14 Травня Уроки фізики відбудуться в кабінеті фізики
9-25 урок фізики в👉 10 класі. Тема."Поверхневий натяг. Змочування і незмочування. Капіляри."
Пояснення явищ природи в рамках розв'язання задач." До уроку прочитати параграф 33 і Вправа 33.
Питання для самоконтролю:
Причина поверхневого натягу;
Чому деякі речовини не змочують поверхні?
Як визначити коефіцієнт поверхневого натягу рідини?
Чому краплини ртуті під час дотику зливаються в одну краплину?
Як визначити поверхневу енергію рідини?
Що таке поверхнево активні речовини?
Яку роботу потрібно виконати,щоб видути мильну кулю радіусом 3 см?
Після опрацювання даної теми потрібно буде виконати Тест.
10-30 урок фізики у👉8А класу. Тема. Фронтальна лабораторна робота:"Визначення електрохімічного коефіцієнту" Висновки і пояснення дати в кінці уроку.
До уроку прочитати параграф 37, Вправа 37(4,5), Параграф38 ,Вправа 38(3,4)
11-35 урок фізики в👉 11 -му класі. Тема.Повторення явищ коливання(механічні і електромагнітні. Хвилі в пружному і електромагнітному полі.)
Коротка інструкція і Далі- Тест,який потрібно пройти до кінця уроку."Механічні коливання..."(Свид), "Маятники"(Бурлач)
12-30 Урок в👉9А класі. Тема. Підготовка до Контрольної роботи. "Механічна енергія. Робота і потужність.Закони збереження." Задачі будемо розглядати на Сторінці 258-259 нашого підручника.
Дуже цікавий науково-популярний Журнал-знайомтесь.
Уроки фізики відбудуться в кабінеті фізики.
8-30 Урок в 👉 8А класі. Тема. Розв'язання задач з теми "Струм в металі і розчинах солей."
До уроку прочитати параграфи 37 і 38.
На уроці поставимо дослід з отримання чистого шару металу із розчину і розрахуємо електрохімічний еквівалент для даного розчину.
Виконаємо, з вашим коментуванням задачі Вправи 38.
Наостанок-познайомимся з результатами Тесту.
9-25 Урок у 👉9Б класу. Крос-тест(10-12хв) з теми "Механічна енергія і імпульс"(з деяких питань домашнього завдання на fizmat.by/
Далі-алгоритм розв'язання задач на "Закони збереження"
10-30 Урок у 👉8Б класу. Тема. Закон Фарадея(закон Електролізу) Лабораторний дослід із визначення електрохмічного коефіцієнту. Насамкінець-письмова робота "Струм в металі і розчинах"((15хв)
Для обох 8-их класів ще раз пропоную передивитися дане ВІДЕО.
11-35 lesson for 👉 9B класу. Узагальнений розв'язок для пошуку швидкостей після взаємодії тіл під час ПРУЖНОГО і НЕПРУЖНОГО характеру.
Домашнє завдання варто взяти із підручника "Задача №2"на сторінках 237-238. (ДАне завдання розраховане для обох 9-их класів. Прочитати "Реактивний рух")
13-25 урок в 11 класі. Повторення теми" Закон Ома в замкнутому колі" Після короткого інструктажу-Тест на ДАНУ ТЕМУ. Прочитайте в підручнику параграфи 1-4.