Хто хоче ТОЙ ПРАЦЮЄ,Хто не хоче працювати-Находить привід.
§§За будь яких обставин викладена НА БЛОЗІ Інформація може бути використана для самостійного вивчення теми:дивіться відео,читайте параграф і виконуйте завдання із відповідних вправ,звіряйте відповіді в підручнику
Що вибухнуло? Ми не знаємо. Місце вибуху приховано за південно-східним лімбом сонця. Геліосейсмічні карти зворотнього боку Сонця показують, що велика сонячна пляма може бути розташована в основі вибуху. Якщо так, то через кілька днів ,внаслідок обертання Сонця , ми її побачимо.
Ось такий вигляд має Сонце сьогодні. Сильні магнітні поля спотворюють його "обличчя"!
О 8-30 Перший урок у 11Б класу. Link https://us04web.zoom.us/j/78939481085?pwd=eQEw43dVU54kORTH3DaZDfBBHX7QKo.1
О ☝👆Якщо можливість,то учні обох класів(11А і 11Б) приходять на перший урок.
О 10-20 Третій урок у 11А класу Link https://us04web.zoom.us/j/72265120532?pwd=CVL09o2P1EqPgrY51wMBrhMfq5dd2v.1
О 11-15 Четвертий урок у 10 класу Link https://us04web.zoom.us/j/77474874021?pwd=2nITa3RcngCaZLxfX8h2sP4asS232A.1
О 12-30 П'ятий урок у 9А класу Link https://us04web.zoom.us/j/78919279223?pwd=BD2pu4gBHU7Dakx5drD2VEG2RhPQac.1
О 13-25 Шостий урок у 9Б класу Link https://us04web.zoom.us/j/71613560315?pwd=SohplNJJcHLwZkx5MDnFzTVdBfJf72.1
Тема в 11-их класів Математична модель Коливань. Узагальнене розв'язання із використуванням похідної.
Тема в 10-му класі. Розбір проблем при повторені теми Механічні коливання. Використання методу розмірності в процесі визначення фізичної суті циклічної частоти.Задачі на дану проблему.
Тема уроку в 9-их класах. Узагальнене розв'язання задач із використанням Законів збереження енергії і імпульсу.