Розклад уроків фізики на середу, 22 Листопада.
8-30 Перший урок у 10 А класу; посилання на zooм https://us04web.zoom.us/j/77422025325?pwd=TLPwELYu8Chcc336X1sa12WklokTrK.1
9-25 Другий урок в 11 класі: посилання на zoom https://us04web.zoom.us/j/76557568021?pwd=VCnPdlE3bBIgVhKhgbtRwblPvPxAaq.1
10-20 Третій урок в 9 А класі; посилання на zoom https://us04web.zoom.us/j/78360622062?pwd=aj0uKCbDlBjHsVg863bi9SRChVB2mw.1
11-15 Четвертий урок в 10 Б класі; посилання на zoom https://us04web.zoom.us/j/77839912545?pwd=AkpcVIGm51FWlmoXgmNQYf6MNt6CM9.1
13-30 Шостий урок в 11 МП класі,посилання zoom https://us04web.zoom.us/j/71665349130?pwd=FiJfgQFBVZBmZv1pXjA4yujjmaoqzj.1
Тема уроку у 10-их класів. Рівновага тіл. Момент сили.Лабораторна робота №4 .Визначення центру мас плоскої фігури.
- Під час уроку розберемо спосіб виконання Лабораторної роботи №4.
- Розберемось із поняттям центру мас і центром тяжіння.
- Розглянемо класичні задачі на тему "Рівновага тіл,закріплених на нерухомій вісі."(Вправа 14).Збірник .21.39.
- До уроку виконати Тест за посиланням.(попередній урок-коди вказані для обох класів)Дивитись урок для 10-их класів.
Тема уроку у 11-го класу.Магнітні властивості різних матеріалів. Магнітна проникність.(для самостійної роботи?)
- Магнітні властивості-Гіпотези.
- Слабомагнітні матеріали-діамагнетики і парамагнетики.
- Феромагнетики. Точка К'юрі.
- Розглянемо кількісні задачі на застосування формули тонкої лінзи.
- Підготовка до виконання Лабораторної роботи №5._Перша платформа, Друга платформа, третя платформа. (інструкція на сторінці 99)
- Скористайтесь Ray-optic/sim,щоб побачити всі ефекти.
Тема уроку в 11 МП класі.
1.Явище електромагнітної індукції.
- 2.Закон електромагнітної індукції.
- 3.Знаходження напрямку Індукційного струму за правилом Ленца.
- 4.Явище самоіндукції.
- До уроку дати відповідь, яка причина виникнення Електрорушійної сили індукції в процесі відносного руху контуру і магніту ?;
- Зміни магнітного потоку без видимого руху?
- Як співвідносяться між собою вихрові магнітне і електричне поле?
Немає коментарів:
Дописати коментар