До уроку переглянути за даним посиланням основні тези теми для кращого розуміння і засвоєння словника явища.
Розв'язати:
1.На малюнку приведений графік залежності від часу
координати підвішеного на нитці кульки, що скоює гармонійні коливання. Визначте
довжину нитки (g=9,8 м/с2).
2.Як зміниться частота вільних електромагнітних
коливань в контурі, якщо ємність конденсатора збільшити в 1,5 рази, а
індуктивність котушки — в 6 разів?
3. У якому вигляді буде концентруватись енергія в коливному контурі в момент повної розрядки конденсатору?
4. Вправа 18,завдання №3.
Під час уроку. Консультація до виконання Тесту(Основи коливань)
код для 11 А класу-------DSCSUG
код для 11Б класу--------Q5IMTD
Приклад розв'язання задачі для обрахування енергетичних характеристик вільних коливань і застосування первісних.
1.Матеріальна точка масою 0,5 кг скоює гармонійні
коливання під дією сили яка змінюється згідно із законом
F= 0.2 sin(πt+π)
Яка максимальна швидкість точки?
2.Вправа 18( 5), два способи.
3.Зверніть увагу на графіки механічних коливань і їх електричні аналогії.
Тема уроку для 10 А і 10 Б класів. Контрольна робота № 2 з теми
«Механіка. Частина ІІ. Динаміка і закони збереження»
До уроку розглянути завдання на сторінці 118(вашого підручника)
Під час уроку розглянемо питання(якщо виникнуть) щодо даних завдань.
Коди тесту для 10 А класу:6IBUJT
для 10 Б класу: KQG8HH
(classtime.com)
Тема уроку для 9 Б класу. Контрольна робота №2.
Світлові явища.
До уроку опрацювати завдання на сторінках 106-107 вашого підручника.
Розглянути питання, які були не завершені під час попереднього уроку:
На Зеленій стіні є малюнок червоного маку. Що можливо побачити на цій стіні, розглядаючи малюнок =через зелене скло? =через червоне скло?
Вправа 15(5)
Дослідити рис.15.7 зробити висновок.
Закон відбивання на прикладі Дзеркала.(задачу просимулювати на "Симуляторі")
У склі поширюються червоні, сині, зелені пучки. Які пучки поширюються в даному середовищі повільніше?
Під час уроку розглянемо проблеми із розв'язуванням задач на сторінці 102 і розглянемо наступні завдання.
1.Яку частину повного кола проходить хвилинна стрілка годинника за секунду?
2.Секундна стрілка годинника у 2 рази довша, ніж хвилинна. У скільки разів швидкість руху кінця секундної стрілки перевищує швидкість руху кінця хвилинної стрілки?
3.Амплітуда коливань кульки на нитці становить 4 см. Який шлях проходить тіло за 2 періоди?
4.Коли підвішений на пружині тягарець коливається у вертикальному напрямку,його висота над столом змінюється від 5 до 15 см. За одну хвилину тягарець проходить шлях 6 м. Визначте частоту коливань, вважаючи їх незатухаючими.
ДЗ за результатами роботи під час уроку.
Тема уроку для 10 Б класу. 1.Розв'язування задач. Узагальнення теми:«Механіка. Частина ІІ. Динаміка і закони збереження»