліво із швидкістю 15 м/с і мотоцикліст – уліво із швидкістю 10 м/с; початкові координати цих екіпажів дорівнюють відповідно 500, 200 та -300 м. Написати рівняння їхнього руху. Визначити: а) координату автобуса через 5 с; б) координату легкового автомобіля і пройдений шлях через 10 с; в) через який час координата мотоцикліста дорівнюватиме -600 м; г) в який момент часу автобус проїжджав повз дерево; д) де був легковий автомобіль за 20 с до початку спостереження? Завершити задачу. Виділені завдання -помаранчевим кольором.
Прискорення-характеристика рівноприскореного руху.
v=v0+at
Немає коментарів:
Дописати коментар