середа, 16 жовтня 2024 р.

17 Жовтня

 Комета "Атлас"

Розклад уроків фізики на четвер 17 Жовтня

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/74622548067?pwd=6WawqNzzb8eKcrQGb38K4YahJw0z8G.1

9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання  

https://us04web.zoom.us/j/77026980020?pwd=F0zbLnCk4iYMJDjSriTIarrlazzE77.1

10-20.Третій урок у  класу. Посилання на вхід

 https://us04web.zoom.us/j/75493049349?pwd=22B4XWnvvH5EQyVDDUBfx447mVHxP3.1

11-15.Четвертий урок у класу. Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/79814886715?pwd=PjMkrOydTUuex3a3aEdAD9QZp3nbtn.1

 12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/77609964287?pwd=d6fgKFgK2dLrskzWMa7lj3SPL0veu6.1 

13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/75493049349?pwd=22B4XWnvvH5EQyVDDUBfx447mVHxP3.1

14-20. Сьомий урок у 11 А класу. Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/74289354894?pwd=lqEjccGS6jiHnXmozBmM4Y98rnlAgh.1


 

Тема уроку для 7 Б класу. 
Графіки рівномірного                                                                                        руху. Рівняння руху.

  • Вправа 9(6)
  • Визначити швидкість руху тіл.


  • Скласти рівняння руху.
  • Опрацювати стор. 66.
Під час уроку Ще раз !!! розглянемо способи описання руху.
1)Описування.
2) Таблиця.
3) Рівняння.
Троє друзів  їдуть  в  Чкаловськ зі швидкістю 36 км/год. Опишіть  рух друзів різним методом.



Скористаємось параграфом 10.

На наступний урок опрацювати параграф 10(особливо стор.63), Вправа 10(3,4)

Тема уроку у 11 А(1урок) класу. Типи календарів. Астрономія та визначення часу.

До уроку:Практична робота № 1(підготовча,чорнова) 

3 варіанти на вибір:

  • а) Робота з рухомою картою зоряного неба. Визначення положення світил на небесній сфері з допомоги карти зоряного неба (зоряного глобуса).
  • б) Екваторіальні системи небесних координат. Карта зоряного неба.
  • в) Вивчення (спостереження) видимого зоряного неба
Під час уроку.
  • Визначення координат положення спостерігача на поверхні Землі.1.Вкажіть положення спостерігача, якщо широта відповідає 50градусів,а довгота 36 градусів східної півкулі. Як попередньо ми, користуючись екваторіальними координатами видимої зорі.
  • Що таке ТРОПІЧНИЙ РІК? Календарний рік (Tt-Tk=365д 06г 00хв 00с- 365д 05г 48хв 46с) довший тропічного року.
  •  Обертання Землі поступово сповільнюється (тобто, тривалість доби зростає), то з часом тривалість тропічного року (якщо вимірювати її в сонячних добах) поступово зменшується. У середніх сонячних добах тривалість тропічного року можна подати такою формулою:                     Т = 365,24219879 — 0,00000614t, де: t — проміжок часу від фундаментальної епохи до гринвіцької півночі заданої дати.

  • Часові пояси.

    Доба не кратна тропічному рокові.

  • Юліанський і Григоріанський календар.(Історія календарів-Сонячний, Місячний)

  • Нерівномірність ходу Сонця(Землі) протягом року.


Тема уроку у 11 А (2 урок) класу. Фізика. Узагальнення                                           теми "Струм в різних середовищах"
 Застосування напівпровідникових елементів: Діод, Транзистор, фотоелемент, термістор.

До уроку. 
  • Переглянути відео(в частині -"задачі")
  • Перегляньте відео 2 у частині-"утворення p-n переходу. Діод.

Під час уроку:

  •  Розбір-аналіз утворення p-n переходу. Принцип роботи діоду. 
  • Вправа 9.
  • Діод -випрямляч:

  • Світлодіод.
  • під час проходження струму в напівпровіднику на p-n переході відбувається рекомбінація (падіння електронів в дірку) що призводить до виділення квантів світла.
    На наступний урок. Повторити контрольні питання після параграфу 6,7,8.

Тема уроку 8 А класу. Лабораторна робота №2. Визначення питомої теплоємності твердого тіла.



До уроку. Здати звіт лабораторної роботи №1.Пояснити розходження підрахованих кількості теплоти в результаті  обміну теплоти води різної температури.
Виконайте задачі із Вправи 9(3,4)
Підготуйте  записи у зошиті до роботи(стор.41-43)

Під час уроку.
  • Виконаємо практичну частину роботи. Виміряємо 1)температуру досліджуваного тіла, 
  • 2)температуру холодної води,
  • 3)температуру рівноваги,
  • 4)масу досліджуваного тіла,
  • 5) масу холодної води.
Пояснення розв'язку задач із Вправи 9(3,4)
Підготувати Звіт роботи "Визначення питомої теплоємності тіла."

Тема уроку у 9 А класу. Узагальнення теми "Магнітні властивості речовини." Контрольна робота.
До уроку повторити:
1.Що таке постійні магніти?
2.Що відкрив Х. Ерстед?
3.Як Фарадей описав магнітне поле? Що таке лінії індукції?
4.Що таке електромагніт? Як визначити полюси електромагніту?
5.Для чого використовують правило Лівої РУки?
6.Коли виникає індукційний струм? Правило Ленца?
7.Яка схожість електродвигуна і гучномовця-динамічного?
8.Які типи магнітних речовин ви знаєте? Що таке точка Кюрі?
Тут буде код Тестової роботи (classtime.com)
Q6Y2G7Z
ДЗ. Здати звіт про ЛР№2.


вівторок, 15 жовтня 2024 р.

16 Жовтня

Комета "Атлас"

 Розклад уроків фізики на середу,16 Жовтня 2024 року.

 08-30Перший урокПосилання на вхід ZOOM   

 09-25Другий урок- 9А.Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/73664004262?pwd=1UHIjuO5EfYkNzno3CreCfxE4ii8Rk.1

10-20Третій урок 9Б.Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/79117696741?pwd=3ruRNZaKMK6IQVRbGeiuqRvZ0ljah0.1

11-15Четвертий урок10Б.Пhttps://us04web.zoom.us/j/75572533869?pwd=RWXpJmKuKpIhabgJvSuj6WBgSLCIwZ.1осилання

 https://us04web.zoom.us/j/78406614851?pwd=hhZq4JzkSUL8mP3KydBcmoPiba6vkn.1

12-30П'ятий урок - 11Б. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/75572533869?pwd=RWXpJmKuKpIhabgJvSuj6WBgSLCIwZ.1


Тема уроку у 9 А класу. Лабораторна робота №2.Дослідження явища електромагнітної індукції.

До уроку вміти і знати:
  • Що таке постійні магніти і яке відношення має до них точка Кюрі?
  • Яке знання випередив Ампер на 100 років,пояснюючи магнетизм деяких матеріалів?
  • Вказати напрям вектору магнітної індукції на малюнку магнітного спектру у вказаних точках?
  • Як практично можна визначити напрямок вектору магнітної індукції?
  • Для чого використовується правило лівої руки, а для чого правої?
  • Як схожі і чим різняться Електричний двигун і Електричний генератор?
  • Що ріднить динамічний мікрофон із гучномовцем-т.н. динаміком?
  • Яка сили діє на провідник(довжиною 12см) по якому тече струм 1,5А в магнітному полі із індукцією 2,5мТл.Провідник розташований під кутом 30 градусів до вектору магнітної індукції.

  •  
    Дослідження явище електромагнітної індукції.(стор.45-47)
  • Під час уроку  виконаємо ЛР №2. Дослідження явища електромагнітної індукції.(стор.45-47)
Домашня робота Підготувати Звіт ЛР№2
 і здати на перевірку.

Тема уроку у 9 Б класу. Узагальнення теми "Магнітні властивості речовини." Контрольна робота.
До уроку повторити:
1.Що таке постійні магніти?
2.Що відкрив Х. Ерстед?
3.Як Фарадей описав магнітне поле? Що таке лінії індукції?
4.Що таке електромагніт? Як визначити полюси електромагніту?
5.Для чого використовують правило Лівої РУки?
6.Коли виникає індукційний струм? Правило Ленца?
7.Яка схожість електродвигуна і гучномовця-динамічного?
8.Які типи магнітних речовин ви знаєте? Що таке точка Кюрі?
Тут буде код Тестової роботи (classtime.com)
6J962VW
ДЗ. Здати звіт про ЛР№2.


Тема уроку у 10 Б класу. Узагальнення теми "Основи кінематики. 1"
До уроку виконати  Тест "Основи кінематики" за кодом       (classtime.com) PW2P5KV
 Під час уроку виконаємо задачі прикладом:

1. З якою лінійною швидкістю відбувався рівномірний рух тіла по колу радіусом 50 м, якщо за 10 хв тіло вчинило 60 обертів?

А. Приблизно 5 м/с. Б. Приблизно 113 км/год .  

B. Приблизно 113 м/с. Г. Приблизно 188 км/год .

2. Секундна стрілка годинника удвічі коротше годинникової. У якої з них лінійна швидкість кінця стрілки більше? В скільки разів?

А. У годинникової, в 12 разів. Б. У секундної, в 12 разів.B. У годинникової, в 360 разів. Р. У секундної, в 360 разів.

 3. Хвилинна стрілка годинника удвічі довше годинникової. У якої з них доцентрове прискорення кінця стрілки менше? В скільки разів?

А. У годинникової, в 24 рази. б. У хвилинної, в 24 рази.B. У годинної, в 288 разів. Р. У хвилинної, в 288 разів.

4.В деякий момент часу швидкості діаметрально протилежних точок обруча А і В (див. малюнок) перпендикулярні його діаметру АВ. Їх модулі відповідно рівні VA = 5 м/с і VB = 8 м/с. Визначте модулі швидкостей точок  О і С у цей момент.

5.Вправа 8(5)

На наступний урок підготувати зошит до ЛР№2
(стор.53 підручника)


Тема уроку у 11 Б класу. Узагальнення та систематизація знань по темі «Електродинаміка. Електричний струм»

До уроку.

  • Повторити: Закон Ома для ділянки кола. Закон Ома для повного кола. Електрорушійна сила.
  • Робота і потужність електрично струму(сталого)
  • Види з'єднання елементів в колі електричного струму.
  • Напівпровідники. Р-N перехід. Діоди.
  • Вправа 2 і Вправа 3.
  • Параграф 4. Коротке замикання. Підрахунок спожитої електроенергії.
Під час уроку розглянемо завдання розділів 7, 9 (ЗРЗдля атестації)
ДЗ. Тут буде код Тесту (classtime.com)

понеділок, 14 жовтня 2024 р.

15 Жовтня

 

Творці  сучасної цивілізації.

Розклад уроків фізики на 15 Жовтня,вівторок.

 08-30. Перший урок-11БПосилання

 https://us04web.zoom.us/j/72277171258?pwd=mSs3R5k7mTSIN2H8SyFF3lIAjM0ZzI.1

09-25. Другий урок- 7А.Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/79730738937?pwd=j6KCyU7YYSzXxzbayaGVaSqo8qN7Cw.1

10-20. Третій урок -  9Б.Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/74583059081?pwd=66Bjv9ZYo1rA2mBzWc8EU95D93MZNa.1

11-15. Четвертий урок- 10А Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/73503263983?pwd=Bh4pwyMMUkzdrUte8hjQIvgAvhsyC4.1

12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/77546315111?pwd=SsoFvrZGzXWzHRhYjYooUABcnbf2DM.1

14-20. Сьомий урок- 11Б Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/73254601199?pwd=bwaxnDbvT3p57XOTafbhIO2EmYOzss.1


Тема уроку у 11 Б(1урок) класу. Типи календарів. Астрономія та визначення часу.

До уроку:Практична робота № 1(підготовча,чорнова) 

3 варіанти на вибір:

  • а) Робота з рухомою картою зоряного неба. Визначення положення світил на небесній сфері з допомоги карти зоряного неба (зоряного глобуса).
  • б) Екваторіальні системи небесних координат. Карта зоряного неба.
  • в) Вивчення (спостереження) видимого зоряного неба
Під час уроку.
  • Визначення координат положення спостерігача на поверхні Землі.1.Вкажіть положення спостерігача, якщо широта відповідає 50градусів,а довгота 36 градусів східної півкулі. Як попередньо ми, користуючись екваторіальними координатами видимої зорі.
  • Що таке ТРОПІЧНИЙ РІК? Календарний рік (Tt-Tk=365д 06г 00хв 00с- 365д 05г 48хв 46с) довший тропічного року.
  •  Обертання Землі поступово сповільнюється (тобто, тривалість доби зростає), то з часом тривалість тропічного року (якщо вимірювати її в сонячних добах) поступово зменшується. У середніх сонячних добах тривалість тропічного року можна подати такою формулою:                     Т = 365,24219879 — 0,00000614t, де: t — проміжок часу від фундаментальної епохи до гринвіцької півночі заданої дати.

  • Часові пояси.

    Доба не кратна тропічному рокові.

  • Юліанський і Григоріанський календар.(Історія календарів-Сонячний, Місячний)

  • Нерівномірність ходу Сонця(Землі) протягом року.


Тема уроку у 11 Б(2 урок) класу. Фізика. Узагальнення                                           теми "Струм в різних середовищах"
 Застосування напівпровідникових елементів: Діод, Транзистор, фотоелемент, термістор.

До уроку. 
  • Переглянути відео(в частині -"задачі")
  • Перегляньте відео 2 у частині-"утворення p-n переходу. Діод.

Під час уроку:

  •  Розбір-аналіз утворення p-n переходу. Принцип роботи діоду. 
  • Вправа 9.
  • Діод -випрямляч:

  • Світлодіод.
  • під час проходження струму в напівпровіднику на p-n переході відбувається рекомбінація (падіння електронів в дірку) що призводить до виділення квантів світла.
    На наступний урок. Повторити контрольні питання після параграфу 6,7,8.
Тема Уроку у 7 А класу.Тема уроку у 7 А  і 7 Б класу. Графіки рівномірного руху. Рівняння руху.
До уроку.
  • Вправа 9(6)
  • Визначити швидкість руху тіл.


  • Скласти рівняння руху.
  • Опрацювати стор. 66.
Під час уроку Ще раз !!! розглянемо способи описання руху.
1)Описування.
2) Таблиця.
3) Рівняння.
4)Графік.
Троє друзів  їдуть  в  Чкаловськ зі швидкістю 54 км/год. Опишіть  рух друзів різним методом.
Скористаємось параграфом 10.


На наступний урок опрацювати параграф 10(особливо стор.63), Вправа 10(3,4)


Тема уроку у 9 Б класу. Лабораторна робота №2.Дослідження явища електромагнітної індукції.

До уроку вміти і знати:
  • Що таке постійні магніти і яке відношення має до них точка Кюрі?
  • Яке знання випередив Ампер на 100 років,пояснюючи магнетизм деяких матеріалів?
  • Вказати напрям вектору магнітної індукції на малюнку магнітного спектру у вказаних точках?
  • Як практично можна визначити напрямок вектору магнітної індукції?
  • Для чого використовується правило лівої руки, а для чого правої?
  • Як схожі і чим різняться Електричний двигун і Електричний генератор?
  • Що ріднить динамічний мікрофон із гучномовцем-т.н. динаміком?
  • Яка сили діє на провідник(довжиною 12см) по якому тече струм 1,5А в магнітному полі із індукцією 2,5мТл.Провідник розташований під кутом 30 градусів до вектору магнітної індукції.

  •  
    Дослідження явище електромагнітної індукції.(стор.45-47)
  • Під час уроку  виконаємо ЛР №2. Дослідження явища електромагнітної індукції.(стор.45-47)
Домашня робота Підготувати Звіт ЛР№2
 і здати на перевірку.

Тема уроку у 10 А класу. Узагальнення теми "Основи кінематики. 1"
До уроку виконати  Тест "Основи кінематики" за кодом       (classtime.com) 3GKE5P5
 Під час уроку виконаємо задачі прикладом:

1. З якою лінійною швидкістю відбувався рівномірний рух тіла по колу радіусом 50 м, якщо за 10 хв тіло вчинило 60 обертів?

А. Приблизно 5 м/с. Б. Приблизно 113 км/год .  

B. Приблизно 113 м/с. Г. Приблизно 188 км/год .

2. Секундна стрілка годинника удвічі коротше годинникової. У якої з них лінійна швидкість кінця стрілки більше? В скільки разів?

А. У годинникової, в 12 разів. Б. У секундної, в 12 разів.B. У годинникової, в 360 разів. Р. У секундної, в 360 разів.

 3. Хвилинна стрілка годинника удвічі довше годинникової. У якої з них доцентрове прискорення кінця стрілки менше? В скільки разів?

А. У годинникової, в 24 рази. б. У хвилинної, в 24 рази.B. У годинної, в 288 разів. Р. У хвилинної, в 288 разів.

4.В деякий момент часу швидкості діаметрально протилежних точок обруча А і В (див. малюнок) перпендикулярні його діаметру АВ. Їх модулі відповідно рівні VA = 5 м/с і VB = 8 м/с. Визначте модулі швидкостей точок  О і С у цей момент.

5.Вправа 8(5)

На наступний урок підготувати зошит до ЛР№2
(стор.53 підручника)

Тема уроку у 8 А класі. Лабораторна робота(ЛР) №1.Вивчення теплового балансу за умови змішування води різної температури.
До уроку:
  • Підготувати підготовчі записи(дата, тема, мета, обладнання, таблиці. формули) в зошиті до роботи(стор.40 в підручнику)
  • Виконати  задачу 1 із Вправи 9.
  • Прочитати параграф 9(приклади)
Під час уроку ВИКОНАННЯ ЛР№1.
ДЗ. Підготувати звіт роботи і здати на перевірку.

пʼятниця, 11 жовтня 2024 р.

14 Жовтня.

 Хто Ви?}

Творці  сучасної цивілізації.

Що скаже нам Безмежний космос?

 Фронт вірусів проти українців.

 Слава Україні і Сильним Духом!

Буде вказано Клас і посилання на вхід до уроку(учням ліцею №5)До наступного уроку переглянути задані теми.

Розклад уроків фізики на 14 Жовтня, понеділок.

08-30. Перший урок 11Б 

https://us04web.zoom.us/j/73827990908?pwd=a6Ivb5WlHa60g5a6ayfmVmqFrGr8rY.1

 09-25. Другий урок- 11А 

https://us04web.zoom.us/j/77647172801?pwd=rL49hZcJzw7gBPvXcaDltIc80iz4Hs.1

 10-20. Третій урок - 10 Б 

https://us04web.zoom.us/j/71472449146?pwd=dOUeL1vdIEazTL4mYHVdqyy4vpItP0.1

11-15. Четвертий урок- 10А 

https://us04web.zoom.us/j/71265608084?pwd=ZHA8O5snwtVKHEJQ3DvhwgGzpI1GJC.1 

12-30. П'ятий урок - 9Б 

https://us04web.zoom.us/j/75134150417?pwd=chbJ0BtkCbGBhg66knmO0b6YR13yRX.1

Тема уроку в  11 Б класах.  Струм у напівпровідниках. Власна і домішкова провідність.

До уроку виконайте тест (на classtime.com) за кодом 569G8NN.

Під час уроку
Опрацюємо параграф 8.
Вдома передивіться вичерпне для опрацювання теми наступне відео.

Дане відео фізично-аргументоване.З точки зору механізму процесу:

Вдома ОпРаЦюВаТи  параграф 8.
Вправа 8(задачі для допомоги в попередньому відео)


Тема уроку у 11 А класу. Застосування напівровідникових елементів: Діод, Транзистор, фотоелемент, термістор.
Розв'язування задач.
До уроку. 
  • Переглянути відео(в частині -"задачі")
  • Перегляньте відео 2 у частині-"утворення p-n переходу. Діод.

Під час уроку:

  •  Розбір-аналіз утворення p-n переходу. Принцип роботи діоду. 
  • Вправа 9.
  • Діод -випрямляч:

  • Світлодіод.
  • під час проходження струму в напівпровіднику на p-n переході відбувається рекомбінація (падіння електронів в дірку) що призводить до виділення квантів світла.
    На наступний урок. Повторити контрольні питання після параграфу 6,7,8.

Тема уроків у 10-А і 10-Б класах. Розв'язування задач із розділу: "Рівномірний рух по колу."

Попереднє завдання уроку потрібно виконати для покращення розуміння теми(Одну задачу із трьох)

Рух тіла по колу. Рівномірне обертання.

До уроку.1. Розрахувати положення невеличкого тіла під час вільного падіння з висоти 80м через кожну секунду.

2.Визначити(і пояснити) скільки часу буде летіти снаряд, постріл якого відбувся під кутом 30 градусів до горизонту зі швидкістю 300 м/с. Як далеко впаде снаряд?

3.Побудувати графік руху тіла х(t),якщо рівняння миттєвої швидкості v=5-0.5t .

Під час уроку розглянемо. 


Більш детально - причина і форма доцентрового прискорення.



До уроку знати і розуміти: 
  • Що таке "рівномірний рух" по колу. Чому він,є рівноприскореним?
  • Кутова міра -"Радіан"? Скільки радіан у повному кругові?
  • Параметри, що характеризують рух матеріальної точки по колу:
  • лінійна швидкість;
  • кутова швидкість;
  • період і частота обертового руху;
  • Зв'язок кутової і лінійної швидкості;
  • Визначення доцентрового прискорення.
Під час уроку розв'язування задач на прикладі задач Вправи 8. Скласти конспект для використання під час уроку.


Тема уроку в 9 Б класу. Узагальнення та систематизація знань по темі «Магнітне поле»
До уроку вміти і знати:
  • Що таке постійні магніти і яке відношення має до них точка Кюрі?
  • Яке знання випередив Ампер на 100 років,пояснюючи магнетизм деяких матеріалів?
  • Вказати напрям вектору магнітної індукції на малюнку магнітного спектру у вказаних точках?
  • Як практично можна визначити напрямок вектору магнітної індукції?
  • Для чого використовується правило лівої руки, а для чого правої?
  • Як схожі і чим різняться Електричний двигун і Електричний генератор?
  • Що ріднить динамічний мікрофон із гучномовцем-т.н. динаміком?
  • Яка сили діє на провідник(довжиною 12см) по якому тече струм 1,5А в магнітному полі із індукцією 2,5мТл.Провідник розташований під кутом 30 градусів до вектору магнітної індукції.

  •  Під час уроку розглянемо неточності і нерозуміння деяких вищенаведених питань.
  • А також перевіримо розв'язок завдань із Вправи 8.
  • Завдання на сторінці 47.
На наступний урок підготувати записи в зошиті до виконання ЛР №2. Дослідження явище електромагнітної індукції.(стор.45-47)


Зауваження

22 Листопаду

Для Вані  https://us04web.zoom.us/j/77659315194?pwd=IvAvSbXBvTgEaTbchAmoBbNdoL3maT.1 Для Даніеля  https://us04web.zoom.us/j/72453913116?pwd=...

Вибране