Українці-творці Сучасної Цивілізації. Прочитайте і вдумайтесь! Жодного дня без Навчання!
Сім хвилин жаху. Але все обійшлося!
Схема польоту Космічного апарату до Марса. Як рухався КА-доганяв,чи відставав від Марса?
Уроки у👉 8 -их класах проходитимуть однаково. А все тому,що 8Б клас не справився із завданням і його догнав,за ТЕМОЮ, 8А клас. "Опір провідників у колі сталого струму. Лабораторна робота для вимірювання опору провідника. Спосіб підключення амперметра і вольтметра в колі сталого струму."
ВСІМ прочитати параграф 29 і уважно розгляньте малюнки до Вправи 29 -рис.1 і 2.
Задачі 1,2,6.
Потренуйтесь на даному ресурсі
а потім тут -зберіть електричне коло і виміряйте струм і напругу на ділянці кола.
❓Задайте собі питання:
❓Що таке "сила струму"?
❓Що таке "напруга"?
❓Як утворюється ОПІР провідників?
❓Формула визначення опору ділянки електричного кола.
Уроки 👉в 9А і 9Б мають розібрати ЗМІСТ рівняння рівноприскореного руху типу
Параграф 29. Вправа 29. Будемо розбирати задачі даної вправи. На фундаменті даної вправи буде сформовано розуміння математичної моделі відповідної фізичної ситуації. Хотів би,щоб ви розглянули траєкторію руху КА до Марса.Дана схема повинна бути цікавою і для 👉одинадцятикласників(в рамках Астрономії) але основною темою На Завтра,на урок фізики,буде "Поляризація" і узагальнене розв'язання задач за темою "Хвильова оптика". Бажаєте ви цього чи ні,але опитування буде як з місця,так і біля дошки. Халтура і ""ммм-мм" не пройде. Закон для всіх однаковий. Не жартую.
Вправа 31. Подивіться сьогодні.
Додому буде необхідно опрацювати параграф 32.Закон Брюстера, закон Малюса.
на П'ятницю повторити "Закони ГО",побудова зображення в дзеркалі і лінзах.