субота, 7 грудня 2024 р.

9 Грудня

 https://youtu.be/FHFsFdFBfMM  акумулятори майбутнього

https://www.obozrevatel.com/main-item/23-11-2024.htm

Освітня омбудсменка виступила проти олімпіад і пояснила, чому не можна порівнювати школи - Надія Лещик | Моя Школа | OBOZ.UA

 Розклад уроків фізики на понеділок,09Грудня.

08-30. Перший урок 11Б клас  

https://us04web.zoom.us/j/72135385500?pwd=XDVpLEpOMkzUxfPsD7wub6xg4by08b.1

 09-25. Другий урок- 11А клас     https://us04web.zoom.us/j/75600664619?pwd=aP3bZZ3iuLILqYReIbbkTHWsiMLSXT.1

 10-20. Третій урок - 10 Б клас 

 https://us04web.zoom.us/j/72578473846?pwd=Zd0382kFrhs9zayuS7Ba63OVUkbdau.1

11-15. Четвертий урок- 10А клас   https://us04web.zoom.us/j/77392500339?pwd=9VaPmT7tuTA8E7BlA9EbKRXAEDKshg.1

12-30. П'ятий урок - 9Б клас    https://us04web.zoom.us/j/75741982011?pwd=k38g5baJgz0gukUapdf8fFUTNuBiBx.1

Тема уроку в  11 Б і 11 А класах. Розв'язування задач. Вільні коливання(загально)

До уроку переглянути за даним посиланням  основні тези теми для кращого розуміння  і засвоєння словника явища.
Розв'язати:

1.На малюнку приведений графік залежності від часу координати підвішеного на нитці кульки, що скоює гармонійні коливання. Визначте довжину нитки (g=9,8 м/с2).

2.Як зміниться частота вільних електромагнітних коливань в контурі, якщо ємність  конденсатора збільшити в 1,5 рази, а індуктивність котушки — в 6 разів?
3. У якому вигляді буде концентруватись енергія в коливному контурі в момент повної розрядки конденсатору?
4. Вправа 18,завдання №3.
Під час уроку. Консультація до виконання Тесту(Основи коливань)
код для 11 А класу-------DSCSUG
код для 11Б класу--------Q5IMTD

Приклад розв'язання задачі для обрахування енергетичних характеристик вільних коливань і застосування первісних.
1.Матеріальна точка масою 0,5 кг скоює гармонійні коливання під дією сили яка змінюється згідно із законом  
F= 0.2 sin(πt+π)
Яка максимальна швидкість точки?

2.Вправа 18( 5), два способи.

3.Зверніть увагу на графіки механічних коливань і їх                    електричні аналогії.


Тема уроку для 10 А і 10 Б класів. Контрольна робота № 2 з теми «Механіка. Частина ІІ. Динаміка і закони збереження»
До уроку розглянути завдання на сторінці 118(вашого підручника)
Під час уроку розглянемо  питання(якщо виникнуть) щодо даних завдань.
Коди тесту для 10 А класу:6IBUJT
для 10 Б класу: KQG8HH
(classtime.com)

Тема уроку для 9 Б класу. Контрольна робота №2.
Світлові явища.
До уроку опрацювати завдання на сторінках 106-107 вашого підручника.
Розглянути питання, які були не завершені під час попереднього уроку:
  • На Зеленій стіні є малюнок червоного маку. Що можливо побачити на цій стіні, розглядаючи малюнок =через зелене скло? =через червоне скло?
  • Вправа 15(5)
  • Дослідити рис.15.7 зробити висновок.
  • Закон відбивання на прикладі Дзеркала.(задачу просимулювати на "Симуляторі")
  • У склі поширюються червоні, сині, зелені пучки. Які пучки поширюються в даному середовищі повільніше?
  • Де можливо використати явище дисперсії?
  • Вправа 12(4)
  • Сторінка 74(творче завдання)
  • Код буде тут (classtime.com)__4TEA4J______

четвер, 5 грудня 2024 р.

06 Грудня

 Розклад уроків на п'ятницю,06 Грудня

Про оцінювання

8-30 Перший урок.10 Б клас, посилання    https://us04web.zoom.us/j/72264572408?pwd=pZCOyeUJrXV4t2PlIJMuZ90KRzt8gF.1

9-25 Другий урок.7 А клас, посилання  

https://us04web.zoom.us/j/72273280973?pwd=LSPT5rrxzophPGopDHNnkfcSy7KbBX.1

10-20 Третій урок.11 А клас, посилання   https://us04web.zoom.us/j/71678651628?pwd=UTRq0kP5eZrsC1HUFst96Ak0p2FGAy.1

11-15 Четвертий. 7 Б клас, посилання   https://us04web.zoom.us/j/78149481268?pwd=iI0j6rwOVBXb7fe9oks29z7qhauJKv.1

12-30 П'ятий урок.9 А клас, посилання    https://us04web.zoom.us/j/78535677606?pwd=6VttRG2elUxIeQ5Fd9ab7WdWeJ1oEo.1

Тема уроку для 7 А і 7 Б класу. Розв'язування задач. Механічний рух ІІ. Коливальний рух.

Здати Звіт ЛР№3. Дослідження властивостей нитяного маятнику? Можливо-на базі відео, що запропоновано на Блозі(для 7А у вівторок, 7Б у четвер)

Дещо про коливання!-Резонанс.

До уроку. Повторити, згадати.
Під час уроку розглянемо проблеми із розв'язуванням задач на сторінці 102 і розглянемо наступні завдання.
1.Яку частину повного кола проходить хвилинна стрілка годинника за секунду?
2.Секундна стрілка годинника у 2 рази довша, ніж хвилинна. У скільки разів швидкість руху кінця секундної стрілки перевищує швидкість руху кінця хвилинної стрілки?   
3.Амплітуда коливань кульки на нитці становить 4 см. Який шлях проходить тіло за 2 періоди?
4.Коли підвішений на пружині тягарець коливається  у вертикальному напрямку,його висота над столом змінюється від 5 до 15 см. За одну хвилину тягарець проходить шлях 6 м. Визначте частоту коливань, вважаючи їх незатухаючими.
ДЗ за результатами роботи під час уроку.

Тема уроку для 10 Б класу1.Розв'язування задач.  Узагальнення теми:«Механіка. Частина ІІ.                                                               Динаміка і закони збереження»

До уроку(знати і розуміти):

  • 3акони Динаміки. Закон Всесвітнього тяжіння.
  • Механічна робота.Механічна енергія.(стор.95,задача 5)
  • Закон збереження енергії.
  • Імпульс тіла і сили. Закон Збереження імпульсу.
  • Центр мас(Зад.5,сторінка 90)
  • Перегляньте Вправу 18.
  • Сторінка 108-109. Задача 2.
Під час уроку. Вправа 14(5)
                         Вправа 13(4,5)
Розділ 10(середній і достатній рівен.) Збірник Різнорівневих завдань .

Домашнє завдання буде задано після результату роботи під час уроку.



Тема уроку астрономії Для 11Б класу.Планети Соняної системи. Планети Земної групи.

До уроку.

Методи астрономічних досліджень. Спектральний аналіз. Телескопи.
До уроку знати ТРИ ЗАКОНИ КЕПЛЕРА; закон Всесвітнього тяжіння.
Зв'язок синодичного і зоряного періодів  планет.
Рух точок в полі Центру гравітації(ЛаГранжа)

Контрольні питання на сторінці  24 і 27.
Під час уроку Розглянемо  Вступ до теми "Сонячна система."


Тема уроку для 9 А класу. Узагальнення теми "Основи Геометричної оптики".Розв'язування задачПобудова зображення в лінзі. Формула тонкої лінзи. 
До уроку.  Повторюємо Побудувати зображення предмета для збиральної і розсіювальної лінзи для різної відстані предметів до оптичного центру лінзи
= 1) d=2F;
- 2) d>2F;
- 3) F<d <2F;
- 4) d<F.    І дати характеристику даним зображенням.
Для самоконтролю розв'язати завдання із Вправи 16(1,2,5)
із Вправи 15(1,2,3)
Під час уроку(!!!) розглянемо типові завдання:
  • На Зеленій стіні є малюнок червоного маку. Що можливо побачити на цій стіні, розглядаючи малюнок =через зелене скло? =через червоне скло?
  • Вправа 15(5)
  • Дослідити рис.15.7 зробити висновок.
  • Закон відбивання на прикладі Дзеркала.(задачу просимулювати на "Симуляторі")
  • У склі поширюються червоні, сині, зелені пучки. Які пучки поширюються в даному середовищі повільніше?
  • Де можливо використати явище дисперсії?
  • Вправа 12(4)
  • Сторінка 74(творче завдання)


середа, 4 грудня 2024 р.

05 Грудня

 Розклад уроків фізики на четвер 5 Грудня

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання    https://us04web.zoom.us/j/73898614292?pwd=yUG10FmoUyik6OXcoWUQPwDdGyvjyH.1

9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання    https://us04web.zoom.us/j/77806473278?pwd=LBBH6Lqo9Nb4hmwyNo5EgVQKP5ikb7.1

10-20.Третій урок у  класу. Посилання на вхід 

11-15.Четвертий урок у класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/74192514924?pwd=e3LGDn3aUIRYZby3IFJKDu2ru8qR42.1  

 12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання     https://us04web.zoom.us/j/72975325202?pwd=49hokWduK69qUz4EF5CRGBaL9oV47O.1

13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/72319669891?pwd=Ui7Fv2xCcghvxFrWtBfnVj1a3n0E9y.1

14-20. Сьомий урок у 11 А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/71208663147?pwd=j3TwQgKDG0cibmKu0OXd8zNImnKkdC.1

Тема уроку у 7  Б класу. Лабораторна робота №3.Дослідження властивостей маятнику.

До уроку Підготувати Зошит для запису звіту ЛР№3.

інструкція в підручнику на сторінці 99.

1.Під час уроку виконаємо роботу у формі Демонстрації руху моделі математичного маятнику.

2. Продемонструю цифрову модель, що моделює коливання нитяного маятнику.

3.Відео ЛР№3. Дослідження математичного(нитяного маятнику)

ДЗ до уроку. задачі. Приклади із Вправи 14(2,3,4)

Тема уроку для 8 А класу. Розв'язування задач. Теплота згорання палива. К.к.д. нагрівника.

До уроку опрацювати параграф 15.

Переглянути дане відео, щоб отримати навички розв'язування задач теми.


Під час уроку розглянути :

  • Яку кількість гасу потрібно спалити, в ідеалі, щоб отримати 5 літрів окропу? А якщо врахувати розсіяння теплоти у довкілля?
  • Вправа 15(4)
  • Під час згорання  2 кг горючого матеріалу виділилося 54 МДж теплоти. Визначте питому теплоту згорання палива.


На наступний урок Вправа 15(залишок)

Тема уроку для 9 А класу. Узагальнення теми "Основи Геометричної оптики".Розв'язування задачПобудова зображення в лінзі. Формула тонкої лінзи. 
До уроку. Побудувати зображення предмета для збиральної і розсіювальної лінзи для різної відстані предметів до оптичного центру лінзи
= 1) d=2F;
- 2) d>2F;
- 3) F<d <2F;
- 4) d<F.   
Для самоконтролю розв'язати завдання із Вправи 16(1,2,5)
із Вправи 15(1,2,3)
Під час уроку розглянемо типові завдання:
  • На Зеленій стіні є малюнок червоного маку. Що можливо побачити на цій стіні, розглядаючи малюнок =через зелене скло? =через червоне скло?
  • Вправа 15(5)
  • Дослідити рис.15.7 зробити висновок.
  • Закон відбивання на прикладі Дзеркала.(задачу просимулювати на "Симуляторі")
  • У склі поширюються червоні, сині, зелені пучки. Які пучки поширюються в даному середовищі повільніше?
  • Де можливо використати явище дисперсії?
  • Вправа 12(4)
  • Сторінка 74(творче завдання)
Тема уроку у 10 А класу. Узагальнення теми:«Механіка. Частина ІІ. Динаміка і закони збереження»
До уроку(знати і розуміти):
  • 3акони Динаміки. Закон Всесвітнього тяжіння.
  • Механічна робота.Механічна енергія.(стор.95,задача 5)
  • Закон збереження енергії.
  • Імпульс тіла і сили. Закон Збереження імпульсу.
  • Центр мас(Зад.5,сторінка 90)
  • Перегляньте Вправу 18.
  • Сторінка 108-109. Задача 2.
Під час уроку. Вправа 14(5)
                         Вправа 13(4,5)
Розділ 10(середній і достатній рівен.) Збірник Різнорівневих завдань .

Домашнє завдання буде задано після результату роботи під час уроку.

Тема уроку у 11 А класу. 1.Розв'язування задач. Електромагнітні коливання в коливному контурі.

До уроку повторити :
 Механічні коливання. Рівняння і графіки механічних коливань. Вправа 17.(підр. 11 кл.),Вправи 19 і 20 із підручника 10-го класу(Бар'яхтар і др.)
2. Самостійна робота.
Нагадування боржникам: тест PCAYKC
Виконати тест(повторення) RCA4T5

Під час уроку Рівняння і графіки електромагнітних коливань в ідеальному коливному контурі. Опрацюємо §.18,
Посилання на теорію КК:



Формула Томсона.




Тема уроку астрономії Для 11Б класу.Планети Соняної системи. Планети Земної групи.

До уроку.

Методи астрономічних досліджень. Спектральний аналіз. Телескопи.
До уроку знати ТРИ ЗАКОНИ КЕПЛЕРА; закон Всесвітнього тяжіння.
Зв'язок синодичного і зоряного періодів  планет.
Рух точок в полі Центру гравітації(ЛаГранжа)

Контрольні питання на сторінці  24 і 27.
Під час уроку Розглянемо  Вступ до теми "Сонячна система."









вівторок, 3 грудня 2024 р.

04 Грудня

Розклад уроків фізики на середу,04 Грудня 2024 року.

 08-30Перший урокПосилання на вхід ZOOM   

 09-25Другий урок- 9А.Посилання    https://us04web.zoom.us/j/74649521414?pwd=eiTBHvvYSP9aMylUtc7NXIMqIkhpTI.1

10-20Третій урок 9Б.Посилання    https://us04web.zoom.us/j/76332352980?pwd=x8jg4Fz7sjawqISQEbfmzAUQmPbyRU.1

11-15Четвертий урок10Б.Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/79273734247?pwd=Z3SgHN3p8oOaIaccoibibsWN4IoLX4.1

12-30П'ятий урок - 11Б. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/79330538116?pwd=iuWtSlmyOeaJbEtO30jjy2paRvU7vv.1

 Тема уроку для 9 А класу.  Око як оптична система. Зір. Вади зору і корекція зору з допомогою окулярів.


До уроку Підготувати Звіт про ЛР№5.
Опрацювати §.15. Вправа 15(1,5)

Під час уроку Опрацьовуємо §.16.
  • Будова Ока.

    Вади зору та їх корекція.

  • На наступний урок опрацювати Параграф 16. Вправа 16(1,2,5)
Тема уроку для 9 Б класу. Узагальнення теми "Основи Геометричної оптики".Розв'язування задач. Побудова зображення в лінзі. Формула тонкої лінзи. 
До уроку. Побудувати зображення предмета для збиральної і розсіювальної лінзи для різної відстані предметів до оптичного центру лінзи
= 1) d=2F;
- 2) d>2F;
- 3) F<d <2F;
- 4) d<F.   
Для самоконтролю розв'язати завдання із Вправи 16(1,2,5)
із Вправи 15(1,2,3)
Під час уроку розглянемо типові завдання:
  • На Зеленій стіні є малюнок червоного маку. Що можливо побачити на цій стіні, розглядаючи малюнок =через зелене скло? =через червоне скло?
  • Вправа 15(5)
  • Дослідити рис.15.7 зробити висновок.
  • Закон відбивання на прикладі Дзеркала.(задачу просимулювати на "Симуляторі")
  • У склі поширюються червоні, сині, зелені пучки. Які пучки поширюються в даному середовищі повільніше?
  • Де можливо використати явище дисперсії?
  • Вправа 12(4)
  • Сторінка 74(творче завдання)
Тема уроку для 10 Б класу. Підйомна сила крила літака. Закон Бернуллі.
До уроку До уроку виконати попередній Тест 
код для 10 Б  класу FC6G7V

В ході уроку розглянемо
  • Що спільного у "сухого листа"(рух м'яча, що закручується у ворота і підйомної сили крила літака?
  • Закон Бернуллі і нерозривність струменю.


Морські лайнери не можуть рухатися паралельним курсом ближче певної відстані між собою. Чому?
ДЗ на наступний урок. Вправа 17 і 18.

Тема уроку для 11 Б класу. Вільні електромагнітні коливання в коливному контурі. Формула Томсона.
Перевірочний тест RCA4T5
До уроку знати і вірно уявляти форми і графіки коливної системи. 
Тест 
Приклад примусових коливань струму.



Формула Томсона.




Вибране