понеділок, 4 листопада 2024 р.

5 Листопада

Робота

 Розклад уроків фізики на 05 Листопада, вівторок.

 08-30. Перший урок-11БПосилання 

https://us04web.zoom.us/j/71872951384?pwd=2q7h6Zj73JuAvnrSI6ErrZzYtxrm1R.1

09-25. Другий урок- 7А.Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/79265487800?pwd=KU9AgXaATOFICxQb79yfv8as7zMBbh.1

10-20. Третій урок -  9Б.Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/72323131713?pwd=Dxrx3Iyv75nOL30VbYlHVKwRqlCfh3.1

11-15. Четвертий урок- 10А Посилання  

https://us04web.zoom.us/j/73163905468?pwd=gVQ0ebAPlQuH5m0bOEzfYU5pCGaR1Q.1

12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/75902534077?pwd=ByY2RR0nENjnuvuxkO1ywKu6fu3an4.1

14-20. Сьомий урок- 11Б Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/78209066606?pwd=F5ULof1ghUjP2504deGkkSgj3ObG34.1

Тема уроку у 11 Б (1урок-фізика) класу. Розв'язування задач. Сила Ампера і Лоренца.

До уроку.

Переглянемо відео.
Практична складова Теми. Розв'язування задач.

Домашня робота на наступний урок.§ 12. Вправа 12(4,5)

Тема уроку у 11 Б класу(Астрономія-7урок)
Рух Місяця. Фази Місяця.

До уроку знати.
  • Що таке екліптика? Зодіакальні сузір'я.
  • Уміти пояснити формулу  h-δ  = 90-φ ;
  • Що таке синодичний і зоряний періоди Місяця? Фази
  •  Місяця.
    Синодичний ?


  • Під час уроку розглянемо ДВА питання: 
  • Конфігураціі планет.
  • Дом.завдання на наступний урок стор.22-27.
  • підручник "Астрономія"(Пришляк,2019р)

Тема уроку у 7 А класу. Розв'язання задач. Нерівномірний рух. Середня швидкість.
До уроку вміти і знати:
  • Який рух є нерівномірним? Про що говорить середня швидкість руху?
  • Як визначити середню швидкість руху?
  • Поясніть графік руху  і визначте середню швидкість.

  • Під час уроку прокоментуємо питання, виписане вище до даного графіку.(стор.71-72)
  • Опрацюємо Вправу 11(Мій вибір завдань, в залежності, від того, як ми будемо розуміти завдання)
  • Можете скористатися відео про середню швидкість.


Домашнє завдання на наступний урок. Опрацювати параграф 11(особливо сторінки 71-72)
Підготуватись до Лобораторної роботи "Визначення середньої швидкості тіла."(інструкція на сторінці 75 вашого підручника)

Тема уроку для 9 Б класу. Розв'язування задач. 
Прямолінійне поширення світла. Закон відбиття світла.

  • До уроку. 
  • Як у  сонячну погоду можна виміряти  висоту будинку чи дерева, знаючи свій зріст?
  • Сформулюйте закон відбивання.
  • Чому відбите світло від білого аркуша не підтверджує закон відбивання?
  • Вправа 10(4-8,9)
  • ЩО собою являє "камера-обскура"? 


1.Під час уроку розглянемо явища, що описані у §.11.

2.Побудова зображення в плоскому дзеркалі і сформулювати правила до побудови зображення в дзеркалі.(сторінка 70 вашого підручника)

3.Пояснення до виконання ЛР№3."Отримання зображення в плоскому дзеркалі."

4.Задачі до § 11. Скористайтесь посиланнями до уроку.


 Тема уроку для 8 А класу. Агрегатні стани речовини. Наноматеріали.  Графени і їх застосування.

До уроку виконати завдання.У склянку з водою налили   200 г води кімнатної температури(22 градуси) занурили залізну кульку масою 50 г температурою 5 градусів. Яка температура встановилась у склянці? Склянку не враховуйте.

В процесі уроку розглянемо.


Тема уроку у 10 А класу. Розв'язування задач.Гравітація. Закон Всесвітного тяжіння. Перша космічна швидкість.

До уроку. потрібно уявляти і розуміти.
Що таке гравітаційне поле і Закон Всесвітнього тяжіння.


Визначити прискорення, яке отримує Місяць у полі тяжіння Землі.
Параграф 11. Вправа 11(6)
  • Вправа 11(4,5)
  • ДЗ на наступний урок Параграф 11. 

пʼятниця, 1 листопада 2024 р.

4 Листопада-Друга чверть.

 Розклад уроків фізики на 04 Листопада, понеділок.

08-30. Перший урок 11Б 

https://us04web.zoom.us/j/79868392661?pwd=lHJegrPAkl1p1INv46lOCMSrfRWRr7.1

 09-25. Другий урок- 11А 

https://us04web.zoom.us/j/73967935622?pwd=o1OrEmfan8n8aREZvkGzfNbDxyg7T1.1

 10-20. Третій урок - 10 Б 

https://us04web.zoom.us/j/73911912079?pwd=GLEWaFUb90PLyY3kAwIiaNUEwIhqxb.1

11-15. Четвертий урок- 10А  клас

 https://us04web.zoom.us/j/75170892858?pwd=H2055l1gdVywPCVcDiCnSoBFQbOryE.1

12-30. П'ятий урок - 9Б 

https://us04web.zoom.us/j/73483089388?pwd=bmzAfmaP96WqStEwUUrMFJ7YlGjloF.1



Тема уроку в  11 Б і 11 А класах. Розділ І. Електродинаміка.                                       Електромагнетизм.Розв'язування задач: "Сила Ампера. Сила Лоренца(пропедевтика)

До уроку. 

  • Мати розуміння терміну МАГНІТНЕ поле і Поле, як субстанцію, що дає можливість взаємодіяти певним тілам між собою .
  • Способи описання магнітного поля силовими лініями магнітної індукції(В).
  • Знати Закон Ампера і правила, що визначають напрямок сили Ампера і полюси електромагніту.
  • Застосування сили Ампера: двигун, "динамік"
  • Що спільного між вектором магнітної індукції і компасом? Як орієнтується компас на поверхні Землі?
  • Що таке магнітний потік?
  • Виконати задачі із Вправи 11(2,3)
В ході уроку розглянемо явище сили Лоренца.

Враховуючи всі ефекти, які виникають під час взаємодії магнітного поля на рухомий точковий електричний заряд, силу Лоренца приблизно(в інтегральній формі) можна визначити як суму двох складових-дії електричного поля і магнітного поля.

Власне МАГНІТНА СКЛАДОВА СИЛИ ЛОРЕНЦА має вираз                      Fл=qvBsin(B^v)                                і її напрямок можна виразити за правилом лівої руки.(§ 11)

а)Рух заряду перпендикулярно Вектору магнітної індукції вимальовує колову траєкторію


В загальному випадку -спіраль:
На наступний урок опрацювати параграф 11.Із Вправи 11(1-3)

Тема уроку в 10 А і 10 Б класах. Закон Всесвітнього тяжіння. Гравітаційне поле. Сила тяжіння.


Перша космічна швидкість.
До уроку. Перечитати(вимагаю!) §.10.
  • Розуміти що позначають фізичні величини: маса, сила, доцентрове прискорення(прискорення вільного падіння);
  • Знати і формулювати ЗАКОНИ ДИНАМІКИ.(І, ІІ,  ІІІ)
  • Вправа 10.
  • Уміти відрізняти принцип інерції Галілея від Першого закону Н'ютона.
  • Знати, що позначають фізичні величини: кутова і лінійна швидкість, період і частота обертання, радіан.
Під час уроку розглянемо: 


  • Вправа 11(4,5)
  • ДЗ на наступний урок Параграф 11. Вправа 11(6)

Тема уроку у 9 Б класу. Розв'язування задач. Прямолінійне

поширення світла. Закон відбиття світла.

  • До уроку. Знати: Що  є світлом?
  • Терміни "пучок світла" і "промінь"=тотожні?
  • Що таке точкове джерело світла?
  • Яке явище(і чому?) підтверджує прямолінійність поширення світла?
  • Чому ми бачимо предмети?
  • Сформулюйте закон відбивання.
  • Чому відбите світло від білого аркуша не підтверджує закон відбивання?
  • Вправа 10(4-8)
  • ЩО собою являє "камера-обскура"?

1.Під час уроку розглянемо явища, що описані у §.11.

2.Побудова зображення в плоскому дзеркалі і сформулювати правила до побудови зображення в дзеркалі.

3.Пояснення до виконання ЛР№3."Отримання зображення в плоскому дзеркалі."

4.Задачі до § 11. Скористайтесь посиланнями до уроку.


 

Зауваження

22 Листопаду

Для Вані  https://us04web.zoom.us/j/77659315194?pwd=IvAvSbXBvTgEaTbchAmoBbNdoL3maT.1 Для Даніеля  https://us04web.zoom.us/j/72453913116?pwd=...

Вибране