четвер, 5 грудня 2024 р.

06 Грудня

 Розклад уроків на п'ятницю,06 Грудня

Про оцінювання

8-30 Перший урок.10 Б клас, посилання    https://us04web.zoom.us/j/72264572408?pwd=pZCOyeUJrXV4t2PlIJMuZ90KRzt8gF.1

9-25 Другий урок.7 А клас, посилання  

https://us04web.zoom.us/j/72273280973?pwd=LSPT5rrxzophPGopDHNnkfcSy7KbBX.1

10-20 Третій урок.11 А клас, посилання   https://us04web.zoom.us/j/71678651628?pwd=UTRq0kP5eZrsC1HUFst96Ak0p2FGAy.1

11-15 Четвертий. 7 Б клас, посилання   https://us04web.zoom.us/j/78149481268?pwd=iI0j6rwOVBXb7fe9oks29z7qhauJKv.1

12-30 П'ятий урок.9 А клас, посилання    https://us04web.zoom.us/j/78535677606?pwd=6VttRG2elUxIeQ5Fd9ab7WdWeJ1oEo.1

Тема уроку для 7 А і 7 Б класу. Розв'язування задач. Механічний рух ІІ. Коливальний рух.

Здати Звіт ЛР№3. Дослідження властивостей нитяного маятнику? Можливо-на базі відео, що запропоновано на Блозі(для 7А у вівторок, 7Б у четвер)

Дещо про коливання!-Резонанс.

До уроку. Повторити, згадати.
Під час уроку розглянемо проблеми із розв'язуванням задач на сторінці 102 і розглянемо наступні завдання.
1.Яку частину повного кола проходить хвилинна стрілка годинника за секунду?
2.Секундна стрілка годинника у 2 рази довша, ніж хвилинна. У скільки разів швидкість руху кінця секундної стрілки перевищує швидкість руху кінця хвилинної стрілки?   
3.Амплітуда коливань кульки на нитці становить 4 см. Який шлях проходить тіло за 2 періоди?
4.Коли підвішений на пружині тягарець коливається  у вертикальному напрямку,його висота над столом змінюється від 5 до 15 см. За одну хвилину тягарець проходить шлях 6 м. Визначте частоту коливань, вважаючи їх незатухаючими.
ДЗ за результатами роботи під час уроку.

Тема уроку для 10 Б класу1.Розв'язування задач.  Узагальнення теми:«Механіка. Частина ІІ.                                                               Динаміка і закони збереження»

До уроку(знати і розуміти):

  • 3акони Динаміки. Закон Всесвітнього тяжіння.
  • Механічна робота.Механічна енергія.(стор.95,задача 5)
  • Закон збереження енергії.
  • Імпульс тіла і сили. Закон Збереження імпульсу.
  • Центр мас(Зад.5,сторінка 90)
  • Перегляньте Вправу 18.
  • Сторінка 108-109. Задача 2.
Під час уроку. Вправа 14(5)
                         Вправа 13(4,5)
Розділ 10(середній і достатній рівен.) Збірник Різнорівневих завдань .

Домашнє завдання буде задано після результату роботи під час уроку.



Тема уроку астрономії Для 11Б класу.Планети Соняної системи. Планети Земної групи.

До уроку.

Методи астрономічних досліджень. Спектральний аналіз. Телескопи.
До уроку знати ТРИ ЗАКОНИ КЕПЛЕРА; закон Всесвітнього тяжіння.
Зв'язок синодичного і зоряного періодів  планет.
Рух точок в полі Центру гравітації(ЛаГранжа)

Контрольні питання на сторінці  24 і 27.
Під час уроку Розглянемо  Вступ до теми "Сонячна система."


Тема уроку для 9 А класу. Узагальнення теми "Основи Геометричної оптики".Розв'язування задачПобудова зображення в лінзі. Формула тонкої лінзи. 
До уроку.  Повторюємо Побудувати зображення предмета для збиральної і розсіювальної лінзи для різної відстані предметів до оптичного центру лінзи
= 1) d=2F;
- 2) d>2F;
- 3) F<d <2F;
- 4) d<F.    І дати характеристику даним зображенням.
Для самоконтролю розв'язати завдання із Вправи 16(1,2,5)
із Вправи 15(1,2,3)
Під час уроку(!!!) розглянемо типові завдання:
  • На Зеленій стіні є малюнок червоного маку. Що можливо побачити на цій стіні, розглядаючи малюнок =через зелене скло? =через червоне скло?
  • Вправа 15(5)
  • Дослідити рис.15.7 зробити висновок.
  • Закон відбивання на прикладі Дзеркала.(задачу просимулювати на "Симуляторі")
  • У склі поширюються червоні, сині, зелені пучки. Які пучки поширюються в даному середовищі повільніше?
  • Де можливо використати явище дисперсії?
  • Вправа 12(4)
  • Сторінка 74(творче завдання)


Немає коментарів:

Дописати коментар

Вибране