Посилання для Дані на п'ятницю 28 лютого ,14-30
https://us04web.zoom.us/j/77265287229?pwd=oHUkfcagTrOLOvy199BBnb8yfz4bza.1 Код ISBZUB
Розклад уроків на п'ятницю,7 Березня.
Про оцінювання
8-30 Перший урок.10 Б клас,
код 788 9400 7240 пароль 9BU9YY
9-25 Другий урок.7 А клас, посилання
код 739 4462 6331 пароль vG9jxX
10-20 Третій урок.11 А клас, посилання
код 759 5572 7477 пароль Ym5phq
11-15 Четвертий урок 7 Б клас, посилання https://us04web.zoom.us/j/74590678043?pwd=0LyXXIZ4zESFQN617tMPW2b2c05myu.1
12-30 П'ятий урок.9 А клас, посилання https://us04web.zoom.us/j/78317400522?pwd=R4KKG59v9gjzBWbyNItfILATHFfcGJ.1
Тема уроку для 7 А і 7 Б класів. Розв'язування задач.
До уроку опрацювати §.26. Розберіть уважно Вправу 26.Під час уроку хочу почути коментар до задач Вправи 26:може щось цікавеньке почую від вас?
- Розгляньте ресурс(у розділі Friction) і опишіть: чи залежить сила тертя спокою від навантаження?
Під час уроку розглянемо питання:
- про що говорить закон Кулона- Амонтона?
що це за коефіцієнт у законі, що стоїть попереду Сили реакції?
чому, сили тертя ковзання менше максимальної сили тертя спокою?
Далі розглянемо завдання із Вправи 27(1,2,3)
На наступний урок підготувати зошит до ЛР№7.
Не забути здати звіт про роботу №6.
Тема уроку для 10 Б класу.
- До уроку вправа 32(4) і уважно опрацювати §.32;
- підготувати в зошиті підготовчі записи;
- прочитати інструкцію і використати її для підготовки до роботи.
- Лабораторна робота №6.
Тема: Визначення вологості повітря за допомогою психрометра.
Мета: ознайомитись з методами вимірювання вологості повітря і з їх допомогою визначити відносну вологість повітря.
Прилади і матеріали: волосяний і конденсаційний гігрометри, психрометр, психрометрична таблиця.
Обладнання: Психрометр, склянка з водою, психрометрична таблиця, таблиця густини насиченої водяної пари при різних температурах.
Психрометр являє собою два термометри, один з яких обгорнутий змоченою у воді тканиною. Випаровування води з тканини залежить від вологості повітря, тому чим менша відносна вологість, тим менша температура вологого термометра. Визначається вологість за допомогою психрометричної таблиці.
Температура повітря t – покази сухого термометра. Густину насиченої пари визначають з таблиці густини насиченої водяної пари. Абсолютна вологість визначається з формули
.
Хід роботи
- Змочити тканину вологого термометра і визначити місце, вказане в таблиці варіантів.
- Записати покази сухого та вологого термометра.
- Визначити різницю показів сухого і вологого термометрів.
- Скориставшись психрометричною таблицею визначити відносну вологість повітря b.
- З таблиці густини насиченої пари визначити густину насиченої пари при даній температурі.
- Визначити абсолютну вологість
. - З таблиці густини насиченої пари визначити точку роси tp.
- Результати вимірювань та обчислень занести в таблицю.
Температура сухого термометра, °С | Температура вологого термометра, °С | Різниця температур, °С | Відносна вологість повітря, % |
| | | |
9. Опишіть будову та принцип дії приладів А) психрометр Будова: Принцип дії:
10. Визначимо відносну і абсолютну вологість за точкою роси.10.1.
10.3.В певний момент блискуча поверхня посудини почне “сивіти” від появи крапельок води-”пітніти”. Це означає,що кімнатні водяні пари досягли насичення при температурі води в посудині.
10.4. Зафіксуємо покази термометра на даний момент-вони є точкою роси для вологи, що є в кімнаті.
10.5. Скористайтесь таблицею 1 у §.32 і визначте абсолютну і відносну вологість повітря у кімнаті.
10.6. Порівняйте відносну вологість отриману двома способами. Який із них точніший?
Підготувати звіт про дану роботу і здати на перевірку.
Тема уроку для 9 А класу. Розв'язування задач "Рівноприскорений рух". Самостійна робота.
До уроку завершити задачу із Вправи 29(4)
На початку уроку зробимо перевірку графіків Sx(t)
Далі самостійна робота із можливістю консультації з учителем.
Приклад: x=6+2t-t².
х=6+4t-2t²- варіант дівчат;
x= - 6-4t +2t² - варіант хлопців.
- дати характеристику руху;
- виписати початкові координати, швидкості, прискорення;
- побутувати графіки ax(t), Vx(t), Sx(t);
- за графіком швидкості визначити переміщення за 5с і порівняти із графіком Sx(t)
Вдома.Розберіть розв'язки двох задач із §.29.
Вправа 29(5,6)
Тема уроку для 11 А класу. Дифракційна гратка. Інтерференція мильних бульбашок. Розв'язування задач. До уроку прочитати сторінку 181 із §‾31.
Звернути увагу на сторінку 171 із §.30
Задача 6 на сторінці 175.
Під час уроку виконаємо низку задач:
- визначити товщину плівки гасу, розлиту на воді, якщо коефіцієнт заломлення світла у гасі 1,4, а в даній точці спостерігаємо жовтий колір.