середа, 30 вересня 2020 р.

30 Вересня-1 Жовтня

 Жовтень прийшов-дощу налив.

3.👆 Урок фізики має 9Бклас. Явище ЕЛектромагнітної індукції поглиблюєм до Закону Електромагнітної індукції. Сформулювати перехід від Існування індукційного струму до Розуміння,що цього б струму не існувало б,якби не було ЧИННИКА -ВИХРОВОГО ЕЛЕКТРИЧНОГО ПОЛЯ.  СФОРМУВАТИ ЧІТКУ ІДЕЮ: ЗМІНА МАГНІТНОГО ПОЛЯ В СЕРЕДОВИЩІ ФОРМУЄ ВИХРОВЕ ЕЛЕКТРИЧНЕ ПОЛЕ.



Дуже цікаво почути аргументоване пояснення даного ЗАКОНУ ЕІ.

СКОРИСТАЙТЕСЬ ПАРАГРАФАМИ 8 І 9. ВЛАСНУ ДУМКУ ЦІНУЮ ВИЩЕ.

Прочитати. Тут також-цікаво.

4👆.9 А. Закінчує Лабораторну роботу №1(15-20хв) і приєднується до теми Закон ЕЛЕКТРОМАГНІТНОЇ ІНДУКЦІЇ.(Читайте вище)

5.👆7Б клас на уроці виконує Лаб.роботу №2. не забуває принести ДОМ,лабораторну роботу №2.

Прохання. Принесіть дрібку(півжменьки) різних круп для використання в класі лабораторної роботи(УвагаА! -їсти не будем,будем вимірювати об'єм )

Я знаю,що ви знайомі із методами вимірювання розмірів тіл,але  ПРОЧИТАЙТЕ ОСЬ ЦЕ ЗА ПОСИЛАННЯМ.  або послухайте і подивіться Ролик про ціну поділки за 24-25 Вересня. на цьому Блозі.

вівторок, 29 вересня 2020 р.

30 Вересня

 30 Вересня 

Якби закон електромагнітної індукції не був відкритий,ЩО із сучасного життя Цивілізації ми не побачили б (який засіб)?





Розклад уроків фізики на середу

1-

2.👆 9 Б клас. Розглядає закон електромагнітної індукції Фарадея Майкла.

 Ліза приготує  інформацію про Фарадея(3-4 слайда)

Параграфи для роботи 8. Розгляньте малюнки 8-1. і  до 8-5. 

Вміти коментувати дані досліди,що будуть проводитися на демонстраційному  столі в кабінеті фізики. 

3.👆 11 клас виконує ЛАБОРАТОРНУ РОБОТУ №1. Визначення ЕЛЕКТРОРУШІЙНОЇ сили ДЖЕРЕЛА електричної енергії. Зошити для лабораторних робіт отримаєте перед уроком. До роботи 👆 розібрати параграф 4(пункти 2-4) Задача 3 із Вправи 4 пояснить,як виконати роботу.

На наступний урок прочитати параграф 5 (Струм в металах). Буде цікаво послухати переказ абзац за абзацем(завдання на п'ятницю)

4. 👆 8 Б клас готується до уроку по даному підручнику параграфи 41 і 42. Сторінки 249-255.

Вправа 41(4) 42(34).

5.👆 9А.  Дивитися  п.2. 9Б. Ангеліна підготує повідомлення про Майкла Фарадея(хв.5)

6.👆 8А. Дивіться в пункті 4 (8Б)

понеділок, 28 вересня 2020 р.

29 Вересня

 29 Вересня-НЕ ХВОРІЄМО! Попереду багато справ!



1.👆Сьомі Класи(7А і 7Б) Виконують в Класі ЛАБОРАТОРНІ РОБОТИ №1 і №2. 

Вдома виконуєте( в Жовтому зошиті) такі ж лабораторні.

Що не зрозумієте розберемо в Класі! Вчимося вимірювати.

2.👆 88 Б клас вчиться розв'язувати задачі на тему "Прості механізми".

Важіль. Блоки. Похила площина. Коефіцієнт корисної дії.

Параграфи в підручнику 7-го класу. Вправа 34(4-6)

читати  параграф 35.

3.👆9 клас вивчає ЗНАМЕНИТЕ явище ЕЛЕКТРОМАГНІТНОЇ індукцїї. Сьогодні важко знайти галузь,де не використовуєтсья дане явище. Попередньо прочитати параграф 8 і зробити Вправу 7. Можна -записи робити лаконічні.але,для себе,зрозмілі.

4.👆👆👆 ІІ клас АСТРОНОМІЯ. Новини доповідають двоє чергових. Опитування розуміння Карти Зоряного неба. Уміти показати ОСНОВНІ ЛІНІЇ небесної сфери,вказати положення Сонця(координати і сузір'я). Знати,що таке паралакс і як знаходити відстанні до НЕБЕСНИХ ОБ''єктів. Тести на сторінках 20 і 26. НА урок👀 принести виготовлену карту зоряного неба і виділити на карті основні лінії НЕБЕСНОЇ СФЕРИ.

неділя, 27 вересня 2020 р.

27-28 Вересня. Транзит.

 28 Вересня.

Ми вас не забудемо.

Ми повинні вчитися,щоб подібного не повторити.
 
Розклад уроків фізики на понеділок.

1.--------
2-3. 👆    10 клас.  Розглядає тему. Рівноприскорений рух. Його властивості. Прискорення. Графіки прискорення,швидкості і переміщення.(Перший урок)
Розв'язання задач за планом,що виписано вище. Застосування явища рівноприскореного руху.
     На початку уроку-Перевірка розуміння явища РІВНОМІРНОГО руху.
Перевірка на сайті( зайдіть на) fizmat.by Розділ кінематики. Допомога там же,але на сторінці  визначень.  Відносність руху.

Тему "Рівноприскорений рух." можна попередньо проглянути на цьому ж сайті

Придбати зошити для ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ. І в 10-му і в 11-му класах наступний урок-ЛАбораторна робота.

👆4. 11 клас розбирає попередньо розглянуту тему "Закон Ома для ПОВНОГО(замкненого)кола." Спочатку коротке опитування за питаннями параграфа 4 і Вправи(!) 4(з 1 по 5)
Дайте відповідь на питання:ВОЛЬТМЕТР(ідеальний) ПРИ ВИМКНЕНОМУ КОЛІ ПОКАЗАВ 4,5 В. ПРИ ВВІМКНЕНОМУ КОЛІ,НА КЛЕМАХ ДЖЕРЕЛА ПОКАЗАВ 3,9 В.
ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ ЕЛЕКТРОРУШІЙНОЇ СИЛИ У ДЖЕРЕЛА СТРУМУ?ЯКИЙ К.К.Д.?ДЖЕРЕЛА СТРУМУ. 
Закони(правила) Кірхофа.


Параграфи до теми на наступний урок 6 і  7.  Задачі на сторінках 31-34. Спробуйте виконати по одній задачі із рівня А і В.









Зауваження

22 Листопаду

Для Вані  https://us04web.zoom.us/j/77659315194?pwd=IvAvSbXBvTgEaTbchAmoBbNdoL3maT.1 Для Даніеля  https://us04web.zoom.us/j/72453913116?pwd=...

Вибране