четвер, 5 вересня 2024 р.

6 Вересня

 6 Вересня,П'ятниця.

Розклад уроків на п'ятницю,6 вересня.

8-30 Перший урок.10 Б клас,посилання на вхід zoom https://us04web.zoom.us/j/77057879836?pwd=jqaPbsECUbFVFjw9wBcZvlw3VQ2hWC.1

9-25 Другий урок.7 А клас,посилання на вхід zoom https://us04web.zoom.us/j/79364038777?pwd=bDgDVQtfNg5EdE789nbShL8Z3X6zuQ.1

10-20 Третій урок.11 А клас,посилання на вхід zoom  https://us04web.zoom.us/j/72269111830?pwd=l4aaGqYbWnJk28NrWbvbL71X8CITOi.1

11-15 Четвертий. 7 Б клас,посилання на вхід zoom  https://us04web.zoom.us/j/77986059333?pwd=9VQbokbTabPALB9M3TFEp8hg5EqTQI.1 

12-30 П'ятий урок.9 А клас,посилання на вхід zoom https://us04web.zoom.us/j/72372752892?pwd=CacIVDnFMxO3DesVmUvYTIbB9meos0.1 


Тема уроку для 10 Б класу.. Розв'язування задач:Вектори. Дія над векторами.

Під час уроку  будемо працювати над наступними завданнями:

  • Показати Суму і різницю  двох векторів;
  • Проекцію результуючих векторів на Вісі;
  • Записати і визначити модуль векторів.
До уроку прочитати параграф 3 і виконати(на вибір) 2
 задачі із Вправи 3.

Тема уроку у 7 А і 7 Б класів. Експериментальні та теоретичні методи досліджень законів природи. Правила безпеки під час здійснення експериментів та досліджень, зокрема у фізичному кабінеті.

Шлях до встановлення законів природи:
Спостереження за явищем>ідеальна модель-уявлення>математична модель>експеримент>спостереження за експериментом>нова математична модель=закон>відтворення явища за даним законом.
  • Приклад 1.Уявлення Леонардо да Вінчі про політ насінини клену до уявлення Сікорського гелікоптера. Який закон ліг в основу даного явища-математичної моделі.



Кленове насіння має унікальну форму з крильцями, що дозволяє йому обертатися під час падіння, подібно до гвинта. Це допомагає насінню розповсюджуватися на значні відстані 

"вертоліт" Л.да Вінчі і гелікоптер Сікорського
Сучасний(серійний) гелікоптер Сікорського
З чого починалися розрахунки математичної моделі? Із фізичної величини імпульсу(її увів Н'ютон ще в кінці 17-століття(про це поняття будемо говорити пізніше)
В підручнику є поняття імпульсу в розділі 3.

Домашнє завдання. Відповідно до мого прикладу знайдіть подібне розгортання дослідження явища природи,яке опісля стане перевіреним законом фізики(можливо і природи). Скористайтесь інтернетом і підручником-§ 2. (підручник за Редакцією Довгого, Бар'яхтара та інш.)

Для повторення розгляньте питання:
  • Що таке матерія? Які види матерії ви знаєте?
  • Що таке речовина?
  • З якої речовини виготовлений стіл у вас? А кулькова ручка? А хмара?
  • Наведіть приклади фізичних явищ?
  • Чим відрізняються фізичні явища від хімічних?
  • Наведіть приклад явища, яке вивчають різні природничі науки одночасно.

Тема уроку для 11 А класу. Розв’язування задач з теми: Послідовне і паралельне з’єднання провідників.
Розглянемо параграф(§) 2 і Вправу 2.
Контрольні питання до уроку.
1.В якому колі  (див. малюнки) протікає постійний електричний струм?
(Збірник під ред. Гельфгат І.М.)
2.На якому з малюнків показано послідовне з'єднання трьох провідників?

3.
На якому з малюнків показано паралельне з'єднання трьох провідників?
Домашнє завдання.(§) 2 і Вправу 2.(На вибір)


Тема уроку для 9 А класу. Магнітне поле провідника зі струмом.
Завдання до уроку:
1)уважно прочитайте параграф 2 і дайте відповіді на питання-що то таке-Вектор магнітної індукції?                          2) Як домовились зображати вектор магнітної індукції?    3)Як це узгоджується із орієнтацією стрілки компасу?          4) Що таке магнітні силові лінії?
5)Що відкрив Гільберт?
6) Як співорієнтуються компаси по відношенню географічних полюсів?
7) Що таке магнітні бурі? Як і чому вони виникають?
Домашнє завдання допоможе розв'язати параграф 2.
Під час уроку розглянемо:
1.Правило свердлика і Правило Правої руки.
2.Деякі задачі із Вправи 3  і навіщо нам потрібні дані правила.
Кожен випадок розглянемо під час уроку.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Зауваження

30 Вересня

  Не тільки Путін винуватий  в агресії проти України. https://youtu.be/U83gCmRaIlI                           Вже вересень постукав у вікно І...

Вибране