Завтра до даного завдання буде дано коди Тестів для самоперевірки.Питання в коментах. Сьомий клас. Тема. Гідравлічний прес.Як працює домкрат?(стор.157-158)
З'єднані посудини.
Залежність атмосферного тиску від висоти над рівнем моря.
Працюємо,якщо є можливість,але-ПРАЦЮЄМО.В майбутньому Україні потрібні інженери і високотехнологічна техніка. Цивілізація опирається На Математику і Науку. Високотехнологічна Країна-не програє воєн.Українці повинні перемогти.
Що віщує нам ДЕНЬ Прийдешній? Загадаємо і нікому не скажемо,щоб не зіврочити.
Ми з України.
Це Чугуїв. Церква Ікони Божої Матері.
Ваше завдання на наступні дні -до понеділка.
Увага,дорогенькі! Роботи,виконані учнями 22 і23 Лютого я перевірив. Зайшов до школи забрав їх і виставив в Журнали кожного класу ОЦІНКИ. Можете поглянути.
Там залишились ще лабораторні. Якщо буде тихо,то я знов зайду до школи і виставлю в електронні журнали Оцінки.
Надписи,що при наведені на них курсора,Підсвічуються-активують завдання.
Сьомий клас. Ви читали про "Закон Паскаля. Тиск газів і рідин."
Яким чином Газ створює тиск на поверхн? Чим цей тиск відрізняється від тиску,який спричинюється вагою тіла? Чому тиск газів носить ударний характер?
Нагадаємо ,Що це таке ТИСК?
В підручнику є Параграф 22 і Вправа 22.
А як знайти тиск води на дно річки?
А щоб зрозуміти,як Газ(повітря) створює тис варто заглянути сюди PHET
Такий тиск,як показує тренажер сайту,називається Ударним-за рахунок частих ударів молекул і атомів в поверхню.
Увага! Такий ударний тиск,що підкоряється закону Паскаля можуть створювати такі стани речовини,у яких молекули мало взаємодіють одна з одною -вільні частинки,які переміщуюються в довкілля і передають тиск в усі боки однаково.
Подивіться параграф 23 і малюнки 23.6.
Попрацюйте з параграфом 23
Розберіть принцип роботи Пресувальної машини ,домкрата.
Пройдіть,будь ласка тест,який був в попередній публікації.(Для цього,нагадую,в меню,натискуєте ТЕстування,вставляєте код і працюйте)
EPPY5N
Восьмі класи Мають завдання на перевірку Закону Ома а також
Завдання "Як розрахувати активний опір провідника Без закону Ома"
Параграф №25 потрібно прочитати ,щоб розуміти,що таке акумулятори і як вони відрізняються від елементів типу Ле-Кланше.
А параграф 30-є параграфом,який пояснює як виготовити резистор потрібного номіналу.
Відвідайте РЕСУРС,який покаже,як користуватись Амперметром і Вольтметром,щоб виміряти режим роботи електричного кола.
Виконайте,після перегляду ролика №3. Визначення опору провідники з допомогою амперметра і вольтметра.
Тут Саме та робота,яка нам потрібна.Як визначити опір провідника?
Надіюсь,що коли ми повернемось в клас,всі ці роботи ми виконаємо практично,своїм ручками із наявними,живими,приладами,які у нас є в кабінеті фізики.
Виконати ЛАБОРАТОРНУ роботу №3. Тренажер використовуєте. Робите фото схеми і пересилаєте на мою почту.
Дев'яті класи. Закон Всесвітнього тяжіння. Продовжуємо тему. Використаємо тренажер для перевірки практичних навичок розрахунків.
Гарний тренажер,який дає параметри траєкторії супутників,якщо скористатись законом Всесвітнього тяжіння.
Прочитати параграф 33 і Вправа 33. Перейдіть на ПУБЛІКАЦІЮ за 5 Квітня.Перегляньте Відео.Навіть мені сподобався ролик.
Після цього-до понеділка-по можливості,пройдіть ТЕСТ за Кодом 7GR4JZ.
пройдііть до меню і натисніть на "тестування" і вставте код.
Десяті класи. продовжують вивчати тему"Основне рівняння Стану Ідеального газу. Газові закони."
В підручнику параграф 30 і Вправа 30. Зате на даному ресурсі PHET дуже добре можна вивчити тему,задаючи різні режиму стану газу. Робота до вівторку. Далі ТЕСТ 1.