середа, 21 травня 2025 р.

22 Травня 2025

 Розклад уроків фізики на четвер 22 Травня

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання  

https://us04web.zoom.us/j/76186216357?pwd=QDxXmfzawhVUSKwfW3r9EXcxejWDd7.1

9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/78381790479?pwd=r4Cjd76etZov7ukFiGW3aBQbCvkETh.1

10-20.Третій урок 

11-15.Четвертий урок у класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/77592749658?pwd=wfhXw63yqXQqKytU4w8IC0a7Jm8geH.1

 12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/72985097092?pwd=EelYdSyrUPxa7qY9IO0BSzjxNxX8Cb.1

13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/77079572578?pwd=kYRuCyCTWdr4ebDWTzdLHg8EcLGYxm.1

14-20. Сьомий урок у 11-А класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/73002387487?pwd=oSHpt3QcDDDaqMl6ZmrvSM0ZSpawWg.1

Тема уроку для  класу. Повітреплавання. Умови плавання тіл. Судноплавання."

До уроку Здати Звіт про ЛР№9 "Гідростатичне зважування,"і


ЛР№10 "Умови плавання тіл".Для даної роботи подано Відео і план роботи.

  • Дослід 1.Опустимо металеве тіло у воду і виміряємо попередньо силу тяжіння, а потім-вагу витісненої води даним тілом(силу Архімеда). Порівняємо дві сили.
  • Дослід 2. Зануримо у воду пусту закорковану пробірку і порівняємо силу тяжіння пробірки із вагою витісненої води. Порівняємо дві сили.
  • Дослід 3. Розглянемо плавання навантаженої пробірки всередині води. Порівняємо Силу Архімеда і вагу пробірки в даному випадку.
  • Узагальнимо результати дослідів і прочитаємо §.35.(сторінка 246)
  • Під час уроку розберемо явище плавання тіл, дію виштовхувальної сили".
Розглянемо Вправу 35(1,2)

сторінки я подав за новим нашим підручником.
Для тих,хто виконав попередні завдання
Читаємо §.35. Тренуємось в розв'язувані задач Плавання тіл. Повітреплавання.§.36.
Заходимо на застосунок і, користуючись Інструкцією. до ЛР№10 "Дослідження умов плавання тіл"(стор.251)
виконати ЛР №10. 

Тема уроку Для 7 А класу. Розв'язування задач "Закон Архімеда. Плавання тіл. Повітреплавання."
Далі. Контрольна робота.

До уроку  Виконати(хто не виконав) ЛР№№9,10.
Вправа 35 (8,9,10).
  • Під час уроку прокоментуємо розв'язки задач Вправи 36
  • Як за співвідношенням  надводної і підводної частини плаваючого тіла визначити густину тіла? рідини?
  • Яка частина айсбергу знаходиться під водою?
  • Розглянути проблему: яка частина айсбергу знаходиться під водою?
    4. Чому гумова куля наповнення повітрям не піднімається вгору(не плаває) а наповнення гелієм може "літати"?

    Перегляньте презентацію.
    Задачі для самоперевірки на сторінці 260 у вашому підручнику.

    Тема уроку для 9 А класу. Фундаментальні закони природи. Межі застосування законів(чи моделей) природи?

    До уроку 1.Здати  Лабораторну роботу №7.
    2. Хто повинен пройти Тест  8AEI87 ?
  • 3.Завдання на сторінках 258 у вашому підручнику.
Під час уроку розглянемо завдання узагальненого типу.
Розібрати задачі №3 і 4(сторінки 238-239)

Застосування законів фізики-це визначення меж знань.
1.В рамках теми виконати Тест 
 2.В рамках теми перегляньте, як уявляється природа світла у трьох системах-моделях: геометрична оптика; Хвильова теорія світла: що сьогодні говорять фізики про світло?
3.В рамках теми покажемо як пояснюють моделі взаємодії електричних тіл до-відстаней менших на яких виникають ядерні сили і -більших.
4. Що заперечують Не інерціальні системи відліку?
5.Як виникло пояснення природи енергії Зір?

Виконаємо і прокоментуємо Завдання. А.На край столу заввишки 1 м поклали тіло масою 100 г. В нього потрапляє куля масою 1 кг, який рухався по столу перпендикулярно до його краю із швидкістю 36 км/год . На якій відстані від столу (по горизонталі) тіло впаде на підлогу, якщо удар був абсолютно непружним? Тертя і опір повітря не враховуйте.(12 балів)
Б. М'яч, масою 330 г, що рухався зі швидкістю 10 м/с, пружно зіткнувся з дитячим візком, що повільно рухався на зустріч м'ячу зі швидкістю 1 м/с. Маса візка 2 кг.
Визначити швидкість тіл після зіткнення.

Тема уроку для 8 А класу. Контрольна робота "Струм. Закон Ома. Закон Кулона. D6RT5B
Струм у різних середовищах"  8ESNFH

"Закон Ома. Закон Кулона. Силові лінії поля." 
повторіть
1.стор.109(рис.20.4)
2.стор.115(рис.21.4 і 5)
3.стор.121
4. Вправа 28(5)
5.Сторінка 180.
6.Сторінка 186.

Тема уроку для 10 А класу. Розв'язування задач. "Електрична напруженість і напруга. Енергія електричного поля, конденсатор"
До уроку прочитати (опрацювати §.43 і §.44)
виконати наступні задачі:

35в. Дві однакові свинцеві кульки масою по 2,5 г підвішені в одній крапці на нитках завдовжки 1 м. Після повідомлення ним негативного заряду кульки розійшлися на відстань 10 см один від одного. Скільки електронів було передано кулькам?

 36в. Негативний заряд -0,27 мкКл і позитивний заряд 0,18 мкКл знаходяться на відстані 45 см один від одного. В якій точці напруженість електричного поля рівна нулю?

32д. Яку швидкість придбав електрон, що пройшов прискорюючу різницю потенціалів    1000 В? Початкову швидкість електрона вважайте рівною нулю.

Під час уроку Розглянемо завдання Із Вправ 43 і 44.

На наступнй урок -1)Завдання на сторінках 264.

2)Контрольна робота "Основи електростатики"  C3RB95

Тема уроків у 11 А класу. Комплексна контрольна робота :"Атомна фізика"

Наполягаю на виконання КТ різних тем.
Виконання ЛР№9.
  • Виконати Тести: астрономія
  • 11А PE6FZP

  • Виконати Тести: фізика
  • 11А  XNAAUM
  • Виконати ЕР №9.









вівторок, 20 травня 2025 р.

21 Травня 2025

 Слава Моїй Україні.

ядерна енергетика

Розклад уроків фізики на середу,21Травня 2025 року.

 08-30Перший урок

 09-25Другий урок- 9А.Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/71534892446?pwd=2IIcCBQEFtrumKOm1GCm610OwV2tYq.1

10-20Третій урок 9Б.Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/75495714362?pwd=i36EjrP3qraS8iogsWyyAsqUe4bXav.1

11-15Четвертий урок  -10Б.Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/75868485279?pwd=qRq5o7I0Wwji7kOY7oWEeOTPbumtEV.1

12-30П'ятий урок -    11Б. Посилання      https://us04web.zoom.us/j/71478017472?pwd=2TbbC3kpX8OhMHnNIaDBHbUIVoIkdx.1

  • Тема уроку  для 9 А класу. Узагальнення теми "Закони збереження імпульсу і енергії"

  • До уроку. Виконати Тест "Механічні робота і енергії." Код(classtime) 4CBCHZ

  • До уроку Здати  Звіт про ЛР№7.
  • Повторно  8AEI87
  • Під час уроку пояснити(прокоментувати)  задачі 2 і 3 на сторінках 238 і 239.вашого підручника.

  • Уміти формулювати "Закони збереження"

  • Питання 4.Куля масою 9 г, що летить горизонтально, потрапляє у вантаж масою 8 кг, підвішений на легкому жорсткому стрижні, і застряє в ньому. При цьому вантаж з кулею підіймається на висоту 2 см. Визначте, з якою швидкістю летіла пуля.

  • Питання 5. В балістичному пістолеті пружина, стиснута на 3 см, викинула "пулю" масою 30 г. Пуля отримала швидкість 50 см/с. Визначте коефіцієнт жорсткості пружини.

  • Перегляньте відео: закон збереження імпульсу.


  • Вдома розглянути завдання із Вправи 38.

Тема уроку для 9 Б класу. Повторення.Межі застосування Законів фізики. Фундаментальні закони природи. Межі застосування законів(чи моделей) природи?

До уроку 1.Здати  Лабораторну роботу №7.
2. Хто повинен пройти Тест G4YTU9
Розібрати задачі №3 і 4(сторінки 238-239)

Застосування законів фізики-це визначення меж знань.
1.В рамках теми виконати Тест 8F3YNK
 2.В рамках теми перегляньте, як уявляється природа світла у трьох системах-моделях: геометрична оптика; Хвильова теорія світла: що сьогодні говорять фізики про світло?
3.В рамках теми покажемо як пояснюють моделі взаємодії електричних тіл до-відстаней менших на яких виникають ядерні сили і -більших.
4. Що заперечують Не інерціальні системи відліку?
5.Як виникло пояснення природи енергії Зір?

Виконати Завдання. А.На край столу заввишки 1 м поклали тіло масою 100 г. В нього потрапляє куля масою 1 кг, який рухався по столу перпендикулярно до його краю із швидкістю 36 км/год . На якій відстані від столу (по горизонталі) тіло впаде на підлогу, якщо удар був абсолютно непружним? Тертя і опір повітря не враховуйте.(12 балів)
Б. М'яч, масою 330 г, що рухався зі швидкістю 10 м/с, пружно зіткнувся з дитячим візком, що повільно рухався на зустріч м'ячу зі швидкістю 1 м/с. Маса візка 2 кг.
Визначити швидкість тіл після зіткнення.

Тема уроку для 10 Б класу. Розв'язування задач: "Енергія електричного поля. Види З'єднання конденсаторів!"

ДО Уроку розгляньте подані задачі і перевірте розуміння теми: "Провідники і діелектрики в електростатичному полі."(§.43)

35в. Дві однакові свинцеві кульки масою по 2,5 г підвішені в одній крапці на нитках завдовжки 1 м. Після повідомлення ним негативного заряду кульки розійшлися на відстань 10 см один від одного. Скільки електронів було передано кулькам?

 36в. Негативний заряд -0,27 мкКл і позитивний заряд 0,18 мкКл знаходяться на відстані 45 см один від одного. В якій точці напруженість електричного поля рівна нулю?

32д. Яку швидкість придбав електрон, що пройшов прискорюючу різницю потенціалів    1000 В? Початкову швидкість електрона вважайте рівною нулю.

Що таке конденсатор? Функції конденсатора.

 Види конденсаторів.



Дом.завдання-погляньте на послідовність візуальних підказок.


Тема уроку у 11 Б класу. Комплексна контрольна робота :"Атомна фізика"

Наполягаю на виконання КТ різних тем.
Виконання ЛР№9.
  • Виконати Тести: астрономія
  • 11Б 9UFADF

  • Виконати Тести: фізика
  • 11Б  U94G3T
  • Виконати ЕР №9.









субота, 17 травня 2025 р.

20 Травня

 Слава Україні. 

Розклад уроків фізики на вівторок,20 Травня.

 08-30. Перший урок-11БПосилання 

https://us04web.zoom.us/j/72409218494?pwd=kuTUNm8dAakThEa3JgbHtEqjDbYiKB.1

09-25. Другий урок- 7А Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/73696301553?pwd=YTn6WOuaMfEMqlgXfSvwjUDyezUOsb.1

Ознайомтесь. посилання астрономія

10-20. Третій урок -  9Б.Посилання   https://us04web.zoom.us/j/76537771059?pwd=HaiJ5ZROqMOgTVtNPXjsgXwBUwi0ub.1

11-15. Четвертий урок- 10А Посилання. 

https://us04web.zoom.us/j/79430693081?pwd=djXDmq5zvgywQaOrN5gbHNDCLUP3Bu.1

12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/74202464040?pwd=KEavfauc4ZoFOmjr0nrvvNlsQJJQNU.1

14-20 .Сьомий урок  -11 Б клас-астрономія 

 https://us04web.zoom.us/j/71906521805?pwd=6SRgbG7MF79UJJOqcVxZAnp8rbpicq.1


Тема уроку для  класу. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи.
  • Струм в розчинах. Закон ЕЛЕКТРОЛІЗУ-закон Фарадея.
  •  Струм в газах.
  • Струм в металах. Надпровідність.
До уроку розв'язати задачі:Мідний провідник за температури 0°С мав опір 5 Ом. Який опір матиме даний провідник нагрітий до 100°С?(температурний коефіцієнт опору міді ょ=0,0043 К‾)
Розв'язати задачу(повторення)

Чому лампи розжарення перегорають, як правило, в момент ввімкнення?
Чому при нагріванні розчину струм через розчин збільшується?
Нова тема. Перегляньте відео. Струм в газах.
Скласти план оповідання за даним відео.
Вдома передивимося відео "Самостійні газові розряду"
Види самостійних розрядів.
Чому від розетки до розетки в кімнаті не протікає струм? А під час грози струм блискавки досягає тисячі ампер?
Дане відео
 (для 11-го класу, але анімації дуже розумні--4хв.30с)
.§.39. Вправа 38(3)

Тема у 7 А класу. Судноплавання і повітроплавання.
Розв'язування задач.

До уроку 1.Здати ЛР№10.Повторити §.35.2.Вправа 35(8)
3.Розглянути проблему: яка частина айсбергу знаходиться під водою?
4. Чому гумова куля наповнення повітрям не піднімається вгору(не плаває) а наповнення гелієм може "літати"?

Перегляньте презентацію.
IGFCW9

Тема уроку для 9 Б класу. Фундаментальні закони природи. Межі застосування законів(чи моделей) природи?

До уроку 1.Здати  Лабораторну роботу №7.
2. Хто повинен пройти Тест G4YTU9

Застосування законів фізики-це визначення меж знань.
1.В рамках теми виконати Тест 8F3YNK
 2.В рамках теми перегляньте, як уявляється природа світла у трьох системах-моделях: геометрична оптика; Хвильова теорія світла: що сьогодні говорять фізики про світло?
3.В рамках теми покажемо як пояснюють моделі взаємодії електричних тіл до-відстаней менших на яких виникають ядерні сили і -більших.
4. Що заперечують Не інерціальні системи відліку?
5.Як виникло пояснення природи енергії Зір?

Виконати Завдання. На край столу заввишки 1 м поклали тіло масою 100 г. В нього потрапляє куля масою 1 кг, який рухався по столу перпендикулярно до його краю із швидкістю 36 км/год . На якій відстані від столу (по горизонталі) тіло впаде на підлогу, якщо удар був абсолютно непружним? Тертя і опір повітря не враховуйте.(12 балів)

Тема уроку для 10 А класу. Розв'язування задач: "Енергія електричного поля. Види З'єднання конденсаторів!"

ДО Уроку розгляньте подані задачі і перевірте розуміння теми.

35в. Дві однакові свинцеві кульки масою по 2,5 г підвішені в одній крапці на нитках завдовжки 1 м. Після повідомлення ним негативного заряду кульки розійшлися на відстань 10 см один від одного. Скільки електронів було передано кулькам?

 36в. Негативний заряд -0,27 мкКл і позитивний заряд 0,18 мкКл знаходяться на відстані 45 см один від одного. В якій точці напруженість електричного поля рівна нулю?

32д. Яку швидкість придбав електрон, що пройшов прискорюючу різницю потенціалів    1000 В? Початкову швидкість електрона вважайте рівною нулю.

Що таке конденсатор? Функції конденсатора.

 Види конденсаторів.



Дом.завдання-погляньте на послідовність візуальних підказок.


Тема уроку у 11 Б класу. Узагальнення теми :"Ядерні 

сили. Основи атомної фізики."

Розглянемо типову контрольну із даної теми(один із варіантів) із Збірника Евлахової, Бондаренко.

Під час другого уроку Напишете Контрольну роботу з даної теми.



 





пʼятниця, 16 травня 2025 р.

19 Травня 2025

 

4149 6293 5130 2674

https://shkola.obozrevatel.com/ukr/news/7-zvichok-yaki-pritamanni-dityam-z-visokoyu-uspishnistyu-v-shkoli.htm

Панель управління | Зрозуміло!

Про оцінювання

Виступ В.Залужного на безпековому форумі 

Розклад уроків фізики на понеділок,19 Травня..

08-30. Перший урок 11Б клас План роботи дивись внизу під розкладом.

9-25 Другий урок 11 А клас   План роботи дивись внизу під розкладом.

10-20. Третій урок - 10 Б клас План роботи дивись внизу під розкладом.

11-15. Четвертий урок- 10А клас   План роботи дивись внизу під розкладом

12-30. П'ятий урок - 9Б клас    План роботи дивись внизу під розкладом

13-15

Тема уроку для 11 А   і 11 Б класів. Елементарні частинки. Структура і класифікація елементарних частинок. Розв'язування задач.

До уроку Здати.1.Експериментальна робота № 9«Дослідження треків заряджених частинок за фотографіями».

Боржники, вам загрожує закон! про доброчесність! Виконати Тести: астрономія

  • 11А  PE6FZP
  • 11Б 9UFADF

  • Виконати Тести: фізика
  • 11А XNAAUM
  • 11Б  U94G3T
  • Виконати ЕР №9.


До уроку переглянути Вправу 42(виконати проблемні завдання)
Виконати Тестову роботу (боржникам)
10 Б  IGFCW9
10 А  AGX3AY

 1. Під  час уроку переглянемо §.43 і закріпити відео
2.Закон КУЛОНА  для діелектричного середовища.
3.Розглянути функцію конденсатора.
5.Вдома уважно опрацювати §.43. Вправа 43.

Тема уроку У 9А класу.
  • Тема уроку для 9 Б класу. Розв'язування задач. Узагальнення методів розв'язування задач. 

  • До уроку Здати  Звіт про ЛР№7.
  • До уроку. Виконати Тест "Механічні робота і енергії." Код(classtime) IGFCW9

  • Під час уроку пояснити(прокоментувати)  задачі 2 і 3 на сторінках 238 і 239.вашого підручника.

  • Уміти формулювати "Закони збереження"

  • Питання 4.Куля масою 9 г, що летить горизонтально, потрапляє у вантаж масою 8 кг, підвішений на легкому жорсткому стрижні, і застряє в ньому. При цьому вантаж з кулею підіймається на висоту 2 см. Визначте, з якою швидкістю летіла пуля.

  • Питання 5. В балістичному пістолеті пружина, стиснута на 3 см, викинула "пулю" масою 30 г. Пуля отримала швидкість 50 см/с. Визначте коефіцієнт жорсткості пружини.

  • Перегляньте відео: закон збереження імпульсу.


  • Вдома розглянути завдання із Вправи 38.







Вибране